Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΕΒΑΛΑ ΣΗΜΕΡΑ ΑΣΕΤΟΝ.....
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 10
    • 11
    • 2 / 11
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    73
    215
    6935
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      leonp last edited by

      Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
      Χρησιμοποιεί κανείς άνυδρο ασετόν στην βενζίνη του αυτοκινήτου του ? Γνωρίζει κανείς κάτι ?

      Για ασετόν ξέρω μόνο ότι μπορείς να δουλέψεις με λίγο φτωχότερο μείγμα (από πριν) και ότι απαγορεύεται σε αγώνες. Ξέρω πολλά πράγματα για τολουόλη σε αγωνιστικούς κινητήρες (παλιά όμως, καρμπιρατέρ).

      Ενδιαφέροντα αυτά που γράφεις, θα δοκιμάσω το ασετόν.

      Να ξέρεις ότι θέλεις το καύσιμο να καίγεται ΓΡΗΓΟΡΑ, να μην αργεί
      όσο πιο γρήγορα τόσο καλύτερα (δεν πιστεύω το ασετόν να καθυστερεί τη καύση).

      Νερωμένη βενζίνη = χαλασμένη (σκουριασμένη-φρακαρισμένη) αντλία βενζίνης

      1 Reply Last reply Reply Quote 6
      • 2
        21-quadra last edited by

        Το καύσιμο που πρέπει να καίγεται γρήγορα αφορά κινητήρες μεγάλων συμπιέσεων και υψηλών στροφών και δεν εμπίπτει σε καθημερινούς κινητήρες, τα σημερινά καύσιμα υπερκαλύπτουν αυτή την ανάγκη, από την άποψη του χρόνου καύσης, με το ασετόν δεν επιβραδύνεται η καύση αλλά έχει ελάχιστα μεγαλύτερη διάρκεια ακριβώς επειδή καίγεται όλο το μίγμα χωρίς να αφήνει άκαυστα κατάλοιπα, άλλωστε είναι γνωστό ότι η μεγαλύτερη διάρκεια της καύσης ευννοεί την ροπή, που είναι το ζητούμενο για την κίνηση στην πόλη απο άποψη ευχρηστίας και κατανάλωσης.

        Αν θέλεις με μόνο τίμημα την αύξηση της κατανάλωσης κατά 1 λίτρο από την συνηθισμένη αλλά να έχεις ακόμα καλύτερη εκκίνηση, απίστευτη ευστροφία, αύξηση της ιπποδύναμης και απόδοση σε όλο το φάσαμα των στροφών κάνεις μίξη αρωματικών υδρογονανθράκων, ασετόν και εστέρων.

        Διάβασε τις παρατηρήσεις του Δημήτρη Φυλακτού στο www.gtc.gr για την μέθοδο για νερωμένη βενζίνη, λέει και για την ισοπροπυλική αλκοόλη που επιτρέπει τη καύση του νερού που βρίσκεται στα ρεζερβουάρ μας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • L
          leonp last edited by

          Οι 100άρες βενζίνες είναι πιο 'καλές' βενζίνες γιατί καίγονται πιο γρήγορα, αν δεν είχαν τόσο πολλά οκτάνια θα ήταν καλύτερες. Ο υδρογονάνθρακας μοιάζει να έχει 3 κλαδιά και αυτά σπάνε αμέσως αρχίζοντας πιο γρήγορα τη καύση.

          Η ΦΤΗΝΗ ισοπροπυλική αλκοόλη είναι (σχεδόν το μόνο) συστατικό που περιέχουν τα ΑΚΡΙΒΑ μπουκαλάκια που 'αφαιρούν' το νερό από το ρεζερβουάρ. Το νερό ανακατεύεται με το καύσιμο και το ξεφορτώνεσαι (μαζί με το καύσιμο). Χρησιμοποιώ κάθε χρόνο 1 τέτοιο προϊόν. (Αν αγοράσεις ισοπροπυλική αλκοόλη μη πάρεις μεγάλες ποσότητες γιατί έχει και άλλες, ιδιαίτερα παράνομες χρήσεις σε παρασκευή ουσιών ). @Hammer +1

          Μπορείς να φτιάξεις βενζίνες με διαφορετικά μείγματα ανεβοκατεβάζοντας τα οκτάνια αλλά και την απόδοση (αιθέρες και αρωματικούς, που θα τους βρεις, άλλοι είναι καλοί άλλοι μάπα - φτηνοί και ακριβοί). Η τολουόλη είναι εγγύηση - πολύ καλή. Αν δουλεύεις 100% τολουόλη, στον ίδιο όγκο καυσίμου δουλεύει αρκετά πιο πλούσιος ο κινητήρας (μαυρίζει τα μπουζί) και θέλει άλλη ρύθμιση.

