-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Οπως ηδη εγραψε καποιος φιλος σε αλλο νομιζω θεμα, ο Μασσα ειχε φετος την ευκαιρια του και την εχασε.Οντως εχασε τεραστια ευκαιρια αλλα πρωτιστως χωρις δικη του ευθυνη.
= Συνολικα ο καλυτερος στους 13 πρωτους αγωνες αλλα με 4 ατυχιες (συν το dq 5) συγκριτικα με τις 2 του Kimi.
Αλλα δυστυχως στη μνημη του πολυ κοσμου θα μεινει ο υποστηρικτικος ρολος των 4 τελευταιων αγωνων οταν ουσιαστικα δεν ειχε ελπιδες...
-
ο Μασσα απεδειξε στον τελευταιο αγωνα πως μονο τυχαια δεν βρισκεται στην Φερραρι. Εγω τον παω πολυ σαν οδηγο και κριμα που δεν μπορερε να παρει την κουπα μεσα στην βραζιλια (θα γινοταν ο πρωτος μετα τον Αυρτον και φυσικα ξερετε τι θα σημαινε αυτο στους βραζιλιανους). Ελπιζω να μπορεσει καλυτερα του χρονου
Παντως αν και ο κιμι το πηρε, του χρονου θα εχουμε παλι ισονομια. Τα νο1-νο2 της εποχης σουμαχερ εχουν πλεον περασει και οι 2 οδηγοι ειναι εξισου καλοι και ανταγωνιστικοι
Οψομεθα -
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Επί τη ευκαιρία..., είδα λίγο τις πρώτες σελίδες του topic.... πλάκα που έχουν τώρα!!!!!!!!
-
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
αυτος ειναι ο παγκοσμιος πρωταθλητης μας
Να και το ιστορικο της καριερας του, απο το MSFREE.GR
Μικρός χαμογελούσε
-
Γι αυτό σας λέω...
Κάτι έχει πάθει από τα ξύδια... -
Ο χρήστης pafan έγραψε:
Συμφωνώ με τον προλαλήσαντα. Επί τη ευκαιρία..., είδα λίγο τις πρώτες σελίδες του topic.... πλάκα που έχουν τώρα!!!!!!!!δεν πρόσεξα την ημερομηνία στις απαντήσεις και νόμισα πως τρελαθήκαν όλοι
του χρόνου αν δεν έχουμε τεχνικά προβλήματα θα γίνει χαμός!
η ομάδα έχει φορμαριστεί για τα καλά και το πολύ καλό είναι οτι έχει δέσει!
όταν έφυγε ο Σούμι νόμισα πως θα περνούσαμε την κλασσική κρίση των κορυφαίων ομάδων.
μπράβο σε όλη την ομάδα!
-
O Kimi είπε κι αυτός αυτά που πάνω κάτω γνωρίζουμε όλοι:
Raikkonen also paid tribute to his Ferrari team, lavishing the Italians with compliments.
'It is fantastic being a part of the greatest team of all times,' he said. 'This year I really enjoyed Formula One more than ever before. I dreamt about winning the title with Ferrari and I bet that this is every driver's dream.
'This team never stops: they work at the max and never give up. We had some difficult moments, but we always managed to come back. And this shows the quality of the people working there. Thanks again!
'Now I go to the Finali Mondiali at Mugello (next week), to celebrate with all of Ferrari: it's my first time there and it's the perfect moment to get there.
'And then it's time for a holiday, the first as world champion.'
-
Ο χρήστης KaragouniS έγραψε:
Παντως αν και ο κιμι το πηρε, του χρονου θα εχουμε παλι ισονομια. **Τα νο1-νο2 της εποχης σουμαχερ εχουν πλεον περασει **και οι 2 οδηγοι ειναι εξισου καλοι και ανταγωνιστικοι
ΜΑΚΑΡΙ
Αυτό νομίζω το θέλει ο κάθε οπαδός της Ferrari
Εμεις που υποστηρίζουμε αυτη την ομαδα το καναμε και οταν έτρεχε με Berger, Alesi, το κανουμε και τώρα που έφυγε ο Σούμι, και θα το κάνουμε ακόμη κι αν στο κοκπιτ βρεθεί ο Αλέκος Αλεξαδρής (που τον θυμήθηκα τώρα αυτόν? )
Παντα δείχναμε τη συμπάθειά μας και στους 2ους οδηγούς (βλ Ρούμπενς κλπ) άσχετα με το αν ο Σούμι ήταν το νο1
-
εμενα προσωπικα παντως με ειχε ενοχλησει το οτι ο Schumi εχει καρπωθει σχεδον φασιστικα τον ρολο του πρωταγωνιστη. Ετσι παρολο που σαρωσαμε απο το 99 εως το 04, κατι ξεφτιλες του τυπου Αυστρια 2002 με ειχανε κανει να μην ψιλογουσταρω την κατασταση. Απτην αλλη ομως με αυτον τον τροπο ειχαν αποφευχθει εντελως οι ενδοομαδικες κοντρες σαν και αυτες που ειδαμε φετος στην Μκλαρεν, και ετσι η ομαδα ειχε καθαρο μυαλο.
Πλεον τετοια κατασταση δεν ξαναγινεται διοτι ουτε ο Κιμι ειναι τετοιος χαρακτηρας (του τυπου 'τα θελω ολα δικα μου' δλδ) ουτε ο Μασσα εχει χαρακτηρα που να συμβιβαζεται ως 2ος.
Ας βαλουν τα κεφαλια μεσα λοιπον και ας ετοιμασουν οσο καλυτερα μπορουν την F2008
-
E oχι και φασιστικα! Οταν καποιος τις μισες φορες ειναι ταχυτερος και τις αλλες μισες παρα πολυ ταχυτερος ειναι αυτοδικαια ο πρωταγωνιστης.
ΥΓ Καραγκουνη η Φερραρι υπηρχε και επαιρνε τιτλους πολυ πριν το 99
-
Θυμίσου σε τι χάλι ήταν η Ferrari όταν πήγε εκεί η Βασίλω ('96) και πώς εξελίχτηκε μετά από 2-3 χρόνια. Ο MS πήρε το μαγαζί, το έφτιαξε και μετά ήθελε φυσικά να είναι ο αποκλειστικός διαχειριστής για όσο θα ήταν στο κουρμπέτι. Δείχνει φασιστικό αλλά δεν είναι. Για μένα κέρδισε το ρόλο του 'furher' στην Ferrari με το σπαθί του.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Θυμίσου σε τι χάλι ήταν η Ferrari όταν πήγε εκεί η Βασίλω ('96) και πώς εξελίχτηκε μετά από 2-3 χρόνια. Ο MS πήρε το μαγαζί, το έφτιαξε και μετά ήθελε φυσικά να είναι ο αποκλειστικός διαχειριστής για όσο θα ήταν στο κουρμπέτι. Δείχνει φασιστικό αλλά δεν είναι. Για μένα κέρδισε το ρόλο του 'furher' στην Ferrari με το σπαθί του.Και η McLaren πριν ερθει ο Alonso ηταν συχνα εκτος δεκαδας, αλλα δεν τον ειδα να εχει την ιδια τυχη.
-
Η Mclaren όμως διεκδίκησε επάξια τίτλο το 2000-2003-2005. Καμμία σχέση δηλαδή με την Ferrari του 94/95.
Με τη μεταγραφή του MS, ήξερες ότι έπαιρνες τον καλύτερο οδηγό, και η απόφαση για ξεκάθαρη νο1 στήριξη ήταν -κατά τη γνώμη μου- μονόδρομος.
-
Καμμία σχέση. Η Ferrari γκρέμιζε φούρνους πριν το '96 αν σταύρωνε καμμιά νίκη (0 το '91, 0 το '92, 0 το '93, 1 το '94 και 1 το '95) ενώ η McLaren το 2005 διεκδικούσε και τους 2 τίτλους και το 2006 ήταν πολύ κοντά στους πρώτους.
Φαντάσου τη Ferrari τότε όπως είναι η Williams σήμερα, άντε σε λίγο καλύτερη κατάσταση... -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Καμμία σχέση. Η Ferrari γκρέμιζε φούρνους πριν το '96 αν σταύρωνε καμμιά νίκη (0 το '91, 0 το '92, 0 το '93, 1 το '94 και 1 το '95) ενώ η McLaren το 2005 διεκδικούσε και τους 2 τίτλους και το 2006 ήταν πολύ κοντά στους πρώτους.
Φαντάσου τη Ferrari τότε όπως είναι η Williams σήμερα, άντε σε λίγο καλύτερη κατάσταση...Εγω συγκρινω την αμεσως προηγουμενη χρονια που ηταν ακριβως στα ιδια (μισους βαθμους απ'τον 1ο, 1 νικη η Ferrari καμια η McLaren). Αλλιως τι να λεει, κι η Renault 2 χρονιες πριν παρει πρωταθλημα ηταν στο πουθενα, καλα 3 χρονιες πριν ηταν για τα μπαζα.
-
Ήταν και θέμα teammate. Ο Todt μάζευε τον Irvine από τα κωλάδικα (sic) -Νομίζω το '98 πριν το Hungaroring τον ψάχναν και αυτός είχε κρυφτεί σε μια βίλα με 3 γκόμενες) και ο MS έσταζε ιδρώτα για το τελευταίο δέκατο. Και μετά ο Barrichello πιο πολύ ζήταγε ελεημοσύνη ένα τίτλο παρά κατάφερνε να νικήσει μέσα στην πίστα τον MS (το έκανε αλλά όχι στην έκταση που θα δικαιολογούσε ένα τίτλο).
Αντίθετα ο Alonso βρήκε ένα Λούη πολύ φορτσάτο και σταθερό από την αρχή. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Ήταν και θέμα teammate. Ο Todt μάζευε τον Irvine από τα κωλάδικα (sic) -Νομίζω το '98 πριν το Hungaroring τον ψάχναν και αυτός είχε κρυφτεί σε μια βίλα με 3 γκόμενες) και ο MS έσταζε ιδρώτα για το τελευταίο δέκατο. Και μετά ο Barrichello πιο πολύ ζήταγε ελεημοσύνη ένα τίτλο παρά κατάφερνε να νικήσει μέσα στην πίστα τον MS (το έκανε αλλά όχι στην έκταση που θα δικαιολογούσε ένα τίτλο).
Αντίθετα ο Alonso βρήκε ένα Λούη πολύ φορτσάτο και σταθερό από την αρχή.Και ετσι το 96 η Ferrari με το Σουμι ηταν παλι εκτος συναγωνισμου (ουτε τους μισους βαθμους απ'τη Williams) ενω φετος η McLaren απο παρομοια φαση εγινε κορυφαια ομαδα. Ο Σουμι ηταν 40 βαθμους πισω απ'τον 1ο ενω ο Alonso εναν, και χωρις ολη την ομαδα πεσμενη πανω του. Αρα η επιρροη του οδηγου (αν πιστευεις σε αυτη) ηταν η ιδια αν οχι μεγαλυτερη.
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
E oχι και φασιστικα! Οταν καποιος τις μισες φορες ειναι ταχυτερος και τις αλλες μισες παρα πολυ ταχυτερος ειναι αυτοδικαια ο πρωταγωνιστης.ΥΓ Καραγκουνη η Φερραρι υπηρχε και επαιρνε τιτλους πολυ πριν το 99
Σαφως και υπηρχε, αλλα ποσο καιρο ειχε να παει τιτλους; Αλλα αν παμε πισω, ο τελευταιος πρωταθλητης οδηγος με Φερραρι ηταν ο Σεκτερ το '79 (και απο το '82-'83 για τον κατασκευαστη). Και δεν νομιζω οτι τιμουσε την ομαδα μας μια τετοια αποχη απο τους τιτλους
Εγω πιστευω πως η συμπεριφορα του Σουμι ηταν ναι μεν φασιστικη, αλλα και συναμα η μοναδικη λυση προκειμενου η ομαδα να βγει απο τα πετρινα χρονια. Και τελικα το πετυχε
-
Δεν υπάρχει καμμία σύγκριση ανάμεσα στη Mclaren πριν το 2007 με τη Ferrari πριν το 96.
H Mclaren ήταν πάντα μια οργανωμένη εταιρεία, με σταθερό μάνατζμεντ, σταθερή διοίκηση, πάντα κοντά στην κορυφή, που μάλιστα μόλις ολοκλήρωνε το τεράτζιο πρότζεκτ του Paragon.
Η Ferrari ήταν χάος. Μόλις είχε έρθει ο Todt, η σταθερότητα ήταν ξένη λέξη, ενώ ακόμα δεν είχαν κατασταλλάξει σχετικά με το ΠΟΥ θα κατασκευάζουν τα μονθέσια. Δεν είχα αεροδυναμική σήραγγα, δεν είχαν ποιοτικό έλεγχο, δεν, δεν, δεν.
Ferrari