-
Ο χρήστης Gilles_27 έγραψε:
Υπενθυμίζω ότι δεν έχουμε όλοι τεχνικές γνώσεις ή απλά αυτοκινητιστική παιδεία για να μπορέσουμε να κρίνουμε αν κάτι που διαβάζουμε ισχύει ή όχι...
Και όχι μόνο αυτό. Μην κρίνετε από εδώ μέσα, έξω υπάρχουν πολλοί που θεωρούν το AMS παγκόσμιο κολοσσό.
Που θα ήταν δηλαδή, αν ο κολοσσός γραφόταν με ω...Δηλαδή ρε φίλε ποιος είναι παγκόσμιος κολοσσός οι 4ΤΡΟΧΟΙ?
-
Αλήθεια, γιατί δεν είναι αληθοφανής η ανακοίνωση της Fiat; Σύμφωνα με τους κανόνες της επιχειρηματολογίας, αυτός που διατυπώνει έναν ισχυρισμό καλείται να τον αποδείξει. Το AMS δεν απέδειξε το παραμικρό. Όταν μάλιστα ζητήθηκαν αποδείξεις, επικαλέσθηκε ΑΣΧΕΤΟ λόγο που σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί ούτε προκαλεί το συμβάν που ανέφερε και παρουσίασε ως... δισκόφρενο του ολοκαίνουργιου Fiat Bravo ένα δισκόφρενο ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ αυτοκινήτου δεκαπενταετίας.
Όταν δηλαδή το περιοδικό, αντί να τεκμηριώνει τους ισχυρισμούς του, απαντά με άρθρα που θα μπορούσε να τα γράψει και παιδάκι 5 χρονών και επικαλείται ΨΕΥΔΗ στοιχεία (γιατί η φωτογραφία του συγκεκριμένου δισκόφρενου ΕΙΝΑΙ ψευδές στοιχείο, αφού δεν προέρχεται ΚΑΝ από ιταλικό αυτοκίνητο, πόσω μάλλον από το Fiat Bravo), ποιος είναι που λέει ΨΕΜΜΑΤΑ και ΕΞΑΠΑΤΑ και ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ;;;
-
Παγκόσμιοι κολοσσοί είναι και η Daily Mirror και η Daily Mail και η USA Today και η Sun...
Αυτό όμως δεν τις κάνει εφημερίδες άξιες λόγου. Αντιθέτως, όλοι τις θεωρούν κωλοφυλλάδες του κερατά. Τις αγοράζει όμως μια μεγάλη μάζα αμόρφωτων, απαίδευτων και ανόητων ανθρώπων.
Επίσης, παγκόσμιοι κολοσσοί είναι και το Hello! και το People. Όμως αυτό δεν καθιστά και αληθή τα κουτσομπολιά που δημοσιεύουν. Έχουν όμως μεγάλο κοινό κι εκεί είναι η ισχύς τους. Μπορούν να χειραγωγούν τις μάζες με δημοσιεύματα τραβηγμένα απ'τα μαλλιά, γεμάτα παραμύθια της Χαλιμάς και με εντυπωσιακό γράψιμο για να 'συγκινούν' και να 'προβληματίζουν', εκβιάζοντας το συμπέρασμα απ'τον αναγνώστη, ο οποίος τελικά δεν σχηματίζει δική του γνώμη, αλλά του εμφυτεύεται (και λόγω έλλειψης γνώσεως και παιδείας εκ μέρους του) αυτό που θέλει να περάσει ο συντάκτης ή/και ο εκδότης.
-
Παιδιά η ανακοίνωση της φιατ είναι πολύ καλή. Ας μην ξεχνάμε ότι συντάχθηκε από νομικό τμήμα. Και πολύ καλά έκανα οι δικηγόροι τους και δεν έδωσαν παραπάνω στοιχεία γιατί όταν ετοιμάζεσαι για δίκη-πόλεμο τα χαρτιά σου και τα όπλα δεν τα παρουσιάζεις τώρα αλλά εκεί που πρέπει και όταν πρέπει δλδ στις δικαστικές αίθουσες και για λόγους αιφνιδιασμού
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Υπενθυμίζω ότι δεν έχουμε όλοι τεχνικές γνώσεις ή απλά αυτοκινητιστική παιδεία για να μπορέσουμε να κρίνουμε αν κάτι που διαβάζουμε ισχύει ή όχι...
Και όχι μόνο αυτό. Μην κρίνετε από εδώ μέσα, έξω υπάρχουν πολλοί που θεωρούν το AMS παγκόσμιο κολοσσό.
Που θα ήταν δηλαδή, αν ο κολοσσός γραφόταν με ω...Δηλαδή ρε φίλε ποιος είναι παγκόσμιος κολοσσός οι 4ΤΡΟΧΟΙ?
Sorry φίλε, αλλά δε θα μπώ σε συζήτηση του επιπέδου ποιανού είναι μεγαλύτερη.... η αναγνωσιμότητα/αναγνωρισιμότητα.
Εξάλλου δεν είμαι συνήγορος των 4Τ. Εσύ, αντίθετα, φαίνεται να έχεις αναλάβει -οικειοθελώς ή μη, δεν ξέρω- αυτό το ρόλο για το AMS....
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Αλήθεια, γιατί δεν είναι αληθοφανής η ανακοίνωση της Fiat; Σύμφωνα με τους κανόνες της επιχειρηματολογίας, αυτός που διατυπώνει έναν ισχυρισμό καλείται να τον αποδείξει. Το AMS δεν απέδειξε το παραμικρό. Όταν μάλιστα ζητήθηκαν αποδείξεις, επικαλέσθηκε ΑΣΧΕΤΟ λόγο που σε καμμία περίπτωση δεν δικαιολογεί ούτε προκαλεί το συμβάν που ανέφερε και παρουσίασε ως... δισκόφρενο του ολοκαίνουργιου Fiat Bravo ένα δισκόφρενο ΙΑΠΩΝΙΚΟΥ αυτοκινήτου δεκαπενταετίας.Όταν δηλαδή το περιοδικό, αντί να τεκμηριώνει τους ισχυρισμούς του, απαντά με άρθρα που θα μπορούσε να τα γράψει και παιδάκι 5 χρονών και επικαλείται ΨΕΥΔΗ στοιχεία (γιατί η φωτογραφία του συγκεκριμένου δισκόφρενου ΕΙΝΑΙ ψευδές στοιχείο, αφού δεν προέρχεται ΚΑΝ από ιταλικό αυτοκίνητο, πόσω μάλλον από το Fiat Bravo), ποιος είναι που λέει ΨΕΜΜΑΤΑ και ΕΞΑΠΑΤΑ και ΧΕΙΡΑΓΩΓΕΙ ΜΕ ΨΕΥΔΗ ΤΗΝ ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ;;;
Πολύ απλό φίλε. Το AMS έδειξε 4 φωτογραφίες. 3 με το αυτοκίνητο και 1 με το δισκόφρενο. Εάν το δισκόφρενο ήταν 15ετίας και άλλου αυτοκινήτου ας έβγαζε η ΦΙΑΤ τη φωτογραφία του δισκοφρένου από το αυτοκίνητο που είχαν παραχωρήσει στο AMS για να το συγκρίνουμε. Επίσης είπα ας δώσει στον αέρα και τον αριθμό πλαισίου και τα παραστατικά παραχώρησης για δοκιμή που αναφέρουν τον αριθμό αυτό. Το αυτοκίνητο λογικά έχει επιστραφεί στη ΦΙΑΤ εδώ και τόσες μέρες, Γιατί δεν έκανε λοιπόν αυτά τα πολύ απλά πράγματα που αναφέρω? Που είναι η φωτογραφία του δισκοφρένου από τη ΦΙΑΤ για να το συγκρίνουμε? Ε?
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Από την άλλη πάντως βλέπω έγιναν πολλοί εδώ μέσα τιμητές ειδικοί και Σέρλοκ Χολμς. Μη προτρέχετε.
Επειδή εσύ δεν μπορείς να ξεχωρίσεις δυό γαϊδούρια άχυρο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι κανείς Σέρλοκ Χολμς για να ξεχωρίσει ότι το ΑΤ μας λέει μ@λακίες.
Η δεύτερη εικόνα είναι από Toyota. Τις ομοιότητες στην δαγκάνα και στο μουαγιέ τις βλέπεις και συ φαντάζομαι. Και αν ξέρει κάποιος να μας πει πότε η Toyota πέρασε σε πενταμπούλονη, για να βρούμε πόσα χρόνια κουβαλάει στην πλάτη της η πρώτη φωτό.
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Από την άλλη πάντως βλέπω έγιναν πολλοί εδώ μέσα τιμητές ειδικοί και Σέρλοκ Χολμς. Μη προτρέχετε.
Επειδή εσύ δεν μπορείς να ξεχωρίσεις δυό γαϊδούρια άχυρο, δεν σημαίνει ότι πρέπει να είναι κανείς Σέρλοκ Χολμς για να ξεχωρίσει ότι το ΑΤ μας λέει μ@λακίες.
Η δεύτερη εικόνα είναι από Toyota. Τις ομοιότητες στην δαγκάνα και στο μουαγιέ τις βλέπεις και συ φαντάζομαι. Και αν ξέρει κάποιος να μας πει πότε η Toyota πέρασε σε πενταμπούλονη, για να βρούμε πόσα χρόνια κουβαλάει στην πλάτη της η πρώτη φωτό.
Φίλε κοίτα να δεις. Τα περισσότερα αυτοκίνητα χρησιμοποιούν φρένα από συγκεκριμένες μάρκες που κατασκευάζουν αποκλειστικά φρένα. Με Ιταλικά φρένα εφοδιάζονται και πολλές άλλες μη ιταλικές εταιρίες και μάρκες. Γιαυτό το παράδειγμα σου ήταν ατυχέστατο...
Επίσης το αυτοκίνητο βρίσκεται στη ΦΙΑΤ. Η ΦΙΑΤ θα μπορούσε να δημοσιεύσει με φωτογραφία το πραγματικό δισκόφρενο για να γίνει και πειστική. Δε νομίζετε?
-
Τι έγινε κατάπιατε τη γλώσσα σας τώρα?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Παιδιά η ανακοίνωση της φιατ είναι πολύ καλή. Ας μην ξεχνάμε ότι συντάχθηκε από νομικό τμήμα. Και πολύ καλά έκανα οι δικηγόροι τους και δεν έδωσαν παραπάνω στοιχεία γιατί όταν ετοιμάζεσαι για δίκη-πόλεμο τα χαρτιά σου και τα όπλα δεν τα παρουσιάζεις τώρα αλλά εκεί που πρέπει και όταν πρέπει δλδ στις δικαστικές αίθουσες και για λόγους αιφνιδιασμού -
Που το ξέρεις ότι το αυτοκίνητο είναι στην Fiat? Τελικά του περιοδικού είσαι όντως?
Τα φρένα του Gruppo δεν ταιριάζουν σε άλλη μάρκα, γιατί κάθε εταιρία έχει τα δικά της άκρα και δεν κουμπώνουν.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Τι έγινε κατάπιατε τη γλώσσα σας τώρα?Ρε φίλε, είσαι ή το παίζεις?
-
Πρώτον, submariner, μείωσε το μέγεθος της γραμματοσειράς σου, γιατί κάθε άλλο παρά ισχυροποιείς την όποια θέση σου.
Δεύτερον, όπως σου είπε ο asteris, δεν εννοείς να καταλάβεις βασικά πράγματα.
Τρίτον, η Fiat δεν έχει να αποδείξει ΤΙΠΟΤΑ. Το AMS ισχυρίστηκε κάτι. Καλείται να το αποδείξει. ΔΕΝ το αποδεικνύει και φωνάζει κι από πάνω (φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης), δείχνοντας δισκόφρενο και πλήμνη από Toyota και λέγοντάς μας ότι είναι Fiat! ΗΜΑΡΤΟΝ!
Κι εσύ, αντί να δεις το εξώφθαλμο και να πεις 'ΟΚ, έκανα λάθος' και να το αφήσεις το θέμα εκεί, συνεχίζεις. Έλεος πια! Ούτε ο συντάκτης του AMS να ήσουνα!
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Παιδιά η ανακοίνωση της φιατ είναι πολύ καλή. Ας μην ξεχνάμε ότι συντάχθηκε από νομικό τμήμα. Και πολύ καλά έκανα οι δικηγόροι τους και δεν έδωσαν παραπάνω στοιχεία γιατί όταν ετοιμάζεσαι για δίκη-πόλεμο τα χαρτιά σου και τα όπλα δεν τα παρουσιάζεις τώρα αλλά εκεί που πρέπει και όταν πρέπει δλδ στις δικαστικές αίθουσες και για λόγους αιφνιδιασμού
Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε. Διότι εδώ δε παίζουμε με οικονομικά συμφέροντα αλλά με ανθρώπινες ζωές. Το Νομικό τμήμα λοιπόν της ΦΙΑΤ προφανώς δεν έχει τι να υποστηρίξει ούτε έχει θέσεις. Μία απλή και χωρίς στοιχεία αναφορά που έχει να κάνει με την ασφάλεια για τους πελάτες της φίατ αλλά και μελλοντικούς της πελάτες αλλά και το κοινό συμφέρον όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές δείχνει οτι η ΦΙΑΤ δεν έχει σοβαρό Νομικό τμήμα διότι μετά από 10 χρόνια δικαστικών αγώνων μπορεί να έχουν σκοτωθεί και άνθρωποι.....
-
Για χαζούς μας περνάς submariner; Αφού το ξέρει όλος ο κόσμος ότι η πλήμνη αυτή που δείχνει το AMS ΔΕΝ ΠΡΟΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ FIAT. Επίσης, μια και το πήγες στις ανθρώπινες ζωές, η VW πότε θα αποζημιώσει τους ανθρώπους που ΣΚΟΤΩΣΕ με το σκαραβαίο που είχε τρισάθλια οδική συμπεριφορά και ανύπαρκτα φρένα;
Πότε θα αποζημιώσει η VW τους χιλιάδες Έλληνες που σκοτωθήκανε ή μείνανε σακάτηδες για μια ζωή επειδή τα Jetta Invader και Golf II 1050 CL με τα 1050 κυβικά και τα σαράντα άλογα ήταν ανίκανα να προσπεράσουν με ασφάλεια και κατέληξαν να γίνουν κομμάτια σε μετωπική, λιανίζοντας τους επιβάτες τους;
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πρώτον, submariner, μείωσε το μέγεθος της γραμματοσειράς σου, γιατί κάθε άλλο παρά ισχυροποιείς την όποια θέση σου.Δεύτερον, όπως σου είπε ο asteris, δεν εννοείς να καταλάβεις βασικά πράγματα.
Τρίτον, η Fiat δεν έχει να αποδείξει ΤΙΠΟΤΑ. Το AMS ισχυρίστηκε κάτι. Καλείται να το αποδείξει. ΔΕΝ το αποδεικνύει και φωνάζει κι από πάνω (φωνάζει ο κλέφτης για να φύγει ο νοικοκύρης), δείχνοντας δισκόφρενο και πλήμνη από Toyota και λέγοντάς μας ότι είναι Fiat! ΗΜΑΡΤΟΝ!
Κι εσύ, αντί να δεις το εξώφθαλμο και να πεις 'ΟΚ, έκανα λάθος' και να το αφήσεις το θέμα εκεί, συνεχίζεις. Έλεος πια! Ούτε ο συντάκτης του AMS να ήσουνα!
Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε. Και οι δύο πρέπει να αποδείξουν πράγματα όχι μόνο το AMS διότι λογικά θα υπάρξει και ανταγωγή και μήνυση από το περιοδικό κατά της ΦΙΑΤ. Μια φωτογραφία από το πραγματικό δισκόφρενο που θα δημοσίευε η ΦΙΑΤ μαζί με την αδιάφορη ανακοίνωση της θα είχε κλείσει δια παντός τα στόματα όπως επίσης και το περιοδικό AMS θα έκλεινε αύριο. Για να μην το κάνει αυτό σημαίνει οτι υπάρχει ζήτημα.... με τη ΦΙΑΤ...
Και γιατί να ζητήσω συγνώμη? Δεν είναι ελεύθερος ο καθένας να λέει την άποψη του? Εσείς δε την λέτε? Απαγορεύεται σε μένα? Ποιοι είστε εσείς που το απαγορεύετε? -
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Παιδιά η ανακοίνωση της φιατ είναι πολύ καλή. Ας μην ξεχνάμε ότι συντάχθηκε από νομικό τμήμα. Και πολύ καλά έκανα οι δικηγόροι τους και δεν έδωσαν παραπάνω στοιχεία γιατί όταν ετοιμάζεσαι για δίκη-πόλεμο τα χαρτιά σου και τα όπλα δεν τα παρουσιάζεις τώρα αλλά εκεί που πρέπει και όταν πρέπει δλδ στις δικαστικές αίθουσες και για λόγους αιφνιδιασμού
Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε. Διότι εδώ δε παίζουμε με οικονομικά συμφέροντα αλλά με ανθρώπινες ζωές. Το Νομικό τμήμα λοιπόν της ΦΙΑΤ προφανώς δεν έχει τι να υποστηρίξει ούτε έχει θέσεις. Μία απλή και χωρίς στοιχεία αναφορά που έχει να κάνει με την ασφάλεια για τους πελάτες της φίατ αλλά και μελλοντικούς της πελάτες αλλά και το κοινό συμφέρον όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές δείχνει οτι η ΦΙΑΤ δεν έχει σοβαρό Νομικό τμήμα διότι μετά από 10 χρόνια δικαστικών αγώνων μπορεί να έχουν σκοτωθεί και άνθρωποι.....
Μάλλον είσαι νομικός απ'ότι κατάλαβα παραπάνω και ξέρεις νομίζω πως διεξάγεται ένα δικαστικός αγώνας. Αν ασκείς κιόλας ενεργή δικηγορία θα τα ξέρεις καλά αυτά. Ποτέ μα ποτέ δεν μιλας πιο πριν παρά μόνο εκεί που πρέπει. Το να κερδίσεις εντυπώσεις είναι το μόνο εύκολο το να κερδίσεις δικαστικό αγώνα θέλει τρόπο και κόπο.
Μην βιάζεσαι εδώ θα είμαστε να δούμε την έκβαση. -
Δεν μπορω να καταλαβω ρε υποβρυχιε γιατι το παιζεις μαλακας.
-
Ο χρήστης submariner έγραψε:
Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε. Και οι δύο πρέπει να αποδείξουν πράγματα όχι μόνο το AMS διότι λογικά θα υπάρξει και ανταγωγή και μήνυση από το περιοδικό κατά της ΦΙΑΤ. Μια φωτογραφία από το πραγματικό δισκόφρενο που θα δημοσίευε η ΦΙΑΤ μαζί με την αδιάφορη ανακοίνωση της θα είχε κλείσει δια παντός τα στόματα όπως επίσης και το περιοδικό AMS θα έκλεινε αύριο. Για να μην το κάνει αυτό σημαίνει οτι υπάρχει ζήτημα.... με τη ΦΙΑΤ...Εντάξει. Πειστήκαμε....
Θα μας λύσεις τώρα την απορία αν σε πληρώνουν τουλάχιστον για τον κόπο σου, ή απλώς βρήκες 5 μ@λακες να σου απαντάνε εδώ και λες ας τους δουλέψω λίγο?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Παιδιά η ανακοίνωση της φιατ είναι πολύ καλή. Ας μην ξεχνάμε ότι συντάχθηκε από νομικό τμήμα. Και πολύ καλά έκανα οι δικηγόροι τους και δεν έδωσαν παραπάνω στοιχεία γιατί όταν ετοιμάζεσαι για δίκη-πόλεμο τα χαρτιά σου και τα όπλα δεν τα παρουσιάζεις τώρα αλλά εκεί που πρέπει και όταν πρέπει δλδ στις δικαστικές αίθουσες και για λόγους αιφνιδιασμού
Κάνεις μεγάλο λάθος φίλε. Διότι εδώ δε παίζουμε με οικονομικά συμφέροντα αλλά με ανθρώπινες ζωές. Το Νομικό τμήμα λοιπόν της ΦΙΑΤ προφανώς δεν έχει τι να υποστηρίξει ούτε έχει θέσεις. Μία απλή και χωρίς στοιχεία αναφορά που έχει να κάνει με την ασφάλεια για τους πελάτες της φίατ αλλά και μελλοντικούς της πελάτες αλλά και το κοινό συμφέρον όταν διακυβεύονται ανθρώπινες ζωές δείχνει οτι η ΦΙΑΤ δεν έχει σοβαρό Νομικό τμήμα διότι μετά από 10 χρόνια δικαστικών αγώνων μπορεί να έχουν σκοτωθεί και άνθρωποι.....
Μάλλον είσαι νομικός απ'ότι κατάλαβα παραπάνω και ξέρεις νομίζω πως διεξάγεται ένα δικαστικός αγώνας. Αν ασκείς κιόλας ενεργή δικηγορία θα τα ξέρεις καλά αυτά. Ποτέ μα ποτέ δεν μιλας πιο πριν παρά μόνο εκεί που πρέπει. Το να κερδίσεις εντυπώσεις είναι το μόνο εύκολο το να κερδίσεις δικαστικό αγώνα θέλει τρόπο και κόπο.
Μην βιάζεσαι εδώ θα είμαστε να δούμε την έκβαση.Ναι φίλε σωστά το κατάλαβες. Και συμφωνώ με αυτό που λες. Εδώ όμως δεν έχουμε να κάνουμε με μία ιδιωτική υπόθεση αλλά με ένα ζήτημα που έχει πάρει ευρύτερες διαστάσεις που έχει να κάνει με το κοινό συμφέρον και ειδικά την ασφάλεια του πολίτη. Αυτά τα ζητήματα δε μπορεί να υπέχουν δικηγορίστικες πρακτικές. Η ΦΙΑΤ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΣΚΟΦΡΕΝΟΥ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΗΣ. Με τη δημοσίευση θα αποκτούσε και την συμπαράσταση ΟΛΩΝ μας και η κατακραυγή στο AMS θα ήταν συνολική και καταλυτική κσι φυσικά όλα αυτά θα ήταν προς το συμφέρον της ΦΙΑΤ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΛΟΙΠΟΝ?
To νέο μικρομεσαίο απέτυχε στα τεστ αντοχής φρένων