-
Λοιπόν, το θέμα ειναι πολυ απλό. Προκειμένου να ελέγξω τη φθορά στα τακακια, προσπάθησα να βγάλω τις μπροστά ρόδες .....
Αλλά .......
Τελικός απολογισμός:- 6 ξεβιδώθηκαν δύσκολα, αλλά ξεβιδώθηκαν
- 1 ξεβιδώθηκε χοροπηδώντας!!! πάνω στο μπουλονόκλειδο (άρα ασκήθηκαν 80 κιλά και κάτι δύναμης, άντε επί 20 cm, κάπου 16 Kgm ροπή. Ο κινητήρας μου βγάζει 12,5!!!)
- 1 επειμένει ακόμα. Δεν τα κατάφερα ούτε όταν πήρα αγκαλιά δύο 25κιλα σακια τσιμέντο και ανέβηκα στο μπουλονοκλειδο! (όχι, δεν χοροπήδησα, δεν τα κατάφερα). Άρα ασκήθηκαν 130 κιλά και κάτι δύναμης, άντε επί 20 cm, κάπου 26 Kgm ροπή. Ο κινητήρας μου βγάζει 12,5!!!)
Επομένως πρέπει να απονείμω τα μέγιστα στον παλιο-$#$!^%$! που μου τα έσφιξε με αεροκλειδο την προηγούμενη φορά στο βουλκανιζατερ που είχα πάει για ζυγοστάθμιση. (πριν 4 μήνες ....)
Αυτά. Αύριο πάω στο πιο κοντινό βουλκανιζατερ μπας και τα καταφερουν να μου το ξεσφίξουν. Δεν πάω σ' αυτόν που τα έσφιξε γιατί:
- Είναι μακριά
- Θα του φέρω το αερόκλειδο στο κεφάλι και είναι και βαρύ ....
Υ.Γ. Ευτυχώς που δεν είχα σκασμένο λάστιχο κάπου στην εξοχή ....
-
Λοιπόν, το θέμα ειναι πολυ απλό. Προκειμένου να ελέγξω τη φθορά στα τακακια, προσπάθησα να βγάλω τις μπροστά ρόδες .....
Αλλά .......
Τελικός απολογισμός:- 6 ξεβιδώθηκαν δύσκολα, αλλά ξεβιδώθηκαν
- 1 ξεβιδώθηκε χοροπηδώντας!!! πάνω στο μπουλονόκλειδο (άρα ασκήθηκαν 80 κιλά και κάτι δύναμης, άντε επί 20 cm, κάπου 16 Kgm ροπή. Ο κινητήρας μου βγάζει 12,5!!!)
- 1 επειμένει ακόμα. Δεν τα κατάφερα ούτε όταν πήρα αγκαλιά δύο 25κιλα σακια τσιμέντο και ανέβηκα στο μπουλονοκλειδο! (όχι, δεν χοροπήδησα, δεν τα κατάφερα). Άρα ασκήθηκαν 130 κιλά και κάτι δύναμης, άντε επί 20 cm, κάπου 26 Kgm ροπή. Ο κινητήρας μου βγάζει 12,5!!!)
Επομένως πρέπει να απονείμω τα μέγιστα στον παλιο-$#$!^%$! που μου τα έσφιξε με αεροκλειδο την προηγούμενη φορά στο βουλκανιζατερ που είχα πάει για ζυγοστάθμιση. (πριν 4 μήνες ....)
Αυτά. Αύριο πάω στο πιο κοντινό βουλκανιζατερ μπας και τα καταφερουν να μου το ξεσφίξουν. Δεν πάω σ' αυτόν που τα έσφιξε γιατί:
- Είναι μακριά
- Θα του φέρω το αερόκλειδο στο κεφάλι και είναι και βαρύ ....
Υ.Γ. Ευτυχώς που δεν είχα σκασμένο λάστιχο κάπου στην εξοχή ....
-
Λοιπόν, το θέμα ειναι πολυ απλό. Προκειμένου να ελέγξω τη φθορά στα τακακια, προσπάθησα να βγάλω τις μπροστά ρόδες .....
Αλλά .......
Τελικός απολογισμός:- 6 ξεβιδώθηκαν δύσκολα, αλλά ξεβιδώθηκαν
- 1 ξεβιδώθηκε χοροπηδώντας!!! πάνω στο μπουλονόκλειδο (άρα ασκήθηκαν 80 κιλά και κάτι δύναμης, άντε επί 20 cm, κάπου 16 Kgm ροπή. Ο κινητήρας μου βγάζει 12,5!!!)
- 1 επειμένει ακόμα. Δεν τα κατάφερα ούτε όταν πήρα αγκαλιά δύο 25κιλα σακια τσιμέντο και ανέβηκα στο μπουλονοκλειδο! (όχι, δεν χοροπήδησα, δεν τα κατάφερα). Άρα ασκήθηκαν 130 κιλά και κάτι δύναμης, άντε επί 20 cm, κάπου 26 Kgm ροπή. Ο κινητήρας μου βγάζει 12,5!!!)
Επομένως πρέπει να απονείμω τα μέγιστα στον παλιο-$#$!^%$! που μου τα έσφιξε με αεροκλειδο την προηγούμενη φορά στο βουλκανιζατερ που είχα πάει για ζυγοστάθμιση. (πριν 4 μήνες ....)
Αυτά. Αύριο πάω στο πιο κοντινό βουλκανιζατερ μπας και τα καταφερουν να μου το ξεσφίξουν. Δεν πάω σ' αυτόν που τα έσφιξε γιατί:
- Είναι μακριά
- Θα του φέρω το αερόκλειδο στο κεφάλι και είναι και βαρύ ....
Υ.Γ. Ευτυχώς που δεν είχα σκασμένο λάστιχο κάπου στην εξοχή ....
-
[list:2on94ay8]Καρυδακι(17 η 19, αν ειναι ιαπωνας 21 ), μανελα και σωληνα,Θα ξεβιδωσει θελει δε θελει [/list:u:2on94ay8][list:2on94ay8]Συνηθως πατωντας πανω με τα ποδια η δυμαμη δεν μεταφερεται αυτουσια στο μπουλονι λογω οτι η μονοπλευρη δυναμη βγαζει το καρυδακι εκτος η εαν εναι το λοξο κλειδι του αυτοκινητου θελει κι αλλο μακρος για τετοιο σφιξιμο, αρα θα το παρεις στα χερια [/list:u:2on94ay8]
-
Είναι αρκετά σημαντικό να ξεκινήσεις ξεβιδώνοντας πρώτα τα δύσκολα, αλλιώς τα δύσκολα γίνονται ακόμα πιο δύσκολα. Αν βγάλεις πρώτα τα εύκολα, ο τροχός παίρνει μια κλίση ως προς το αρχικό του επίπεδο, με αποτέλεσμα να εφελκύει τα δύσκολα μπουλόνια που είναι ακόμα βιδωμένα, άρα να αυξάνει τη δύναμη προέντασης, άρα να τα κάνει πιο δύσκολα να ξεβιδωθούν.
Σε κάθε περίπτωση συμμερίζομαι τα αισθήματά σου γι' αυτόν που τα έσφιξε.
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
[list:2cgjyhmj]Καρυδακι(17 η 19, αν ειναι ιαπωνας 21 ), μανελα και σωληνα,Θα ξεβιδωσει θελει δε θελει [/list:u:2cgjyhmj][list:2cgjyhmj]Συνηθως πατωντας πανω με τα ποδια η δυμαμη δεν μεταφερεται αυτουσια στο μπουλονι λογω οτι η μονοπλευρη δυναμη βγαζει το καρυδακι εκτος η εαν εναι το λοξο κλειδι του αυτοκινητου θελει κι αλλο μακρος για τετοιο σφιξιμο, αρα θα το παρεις στα χερια [/list:u:2cgjyhmj]17άρι! Γερμανός!
Το πήρα ήδη στα χέρια (ευτυχώς το κλειδί). Τώρα δεν μπορώ να ξεβιδώσω κανένα!!! Αλλά μπορώ να σφίξω
-
19 gia to Japona. Etsi gia na ma8enoun merikoi.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
19 gia to Japona. Etsi gia na ma8enoun merikoi.[list:14xb6bkk]E οχι και να μαθαινουμε ρε μαστορα [/list:u:14xb6bkk][list:14xb6bkk]Το 90% των γιαπωνεζων εχουν 21mm μπουλονια Νταλικες ειναι ρε συ η γαιδαρο θα τραβηξουν? [/list:u:14xb6bkk]
-
Not on Hondas. Afto einai sigouro. Alla dikaiologite. Pola ta alloga. Mhn mas figh kamia roda.
-
Επισης για το ονομα του Θεου μην αφηνεις κανενα να σφιγει τα μπουλονια πανω απο αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Ειχα 2 σετ απο δισκους να στραβωσουν στο Βολβο της γυναικας μου μεχρι που το τσιμπησα. Απο τοτε δεν αφηνω κανενα να το ακουμπησει και αν τα σφιγγουν τα σφιγγουν με το χερι και επιβεβαιωνουν τη σωστη δυναμη με 'torque wrench'. Θα ξαφνιαστεις ποσο χαμηλα ειναι αυτο που λεει ο κατασκευαστης.
Εχω βαρεθει να θυμωνω οταν ο ηλιθιος στο συνεργειο βαζει το αεροκλειδο στα 500kg για να σφιξει τα ζαντολαστιχα που πληρωσα δυομισυ χιλιαδες ευρω. (και τα στραβωνει η τα γρατζουναει)
Αλλα υπαρχουν και πολλα μερη που βλεπεις οτι τα παδια στο συνεργιο ειναι γνωστες και το κανουν με το χερι και οχι με τα αεροκλειδα.
Ν.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Επισης για το ονομα του Θεου μην αφηνεις κανενα να σφιγει τα μπουλονια πανω απο αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Ειχα 2 σετ απο δισκους να στραβωσουν στο Βολβο της γυναικας μου μεχρι που το τσιμπησα. Απο τοτε δεν αφηνω κανενα να το ακουμπησει και αν τα σφιγγουν τα σφιγγουν με το χερι και επιβεβαιωνουν τη σωστη δυναμη με 'torque wrench'. Θα ξαφνιαστεις ποσο χαμηλα ειναι αυτο που λεει ο κατασκευαστης.Mou exei tixh kai mena auto. Molis efiga apo to mhxaniko. To kako htan oti eftiaxnan to odostroma kai akouo 8oribous. Pernane 5 lepta. Perno thlefono to filarako pou akolou8ouse na to rotiso an akoui 8oribous apo to odostroma. Oxi mou leei. Bgeno ekso kai blepo ths piso zantes. Sto ena to kratage 3 mpoulonia kai sto allo 2.
-
Ο χρήστης OUZO Power έγραψε:
Επισης για το ονομα του Θεου μην αφηνεις κανενα να σφιγει τα μπουλονια πανω απο αυτο που λεει ο κατασκευαστης. Ειχα 2 σετ απο δισκους να στραβωσουν στο Βολβο της γυναικας μου μεχρι που το τσιμπησα. Απο τοτε δεν αφηνω κανενα να το ακουμπησει και αν τα σφιγγουν τα σφιγγουν με το χερι και επιβεβαιωνουν τη σωστη δυναμη με 'torque wrench'. Θα ξαφνιαστεις ποσο χαμηλα ειναι αυτο που λεει ο κατασκευαστης.
Mou exei tixh kai mena auto. Molis efiga apo to mhxaniko. To kako htan oti eftiaxnan to odostroma kai akouo 8oribous. Pernane 5 lepta. Perno thlefono to filarako pou akolou8ouse na to rotiso an akoui 8oribous apo to odostroma. Oxi mou leei. Bgeno ekso kai blepo ths piso zantes. Sto ena to kratage 3 mpoulonia kai sto allo 2.
Πριν ενα μηνα πηγαινα με τη μηχανη στο δρομο (4 λωριδες εθνικη οδος ημουν στην αριστερη λωριδα)και ξαφνικα μπροστα μου στην διπλανη ακουω ενα θορυβο και βλεπω κατι σπινθιρες. Το Κορολα εχασε τον μπροστινο αριστερο τροχο που φυσικα τρεχει σαν τρελος προς τα εμενα. Χωρις να το σκεφτω κατεβαζω μια ταχυτητα φρεναρω και περναω απο πισω απο το κορολα και τωρα ειμαι στη δεξια λωριδα και σχεδον σταματημενος. το κορολα κανει δεξια και καταφερνει να παει στη λωριδα αναγκης μπροστα μου(η ροδα τους ηταν στην αλλη μερια απεναντι 4 λωριδες μακρια). Μιλαμε εκανα το σταυρο μου που εζησα. Και φυσικα αναψα ενα κερι στον Θεο της Brembo (που τις δαγκανες/4πιστονα εχω).
-
Σε πολλα βουλκανιζατερ λαδωνουν τα μπουλονια πριν τα βαλουν πισω(ειτε εσωτερικα ειτε εξωτερικα).Παντως ειναι καλυτερα να βιδωνονται με το χερι για να ξεβιδωνονται με την ιδια δυναμη και προσοχη αν ανεβενετε πανω στο μπουλονοκλειδο γιατι αν γλυστρεισει και βγει μπορει μεχρι και στραμπουλιγμα να παθετε(παθων!!)εκτος του οτι μπορει να κοπει το μπουλονι που ειναι ακομα χειροτερο
-
Παίδες,τό ξεβίδωμα τών μπουλονιών,δέν θέλει κόπο...αλλά τρόπο!!!
Δέν χρειάζετε νά βάλεις δύναμη,αλλά θέλει ταυτόχρονα(καί ακαριαία)νά πατάς μέ τό ένα χέρι καί νά τραβάς μέ τό άλλο!!! -
πολλες φορες οταν δεν εχω δουλεια περναω αρκετες ωρες στο συνεργειο του κολλητου μου [με τραβαει αυτη η χαρακτηριστικη μυρωδια]
ερχεται λοιπον μια φορα ενας πελατης του για να του κανει σερβις με ενα βιταρα και ηθελε και τακακια ..........παει λοιπον ο δικος μου και ξεβιδωνει τα μπουλονια και τραβαει τον τροχο για να βγει.............μπα σαν να εχει σφηνωσει λιγο και δεν βγαινει ..........αρχιζει και τον κοπαναει πρωτα με τα χερια και μετα με διαφορα αλλα αντικειμενα ολο και πιο βαρια .........μπα τιποτα.
βιδωνει δυο μπουλονια χωρις να τα σφιξει και αρχιζει και κανει βολτες με το βιταρα ......ανεβοκατεβαινει πεζοδρομια κλπ.........τιποτα.
παιρνει ενα ''παπαγαλακι'' που εχει και αφου βαζει ενα τακο να ακουμπησει στην ζαντα απο την εσωτερικη πλευρα αρχιζει και πρεσαρει..........τιποτα.
τελικα το πηγε σε φανοποιο και αφου ζεσταναν τον αφαλο της ζαντας μεχρι που το αλουμινιο καηκε και εγινε αστα να πανε μετα απο μερικες με την βαρια ξεκολλησε επιτελους.
λοιπον φαντασου να σε πιασει λαστιχο και να πεσεις σε τετοια περιπτωση.............
α και για να μην το ξεχασω ο λογος για το κολλημα της αλουμινενιας ζαντας στον σιδερενιο δισκο ηταν ο ......σκυλος του τυπου που ειχε μια καπως ιδιαιτερη σχεση με τον συγκεκριμενο τροχο και εκει εκανε συνεχεια την ''αναγκη'' του με αποτελεσμα τα οξεα των ουρων να αντιδρασουν με τα δυο αυτα υλικα [αλουμινιο και σιδερο] και να κολλησουν τοσο δυνατα μεταξυ τους οσο δεν φανταζεστε!!!!!!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
α και για να μην το ξεχασω ο λογος για το κολλημα της αλουμινενιας ζαντας στον σιδερενιο δισκο ηταν ο ......σκυλος του τυπου που ειχε μια καπως ιδιαιτερη σχεση με τον συγκεκριμενο τροχο και εκει εκανε συνεχεια την ''αναγκη'' του με αποτελεσμα τα οξεα των ουρων να αντιδρασουν με τα δυο αυτα υλικα [αλουμινιο και σιδερο] και να κολλησουν τοσο δυνατα μεταξυ τους οσο δεν φανταζεστε!!!!!!!τρομερό και απεριγραπτο!
μου θύμισε το άλλο θέμα με τα περιστέρια ... -
Και για όσους έχουν κάνει και μαυροσκούφιδες θα ξέρουν καλά τι θα πει σφίξιμο και χαλάρωμα ερπυστριας σε Leo...
4 άτομα ανεβασμένα σε ένα τεράστιο μοχλό 'ΗΡΑΚΛΗΣ' το όνομα του και το μπουλόνι των (και γω δεν ξέρω πόσων χιλιοστών) να μην λασκάρει με τίποτα.......
Κατά τη γνώμη μου για τα μπουλόνια χρειάζεται μακρύς σωλήνας για μοχλό και με λίγη προσπάθεια ξεβιδώνουν -
Γιάννη, βάλε Coca Cola και θα σου πω εγώ τι θα κάνει το μπουλόνι μετά. Απλά πράγματα...
-
Ο χρήστης ThanosM έγραψε:
Και για όσους έχουν κάνει και μαυροσκούφιδες θα ξέρουν καλά τι θα πει σφίξιμο και χαλάρωμα ερπυστριας σε Leo...
4 άτομα ανεβασμένα σε ένα τεράστιο μοχλό 'ΗΡΑΚΛΗΣ' το όνομα του και το μπουλόνι των (και γω δεν ξέρω πόσων χιλιοστών) να μην λασκάρει με τίποτα.......Τί μού θύμησες τώρα βρέ παλιόπαιδο!!!
ΜΑΤΩΣΑΜΕ μέ αυτόν τόν άτιμο τόν ΗΡΑΚΛΗ!!! -
Με βάλατε σε σκέψεις... Μάλλον πρέπει να πάω να πάρω δυναμόκλειδο, για να ξέρω τι μου γίνεται.
$#@^%$&^!!!! και αεροκλειδα και μπουλόνια