-
ειδατε οτι τα type s ερχονται πλεον με ιδια μασκα εμπρος με το typer και διπλα γραφει TypeS??πολυ καλυτερο!!!
-
Ο χρήστης borbos έγραψε:
ειδατε οτι τα type s ερχονται πλεον με ιδια μασκα εμπρος με το typer και διπλα γραφει TypeS??πολυ καλυτερο!!!Όταν λες 'ίδια μάσκα' εννοείς χωρίς το ενιαίο φανάρι? Άντε... και στο 5θυρο! Νομίζω ότι η πλειοψηφία θα χαρεί με την αλλαγή!
-
Να καταθέσω και γω τη δική μου άποψη, έστω και καθυστερημένα, ως κάτοχος πλέον ενός μαύρου Civic 5d 1.8 Sport. Παρήγγειλα 2-2-2007 και παρέλαβα 5-7-2007 από τα κεντρικά του Σαρακάκη, χρόνος ''λογικός'' για τα δεδομένα του καλοκαιριού. Τώρα μαθαίνω τα πράγματα άλλαξαν προς το καλύτερο ευτυχώς. Έχω διανύσει 4.000 χλμ., κατά κύριο λόγο εκτός Αθήνας, μιας και διατηρώ ακόμα (ελπίζω για λίγο) το παλιό μου αυτοκίνητο, που το χρησιμοποιώ για τις εντός πόλης μετακινήσεις. Τα πρώτα συμπεράσματά μου είναι : ΘΕΤΙΚΑ:1.Εξαιρετική σχεδίαση,αν και είναι υποκειμενικό θέμα. Υψηλή ποιότητα παραμονής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου. 2.Άριστοι χώροι. 3.Καλό κράτημα, απολαυστική οδήγηση σε καλό οδόστρωμα είτε σε εθνικό είτε σε επαρχιακό δίκτυο, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες. 4.Άριστα φρένα.πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων και τιμόνι. ΑΡΝΗΤΙΚΑ: 1.Αναπηδήσεις πίσω άξονα σε ανωμαλίες οδοστρώματος. 2.Μειωμένη άνεση λόγω αναρτήσεων και ελαστικών. 3.Θόρυβος κινητήρα μετά τις 3.800 στροφές .4.Μειωμένη περιφερειακή ορατότητα με συνέπεια να είναι λίγο δυσκολοδήγητο εντός πόλης, αν και αυτό συνηθίζεται. 5. Παρουσία κάποιων μικροτριγμών,κάτι σα συντονισμός,αριστερά στο ταμπλώ όταν λειτουργεί το κλιματιστικό. 6. Κακής ποιότητας πλαστικό στον πίνακα οτγάνων (γραντζουνιές). ΑΠΟΡΙΕΣ: 1. Με φοβίζουν λίγο οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα σε υψηλές ταχύτητες. Έτσι συμπεριφέρονται και τα δικά σας? 2.Αλυσίδες χιονιού μπαίνουν στα λάστιχα ? Το manual αναφέρει όχι. Μήπως μπαίνουν άλλου τύπου αλυσίδες εκτός των συμβατικών ? Ευχαριστώ όλους σας για την προσφορά σας μέσω του forum.
-
Μετα την πρωινη χαλαζοπτωση ανακαλυψα 3-4 μικρογουβιτσες στο καπω (φαινονται μονο απο το πλάι).
Ερωτηση 1: Το συστημα επαναφορας αφορα μονο τις μεγαλες γουβες ή και τις πολυ μικρες; Εχω ασφαλεια και για θεομηνιες οποτε με καλυπτει η ασφαλεια.
Ερωτηση 2: Πως μπορει καποιος να προστατευθει απο χαλαζι (γιατι με την αλλαγη του κλιματος με πιανει η καρδια μου καθε φορα που μαυριζει ο ουρανος). Υπαρχει καποια κουκουλα ειδικη; Σημερα ειδα καποιοι να εχουν ριξει κουβερτες πανω στο αμαξι! Πυλωτη ή γκαραζ δεν υπαρχει.Ευτυχως που εχω τη γυαλινη (η οποια -ελπιζω-δυσκολα σπαει απο χαλαζι). Αν ειχα ουρανο, θα ειχα περισσοτερες λακουβιτσες.Γ@μω το χαλαζι γ@μω -
@ civgr
Και εγώ στην αρχή μου την έδινε λίγο με τα ατυχήματα της ζωής αλλά τελικά το ξεπέρασα...
