Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζαντες 15'' για 106 Rallye 16V
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζαντες 15'' για 106 Rallye 16V
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    8
    17
    833
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billf last edited by

      Εχω ενα 106 rallye 16V. Τι γνώνη έχετε για να βάλω 15'' ζάντες;
      Τι θα κερδίσω και τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουρήσουν? Τι να προσέξω;[/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        billf last edited by

        Εχω ενα 106 rallye 16V. Τι γνώνη έχετε για να βάλω 15'' ζάντες;
        Τι θα κερδίσω και τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουρήσουν? Τι να προσέξω;[/b]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billf last edited by

          Εχω ενα 106 rallye 16V. Τι γνώνη έχετε για να βάλω 15'' ζάντες;
          Τι θα κερδίσω και τι πρόβλημα μπορεί να μου δημιουρήσουν? Τι να προσέξω;[/b]

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • H
            hiluxboy last edited by

            Να προσεξεις το offset της ζαντας και το πλατος του ελαστικου διοτι αργοτερα μπορει να θελησεις να το κατεβασεις κανα 2 ποντους... και βαζοντας πισω 2 ατομα να βρισκει το λαστιχο στους θολους σε καθε λακουβα. Θα κερδισεις σε αισθητικη και μονο πιστευω, απο εκει και περα ειναι το πλατος του ελαστικου που θα παιξει ρολο στο κρατημα του αυτοκινητου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              billf last edited by

              Ο χρήστης Hiluxboy έγραψε:
              Να προσεξεις το offset της ζαντας και το πλατος του ελαστικου διοτι αργοτερα μπορει να θελησεις να το κατεβασεις κανα 2 ποντους... και βαζοντας πισω 2 ατομα να βρισκει το λαστιχο στους θολους σε καθε λακουβα. Θα κερδισεις σε αισθητικη και μονο πιστευω, απο εκει και περα ειναι το πλατος του ελαστικου που θα παιξει ρολο στο κρατημα του αυτοκινητου.

              Μου είπαν οτι χρειάζεται να μπουν και spacers για να χωρέσει η 15'' ζάντα. ειναι αρνητικό αυτό; (για να χωρέσει ζάντα 7Χ15)

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                glf last edited by

                προσπάθησε να βρεις 6,5χ15 θα του έρθουν γάντι

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikos_bugsr last edited by

                  Ακομα και η 6,5χ15 βρισκει στο τερμα του τιμονιου μερικες φορες. Και μαλλιστα χωρις το αυτοκινητο να ειναι χαμηλο. Ποσο μαλλον οι 7αρες.

                  Με το 45αρι προφιλ που συνεπαγεται η τοποθετηση 15αρας, το αυτοκινητο γινεται πολυ καλυτερο, πολυ πιο αμεσο σε αλλαγες πορειας. Οσο για οσα ακουγονται περι πολυ πιο απολυτης συμπεριφορας, οτι δεν αφηνει περιθωρια αντιδρασης κλπ, δεν ισχυουν σε μεγαλο βαθμο. Τουλαχιστον οχι κατα κανονα. Υπαρχουν καποιες περιπτωσεις -λιγες- που συμπεριφερεται πιο περιεργα απότι συνηθως, αλλα αυτο συμβαινει κυριως εξαιτιας της υπεροχης ελληνικης ασφαλτου..

                  Παντως, αναλογα τη χρηση κανεις στο αυτοκινητο, και για πιο σκοπο θες να αλλαξεις τη διασταση της ζαντας, θα σου φανει κακο, καλο ή τελειο.
                  Στο γλιστερο σιγουρα θα ειναι χειροτερο.
                  Στην καλη ασφαλτο ειναι σαφως καλυτερο.
                  Στην ασφαλτο του μπουρναζιου μπορει να ειναι και τελειο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 4
                  • P
                    pg220 last edited by

                    Όντως ,αυτά περί απόλυτης συμπεριφοράς κτλ είναι μύθοι.
                    Το τιμόνι γίνεται πολύ πιο καλό,πληροφορεί περισσότερο τον οδηγό και η οδήγηση γίνεται πιο διασκεδαστική.
                    Ακόμη και το κοπάνημα σε λακούβες δεν αυξάνεται ιδιαίτερα.
                    Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάς οτι σε κάθε αλλαγή ελαστικών θα σκάς 400+ Ευρώ για το 45άρι προφίλ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • G
                      gazos last edited by

                      Θεωρητικα παντως, λογω χαμηλοτερου προφιλ, πρεπει να γινεται πιο απολυτο. Δεν εχω δοκιμασει ουτε εχω οδηγησει 106 με 15αρια, μιας και ειμαι πιστος στις σιδερενιες 14αρες

                      Παντως στους ελληνικους υπερ-δρομους, αν μπορουσαμε να βαλουμε 80αρι προφιλ καλυτερα θα ηταν

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • B
                        billf last edited by

                        Για να τοποθετηθούν 7χ15 ζαντες στο 106r πρέπει να μπούν και spacers λόγω offset. Είναι αρνητικό αυτό; μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • P
                          pg220 last edited by

                          Δεν είναι απαραίτητο να βάλεις spacers.Υπάρχουν αρκετές ζάντες με σωστό offset(16).
                          Μάλιστα είναι καλύτερα να αποφύγεις τα spacers γιατί πολλά ακούγονται για την αντοχή τους και την ασφάλεια τους.

