Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 207 Rallye
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 207 Rallye
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 33
    • 34
    • 21 / 34
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    663
    4776
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      pskarm last edited by

      επισης οπως εγραψε ενα παιδι τα αμορτισερ και ελατηρια του rc εχουν 460ευρω καινουργια (και σου μενουν τα παλια για πουλημα)

      δε ξερω πισω αξονα - αντιστρεπτικη εμπρος τι διαφορα εχουν?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • E
        endeavor last edited by

        Παίδες, το rallye είναι υποχρεωτικό να κινείται με 98-άρα (δηλαδή με 100-άρα στην Ελλάδα)? Το λέω γιατί έχει άμεσο ψεκασμό...

        Αν βάζεις 95-άρα θα χτυπάει πυράκια ή μακροχρόνια θα έχεις φθορές στο θάλαμο καύσης και άρα μειώνεις έτσι τη ζωή (και την απόδοσ του κινητήρα)?

        Θά ΄θελα απόψεις από όσους ξέρουν

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          krusenstern last edited by

          Ο χρήστης endeavor έγραψε:
          Παίδες, το rallye είναι υποχρεωτικό να κινείται με 98-άρα (δηλαδή με 100-άρα στην Ελλάδα)? Το λέω γιατί έχει άμεσο ψεκασμό...

          Αν βάζεις 95-άρα θα χτυπάει πυράκια ή μακροχρόνια θα έχεις φθορές στο θάλαμο καύσης και άρα μειώνεις έτσι τη ζωή (και την απόδοσ του κινητήρα)?

          Θά ΄θελα απόψεις από όσους ξέρουν

          'Οχι και όχι.-

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            ratanplan last edited by

            Ο χρήστης Spike έγραψε:
            δεν ξεκολλάμε από το παλιό 106 Ραλί... ...λέω εγώ τώρα.

            άλλες εποχές τότε.

            τώρα θα κριτικάρουμε με τα σημερινά δεδομένα. Γιατί με την λογική σου ... το 106 ήταν μία μούφα σε σχέση με το 205...για παράδειγμα.

            Θα στο πω απλα το 106 το εβγαλε σε εκδοση rallye η Peugeot, και οχι η Lion οπως εγινε με το 207.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos997 last edited by

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimgster last edited by

                Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:

                Θα στο πω απλα το 106 το εβγαλε σε εκδοση rallye η Peugeot, και οχι η Lion οπως εγινε με το 207.

                Είχα το 106 GTI για 7 χρόνια και το Saxo VTS για 5. Χίλιες φορές καλύτερο το 207 από το 106. Πρόκειται (106) για μια από τις μεγαλύτερες ΓΥΡΙΣΤΡΕΣ της αυτοκίνησης που δεν συγχωρούσε τον άσχετο.

                Και...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  hunter last edited by

                  Το 106 είναι καταπληκτικό όχημα.

                  Κι'άν πέρασαν τα χρόνια του,εξακολουθει να θεωρείται 'σημα κατατεθέν' στα προσθιοκίνητα,και γιατι να μην χρησιμοποιείται σαν σημείο αναφορας πρός όλα τα νεώτερα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    ratanplan last edited by

                    Ο χρήστης Nikos997 έγραψε:

                    Θα στο πω απλα το 106 το εβγαλε σε εκδοση rallye η Peugeot, και οχι η Lion οπως εγινε με το 207.

                    Είχα το 106 GTI για 7 χρόνια και το Saxo VTS για 5. Χίλιες φορές καλύτερο το 207 από το 106. Πρόκειται (106) για μια από τις μεγαλύτερες ΓΥΡΙΣΤΡΕΣ της αυτοκίνησης που δεν συγχωρούσε τον άσχετο.

                    Ε τοτε 1000 φορες καλητερο ενα Golf V 1400 με 90 αλογα (δεν βγαινει πια δυστηχως) με esp.

                    Αν δνε κανω λαθος μιλαμε για σπορ αμαξια και οχι για ουδετερα/αποστηρωμενα αμαξια κλπ. απο την αλλη μετα απο 13 χρονια τουλαχιστον που οδηγεις (αθροιζοντας τα χρονια που ειχε 106 και σαξο) εισαι τουλαχιστον 31 ετων, σε αυτη τη φαση μαλλον θα ειναι πι οπολυ στην ηλικια σου το 207.

                    Απο την αλλη εγω ειμαι 28 και ο λογος που οταν βαριεμαι παω μια βολτουλα στην γυρω περιοχη ειναι να το πλασαρο σε 2 πλατιες και σε 2 σροφες που γλυστρανε και να γυρισω σπιτι 'γεματος' γουστα ειναι αυτα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Ο χρήστης dimgster έγραψε:

                      Θα στο πω απλα το 106 το εβγαλε σε εκδοση rallye η Peugeot, και οχι η Lion οπως εγινε με το 207.

                      Είχα το 106 GTI για 7 χρόνια και το Saxo VTS για 5. Χίλιες φορές καλύτερο το 207 από το 106. Πρόκειται (106) για μια από τις μεγαλύτερες ΓΥΡΙΣΤΡΕΣ της αυτοκίνησης που δεν συγχωρούσε τον άσχετο.

                      Και...

                      ΚΑΙ? ( όχι οτι απορρίπτω το 207 αλλα...)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikos997 last edited by

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos997 last edited by

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            ratanplan last edited by

                            Μα δεν μιλησα πουθενα για ασφαλεια (μαλακας ειμαι? ) αλλα για σπορ αμαξακι!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nikos997 last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                jim-78 last edited by

                                Κι εγω ξερω περιπτωση που δεν στουκαρε αλλα ανοιξε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • R
                                  ratanplan last edited by

                                  Εγω ξερω επισης περιπτωση που επεσε με το πλαινο πισω μερος σε ιμπιζα που ερχοτανε (και οι δυο με πολλα) απο το αντιθετο, ανοιξε ο αεροσακος και του αφησε ενα πολυ ωραιο εγκαυμα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    scotsezos last edited by

                                    μιας και γνωρίζω λίγα πραγματάκια απο alfa romeo (φανταστική η δεκαετία του '90), το ίδιο φαντάζομαι ισχύει για τα peugeot. άρα, αγοράστε το 207......

                                    ......αλλά κρατήστε το 106....έτσι για το ρομαντισμό βρε αδερφε! κάτι θα ξέρετε εσείς.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spike last edited by

                                      Ο χρήστης ratanplan έγραψε:

                                      δεν ξεκολλάμε από το παλιό 106 Ραλί... ...λέω εγώ τώρα.

                                      άλλες εποχές τότε.

                                      τώρα θα κριτικάρουμε με τα σημερινά δεδομένα. Γιατί με την λογική σου ... το 106 ήταν μία μούφα σε σχέση με το 205...για παράδειγμα.

                                      Θα στο πω απλα το 106 το εβγαλε σε εκδοση rallye η Peugeot, και οχι η Lion οπως εγινε με το 207.

                                      ε και; Βγάζει μία έκδοση και μετά φροντίζει να την υποστηρίξει με ένα όπως φαίνεται καλό πακέτο. Μην ξεχνάμε ότι στην Ευρώπη δεν είχε την ίδια αποδοχή με εδώ. (όχι ότι παίζει ρόλο όπως δεν παίζει και ρόλο ότι δεν το έβγαλε η επίσημη Peugeot).

                                      αυτό δεν κάνει οτιδήποτε βγαίνει μετά άθλιο. Αυτό μου την δίνει...τα παλιά καλά και ότι καινούριο για να το χλευάζουμε. Λες και όλοι οι 'χεράδες' εδώ μέσα το πάνε/πήγαιναν το 106 τσίτα.

                                      Είμαι σίγουρος ότι πολλοί εάν τους δώσεις να οδηγήσουν το 207 με απενεργοποιημένο το ESP θα αναθεωρήσουν πολλά. Ο krus λέει ότι είναι πολύ καλό. Αλλά παιδιά που το οδήγησαν λένε ότι είναι πολύ καλό. Ε συγνώμη εάν δεν είναι ακριβώς σαν το 106 δεν θα βάλω μαύρη πλερέζα.