Στα σοβαρά.
Οι κουκούλες δεν βοηθάνε! Η ηλιοροφή όπως ανάφερε κάποτε και ο χρήστης Corsair προστατεύει αποτελεσματικά καθώς το γυαλί δεν κινδυνεύει από χαλάζι. Η πυλωτή είναι λύση. Οι κουβέρτες βοηθάνε αλλά θα είναι τσαντήρι και όχι αμάξι. Γενικά ότιδήποτε ελαστό-πλαστικό που απορροφά την ενέργεια κρούσης βοηθά (π.χ. χώμα ή χιόνι).
Επαναφορά ξέχνα την με μηχανικό τρόπο τουλάχιστον. Εφόσον έχεις σε ένα σημείο τουλάχιστον μόνιμες άρα πλαστικές παραμορφώσεις (το βαθούλωμα) ακόμα και αν επαναφέρεις το υλικό η αντοχή του σε εκείνο το σημείο θα είναι πολύ χαμηλότερη με αποτέλεσμα να ξανάρχεται στην επιφάνεια ξανά και ξανά το ίδιο ελάτωμα (το υλικό εκεί έχει πάθει τη ζημιά του και οι δεσμοί του μετάλλου στην γύρω περιοχή είναι χαλαρότεροι αν και μπορεί στο σημείο κρούσης το υλικό να έχει παρουσιάσει μία βελτίωση της αντοχής του λόγω του φαινομένου της κρούσης). Συνδυασμός πάντως μηχανικής αναρρόφησης με ταυτόχρονη θέρμανση της περιοχής (για ανόπτηση του μετάλλου) ίσως να δούλευε αλλά το χρώμα θα το αποχαιρετούσες και κακά τα ψέματα αυτό θα ήταν πολύ χειρότερο. Στοκαρίσματα και άλλες τέτοιες τακτικές του 70 είναι εκτός λογικής.
ΙΜΗΟ άστο ως έχει. Κάποια στιγμή που θα μαζευτούν πολλές αν έχεις προστασία από χαλάζι φώναξε την ασφαλιστική για τα δέοντα μετά από μία χαλαζόπτωση προφασιζόμενος ότι '.... τώρα έγινε αυτό κύριε ασφαλιστά σας ορκίζομαι στα κόκκαλα της πεθεράς σας να την νεκροφυλίσετε ... ' και άλλα πολλά που δουλεύουν.
Όταν με το καλό θα φτάσει η ώρα να το δώσεις να γνωρίζεις ότι καλύτερο είναι στον πελάτη να πεις την αλήθεια (και να δει αυτά τα μικροελατώματα) παρά να παρουσιάσεις ένα τέλειο όχημα που θα το εξετάσει από 100 μεριές και θα βρει τελικά ότι το καπώ δεν είναι δικό του ότι το φτερό το ίδιο έχει αλλαχτεί και άντε μετά να πιστέψει ότι τα άλλαξες λόγω του χαλαζιού και όχι μετά από κάποιο σοβαρό τρακάρισμα. Και θα έχεις περάσει τα πάνδεινα και θα βρεθείς μετά και καμένος....
@ Νεκτάριος....
Πως δουλεύει το αυτόματα ..... Booh... δεν το ξέρω. Απλό αυτόματο είναι με μετατροπέα ροπής και δυνατότητα μηχανικών αλλαγών. Καλύτερα ο ενδιαφερόμενος να το οδηγήσει ώστε να έχει ίδια εντύπωση.
Π.χ. Στο Colt που είχε πριν το Civic προτιμούσα την μηχανική λειτουργία καθώς οι αλλαγές ήταν πολύ αργές και το όχημα γονάτιζε. Στο Civic όμως το CVT δεν το αλλάζω με τίποτα. Αν και πιάνω τον ευατό μου να παίζει άσκοπα με το D, S και L στην πραγματικότητα θα μπορούσα να ήμουν χωρίς δεξί χέρι και αριστερό πόδι....
-
είναι ίδιο το αυτόματο στο υβριδικό και στα άλλα? Δεν είμαι σίγουρος
και 2) το 7 σχέσεων ή το 5 σχέσεων στο cvt δεν παίζει κανένα ρόλο... Ουσιαστικά οι σχέσεις είναι άπειρες. Μόνο όταν το βάλεις manual έχει σημασία
-
Kαλημέρα!
Διαβάζω το θέμα (για τους γνωστούς λόγους!) και μου φαίνεται παράξενο το Civic να έχει πρόβλημα με την χαλαζόπτωση. Για τι χαλάζι μιλάμε;Από την άλλη διαβάζω τα αρνητικά ...
Ο χρήστης jpatak έγραψε:
ΘΕΤΙΚΑ:
1.Εξαιρετική σχεδίαση,αν και είναι υποκειμενικό θέμα. Υψηλή ποιότητα παραμονής στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.
2.Άριστοι χώροι.
3.Καλό κράτημα, απολαυστική οδήγηση σε καλό οδόστρωμα είτε σε εθνικό είτε σε επαρχιακό δίκτυο, ακόμα και με υψηλές ταχύτητες.
4.Άριστα φρένα.πολύ καλό κιβώτιο ταχυτήτων και τιμόνι.ΑΡΝΗΤΙΚΑ:
1.Αναπηδήσεις πίσω άξονα σε ανωμαλίες οδοστρώματος. 2.Μειωμένη άνεση λόγω αναρτήσεων και ελαστικών.
3.Θόρυβος κινητήρα μετά τις 3.800 στροφές .
4.Μειωμένη περιφερειακή ορατότητα με συνέπεια να είναι λίγο δυσκολοδήγητο εντός πόλης, αν και αυτό συνηθίζεται.
5. Παρουσία κάποιων μικροτριγμών,κάτι σα συντονισμός,αριστερά στο ταμπλώ όταν λειτουργεί το κλιματιστικό.
6. Κακής ποιότητας πλαστικό στον πίνακα οτγάνων (γραντζουνιές).ΑΠΟΡΙΕΣ:
- Με φοβίζουν λίγο οι αναπηδήσεις του πίσω άξονα σε υψηλές ταχύτητες. Έτσι συμπεριφέρονται και τα δικά σας?
2.Αλυσίδες χιονιού μπαίνουν στα λάστιχα ? Το manual αναφέρει όχι. Μήπως μπαίνουν άλλου τύπου αλυσίδες εκτός των συμβατικών ?
Αναρωτιέμαι ...
Το αυτοκίνητο δηλαδή πως συμπεριφέρεται στους χάλια δρόμους της Αττικής;Π.χ. στους δρόμους του Αμαρουσίου με τις πέτρες (δολοφόνους) πως συμπεριφέρεται το αμάξωμα; Τρίζει; αναπηδάει; διαλύεται;Εγώ αν κρίνω από τα παραπάνω από άνεση δεν τα πάει και πολύ καλά και ίσως να είναι και κουραστικό μέσα στην Αθήνα ...
Από την άλλη ακούγονται 'μικροτριγμοί' από την χρήση του κλιματιστικού. Που σημαίνει ότι κάποιο πλαστικό συντονίζει με την χρήση του κλιματιστικού. Περίεργο.
Και οι γρατζουνιές στον πίνακα οργάνων; Που μπορεί να οφείλονται;
υ.γ.Στο συνεργείο μου είχαν πει ότι ελαστικά και ζάντες μεγάλων διαστάσεων συνήθως δεν παίρνουν αλυσίδες γιατί υπάρχει περίπτωση (με το βάρος) να ακουμπούν τα ελαστικά σε θόλο και φτερά κατά το στρίψιμο. Το ίδιο είχα και εγώ με το ASTRA με ελαστικά 205/50/16. Μου απαγόρευε τις αλυσίδες.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αναρωτιέμαι ...
Το αυτοκίνητο δηλαδή πως συμπεριφέρεται στους χάλια δρόμους της Αττικής;Π.χ. στους δρόμους του Αμαρουσίου με τις πέτρες (δολοφόνους) πως συμπεριφέρεται το αμάξωμα; Τρίζει; αναπηδάει; διαλύεται;Εγώ αν κρίνω από τα παραπάνω από άνεση δεν τα πάει και πολύ καλά και ίσως να είναι και κουραστικό μέσα στην Αθήνα ...
Από την άλλη ακούγονται 'μικροτριγμοί' από την χρήση του κλιματιστικού. Που σημαίνει ότι κάποιο πλαστικό συντονίζει με την χρήση του κλιματιστικού. Περίεργο.
Και οι γρατζουνιές στον πίνακα οργάνων; Που μπορεί να οφείλονται;
υ.γ.Στο συνεργείο μου είχαν πει ότι ελαστικά και ζάντες μεγάλων διαστάσεων συνήθως δεν παίρνουν αλυσίδες γιατί υπάρχει περίπτωση (με το βάρος) να ακουμπούν τα ελαστικά σε θόλο και φτερά κατά το στρίψιμο. Το ίδιο είχα και εγώ με το ASTRA με ελαστικά 205/50/16. Μου απαγόρευε τις αλυσίδες.
Μάλλον κάτι δεν έχεις αντιληφθεί σωστά. Δεν είπα ότι το αυτοκίνητο έχει χάλια ανάρτηση απλά ότι δεν προσφέρει άνεση λόγω που είναι σκληρή. Αυτό δεν την κάνει ανυπόφορη απλά ενοχλητική. Πολλά αυτοκίνητα με σκληρά αμορτισέρ και ελατήρια που ικανοποιούν τους ιδιοκτήτες τους για την οδική τους συμπεριφορά υμνούνται και δεν κριτικάρονται. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο πάσχει διότι είναι σκληρό για οικογενειακό χωρίς να είναι απόλυτα σπορ. Αυτό για άλλους είναι υπερ για μένα είναι ακτά και το παραθέτω. Κάνε τεστ ντραιβ για να καταλάβεις
Τώρα για το θέμα των τριγμών, τρίζει όσο κάθε αυτοκίνητο...αυξανόμενα με τον καιρό...Μη περιμένεις να μην εμφανίσει τριγμούς στο 'λακουβισταν' ειδικά αυτό που έχει ημιάκαμπτο και 225 με 45αρι προφίλ. Για μένα ως τώρα τρίζει λιγότερο από τα υπόλοιπα μικρομεσαία που έχω μπει. Αυτό βέβαια έχει να κάνει και με άλλους παράγοντες, όπως περιοχή διαμονής, διανυθέντα χιλιόμετρα κλπ. Αν πάντως έχει νόημα για σένα το δικό μου δεν τρίζει στους αεραγωγούς, αλλά μικροτριγμούς έχω εντοπίσει μετά από 10 μήνες χρήση. Σε καμία περίπτωση όμως δεν είναι κουδουνίστρα αλλά ούτε και μερσεντές.
Τώρα για τον πίνακα οργάνων αναφέρεται στις γρατσουνιές που μπορεί να πάθει το μαύρο υλικό που περιβάλει τον πίνακα οργάνων...εγώ πλέον δεν ασχολούμαι με αυτό...στην τελική αν με τσατίσει θα βάλω από ταπερ που δεν έχει πρόβλημα το υλικό του... Το έχει κάνει ήδη κάποιος με 150 περίπου ευρώ σε άλλο φόρουμ και έχει ανεβάσει φωτογραφίες. Πταίσμα...
Τώρα για το χαλάζι δεν ξέρω...θα φανεί όταν το πλύνω...από βδομάδα αν φτιάξει ο καιρός... -
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
...
...Ευχαριστώ!!!
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
είναι ίδιο το αυτόματο στο υβριδικό και στα άλλα? Δεν είμαι σίγουροςκαι 2) το 7 σχέσεων ή το 5 σχέσεων στο cvt δεν παίζει κανένα ρόλο... Ουσιαστικά οι σχέσεις είναι άπειρες. Μόνο όταν το βάλεις manual έχει σημασία
Ουδεμία σχέση το CVT με το κάθε λογής αυτόματο.
Απλά ομιλώ για 2 υλοποιήσεις μίας τεχνολογίας που επιλέγει τη σωστή σχέση για το όχημα και ειδικότερα ομιλώ για τα κιβώτια. Απλά αναφέρω άλλο το αυτόματο σε ένα όχημα άλλο σε άλλο. Δεν μπορεί κανείς να συγκρίνει το 7tronic της Merc με το αυτόματο 5άρι της HONDA καθώς άλλα τα μεγέθη. Απλά θεωρώ ότι επειδή όπως ένα ασαφές τιμόνι θα με απέτρεπε να αγοράσω όχημα (και με απέτρεψε!) αντίστοιχα το κιβώτιο είναι ίσης αξίας. Ένα κακό και ασαφές κιβώτιο ή αργό στις αλλαγές είναι επικίνδυνο για την ασφαλή οδήγηση.
Όσο πιο πολλές σχέσεις στα κλασσικά αυτόματα τόσο πιο εύκολο έργο έχει ο μετατροπέας ροπής (που παίζει το ρόλο που έχει ο συμπλέκτης στα μηχανικά κιβώτια) για ομαλή αλλαγή.
Στο CVT σωστά δεν έχει κανένα νόημα το πλήθος των σχέσεων. Είναι άπειρες. Δεν υπάρχει ούτε μετατροπέας ροπής. Όμως αν λάβω ως επίπεδο αναφοράς τη δουλειά που έχουν κάνει στο υβριδικό οι μάγκες τότε δεν μπορεί το αυτόματο που χρυσοπουλά στην Αμερική να είναι κακό ... τουναντίον.... Όμως αν δεν το οδηγήσεις (και υπάρχουν ετοιμοπαράδοτα..) δεν μπορείς να ξέρεις....
-
**Eυχαριστώ **για τις πληροφορίες!
Και ό,τι άλλο έχετε ευχαρίστηση να μου πείτε... εδώ θα'μαστε!
Ήδη έχουν σταλεί τα έως τώρα στον άμεσα ενδιαφερόμενο! -
Εγω πάντως λιγουρεύομαι το DSG. Βλέπω τις επιδόσεις με το κατέβασμα στα 200 άλογα και είναι ίδιες με τα cayenne 3.6 ή 4,4, χωρίς να κάνεις τίποτα... Απλώς το πατάς
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Εγω πάντως λιγουρεύομαι το DSG. Βλέπω τις επιδόσεις με το κατέβασμα στα 200 άλογα και είναι ίδιες με τα cayenne 3.6 ή 4,4, χωρίς να κάνεις τίποτα... Απλώς το πατάςΠου να το δεις στο δρόμο οδηγώντας το ο ίδιος πως ανοίγει...
-
το σκέφτομαι να πάω για τεστ. Ετσι από περιέργεια. Είναι γεγονός ότι στην Εθνική σε βοηθά πολύ το κατέβασμα στο προσπέρασμα καθώς οι περισσότεροι από εμάς προσπερνάμε με 6η... Που σημαίνει κακές επιδόσεις σχετικά.
-
Το σημαντικότερο είναι πως δεν παίρνεις στιγμή τα χέρια σου από το τιμόνι και έχεις πάντα τον απόλυτο έλεγχο.
-
αυτό σκέφτομαι...
Αλλά πρέπει να πάμε σε άλλο τοπικ να τα πουμε
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
αυτό σκέφτομαι...Αλλά πρέπει να πάμε σε άλλο τοπικ να τα πουμε
...προδότη!!!
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
αυτό σκέφτομαι...
Αλλά πρέπει να πάμε σε άλλο τοπικ να τα πουμε
...προδότη!!!
είχα πει και παλιά ότι με leasing το επαιρνα. (όχι ΤΟΝ έπαιρνα)
Αρα αυτή η δήλωση έχει μεγάλο νόημα για το τι πιστεύω
Οποιος κατάλαβε κατάλαβε -
Το βεντιλατερ ειναι οντως πολυ θορυβωδες ή ειναι η ιδεα μου;
-
όταν σταματάς?
Είναι πολύ μεγάλο
Ηonda Civic 2005