                          Βάλε όμως πλάτος 6,5.Το 7 δεν ενδυκνειται για Rallye.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Μου κανει εντυπωση που το ψαχνεις τοσο πολυ για ενα αμαξακι που εχει απο λυσεις τα παντα στην αγορα!
                            Εγω ειμαι ευτυχης να εχω στην ιδιοκτησια μου το VTS το 120αρι με την μαμα 15αρα και το Ραλι το 1,6 το 8βαλβιδο με εκεινη την πανεμορφη λευκη σιδερενια την 14αρα!
                            Αν σου πω οτι προτιμω την 14αρα!Νομιζω καλυτερα μην του βαλεις 15αρα!Θα χασεις πολυ σε αισθηση...
                            Γνωμη μου απο οδηγηση των 2 αυτων αυτοκινητων!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • G
                              gazos last edited by

                              Ο χρήστης elteo έγραψε:
                              Αν σου πω οτι προτιμω την 14αρα!Νομιζω καλυτερα μην του βαλεις 15αρα!Θα χασεις πολυ σε αισθηση...
                              Γνωμη μου απο οδηγηση των 2 αυτων αυτοκινητων!

                              Εχεις δοκιμασει ομως να βαλεις τα 14αρια στο saxo ή τα 15αρια στο 106? τα δυο αυτοκινητα που εχεις, μπορει να ανηκουν στην ιδια κατηγορια αλλα εχουν διαφορετικη φιλοσοφια (αν ειναι μαμα φυσικα). Μηπως αυτη η αισθηση που δεν υπαρχει στο saxo ειναι λογω τιμονιου και αναρτησης του αυτοκινητου και οχι λογω ελαστικων?

                              Παντως και εγω μαζι σου ειμαι. fan της λευκης σιδερενιας

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                **Μηπως αυτη η αισθηση που δεν υπαρχει στο saxo ειναι λογω τιμονιου και αναρτησης του αυτοκινητου και οχι λογω ελαστικων? **

                                Iσως!Αλλα το Saxo φορα ρυθμιζομενη της Bilstein!
                                Δεν ανεφερα πουθενα για ελαστικα! Αυτο ειναι αλλο κεφαλαιο!
                                Και Saxo φιλου που εχω οδηγησει με τις πανεμορφες 14αρες τις αλουμινιου και ιδιο σετ της Bilstein καμια σχεση!
                                Μου φανηκε πιο καλο σε αισθηση σε ανεση σε κρατημα απ οτι το δικο μου με 15αρια!
                                Παντως οι 14αρες ειναι καλες!Νομιζω δεν θελει παραπανω..

                                Τρωγομαι να φορεσω και στο Saxo τις 14αρες τις λευκες σιδερενιες!
                                Τις εχω λατρεψει!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • K
                                  kimi last edited by

                                  Ο χρήστης PG220 έγραψε:

                                  Πάντως δεν πρέπει να ξεχνάς οτι σε κάθε αλλαγή ελαστικών θα σκάς 400+ Ευρώ για το 45άρι προφίλ.

                                  Υπάρχουν αξιόλογες προτάσεις όπως τα F1 GSD3 στα 300-320 ευρώ .

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • G
                                    gazos last edited by

                                    Ο χρήστης elteo έγραψε:
                                    Τρωγομαι να φορεσω και στο Saxo τις 14αρες τις λευκες σιδερενιες!
                                    Τις εχω λατρεψει!

                                    Ειδικα οταν ειναι καθαρες ε... τις φτυνω να μην τις ματιασω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • elteo
                                      elteo last edited by

                                      Ο χρήστης gazos έγραψε:

                                      Τρωγομαι να φορεσω και στο Saxo τις 14αρες τις λευκες σιδερενιες!
                                      Τις εχω λατρεψει!

                                      Ειδικα οταν ειναι καθαρες ε... τις φτυνω να μην τις ματιασω

                                      Sorry για το ασχετο : Ρωτησα Σιτροεν και μου ειπαν ενα σετ εχει 180 ευρω!
                                      Νομιζω καλη τιμη.Η κανω λαθος?
                                      Ενα αλλο που μου ειπαν ειναι οτι εχουν τρομερη ζητηση και οτι περισσοτεροι vtsακηδες αγοραζουν αυτες και οχι απο την γκαμα με τις αλουμινιου!Εχουν παθει πλακα κ αυτοι!

                                      Παντως στο Rallye μου τις εχω συνεχεια στο τριψε τριψε γιατι οι μαυριλες απο τα φρενα αν τις αφησεις λιγο γινονται μονιμες μετα!
                                      C-ya

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • G
                                        gazos last edited by

                                        Sorry για το ασχετο : Ρωτησα Σιτροεν και μου ειπαν ενα σετ εχει 180 ευρω!
                                        Νομιζω καλη τιμη.Η κανω λαθος?
                                        Ενα αλλο που μου ειπαν ειναι οτι εχουν τρομερη ζητηση και οτι περισσοτεροι vtsακηδες αγοραζουν αυτες και οχι απο την γκαμα με τις αλουμινιου!Εχουν παθει πλακα κ αυτοι!

                                        Παντως στο Rallye μου τις εχω συνεχεια στο τριψε τριψε γιατι οι μαυριλες απο τα φρενα αν τις αφησεις λιγο γινονται μονιμες μετα!
                                        C-ya

                                        Και στην peugeot που ειχα ρωτησει καποτε ειχαν 200ευρω. οποτε καλη τιμη... Μπορεις να βρεις και μεταχειρισμενες φυσικα. Αλλα εγω θα προτιμουσα καινουργιες. Το κακο ειναι πως λερωνονται γρηγορα απο τα φρενα Και οντως οι δικες μου εχουν μια μονιμη μαυριλα (ελαχιστη) επειδη τις αφηνω λερωμενες

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr