-
Ο χρήστης meco έγραψε:
διαφορικα μπρος πισω!!!
Διαφορικό μπρος πίσω έχει και το navara.
To κεντρικό είναι το ζητούμενο!!!dimsabas
Τι πρόβλήματα αξιοπιστίας έχει το καινούριο navara?σπαει κεφαλες
κ δε ξερω εαν το καλυπτει η εγγυηση....
μαλλον οχι, γιατι μπορει να επικαλεστεί κακη συντήρηση! -
Ο χρήστης speedONacid έγραψε:
σπαει κεφαλες
κ δε ξερω εαν το καλυπτει η εγγυηση....
μαλλον οχι, γιατι μπορει να επικαλεστεί κακη συντήρηση!τι λες τωρα ρε σοβαρα??
-
Το mitsubishi είναι πιό όμορφο, αλλά νομίζετε ότι χρειάζονται τέτοια αυτοκίνητα; (Τα 4πορτα 'αγροτικά', εννοώ). Αφού σχεδόν με τα ίδια λ7 παίρνεις 4Χ4 ΙΧΕ και δεν έχεις πρόβλημα.
Με το επαγγελματικό δεν μπορείς να μεταφέρεις ουσιαστικά τπτ δίχως δ.α., ούτε να πας όπου θέλεις με άτομα πίσω (πχ εκδρομή με φίλους απαγορεύεται, έτσι δεν είναι;). Κι αν τώρα δεν γίνονται και τόσοι έλεγχοι, στην πορεία μπορεί να ενταθούν.
Άσε που τα 4πορτα την καρότσα την έχουν μόνο για ... ομορφιά. Δεν χωράνε τπτ μεγάλο κι αν βάλεις τπτ βαρύ σουζάρουν. -
Ασε που το οριο ταχυτητας για τα επαγγελματικα ειναι πολυ χαμηλο.
Οποτε εαν αφησεις τα αλογα(που πλεον ειναι πολλα)να κανουν 'δουλεια' και σε 'πιασει' το ρανταρ την εκατσες! -
εχετε δικιο για τα παραπανω αλλα νομιζω οτι πλεον τα pick up εχουν καλυτερες εκος δρομου δυνατοτητες απο ενα suv και ειναι αξιοπρεπεστατα εντος δρομου!!
-
Πάντα είχαν (μπλοκέ διαφορικά, αργό - γρήγορο).
Αλλά να τα χρησιμοποιείς σαν suv δεν είναι ό, τι καλύτερο, γιατί δεν είναι suv.
Στο δρόμο είναι δύστροπα και δύσκολα φρενάρουν πχ από πολλά χαω ξεφόρτωτα.
Και είναι ακριβότερα από πολλά suv, το νέο 4πορτο toyota φτάνει 32.000 ! -
Στα λεφτά του Rav4 δλδ αλλά με πολύ καλύτερες δυνατότητες...παιδιά δε συγκρίνονται τα αγροτικά είναι πολύ μπροστά!
-
ειναι ενα αυτοκινητο που πουθενα δε θα πει οχι. Ουτε αν πας με 190χλμ ουτε αν πας στο χειροτερο χωματοδρομο ουτε αν τα κανεις και τα δυο με 1 τονο στη καροτσα!!
-
Ακριβώς για αυτό δεν μπορώ να το συγκρίνω καν με το Rav...βλέπετε η ποιότητα δεν πάει πάντα με την τιμή!!!
Με 28000 έχεις ένα πάρα πολύ καλό εργαλείο και ειδικά αν ασχολείσαι με διάφορα sport ένα αγροτικό είναι ό,τι πρέπει! -
ετσι!!!
-
NAVARA
για μενα που ασχολουμε με πραγματα που θελουν οφροουντ(snowboard,ψαροντουφεκο) αξιζει...και μαρεσει τρελα...Ειναι πολυ υποκειμενικα τα κριτηρια μου...
-
Κοίτα για offroad το L200 είναι αντικειμενικά καλύτερο...και εγώ ασχολούμαι μιας και το είπες με αυτά τα sport + MTB
-
Δεν είναι έτσι απλό.
Τα παίρνεις με χαμηλή τιμή, χωρίς φόρο δλδ, αλλά είναι επαγγελματικά. Αν σε πιάσουν σε βόλτα εκτός περιοχής σου και δεν μπορεις να δικαιολογήσεις τι επαγγελματικές ασχολίες έχεις εκεί και γιατί κουβαλάς παρέα, το πρόστιμο ξεκινάει από 1500 ευρώ. Για ρωτήστε πόσο κάνει να το πάρετε ΙΧΕ και τα ξαναλέμε. -
Αυτά λύνονται σχετικά απλά κουβαλάς μερικά τσουβάλια καρύδια μόνιμα και τελειώνει το θέμα...εδώ αμα πας Αθήνα κυκλοφορούν τα dieselokinita για το τίποτα!!!
-
Αν τύχει καμιά στραβή όμως, χάθηκες.
Τεσπα, καθένας όπως τη βρίσκει.
Μακάρι να μπορούσαμε να έχουμε ένα απ το καθένα. -
ΤΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΝΟΜΩΝ.ΔΕΝ ΙΣΧΥΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΑΝ ΣΕ ΠΙΑΣΟΥΝ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΣΕΙΣ.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ Η ΤΡΟΧΑΙΑ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ Μ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ.
ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ RAV H ΑΛΛΟ SUV ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΥΚΟΛΑ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΕΝΟΣ ΤΕΤΡΑΠΟΡΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ Η ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΝΙΩΣΕΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ.
ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΧΑΖΟ ΤΟΣΟ ΟΝ ROAD ΟΤΑΝ ΜΕ ΤΟ NAVARA MOY ΤΟΥΣ ΠΕΡΝΑΩ ΜΕ 2ΟΟ 210 ΟΣΟ ΚΑΙ OFF ROAD ΠΟΥ ΑΠΛΑ ΜΕ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΝΑ ΚΑΙΝΕ ΤΟΝ ΔΙΣΚΟ ΤΟΥΣ.
ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΕΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥΣ.ΕΠΕΙΔΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΡΑΒΑΩ ΤΟ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟ ΜΟΥ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΟΙΤΑΩ ΣΤΟΝ ΚΑΘΡΕΦΤΗ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΤΡΑΒΑΩ,ΤΟΣΟ ΑΠΛΑ.ΦΙΛΙΚΑ
ΠΟΛΙΤΗΣ ΝΙΚΟΣ
-
Συμφωνώ απόλυτα!!!
-
Το επαγγελματικό επιτρέπεται να κυκλοφορεί αποκλειστικά και μόνο για να εξυπηρετεί τους σκοπούς του επαγγέλματος.
-
Ο χρήστης politis n έγραψε:
.....ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΧΑΖΟ ........... ΟΝ ROAD ......... NAVARA .......... 2ΟΟ 210 ............ ΤΡΕΙΛΕΡ ΜΕ ΤΟ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΟ ΜΟΥ........σσσσσσσσσσσσσωραίος!
σσσσσσσσσσσσσαι κι ο πρώτος!
σσσσσσσσσσσσσαι γρήγορος!
Ε, τι, σαν εμάς τα πούσις που τρομάζουμε αν μας περάσει ναβάρα με 200 τραβώντας αγωνιστικό;
Άντρας με τα όλα του, λέμε, άντρακλας!Κάτι με (ας πούμε) μυαλά (/ας πούμε) σαν εσένα έχουν κάνει το Έλληνας οδηγός αγώνων αυτοκινήτου ανέκδοτο σε ολόκληρο τον πολιτισμένο κόσμο.
Φιλικά,
Πολίτης elisa -
Είπε πουθενά οτι πάει με 210 μαζί με το τρέϊλερ;
mitsubishi L200 vs nissan navara