έχουν διαφορά στις επιδόσεις...ένα τούρμπο είναι πιο ροπάτο στην πράξη ενώ το σιβικ θα το χαρείς στις πολλές στροφές όπου αποδίδει.
Για την ηλικία σου μάλλον το αστρα θα είναι καλύτερο αφού θα γουστάρεις φαναροκόντρες και γκάζια. Το σιβικ είναι ακριβό και καλό για κάποιον που θέλει εμφάνιση χώρους, οικονομία εξοπλισμό. Στην ηλικία σου μετρούν τα γκάζια περισσότερο οπότε τρέχα στο οπελάκι.
-
Για αγορά καινούργιου τι προτείνετε από τα δύο (ή κάποιο άλλο στα 23-24Κ)?
Γνώμες σχόλια και πληροφορίες για τα δύο αμάξια...
Thanks.. -
Για αγορά καινούργιου τι προτείνετε από τα δύο (ή κάποιο άλλο στα 23-24Κ)?
Γνώμες σχόλια και πληροφορίες για τα δύο αμάξια...
Thanks.. -
Για αγορά καινούργιου τι προτείνετε από τα δύο (ή κάποιο άλλο στα 23-24Κ)?
Γνώμες σχόλια και πληροφορίες για τα δύο αμάξια...
Thanks.. -
ξεχάστηκε η GT και το astra cc?
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
ξεχάστηκε η GT και το astra cc?Φίλε mergaz...από τα δύο θα επέλεγα το Astra 1.6T. Ο αδερφός μου έχει το Astra 1.8 GTC και είναι απόλυτα ικανοποιημένος.
Προσωπικά το Civic δε νομίζω ότι είναι αυτοκίνητο...αλλά διαστημόπλοιο έτσι όπως είναι μέσα...
-
Γιατί δεν βάζεις και μία ψηφοφορία?
Το γκόλφ Τζί Τί είναι η καλύτερη γενικώς λύση για μένα. Μεταξύ των 2 μάλλον όπελ μιας και είναι πολύ ωραίο σε σουλούπι, 5άστερο, με καλύτερο μοτέρ και το βασικότερο όλων δεν μπλέκεις με σαρακάκη. Μόνο πρόβλημα το περιορισμένο εσωτερικό ύψος του μιας και οι ψηλοί θα ζοριστούν...
-
Honda Civic για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Tην Opelαρα!
(ή καλυτερα το Golf GT)
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
ξεχάστηκε η GT και το astra cc?η gt ,δυστυχώς, ναι ξεχάστηκε για πολλούς και διάφορους λόγους
το astra twintop όχι δεν ξεχάστηκε απλώς ψάχνομαι γενικότερα μέχρι να καταλήξω -
Το honda θα σου προτεινω.Απιστευτο μοτερ(ατμοσφαιρα και ξερο ψωμι) και εσωτερικο που δεν το βαριεσαι.Το προβλημα ειναι ο σαρακακης και τα εξουσιοδοτημενα του.Καλη τυχη σε οτι επιλεξεις.
-
το άστρα είναι λίγο κλειστοφοβικό πίσω ενώ το σιβίκ είναι ευρύχωρο. Από την άλλη το άστρα είναι σαφώς πιο γρήγορο. Πες μας τι σε ενδιαφέρει περισσότερο για να σου γράψουμε λεπτομέρειες.
-
Υπάρχει δυνατότητα έστω και σαν extra να βάλει αντικαταστήσει αυτό το αλουμινόχαρτο μπροστά με την πρόσοψη του Type R;
-
Aπό όσο ξέρω πλέον ο σαρακάκης βάζει σίτα με logo type-s χωρίς επιπλέον εξτρά καθώς και βαμμένα τα πλαστικά φουσκώματα στο χρώμα του οχήματος.Μέχρι πρότινος τα χρέωνε 900 ευρά...
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Υπάρχει δυνατότητα έστω και σαν extra να βάλει αντικαταστήσει αυτό το αλουμινόχαρτο μπροστά με την πρόσοψη του Type R;ναι. το κάνουν κάποιοι. Εμένα δεν με ενοχλεί.
-
Το Honda αν υπάρχει ετοιμοπαράραδοτο
-
Ο χρήστης Alphaville έγραψε:
Aπό όσο ξέρω πλέον ο σαρακάκης βάζει σίτα με logo type-s χωρίς επιπλέον εξτρά καθώς και βαμμένα τα πλαστικά φουσκώματα στο χρώμα του οχήματος.Μέχρι πρότινος τα χρέωνε 900 ευρά...εννοείς οτι αντικαθίσταται η μάσκα μπροστα και μπαίνει αυτή του type-r με την σίτα?μπαίνουν και τα μαρσιπιε και αλλάζει και ο προφυλακτήρας πίσω σάν αυτού του type-r?
και δεν κοστίζουν όλα αυτά?
Από οδηγική συμπερφορά πως πάει το civic?? -
Ενδιαφέρεσαι για επιδόσεις και τράβηγμα με οποιαδήποτε σχέση από χαμηλά τότε ASTRA.
Θέλεις χώρους και Ιαπωνική αξιοπιστία τότε πάρε Civic.
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
το άστρα είναι λίγο κλειστοφοβικό πίσω ενώ το σιβίκ είναι ευρύχωρο. Από την άλλη το άστρα είναι σαφώς πιο γρήγορο. Πες μας τι σε ενδιαφέρει περισσότερο για να σου γράψουμε λεπτομέρειες.όλα με ενδιαφέρουν!!!
θέλω να έχει γκάζι να έχει καλή οδηγική συμπεριφορά να είναι αξιόπιστο στιβαρό να έχει κάποιους χώρους(όχι ότι τρελαίνομαι 23 χρόνων είμαι!) και να είναι όμορφο..
όσο τρελό και αν ακούγεται το civic με την μάσκα και τον πίσω προφυλακτήρα του type-r μου αρέσει πολύ.χωρίς αυτά δεν μου αρέσει.
Όντως έχει τόση μικρή κατανάλωση όσο λένε??
Κάτι ακόμα που θέλω να ρωτήσω.
Η ροπή του civic είναι γύρω στα 18kg ενώ του astra γύρω στα 22 ενώ το 0-100 είναι 8,9 και 8,2 αντίστοιχα.Ξέρω ότι η διαφορά αυτή οφείλεται στο turbo στην πράξη έχουν πολύ μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις? -
έχουν διαφορά στις επιδόσεις...ένα τούρμπο είναι πιο ροπάτο στην πράξη ενώ το σιβικ θα το χαρείς στις πολλές στροφές όπου αποδίδει.
Για την ηλικία σου μάλλον το αστρα θα είναι καλύτερο αφού θα γουστάρεις φαναροκόντρες και γκάζια. Το σιβικ είναι ακριβό και καλό για κάποιον που θέλει εμφάνιση χώρους, οικονομία εξοπλισμό. Στην ηλικία σου μετρούν τα γκάζια περισσότερο οπότε τρέχα στο οπελάκι. -
Απαντήσεις...
Α. Απόδοση
Civic - Opel
Κυβισμός(κ.εκ) 1.798 1.598
Κύλινδροι / Διάταξη 4/Σ 4/Σ
Ισχύς (ίπποι) / σ.α.λ 140/6.300 180/5.500
Ροπή (Kgm) / σ.α.λ. 17,7/4.300 23,4/1.980(πηγή 4Τ)
Game Astra (από 2000 στροφές ώς και τις 5000 χιλιάδες σταθερά πρακτικά το opel τρελαίνεται, το civic θέλει κουπί στο μοχλό και είναι τόσο γραμμικό που χάνει στη τελική)
Β. Κατανάλωση
Civic 53 users μέση κατανάλωση 7.87 λίτρα / 100 (6.14 ~ 9.48 λίτρα / 100)
Astra 2 χρήστες 9,9 λίτρα / 100 (ΌΧΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ πολύ μικρό δείγμα).(πηγή spritmonitor.de)
Game Civic. Εδώ δεν τίθεται θέμα. Τα τουρμπάτα πίνουν σαν νεροφίδες.
Γ. Χώροι
Διάσταση μήκος x πλάτος x ύψος 4.248x1.765x1.460 4.249x1.753x1.460
Μεταξόνιο 2.635 2.614
Χώρος αποσκευών(λίτρα) 485 380Game Civic όσον αφορά την εκμετάλευση των χώρων.
(πηγή 4Τ)
Δ. Στιβαρότητα
Παθητική ασφάλεια - Astra 5 stars, Civic 4 stars. Το σασί είναι επαρκώς δύσκαμπτο και για τα δύο.
Game Opel
Ε. Αξιοπιστία
Εδώ οι Βρεταννοί μας τα χαλάνε λίγο αλλά το παιγνίδι τελικά πάει στο Civic.
ΣΤ. Αντιπροσωπεία
Εδώ κλέβουμε ζαχαρωτά από μωρό... Astra....
3-3 (που θα ήταν 3-2 υπέρ του Civic).
Z. Τιμή
Για λιγότερα λεφτά παίρνεις 40 άλογα παραπάνω. Εχμ.....
GAME ASTRA
Στάθμισε τα και αποφάσισε.... Οδήγησε πρώτα και τα δύο σκέψου το, διάβασε και το τι λένε οι χρήστες....