          Για το ασετόν, τόσο λίγο χρησιμοποιείς και βλέπεις διαφορές; Στις βενζίνες τα οκτάνια είναι σχεδόν γραμμικά, δηλαδή 30 λίτρα με 95 οκτάνια τα ανακατεύεις με 70 λίτρα με 114 οκτάνια και έχεις 100 λίτρα με 108 οκτάνια.
          Εγώ σκεφτόμουνα να δοκιμάσω 5% ασετόν αλλά με τρόμαξε το 0,3% που χρησιμοποιείτε.

          Αν αφήσεις το αμάξι για μερικές μέρες μήπως εξατμίζεται και χάνεται το ασετόν και θέλει συμπλήρωμα;

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • 2
            21-quadra last edited by

            Το ασετόν δεν το χρησιμοποιώ για την αντικρότητα του παρ' όλο που έχει RON 150, αλλά επειδή εξισορροπεί όλους τους δεσμούς των υδρογονανθράκων και ομαλοποιεί την καύση, ο κινητήρας δουλεύει σαν να του έκανες ζυγοστάθμιση στροφάλου.

            Για την εξάτμηση δεν μπορώ να σου πώ γιατί τα αυτοκίνητα τα χρησιμοποιούμε καθημερινά, πάντως από γέμισμα σε γέμισμα που μεσολαβεί περίπου 3ήμερο δεν έχω παρατηρήσει ότι λείπει λόγω εξάτμησης.

            Επίσης ανάλογα με τον κινητήρα έχει και διαφορές στην αίσθηση, παράδειγμα στο δικό μου Ρενώ 21 2λιτρο 12βάλβιδο έχει τρομακτικές διαφορές, στο άλλο μας Ρενώ με τον κινητήρα 1.8 16V οι διαφορές είναι μικρότερες, κάνει όμως σημαντική διαφορά, σε Golf 2 φίλου, νόμιζε ότι άλλαξε μοτέρ, τόσο έντονη είναι η διαφορά, σε VW EOS FSI του ανηψιού μου η διαφορά είναι επίσης πάρα πολύ μεγάλη, σαν το δικό μου.

            Εγώ το δικαιολογώ επειδή το δικό μου είναι κινητήρας φτωχού μίγματος και δείχνει έντονα την βελτίωση της καύσης, το ίδιο πρέπει να γίνεται και με τον FSI λόγω του φτωχού μίγματος και της στρωματοποίησης του καυσίμου δείχνει τόσο έντονα την διαφορά στην βελτίωση της καύσης.

            Πάντως όπου μπήκε, παρατηρήθηκε έντονη σταθεροποίηση του ρελαντί, άμεση εκκίνηση και οδήγηση χωρίς σκορτσαρίσματα όταν το μοτέρ είναι κρύο, που πρώτα έπρεπε να ζεσταθούν καλά για να στρώσουν, όλα αυτά δείχνουν μια σημαντική βελτίωση στην καύση, με την αναλογία 3ml ανάλίτρο βενζίνης 95άρας, κάνω και από εκεί οικονομία, δεν χρειάζομαι πλέον την 100άρα, με το ασετόν δεν προσπαθώ να ανεβάσω την ιπποδύναμη, το στρωτό δούλεμα πέτυχα και μιά σχετική οικονομία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 5
            • S
              spiros last edited by

              στην καταναλωση εχεις δει διαφορα?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • L
                leonp last edited by

                Ακόμα και το ίδιο να καίει, η διαφορά στη λειτουργία μου φτάνει. Θα ...το δοκιμάσω.

                ΥΓ Τα πρόσθετα τα βάζεις στο βενζινάδικο πριν να βάλεις βενζίνη. Μετά, καθώς πέφτει η βενζίνη με ορμή στο ρεζερβουάρ, ανακατεύονται καλά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • 2
                  21-quadra last edited by

                  spiros, ναί έχω δεί διαφορά περίπου 10% μέσα στην πόλη, κάνω συγκεκριμένη διαδρομή, συγκεκριμένες ώρες και είναι εύκολο να δώ την διαφορά, Αγ.Παρασκευή - Μεταμόρφωση, ακόμα δεν έχω βγεί ταξίδι.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    g60 last edited by

                    Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                    spiros, ναί έχω δεί διαφορά περίπου 10% μέσα στην πόλη, κάνω συγκεκριμένη διαδρομή, συγκεκριμένες ώρες και είναι εύκολο να δώ την διαφορά, Αγ.Παρασκευή - Μεταμόρφωση, ακόμα δεν έχω βγεί ταξίδι.

                    Πες μου ότι μένεις Κουκουβάουνες

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      silencer51 last edited by

                      Εγώ πάντως για 3-4 γεμίσματα έβαζα κι ενα καθαριστικό μπέκ της Ρενώ (που περιείχε και ασετόν) και πραγματικά δεν πιστεύω το πόσο διαφορά έκανε...

                      Ειδικά σε χαμηλότερες στροφές με full ανοιχτό γκάζι ειναι εντυπωσιακή η διαφορά, αλλα και γενικότερα στη σβελτάδα και απόκριση του κινητήρα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tm last edited by

                        o leonp δοκιμασε ασετον?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          leonp last edited by

                          Ο χρήστης tm έγραψε:
                          o leonp δοκιμασε ασετον?

                          Όχι ακόμα
                          Θα πάρω πρώτα λίγο ασετόν να βάλω μέσα ένα (παλιό) πλαστικό σωληνάκι καυσίμου και αν δεν λιώσει θα δοκιμάσω.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tm last edited by

                            ..αργεις!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              cmarin last edited by

                              Εσύ ψάχνεις πειραματόζωο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • D
                                dea-735 last edited by

                                Αστάθεια στο ρελαντί μόνο εγώ έχω δει ; Παίζει λιγάκι το στροφόμετρο ίσως επειδή είναι GDI . Όλα τα άλλα καλά με αρκετή ευστροφία .

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  Ο χρήστης tm έγραψε:
                                  ..αργεις!

                                  Έχω να κουνήσω το αμάξι 2 βδομάδες

                                  Ακόμα και να χαλάει το λαστιχένιο σωληνάκι δεν σημαίνει ότι δεν μπορείς να το χρησιμοποιήσεις (ιδίως σε ποσοστό 0,3 δεν πειράζει). Απλά ο τρόπος που βάζεις το πρόσθετο στο ρεζερβουάρ πρέπει να είναι τέτοιος που να μην εκθέτει το λαστιχένιο σωλήνα από τη τάπα μέχρι το ρεζερβουάρ σε 100% ασετόν.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tm last edited by

                                    Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                    Εσύ ψάχνεις πειραματόζωο?

                                    οχι δεν ψαχνω πειραματοζωο.. ο ιδιος ειχε πει οτι θα το δοκιμασει και ρωταω να μαθω την προοδο του!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dimitris-zisis last edited by

                                      Τελικα μπερδευτηκα,πως στο καλο να το βαζω?Στασου..βενζινα μου να ...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        famas last edited by

                                        Σταματάς στο βενζινάδικο, ανοίγεις την τάπα, ρίχνεις το περιεχόμενο από το μπουκαλάκι μέσα και κατόπιν λες στον βενζινά να σου βάλει την ανάλογη ποσότητα...εναλακτικά, βάλε το ασετόν αφότου φύγεις από το βενζινάδικο, αν τύχει και σε κοιτάνε περίεργα. Απλά στην πρώτη περίπτωση θα ανακατωθεί καλύτερα

                                        https://www.spritmonitor.de/en/detail/1383600.html

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Σε καμία περίπτωση να μη το βάλεις αφού βάλεις βενζίνη. Όχι μόνο δεν θα ανακατωθεί καλά, αλλά θα μείνει 100% καθαρό ασετόν στο σωλήνα από το στόμιο μέχρι το ρεζερβουάρ (σε μερικά αμάξια μπορεί να υπάρχουν πλαστικά που επηρεάζονται).

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 2
                                            21-quadra last edited by

                                            Επί 2 μήνες που χρησιμοποιώ ασετόν το βάζω μετά, όποιος έχει λίγη γνώση των βιομηχανικών πλαστικών που χρησιμοποιεί η αυτοκινητοβιομηχανία θα ξέρει ότι αυτά δεν επηρεάζονται από τους κοινούς διαλύτες που είναι το ασετόν, το νέφτι, το white spirit, το διαλυτικό νίτρου και άλλοι. Είναι πλαστικά που επειδή δέχονται προϊόντα υδρογονανθράκων που είναι η βενζίνη, το πετρέλαιο και το λάδι, είναι ουδέτερα και στους λοιπούς διαλύτες υδρογονικής προέλευσης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 2 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr