-
Εχω ενα 106 rallye 16V. Τι γνώνη έχετε για να βάλω 15'' ζάντες;
Τι θα κερδίσω και τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουρήσουν? Τι να προσέξω;[/b] -
Εχω ενα 106 rallye 16V. Τι γνώνη έχετε για να βάλω 15'' ζάντες;
Τι θα κερδίσω και τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουρήσουν? Τι να προσέξω;[/b] -
Εχω ενα 106 rallye 16V. Τι γνώνη έχετε για να βάλω 15'' ζάντες;
Τι θα κερδίσω και τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουρήσουν? Τι να προσέξω;[/b] -
Να προσεξεις το offset της ζαντας και το πλατος του ελαστικου διοτι αργοτερα μπορει να θελησεις να το κατεβασεις κανα 2 ποντους... και βαζοντας πισω 2 ατομα να βρισκει το λαστιχο στους θολους σε καθε λακουβα. Θα κερδισεις σε αισθητικη και μονο πιστευω, απο εκει και περα ειναι το πλατος του ελαστικου που θα παιξει ρολο στο κρατημα του αυτοκινητου.
-
Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
Να προσεξεις το offset της ζαντας και το πλατος του ελαστικου διοτι αργοτερα μπορει να θελησεις να το κατεβασεις κανα 2 ποντους... και βαζοντας πισω 2 ατομα να βρισκει το λαστιχο στους θολους σε καθε λακουβα. Θα κερδισεις σε αισθητικη και μονο πιστευω, απο εκει και περα ειναι το πλατος του ελαστικου που θα παιξει ρολο στο κρατημα του αυτοκινητου.Μου είπαν οτι χρειάζεται να μπουν και spacers για να χωρέσει η 15'' ζάντα. ειναι αρνητικό αυτό; (για να χωρέσει ζάντα 7Χ15)
-
προσπάθησε να βρεις 6,5χ15 θα του έρθουν γάντι
-
Ακομα και η 6,5χ15 βρισκει στο τερμα του τιμονιου μερικες φορες. Και μαλλιστα χωρις το αυτοκινητο να ειναι χαμηλο. Ποσο μαλλον οι 7αρες.
Με το 45αρι προφιλ που συνεπαγεται η τοποθετηση 15αρας, το αυτοκινητο γινεται πολυ καλυτερο, πολυ πιο αμεσο σε αλλαγες πορειας. Οσο για οσα ακουγονται περι πολυ πιο απολυτης συμπεριφορας, οτι δεν αφηνει περιθωρια αντιδρασης κλπ, δεν ισχυουν σε μεγαλο βαθμο. Τουλαχιστον οχι κατα κανονα. Υπαρχουν καποιες περιπτωσεις -λιγες- που συμπεριφερεται πιο περιεργα απότι συνηθως, αλλα αυτο συμβαινει κυριως εξαιτιας της υπεροχης ελληνικης ασφαλτου..
Παντως, αναλογα τη χρηση κανεις στο αυτοκινητο, και για πιο σκοπο θες να αλλαξεις τη διασταση της ζαντας, θα σου φανει κακο, καλο ή τελειο.
Στο γλιστερο σιγουρα θα ειναι χειροτερο.
Στην καλη ασφαλτο ειναι σαφως καλυτερο.
Στην ασφαλτο του μπουρναζιου μπορει να ειναι και τελειο. -
Όντως ,αυτά περί απόλυτης συμπεριφοράς κτλ είναι μύθοι.
Το τιμόνι γίνεται πολύ πιο καλό,πληροφορεί περισσότερο τον οδηγό και η οδήγηση γίνεται πιο διασκεδαστική.
Ακόμη και το κοπάνημα σε λακούβες δεν αυξάνεται ιδιαίτερα.
Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάς οτι σε κάθε αλλαγή ελαστικών θα σκάς 400+ Ευρώ για το 45άρι προφίλ. -
Θεωρητικα παντως, λογω χαμηλοτερου προφιλ, πρεπει να γινεται πιο απολυτο. Δεν εχω δοκιμασει ουτε εχω οδηγησει 106 με 15αρια, μιας και ειμαι πιστος στις σιδερενιες 14αρες
Παντως στους ελληνικους υπερ-δρομους, αν μπορουσαμε να βαλουμε 80αρι προφιλ καλυτερα θα ηταν
-
Για να τοποθετηθούν 7χ15 ζαντες στο 106r πρέπει να μπούν και spacers λόγω offset. Είναι αρνητικό αυτό; μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου;
-
Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις spacers.Υπάρχουν αρκετές ζάντες με σωστό offset(16).
Μάλιστα είναι καλύτερα να αποφύγεις τα spacers γιατί πολλά ακούγονται για την αντοχή τους και την ασφάλεια τους.Βάλε όμως πλάτος 6,5.Το 7 δεν ενδυκνειται για Rallye.
-
Μου κανει εντυπωση που το ψαχνεις τοσο πολυ για ενα αμαξακι που εχει απο λυσεις τα παντα στην αγορα!
Εγω ειμαι ευτυχης να εχω στην ιδιοκτησια μου το VTS το 120αρι με την μαμα 15αρα και το Ραλι το 1,6 το 8βαλβιδο με εκεινη την πανεμορφη λευκη σιδερενια την 14αρα!
Αν σου πω οτι προτιμω την 14αρα!Νομιζω καλυτερα μην του βαλεις 15αρα!Θα χασεις πολυ σε αισθηση...
Γνωμη μου απο οδηγηση των 2 αυτων αυτοκινητων! -
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Αν σου πω οτι προτιμω την 14αρα!Νομιζω καλυτερα μην του βαλεις 15αρα!Θα χασεις πολυ σε αισθηση...
Γνωμη μου απο οδηγηση των 2 αυτων αυτοκινητων!Εχεις δοκιμασει ομως να βαλεις τα 14αρια στο saxo ή τα 15αρια στο 106? τα δυο αυτοκινητα που εχεις, μπορει να ανηκουν στην ιδια κατηγορια αλλα εχουν διαφορετικη φιλοσοφια (αν ειναι μαμα φυσικα). Μηπως αυτη η αισθηση που δεν υπαρχει στο saxo ειναι λογω τιμονιου και αναρτησης του αυτοκινητου και οχι λογω ελαστικων?
Παντως και εγω μαζι σου ειμαι. fan της λευκης σιδερενιας
-
**Μηπως αυτη η αισθηση που δεν υπαρχει στο saxo ειναι λογω τιμονιου και αναρτησης του αυτοκινητου και οχι λογω ελαστικων? **
Iσως!Αλλα το Saxo φορα ρυθμιζομενη της Bilstein!
Δεν ανεφερα πουθενα για ελαστικα! Αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο!
Και Saxo φιλου που εχω οδηγησει με τις πανεμορφες 14αρες τις αλουμινιου και ιδιο σετ της Bilstein καμια σχεση!
Μου φανηκε πιο καλο σε αισθηση σε ανεση σε κρατημα απ οτι το δικο μου με 15αρια!
Παντως οι 14αρες ειναι καλες!Νομιζω δεν θελει παραπανω..Τρωγομαι να φορεσω και στο Saxo τις 14αρες τις λευκες σιδερενιες!
Τις εχω λατρεψει! -
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάς οτι σε κάθε αλλαγή ελαστικών θα σκάς 400+ Ευρώ για το 45άρι προφίλ.
Υπάρχουν αξιόλογες προτάσεις όπως τα F1 GSD3 στα 300-320 ευρώ .
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Τρωγομαι να φορεσω και στο Saxo τις 14αρες τις λευκες σιδερενιες!
Τις εχω λατρεψει!Ειδικα οταν ειναι καθαρες ε... τις φτυνω να μην τις ματιασω
-
Ο χρήστης gazos έγραψε:
Τρωγομαι να φορεσω και στο Saxo τις 14αρες τις λευκες σιδερενιες!
Τις εχω λατρεψει!Ειδικα οταν ειναι καθαρες ε... τις φτυνω να μην τις ματιασω
Sorry για το ασχετο : Ρωτησα Σιτροεν και μου ειπαν ενα σετ εχει 180 ευρω!
Νομιζω καλη τιμη.Η κανω λαθος?
Ενα αλλο που μου ειπαν ειναι οτι εχουν τρομερη ζητηση και οτι περισσοτεροι vtsακηδες αγοραζουν αυτες και οχι απο την γκαμα με τις αλουμινιου!Εχουν παθει πλακα κ αυτοι!Παντως στο Rallye μου τις εχω συνεχεια στο τριψε τριψε γιατι οι μαυριλες απο τα φρενα αν τις αφησεις λιγο γινονται μονιμες μετα!
C-ya -
Sorry για το ασχετο : Ρωτησα Σιτροεν και μου ειπαν ενα σετ εχει 180 ευρω!
Νομιζω καλη τιμη.Η κανω λαθος?
Ενα αλλο που μου ειπαν ειναι οτι εχουν τρομερη ζητηση και οτι περισσοτεροι vtsακηδες αγοραζουν αυτες και οχι απο την γκαμα με τις αλουμινιου!Εχουν παθει πλακα κ αυτοι!Παντως στο Rallye μου τις εχω συνεχεια στο τριψε τριψε γιατι οι μαυριλες απο τα φρενα αν τις αφησεις λιγο γινονται μονιμες μετα!
C-yaΚαι στην peugeot που ειχα ρωτησει καποτε ειχαν 200ευρω. οποτε καλη τιμη... Μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενες φυσικα. Αλλα εγω θα προτιμουσα καινουργιες. Το κακο ειναι πως λερωνονται γρηγορα απο τα φρενα Και οντως οι δικες μου εχουν μια μονιμη μαυριλα (ελαχιστη) επειδη τις αφηνω λερωμενες
Ζαντες 15'' για 106 Rallye 16V