-
Αυτο το αεροπλανο ειναι της Ισπανικής εταιρειας HOLA AIRLINES.
Απο αυτη την εταιρεία η Ολυμπιακη εχει νοικιασει μεχρι τελος του ετος 4 αεροπλανα 737 που εχουν βαφτει με τα χρωματα της Ολυμπιακης και τα πετανε πληρωματα της Ολυμπιακης.
Στο συμβολαιο ενοικιασης αναφερεται οτι αν καποιο απο αυτα βγει εκτος παραγωγης για καποιο λογο (στην συγκεκριμενη περιπτωση ενα μπηκε στο υποστεγο για βαρεια συντηρηση κατι σαν το μεγαλο σερβις των αυτοκινητων δηλαδη), η HOLA ειναι υποχρεωμενη να το αντικαταστησει με αλλο. Στην συγκεκριμενη περιπτωση εστειλε αυτο το ασπρο που αναφερατε με το λογοτυπο της HOLA και το οποιο το πετανε Ισπανικα πληρωματα. -
Είναι δυνατόν να καταφέρει να μπερδέψει κάποιος Σπανιόλες με Ρωσσίδες;
-
Ο χρήστης alexism έγραψε:
Αυτο το αεροπλανο ειναι της Ισπανικής εταιρειας HOLA AIRLINES.
Απο αυτη την εταιρεία η Ολυμπιακη εχει νοικιασει μεχρι τελος του ετος 4 αεροπλανα 737 που εχουν βαφτει με τα χρωματα της Ολυμπιακης και τα πετανε πληρωματα της Ολυμπιακης.
Στο συμβολαιο ενοικιασης αναφερεται οτι αν καποιο απο αυτα βγει εκτος παραγωγης για καποιο λογο (στην συγκεκριμενη περιπτωση ενα μπηκε στο υποστεγο για βαρεια συντηρηση κατι σαν το μεγαλο σερβις των αυτοκινητων δηλαδη), η HOLA ειναι υποχρεωμενη να το αντικαταστησει με αλλο. Στην συγκεκριμενη περιπτωση εστειλε αυτο το ασπρο που αναφερατε με το λογοτυπο της HOLA και το οποιο το πετανε Ισπανικα πληρωματα.Διάβασα στην εφημερίδα ότι 2 αεροσυνοδοί των ΟΑ ταξιδεύουν ως επιβάτες, ώστε να υπάρχει κάποιος απ το πλήρωμα που να γνωρίζει ελληνικά.
Επίσης διάβασα και κάτι ωραία για τα ποσά ενοικίασης των αεροσκαφών.
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Επίσης διάβασα και κάτι ωραία για τα ποσά ενοικίασης των αεροσκαφών.Αν επιτρέπεται τι διάβασες;
Σου φάνηκαν απλά μεγάλα τα ποσά ή το ίδιο το άρθρο σχολίαζε ότι είναι μεγάλα; -
Ο χρήστης aserf έγραψε:
Επίσης διάβασα και κάτι ωραία για τα ποσά ενοικίασης των αεροσκαφών.
Αν επιτρέπεται τι διάβασες;
Σου φάνηκαν απλά μεγάλα τα ποσά ή το ίδιο το άρθρο σχολίαζε ότι είναι μεγάλα;http://www.enet.gr/online/online_text/c ... d=51289936
Μεταξύ άλλων:
Χαρακτηριστική είναι και η περίπτωση πέντε καινούριων αεροσκαφών χωρητικότητας 80 επιβατών της καναδικής Bombardier (κατασκευάζει και τα πυροσβεστικά Καναντέρ). Τα αεροσκάφη πρότεινε στην εταιρεία κουβεϊτιανό fund με τιμή μίσθωσης 450.000 δολάρια το μήνα. Ωσπου πιλότοι της εταιρείας διαπίστωσαν σε ξένο περιοδικό του χώρου ότι τα ίδια αεροπλάνα προσφέρονταν στη διεθνή αγορά έναντι 245.000 δολάρια το μήνα (dry lease, χωρίς το κόστος συντήρησης δηλαδή). Το οποίο, όμως, δεν ξεπερνούσε τα 120.000 δολάρια το μήνα. Η συνολική τιμή, δηλαδή, έφθανε περί τα 355.000 ή σχεδόν 100.000 λιγότερο από την προσφορά που κατέθεσε στο διοικητικό συμβούλιο ο διευθύνων σύμβουλος στης Ο.Α.*
-
Ευχαριστώ για την απάντηση...
-
Παραθετω αρθρο απο την Ελευθεροτυπια για να δεις τι εννοω.
ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ οτι διατηρω τις επιφυλαξεις μου για το αρθρο μιας και δεν εχω ιδιαιτερη εκτιμηση τη συγκεκριμενη εφημεριδα και την αντικειμενικοτητα της.Ισως να μεγαλοποιει τα γεγονοτα για διαφορους λογους...ΤΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ που έχει νοικιάσει από την ισπανική Hola πετούν με... εξοπλισμό εκστρατείας
Ολυμπιακή... δύο ταχυτήτων
Με εξοπλισμό... εκστρατείας πετούν τα αεροσκάφη που έχουν νοικιάσει οι Ολυμπιακές Αερογραμμές από την ισπανική εταιρεία Hola, γεγονός που έχει δημιουργήσει στόλο δύο ταχυτήτων στον εθνικό αερομεταφορέα.
Το θέμα οφείλεται στη διαφορετική πολιτική των Ισπανών σχετικά με τη συντήρηση των αεροπλάνων και την αντικατάσταση προβληματικών εξαρτημάτων. Σε μια προσπάθεια να μειώσουν τα κόστη λειτουργίας χρησιμοποιούν εκτενώς την οδηγία MEL (Minimum Equipment List, Κατάλογος Ελάχιστου Εξοπλισμού), που είναι εγκεκριμένη από τις αρμόδιες αρχές και επιτρέπει την πτήση αεροπλάνων με μικροπροβλήματα. Πρόβλημα ασφαλείας στις πτήσεις, λένε οι εργαζόμενοι στην Ολυμπιακή, δεν τίθεται. Ωστόσο η πρακτική των Ισπανών είναι εντελώς διαφορετική από εκείνη της εταιρείας.
«Κάθε αεροπλάνο που πραγματοποιεί πτήσεις εμφανίζει μικροβλάβες, αυτό είναι δεδομένο. Στην Ολυμπιακή αντιμετωπίζουμε κάθε τέτοιο πρόβλημα αμέσως μετά την προσγείωση του αεροπλάνου στον προορισμό του ή, το αργότερο, με την επιστροφή του στη βάση της εταιρείας, που είναι το αεροδρόμιο της Αθήνας. Τα αεροπλάνα της Hola, όμως, δεν μπορούμε να τα αγγίξουμε παρά μόνο αν εμφανίσουν πραγματικά σοβαρή βλάβη που χρήζει άμεσης αντιμετώπισης», λένε τεχνικοί της Ολυμπιακής.
Το γεγονός αυτό επιβεβαιώνεται όπως φαίνεται και από την πλευρά της Hola. Σε ενημερωτικό της μήνυμα στις 19 Σεπτεμβρίου προς τους υπεύθυνους της Ολυμπιακής Αεροπορίας-Υπηρεσίες, η ισπανική εταιρεία σημειώνει πως η Ολυμπιακή είναι πλήρως εξουσιοδοτημένη για επισκευές σε αεροσκάφη που καθηλώνονταις στο έδαφος εξαιτίας σοβαρής βλάβης. Ωστόσο, προσθέτει πως η οδηγία MEL ισχύει για κάθε αεροπλάνο της και «απαντά σε πολλά από τα υπάρχοντα θέματα». Με άλλα λόγια, «μην αγγίζετε τα αεροπλάνα μας για θέματα που εμείς θεωρούμε ήσσονος σημασίας» λένε οι Ισπανοί και στην περίπτωση που η Ολυμπιακή επιχειρήσει επιδιορθώσεις (ή... μερεμέτια) χωρίς την έγκρισή τους, πολύ απλά δεν θα πληρωθεί.
Ετσι έχει δημιουργηθεί μια ιδιόμορφη κατάσταση. Τα αεροπλάνα των Ολυμπιακών Αερογραμμών συντηρούνται σχεδόν καθημερινά με βάση τις παρατηρήσεις που συμπληρώνουν οι πιλότοι στο ειδικό έντυπο, και τα αεροπλάνα της Hola αθροίζουν προβλήματα. «Ενα αεροπλάνο στο οποίο δεν λειτουργεί μια αντλία δεν είναι επικίνδυνο αφού δουλεύει κανονικά μια άλλη αντλία. Βέβαια άμα πάνε όλα στραβά θα υπάρξει πρόβλημα στην πτήση», λένε τεχνικοί της Ολυμπιακής. Προσθέτουν ότι πριν από λίγες ημέρες ένα αεροπλάνο της Hola μπήκε στο υπόστεγο με περίπου 15 παρατηρήσεις. «Μάλλον μας το έφεραν γιατί οι πιλότοι βαρέθηκαν να σημειώνουν βλάβες», αναφέρουν δηκτικά οι εργαζόμενοι, προσθέτοντας πως «έχουμε σήμερα στόλο δύο ταχυτήτων και δεν ξέρουμε για πόσο θα συνεχιστεί αυτή η κατάσταση». Οσο για το αεροπλάνο της Hola που εμφάνισε προ ημερών πρόβλημα στο σύστημα συμπίεσης της καμπίνας των επιβατών, το οποίο έφερε στο νου το πολύνεκρο δυστύχημα της «Ηλιος», έχει επιστρέψει στην Ισπανία και θα αντικατασταθεί με άλλο αεροπλάνο.
Οι εργαζόμενοι τονίζουν πως το πρόβλημα ήταν μεν σοβαρό αλλά ο κυβερνήτης του αεροσκάφους το αντιλήφθηκε εγκαίρως. Ολα τα αεροπλάνα που κατασκευάζει η Boeing διαθέτουν πια νέα ηχητικά σήματα, όπως είχε προτείνει μετά την πτώση του «Ηλιος» η ελληνική επιτροπή διερεύνησης αεροπορικών ατυχημάτων.
ΝΙΚΟΣ ΜΟΥΜΟΥΡΗΣ
ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ - 12/11/2007
-
τα οσα γραφουν οι φυλλαδες μην τα παιρνεις τοις μετρητοις. Δεν παρουσιαζουν την ολη αληθεια παντα... μην πω πως διαστρεβλωνουν τελειως την πραγματικοτητα.
Θα φροντισω να μαθω τι παιζει... τι λεει η Hola και τι η Ολυμπιακη.
-
corsair
Εκανα edit ,πριν δω το post σου...
Κοιτα απο πανω...
Συμφωνω μαζι σου για την εφημεριδα -
Σημερα πετουσε η αραβωνιαστικια μου,απο Αθηνα για Θεσσαλονικη με AEGEAN.H πτηση εχει ηδη 1,5 ωρα καθυστερηση.Η επισημη δικαολογια ειναι οτι εχει ομιχλη...Εντωμεταξυ σε κατι webcams που κοιταξα δεν υπαρχει ιχνος ομιχλης...Στο κατω κατω δεν εχει ILS πλεον το αεροδρομιο??
-
Ρε σεις ... μην ακούτε αυτά που λένε στις ειδήσεις και γράφονται κι εδώ !
Απ΄όσα έχουν αναφερθεί ελάχιστα έχουν βάση και όσα έχουν δεν έχουν εξηγηθεί σωστά.- Δεν υπάρχει θέμα μεταξύ Olympic Airways Services και Olympic Airlines αλλά μεταξύ αυτών και της Ηola
- Aλλο συμβόλαιο έχει η ΟΑS για τη συντήρηση των αεροπλάνων της OA και άλλο με την Hola.
- H OA έχει συμβόλαιο για wet leasing αεροσκαφών της Hola, ενώ η Hola έχει συμβόλαιο με την OAS μόνο για συντήρης επιπέδου Α check
Περισσότερα όταν θα επιτρέπεται να γράψω
-
Olympic Airways Services και Olympic Airlines είναι ξεχωριστές εταιρίες;
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Ρε σεις ... μην ακούτε αυτά που λένε στις ειδήσεις και γράφονται κι εδώ !
Απ΄όσα έχουν αναφερθεί ελάχιστα έχουν βάση και όσα έχουν δεν έχουν εξηγηθεί σωστά.- Δεν υπάρχει θέμα μεταξύ Olympic Airways Services και Olympic Airlines αλλά μεταξύ αυτών και της Ηola
- Aλλο συμβόλαιο έχει η ΟΑS για τη συντήρηση των αεροπλάνων της OA και άλλο με την Hola.
- H OA έχει συμβόλαιο για wet leasing αεροσκαφών της Hola, ενώ η Hola έχει συμβόλαιο με την OAS μόνο για συντήρης επιπέδου Α check
Περισσότερα όταν θα επιτρέπεται να γράψω
Βασιλή περιμένουμε
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Olympic Airways Services και Olympic Airlines είναι ξεχωριστές εταιρίες;Ναι. Και η Services αναλαμβάνει και συντήρηση αεροπλάνων άλλων εταιρειών. Το μεγάλο υπόστεγο είναι δικό της. Ασχετα αν μερικοί θέλουν να παραχωρήσουν μέρος του στην Aegean, με το έτσι θέλω και τζάμπα!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Olympic Airways Services και Olympic Airlines είναι ξεχωριστές εταιρίες;
Ναι. Και η Services αναλαμβάνει και συντήρηση αεροπλάνων άλλων εταιρειών. Το μεγάλο υπόστεγο είναι δικό της. Ασχετα αν μερικοί θέλουν να παραχωρήσουν μέρος του στην Aegean, με το έτσι θέλω και τζάμπα!
Αυτό το τελευταίο επιτρεπόταν να το πεις ή σου ξέφυγε;
Ααααχ Ελλάδα -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Olympic Airways Services και Olympic Airlines είναι ξεχωριστές εταιρίες;
Ναι. Και η Services αναλαμβάνει και συντήρηση αεροπλάνων άλλων εταιρειών. Το μεγάλο υπόστεγο είναι δικό της. Ασχετα αν μερικοί θέλουν να παραχωρήσουν μέρος του στην Aegean, με το έτσι θέλω και τζάμπα!
Μετά Νίκο θα χαλάσει η διαφήμιση όμως. Άντε να βγάλεις πτήση εξωτερικού από 69 ευρό.
-
Μα εγώ δεν είμαι εργαζόμενος στην ΟΑ Services.
Δεν φταίει η Ελλάδα. Η παρεξήγηση σχετικά με το τι σημαίνει 'ιδιωτική πρωτοβουλία' και 'ιδιωτικό κεφάλαιο' φταίει.
Οι υποτιθέμενοι επιχειρηματίες απαιτούν από το Κράτος να τους δώσει δουλειές αλλά και την υποδομή για να μπορούν αυτοί να βγάλουν κέρδη!
-
Ρε παιδια ,και αλλο αεροπλανο της HOLA με προβλημα.Ανοιξε -εσπασε το παραθυρο στη καμπινα διακυβερνησης...Πλεον αναλαμβανει η δικαιοσυνη.
2 στα 4 απο τα αεροπλανα που νοικιασε η ΟΑ εχουν προβλημα,αν και το σημερινο ισως δεν ειναι και τοσο σημαντικο.
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=16440 -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ρε παιδια ,και αλλο αεροπλανο της HOLA με προβλημα.Ανοιξε -εσπασε το παραθυρο στη καμπινα διακυβερνησης...Πλεον αναλαμβανει η δικαιοσυνη.
2 στα 4 απο τα αεροπλανα που νοικιασε η ΟΑ εχουν προβλημα,αν και το σημερινο ισως δεν ειναι και τοσο σημαντικο.
http://www.e-tipos.com/newsitem?id=16440ας αφήνανε την Ολυμπιακή να κάνει σωστά την δουλειά της......
έχει (για μένα) τους καλύτερους πιλότους και μιά απο τις καλύτερες τεχνικές βάσεις...... -
Το σημερινο δεν ηταν κατι αξιοπεριεργο. Συμβαινει...
Παντως σε γενικες γραμμες η Ολυμπιακη παει για φουντο μια η αλλη... Η Aegean για οσους δεν το καταλαβαν πολυ συντομα θα εχει ηγετικη θεση. Χτιζει την τεχνικη της βαση (ναι, δεν της χαριστηκε), εχει συναψει βαρβατες εμπορικες και τεχνικες συμφωνιες με Lufthansa, εχει υπο παραλαβη ολοκαινουργια αεροσκαφη... προσφερει καλυτερες υπηρεσιες, και εχει αποκτησει μια φημη με το σπαθι της (εξου και τα βραβεια που λαμβανει κατα καιρους).
Την ιδια στιγμη η ΟΑ παραπεει ειτε απο τις αποφασεις της δικες της, ειτε πολιτικες αποφασεις. Διαβαζω γενικα σε δημοσιευματα πως το wet lease πχ δεν ηταν συμφερον και οι οροι δεν ηταν καλοι! Τοτε γιατι στο καλο το υπεγραψαν?
Τεσπα...
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