-
ρε παιδιά το τόπικ είναι για την duetto τί δουλειά έχουν όλα τ΄άλλα?
-
Ειδικά για την duetto, για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα, αναγκαστικά dream on dream on DEPECHE MODE ON...
Θα την οδηγουν τα εγγονια μας
-
Eντάξει ρε Ο3, καταλάβαμε τί εννοείς, αρκεί.
-
Ο χρήστης gkanetidis έγραψε:
Εγώ πάλι δε το πιστεύω. Δε δείχνει κάτι τέτοιο ούτε τα μοτέρ GM, ούτε η βαριά Brera/159, ούτε οι πωλήσεις τους, ούτε τα κατά 2 (τουλάχιστον) χρόνια καθυστερημένα 149/Junior και ούτε οι πεπαλαιωμένες τεχνολογίες.
Μπροστά πάνε εταιρίες που πρόσφατα έχουμε δει να επενδύουν στη τεχνολογία και να εξελίσσουν αυτή. Αυτές που παρουσιάζουν ζωγραφιές και σκίτσα για το τι μπορεί να βγάλουν σε 3-4 χρόνια...προσωπικά δε μου λένε τίποτα...we'll cross that bridge when we get to it...
Εσυ Νικο ξερεις καλυτερα απο μενα γιατι καθυστερησε η 940 και η junior το οτι παει η συνεργασια με τη gm, οτι ηδη σε λιγους μηνες θα μειωθει το βαρος των brera/159 με το my2008...Ξεχασα να σου απαντησω σε καποια απο οσα ειπες?
Α,ναι,για τις πωλησεις..Εκει εχεις δικιο αλλα ξερουμε ολοι (ΚΑΙ ΕΣΥ) οτι η alfa ειναι σε μεταβατικο σταδιο και οι πωλησεις δεν θα μπορουσαν να ειναι καλυτερες με τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη..
Οσον αφορα τις πεπαλαιωμενες τεχνολογιες,τι να πω?απορω πως το εγραψες κιολας...Παντα φιλικα..90 κιλά θα 'χάσει'! Σιγά τα πολλά!! Κάνουμε το τόσο...τόσο!
Κάνε λίγο τους υπολογισμούς σου σε 2.2, 3.2 159/2.2, 3.2 Brera (αφαίρεσε δηλαδή 90 κιλά από το ήδη υπάρχον βάρος τους) και δες ο ανταγωνισμός που είναι...τουλάχιστον 100-150 κιλά κάτω από τα ήδη αφαιρεμένα 90 κιλά. Θέλεις να το βρω?
Όσο για τις 'μλκς' που είπες ότι γράφω...τι να πω...ο κόσμος που διαβάζει βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Ενημέρωσε με λοιπόν (επειδή δε ξέρω) γιατί αργεί η 149/Junior και τι νέες τεχνολογίες έχει λανσάρει η Alfa τα τελευταία 7 χρόνια.
(Σημείωση...τεχνολογίες ανταγωνισμού: TFSI, TSI, brake-energy regeneration, auto start/stop, DSG Gearbox, αλουμινένιους diesel και άλλα πολλά...)
-
Junior, giulietta... duetto.....
ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ!( )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Εγώ πάλι δε το πιστεύω. Δε δείχνει κάτι τέτοιο ούτε τα μοτέρ GM, ούτε η βαριά Brera/159, ούτε οι πωλήσεις τους, ούτε τα κατά 2 (τουλάχιστον) χρόνια καθυστερημένα 149/Junior και ούτε οι πεπαλαιωμένες τεχνολογίες.
Μπροστά πάνε εταιρίες που πρόσφατα έχουμε δει να επενδύουν στη τεχνολογία και να εξελίσσουν αυτή. Αυτές που παρουσιάζουν ζωγραφιές και σκίτσα για το τι μπορεί να βγάλουν σε 3-4 χρόνια...προσωπικά δε μου λένε τίποτα...we'll cross that bridge when we get to it...
Εσυ Νικο ξερεις καλυτερα απο μενα γιατι καθυστερησε η 940 και η junior το οτι παει η συνεργασια με τη gm, οτι ηδη σε λιγους μηνες θα μειωθει το βαρος των brera/159 με το my2008...Ξεχασα να σου απαντησω σε καποια απο οσα ειπες?
Α,ναι,για τις πωλησεις..Εκει εχεις δικιο αλλα ξερουμε ολοι (ΚΑΙ ΕΣΥ) οτι η alfa ειναι σε μεταβατικο σταδιο και οι πωλησεις δεν θα μπορουσαν να ειναι καλυτερες με τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν αυτη τη στιγμη..
Οσον αφορα τις πεπαλαιωμενες τεχνολογιες,τι να πω?απορω πως το εγραψες κιολας...Παντα φιλικα..90 κιλά θα 'χάσει'! Σιγά τα πολλά!! Κάνουμε το τόσο...τόσο!
Κάνε λίγο τους υπολογισμούς σου σε 2.2, 3.2 159/2.2, 3.2 Brera (αφαίρεσε δηλαδή 90 κιλά από το ήδη υπάρχον βάρος τους) και δες ο ανταγωνισμός που είναι...τουλάχιστον 100-150 κιλά κάτω από τα ήδη αφαιρεμένα 90 κιλά. Θέλεις να το βρω?
Όσο για τις 'μλκς' που είπες ότι γράφω...τι να πω...ο κόσμος που διαβάζει βγάζει τα δικά του συμπεράσματα.
Ενημέρωσε με λοιπόν (επειδή δε ξέρω) γιατί αργεί η 149/Junior και τι νέες τεχνολογίες έχει λανσάρει η Alfa τα τελευταία 7 χρόνια.
(Σημείωση...τεχνολογίες ανταγωνισμού: TFSI, TSI, brake-energy regeneration, auto start/stop, DSG Gearbox, αλουμινένιους diesel και άλλα πολλά...)
Οσον αφορα τα κιλα ενδεικτικα θα σου πω οτι η porsche στην 911gt3 rs εκανε τα αδυνατα δυνατα για να την ελαφρυνει απο την ''απλη'' 911gt3 με χρηση τιτανιου στο σκελετο/κινητηρα, πιο ελαφρια τα παντα και και και...και τελικα ξερεις ποσα κιλα γλιτωσε?? 50!Οποτε τα 90 κιλα ειναι πολυ καλα...
Οσον αφορα τις τεχνολογικες καινοτομιες, η alfa ηταν σε πολυ κρισιμο οικονομικο επιπεδο κι ομως εβγαλε πολυ καλα αυτοκινητα οπως η gtv,156,147(με περισσοτερα αλογα στην κατηγορια για πολλαααα χρονια,φαντασου την αγορασες κι εσυ!)...
Συντομα θα χρησιμποιησει manettino στην μικρη κατηγορια(junior) για πρωτη φορα..Α,και αν εσυ θεωρεις τον tfsi τεχνολογικη καινοτομια,τοτε τι να πω,παω πασο...[/b] -
Οσον αφορα τα κιλα ενδεικτικα θα σου πω οτι η porsche στην 911gt3 rs εκανε τα αδυνατα δυνατα για να την ελαφρυνει απο την ''απλη'' 911gt3 με χρηση τιτανιου στο σκελετο/κινητηρα, πιο ελαφρια τα παντα και και και...και τελικα ξερεις ποσα κιλα γλιτωσε?? 50!Οποτε τα 90 κιλα ειναι πολυ καλα...
Οσον αφορα τις τεχνολογικες καινοτομιες, η alfa ηταν σε πολυ κρισιμο οικονομικο επιπεδο κι ομως εβγαλε πολυ καλα αυτοκινητα οπως η gtv,156,147(με περισσοτερα αλογα στην κατηγορια για πολλαααα χρονια,φαντασου την αγορασες κι εσυ!)...
Συντομα θα χρησιμποιησει manettino στην μικρη κατηγορια(junior) για πρωτη φορα..Α,και αν εσυ θεωρεις τον tfsi τεχνολογικη καινοτομια,τοτε τι να πω,παω πασο...[/b] -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Junior, giulietta... duetto.....
ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑ!( )
Kάτι πήρε το αυτί μου στο alfisti και για guilia gt
-
Το manettino τι θα κάνει?
-
H giulia GT προφανώς θα είναι η κλειστή έκδοση της Duetto. Το manettino θα αλλάζει ρυθμίσεις στην ανάρτηση (ή για το ηλεκτρονικό διαφορικό) νομίζω...
-
Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
Ειδικά για την duetto, για να μην ξεφεύγουμε από το θέμα, αναγκαστικά dream on dream on DEPECHE MODE ON...
Θα την οδηγουν τα εγγονια μας
εσυ τι ζορι τραβας?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
(Σημείωση...τεχνολογίες ανταγωνισμού: TFSI, TSI, brake-energy regeneration, auto start/stop, DSG Gearbox, αλουμινένιους diesel και άλλα πολλά...)
Αν και offtopic να διευκρινήσω ότι auto start/stop, brake energy regeneration δεν είναι καινοτομίες...των γερμανών...μιας και το Prius τα χρησιμοποιεί αρκετά χρόνια πλέον...
-
-
εσυ παρε καλυτερα το vw (p)eos...
ερχεται ανανεωμενο το 2069,με μεγαλυτερο μηκος και νεο ΤονFυSα**I **για καλυτερη οδηγικη απολαυση.... -
Ο χρήστης gkanetidis έγραψε:
..Α,και αν εσυ θεωρεις τον tfsi τεχνολογικη καινοτομια,τοτε τι να πω,παω πασο...[/b]
Είναι, αφού είναι ο πρώτος κινητήρας τούρμπο άμεσου ψεκασμού μαζικής παραγωγής.-
/off topic
-
εσυ παρε καλυτερα το vw (p)eos...
ερχεται ανανεωμενο το 2069,με μεγαλυτερο μηκος και νεο ΤονFυSαI για καλυτερη οδηγικη απολαυσηΕιδα στην αντιπροσωπεια της VW και τον πατερα σου
-Για το γιο μου ελεγε το θελω,κερδισε το τζοκερ!
-Ε τον πουστη! σχολιασε ενας υπαλληλος
-Οχι ο Πετρος ρε,ο μικρος,απαντησε ο πατερας σου
-
Δεν το κόβετε λέω εγώ?
-
Από εδώ ... http://www.infomotori.co.uk/a_ENG_21142_1.html
-
Τι λες τώρα!
Aν βγει με τέτοιο look, με μαζεμένο μέγεθος και βάρος, τότε...
edit: έχει και σε άσπρη ΒΑΣΙΛΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Τι λες τώρα!Aν βγει με τέτοιο look, με μαζεμένο μέγεθος και βάρος, τότε...
.... και πισωκίνητο με τον 1.8jtb 230 .... δε λέω τίποτα !!!
Alfa Romeo Duetto....