                                      Είπαμε προχωράμε μπροστά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pskarm last edited by

                                        106 ραλλυ ηταν μονο το 1.3
                                        ισως και το 1.6 8ν δεν ειμαι σιγουρος

                                        το 16ν λεγοταν s16 σε ολη την ευρωπη εκτος ελλαδας ιταλιας και νομιζω ισπανιας που το ελεγαν απο μονοι τους ραλλυ.

                                        οχι οτι σημαινει κατι αλλα και το 16ν αν το δεις σε συγκριση με το 1.3 ειναι ενα υπερπλουσιο αμαξι με φιλτραρισμενες αντιδρασεις σε σχεση με το 13αρι.

                                        τωρα αμα συγκρινουμε 13αρι με 207 ειναι σα να κανεις σεξ με 2-3 προφυλακτικα το ενα πανω στο αλλο. το θεμα ειναι ομως οτι την ιδια γκομενα απαυτωνεις

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sidobre last edited by

                                          Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                          τωρα αμα συγκρινουμε 13αρι με 207 ειναι σα να κανεις σεξ με 2-3 προφυλακτικα το ενα πανω στο αλλο. το θεμα ειναι ομως οτι την ιδια γκομενα απαυτωνεις

                                          AAAAAAAAAAAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXA

                                          Μακράν η καλύτερη περιγραφή για την αίσθηση του αυτοκινήτου!!!

                                          ΕΓΡΑΨΕΣ!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            ratanplan last edited by

                                            Ο χρήστης pskarm έγραψε:
                                            106 ραλλυ ηταν μονο το 1.3
                                            ισως και το 1.6 8ν δεν ειμαι σιγουρος

                                            το 16ν λεγοταν s16 σε ολη την ευρωπη εκτος ελλαδας ιταλιας και νομιζω ισπανιας που το ελεγαν απο μονοι τους ραλλυ.

                                            οχι οτι σημαινει κατι αλλα και το 16ν αν το δεις σε συγκριση με το 1.3 ειναι ενα υπερπλουσιο αμαξι με φιλτραρισμενες αντιδρασεις σε σχεση με το 13αρι.

                                            τωρα αμα συγκρινουμε 13αρι με 207 ειναι σα να κανεις σεξ με 2-3 προφυλακτικα το ενα πανω στο αλλο. το θεμα ειναι ομως οτι την ιδια γκομενα απαυτωνεις

                                            Ξεχνας οτι το 16ν εβγαινε σε τελειως γυμνη εκδοση το οποιο ηταν και πανφθηνο! Απο την αλλη εγω δεν ειπα ποτε οτι το 16ν ηταν τοσο 'αγνο' οσο το 13ρι, αλλα ηταν σαφως βελτιωμενο σε παρα πολλα σημεια, τα οποια δεν ηταν η ασφαλεια, αλλα σου εδιναν στην οδηγηση, ενα απο τα 'προβληματα' του 13ριου ηταν το σχεδον μονοψηφιο ποσο ροπης! και οι παρα πολλες στροφες του τιμονιου, αν εξερεσεις το κλασικο κοματι του πραγματος θα προτιμουσα ενα θεογυμνο 16ν απο ενα 13ρι για σπορ οδηγηση (το 13ρι ετσι και αλλιως θεογυμνο ηταν )

                                            Βασικα δεν εχω να χωρισω τπτ με τα 207, και αν ειχε 5 χρονακια εγγυηση θα εψηνα την κοπελα μου να το παρει (να εχουμε μονο ραλι ) αντι να την ψηνω για γκραντε πουντο, ισα ισα που το θεωρω πολυ καλο αμαξι, ειδικα αν βαλουμε στη μεση και τον παραγοντα χρηματα. Απλα δνε ειναι rallye, αυτο με τσαντιζει, η κουτοπονηρια της Lion.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 33
                                            • 34
                                            • 21 / 34
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr