-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
πέτυχα σήμερα το πρώτο αυτοκίνητο που θυμάμαι να είχαμε
alfa romeo giulia nuova super 1300 στο ίδιο χρώμα κιόλας, λευκό
http://img.netcarshow.com/Alfa_Romeo-Gi ... per_01.jpg
http://www.nuovasuper.it/images/galleri ... cambio.jpgGiulia
Είδα στην Ν Ιωνία έναν παππού με ένα Peugeot 304 με πωλητήριο 300
-
Στο σαλόνι μου έχω για διακόσμηση τις 2 αλουμινένιες μάσκες του 4L...
Πριν 3 χρόνια είχα κάνει μία Αμαζόνα ανταλλακτικά. (Υπάρχουν κάποια ακόμη αν ενδιαφέρεται κανείς...). Προφυλακτήρες υπάρχουν αλλά είναι πανάκριβοι.
Το ίδιο ισχύει βέβαια και για PV444-544 αλλά και το πανέμορφο Ρ1800 .Πολύ οργανωμένοι οι Σουηδοί! Αυτό το κόκκινο στη Φανερωμένης δεν πρέπει να το κινεί και πολύ
Σημερινό σαφάρι:
Peugeot 404 μάλλον σε ακινησία
Peugeot 304 το ίδιο και αυτό
Triumph Herald Estate (!!!) στο Γουδί
Δεύτερο Herald σενταν στη Μιχαλακοπούλου, το βλέπω εκεί πάνω απο 5ετία, το ξαναθυμήθηκα.
Lancia Beta Coupe
Lancia Fulvia Coupe
Mercedes Unimog 2ης σειράς !
Audi 100 C1Και το κερασάκι στην τούρτα:
Monsieur Spitfire, γνωρίζετε κάτι για την ύπαρξη αυτού του αυτοκινήτου στην Ελλάδα?
Την απάντηση για το μοτέρ την αφήνω για τη Δευτέρα. -
To Bond αδιαφορο ακομη και δωρο. Βλεπεις οι τιμες τους στην Αγγλια για ΤΕΛΕΙΑ αυτοκινητα ειναι 2-3Κ λίρες... οπότε...
Το Estate ενδιαφερει αρκετους φιλους. Εχεις στοιχεια ιδιοκτητη?
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Monsieur Spitfire, γνωρίζετε κάτι για την ύπαρξη αυτού του αυτοκινήτου στην Ελλάδα?
Την απάντηση για το μοτέρ την αφήνω για τη Δευτέρα.υπαρχουν 1-2 στο κλαμπ και γνωριζω την υπαρξη ακομη 2-3 αυτοκινητων στην Αθηνα
-
Τι είναι το αυτοκίνητο της φωτό του Άγγελου;
Βond ποιό είναι;
Το Audi που το είδες Άγγελε; Το 404;
-
Το Athens Mini Club διοργάνωσε το «2ο Ποσειδώνιο Ράλι 2007» Ιστορικών Οχημάτων την Κυριακή, 9 Σεπτεμβρίου με την αιγίδα του Δήμου Λαυρεωτικής και της Ελληνικής Ομοσπονδίας Οχημάτων Εποχής (ΕΟΟΕ).
Ο μονοήμερος αυτός αγώνας είχε την υποστήριξη του Πανελλήνιου Ομίλου Ιστιοπλοΐας Ανοικτής Θαλάσσης (ΠΟΙΑΘ) και του Τουριστικού Λιμένα OLYMPIC MARINE. Οι 110 συμμετέχοντες (21 ιστορικές μοτοσικλέτες & 89 κλασικά αυτοκίνητα) διαγωνίσθηκαν στην ανάβαση Καμάριζας, μέσα από 6 ειδικές δοκιμασίες ακριβείας τερμάτισαν στον όρμο Πάνορμο του Λαυρίου, στην Μαρίνα Olympic. Όλα τα πληρώματα απόλαυσαν το πρωινό τους στο κτήριο του ΠΟΙΑΘ και αντάλλαξαν τις απόψεις τους για τον αγώνα και τα αυτοκίνητά τους.
Αυτοκίνητα και μοτοσικλέτες του περασμένου αιώνα, συντηρημένα με μεράκι αποτέλεσαν ένα μοναδικό θέαμα.
Η εκκίνηση δόθηκε στις 10.00, από το parking του ΠΟΙΑΘ.
Πληροφορίες για τα Ράλι Ιστορικών Οχημάτων, τις συμμετοχές, τα αναλυτικά αποτελέσματα & για την ετήσια διοργάνωση «Classic Trophy EOOE Regularity Rallies» μπορείτε να βρείτε στον επίσημο διαδικτυακό τόπο http://www.classictrophy.gr
-
Το Estate δεν πρέπει να είναι για πώληση! (όπως και τα υπόλοιπα-τα αναφέρω επείδή μου έκαναν εντύπωση στο δρόμο).
Το Bond είχε πωλητήριο πριν λίγο καιρό που το είχα ξαναδεί, τώρα όχι.
Είμαι πάντως εντελώς αντίθετος στη νοοτροπία ('ενδιαφέρομαι για οτιδήποτε πωλείται ακριβά'). Αυτό είναι που κάνει ορισμένα αυτοκίνητα να πωλούνται πανάκριβα χωρίς να διακιολογούν την τιμή τους (και να εξακολουθούν να έχουν ζήτηση). Βλέπε παραδείγματα Fiat 500, Mini, Citroen 2CV.
Άλλο παράδειγμα στη χώρα μας: Volkswagen, στα μέσα με τέλη του '90 οι τιμές τους είχαν απογειωθεί λόγω επικρατούσας μόδας. Τώρα έχουν προσγειωθεί θα έλεγα (άλλαξε η μόδα? ή μήπως τα βαρέθηκαν όλοι αυτοί που τα έφτιαξαν χωρίς να ξέρουν το γιατί?)
Τα Autobianchi πχ πρόκειται να πιάσουν τις τιμές των Mini? Τα 4L τις τιμές των 2CV? Ή ένα Peugeot 404 Coupe την τιμή ενός MGB? -
Bond εννοείτε το γνωστό τρίκυκλο minicar;
-
Όχι Νίκο, είναι το αυτοκίνητο της φωτογραφίας.
Είναι Άγγλος καροσερίστας (πρέπει να είναι ο ίδιος που έφτιαχνε το τρίκυκλο?). Το αυτοκίνητο είναι φτιαγμένο πάνω σε σασί Spitfire. Πολλά διακοσμητικά είναι απο Triumph παραγωγής (παράδειγμα: εμπρός φανάρια 2000 Μκ1). -
Το Audi καθ' οδόν στο Μαρούσι.
Το 404 μεταξύ Εκάλης-Πολιτείας (αν ενδιαφέρεται κανείς μπορώ να μάθω οδό).
Στη Μεσογείων περίπου στο ύψος της στάσης Τόμπρα (Αγ.Παρασκευή) στο ρεύμα προς Αθήνα υπάρχει μάντρα (υπολειτουργεί) όπου παλιότερα υπήρχε Dyane και τώρα πρόλαβα να δώ Audi 100 (αν δεν κάνω λάθος) βουτηγμένο στη σκόνη Αν περνάς απο έκει ρίξε μια ματιά... -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Το Audi καθ' οδόν στο Μαρούσι.
Το 404 μεταξύ Εκάλης-Πολιτείας (αν ενδιαφέρεται κανείς μπορώ να μάθω οδό).
Στη Μεσογείων περίπου στο ύψος της στάσης Τόμπρα (Αγ.Παρασκευή) στο ρεύμα προς Αθήνα υπάρχει μάντρα (υπολειτουργεί) όπου παλιότερα υπήρχε Dyane και τώρα πρόλαβα να δώ Audi 100 (αν δεν κάνω λάθος) βουτηγμένο στη σκόνη Αν περνάς απο έκει ρίξε μια ματιά...A το ξέρω ένα γαλάζιο 1600 75-76. Δεν λέει....
-
-
αυτο ηταν το πρωτο αμαξι μας!
στην αρχη ηταν καφε, μετα το εβαψε ο πατερας μου κοκκινο και του εβαλε νομιζω 2 καρμπυρατερ
-
-
Simca 1100! Ακόμη ένα ξεχασμένο κλασικό. Αναρτήσεις α λα 4L (διπλά ψαλίδια εμπρός, υστερούντες βραχίονες πίσω και ράβδοι στρέψης παντού). Αλλά με εγκάρσιο κινητήρα-κιβώτιο.
Υπήρχε επίσης και σε στέισιον, βαν και αποτέλεσε τη βάση για το Matra Rancho (αλήθεια το θυμάστε?).Η Αμαζόνα της γειτονιάς...όπως λέμε η Εβγα της γειτονιάς Το Audi πάντως δεν το είχα προσέξει
-
Ε, καλά τώρα...
-
Και μιας και λέμε για SIMCA:
και το 1501 μου άρεσε πάρα πολύ:
-
Βρε Νίκο, πόσα αυτοκίνητα έχεις ????
Θα σου έχουν στοιχίσει μια περιουσία !!!!
Πόσα στρέματα είναι η έκθεση που τα φυλάς ? -
-
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Βρε Νίκο, πόσα αυτοκίνητα έχεις ????
Θα σου έχουν στοιχίσει μια περιουσία !!!!
Πόσα στρέματα είναι η έκθεση που τα φυλάς ?Εχμμμ για να σκεφτώ για 500 περίπου αμάξια χρειάζομαι 5 κούτες, 5 μεγάλες σακκούλες και τρία διπλά χάρτινα συρτάρια για τα μικρά. Τζάμπα πάρκιγκ!!!!
ACE CAFE-Το καφενείο των "ιστορικών"