-
Αν θυμάμαι καλά το σέρβις εξαμήνου(λαδια κλπ) ήταν 79 ευρώ. Αν μάλιστα είσαι απαιτητικός και πας τα λάδια της αρεσκείας σου γλυτώνεις χαλαρά ένα 20άρικο αλλά εγώ δεν μπαίνω στην διαδικασία. Έτσι και αλλιώς ανά εξάμηνο αλλάζουν...
-
Πιο ακριβό service κι από GT/GTi έχει.
-
τώρα κατάλαβα από που πήραν την ιδέα για την διαφήμιση του τάπερ
(ή το αντίστροφο)Όπως και να' χει και οι δύο είναι της πλάκας. Του CR-V είναι καλύτερη αλλά η παρουσία του ...τεράστιου Ζοτς θα δυσαρεστήσει υποψήφιους πελάτες με ...κόκκινα εσώρουχα.
Που είναι οι διαφημίσεις επιπέδου ακόρντ(από τις καλύτερες παγκοσμίως) ή του σιβικ στην Αγγλία με την χορωδία;;;
Κάντε σύγκριση...
http://www.youtube.com/watch?v=uyN9y0BEMqc
Youtube Video -
[quote='christos.dimou'][quote='HighFidelity']
Εχω διαβάσει εδώ μέσα κατόχους Jazz που έχουν πληρώσει αλλαγή λαδιών πάνω από 100
-
[quote='christos.dimou'][quote='HighFidelity']
Εχω διαβάσει εδώ μέσα κατόχους Jazz που έχουν πληρώσει αλλαγή λαδιών πάνω από 100
-
Ο καιρός γαρ εγγύς για service οπότε και άμεση και έγκυρη ενημέρωση στο forum.
Κοιτάζοντας το αρχείο μου στο service του Colt (ναι από Σ σε Σ) το κόστος του λαδιού ήταν ~40 Ευρώ (4 λίτρα x 9.70 το λίτρο 10W-40).
- Για το GT.... Το 1.4 IV Golf μου στοίχιζε 110 Ευρώ τα λάδια του με το φίλτρο στο 6μηνο και άλλο ένα 200άρι στο έτος. Σύνολο 310 ευρώ. Αν τώρα στο V έχουν ρίξει τις τιμές καλώς.
Υ.Σ. Και το Civic και το Golf στην ίδια κατηγορία τιμής είναι. Το γεγονός ότι και οι 2 είναι κλέφτες (ζητούν τα ίδια με όσο ζητά η Merc πχ.) δεν τίθεται σε αμφισβήτηση.
Υ.Σ. (2) Με το υβριδικό έχω ένα μικρό αλλά σοβαρό πρόβλημα. Ο Μαστρό Μήτσος της Γειτονιάς αποκλείεται καθώς μία μαλακία και τα 3 χιλιάρικα για το CU και τις μπαταρίες θα μας φύγει σε ένα βράδυ. Μάλλον θα μείνω στην προηγούμενη από θέμα service επιλογή (ΠΑΠΡΑΣ) που τουλάχιστον με το MITSU δεν είχα κανένα πρόβλημα. Αν κάποιος έχει καλύτερη λύση ας δώσει γνώμη.
Υ.Σ. (3) Περί Ιταλικών. Είχα για 12 χρόνια Ιταλικά. Η Πηνελόπη ακόμα κάτω από το σπίτι μου με κοιτά λυπημένη (δείτε στο FIAT TIPO thread). Τα ανταλακτικά ως τιμές είναι φθηνά αλλά είχα βαρεθεί το έχτρα έξοδο ανά ετήσιο service (πότε αυτό πότε το άλλο) που έφερνε τις τιμές ψηλά.
Υ.Σ. (4) Αν και σε μία πολιτισμένη χώρα δεν θα είχα αλλοξοπιστήσει (πάντα θεωρούσα τον ευατό μου Ευρώ-Εθνικιστή) μένοντας στην Ελλάδα είδα ότι δεν θα μπορούσα να συνεχίζω να ταίζω τα Ευρω-Λαμόγια (δείτε σε τι επίπεδα αξιοπιστίας έφεραν τις Γερμανικές Μάρκες, το εξωφρενικό κόστος των Scoda, τα 1+1/2 μοντέλα της Lancia, τις τρελές και παλαβές βλάβες των Ρενώ, το πότε η ηλεκτρονική πότε ο ψεκασμός, πότε ο καταλύτης πρόβλημα των ΦΙΑΤ κ.λπ.) και αποφάσισα να ξαναγυρίσω στους Ιάπωνες όπως τότε στα μέσα του 70 και ο πατέρας μου έκανε (δρόμο στο Ρενώ 8 ναι στην Corolla).
Υ.Σ. (5) Όπως είχα γράψει αν ήμουν σε πολιτισμένη χώρα θα είχα αγοράσει το 407 diesel καθώς και μόνον το τιμόνι του μου θύμισε άλλες εποχές.
-
Δεν έχεις άδικο στα παραπάνω, κάθε άλλο... Οι πορεία των Ευρωπαίων κατασκευαστών τα ...προ-τελευταία χρόνια, είναι λογικό να σε στέλνει στους Ιάπωνες... Αλλά έχω ορισμένες επισημάνσεις:
- Αν συγκρίνουμε την αντιπροσωπεία της Honda με αυτήν της VW, καταλήγουμε στο προφανές: και οι δύο σε κλέβουν, αλλά κάπως διαφορετικά! Καταρχήν στην VW μπορείς ν'αλλάζεις τα λάδια σου πιο αραιά, οπότε το αυξημένο κόστος (είναι πάνω από 100
-
Στο τελευταίο. Το πρόγραμμα συντήρησης για το IV του 2001 ήταν λάδια ανά 6 μήνες ή 7500 χιλιόμετρα και σέρβις ανά έτος ή 15000 χιλιόμετρα. Στο τέλος που είχα πραγματικά βγάλει φλύκταινες με το όχημα (που δυστυχώς είχε αγοράσει ο πατέρας μου ακούγοντας τα ευχολόγια του στυλ τα Γερμανικά δεν σπάνε δεν χαλάνε) έκανα 4000 χιλιόμετρα στο έτος.
Για τα 7 χρόνια. Στον Σ πήγα λόγω ειδικού προϊόντος που μου έδινε τη δυνατότητα να μην χρειάζομαι 2 οχήματα για να κινούμε στην Αθήνα. Θα αγόραζα το Prius αλλά τα 6000 ευρώ παραπάνω δεν θα είχαν ποτέ αποσβεστεί.
Για το θέμα της εγγύησης. Τουλάχιστον με 150 ευρώ παραπάνω το έτος γλυτώνω τα 300x2 = 600 ευρώ του συμπλέκτη του IV, τα 150 ευρώ του μηχανισμού του παραθύρου (1 ανά επτά χρόνια), τα 800 ευρώ ανά 4 χρόνια για λουριά κινητήρα (και αντλία νερού γιατί στον Γερμανό πρέπει να την αλλάζεις), τα 2χn ευρώ (όπου n το πλήθος των παραμέτρων που διαβάζει από τον ρουφιάνο το διαγνωστικό). Επιπλέον παίρνω τιμόνι (ακόμα και στο υβριδικό), 3 λίτρα στα 100 λιγότερη κατανάλωση στη πόλη το καλοκαίρι, εσωτερικές επενδύσεις που δεν ξεφλουδίζουν, διπλά ψαλίδια πίσω και όχι ημιάκαμπτο, ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί και με γνώμονα και την προστασία του περιβάλλοντος (6 στρώσεις για πλήρη στεγανότητα του ρεζερβουάρ ώστε να μην έχουμε αρωματικά στην ατμόσφαιρα) κ.α.
Ναι οι Κορεάτες πιέζουν και συμφωνώ. Όμως αυτό απλά κάνει και τους υπόλοιπους καλύτερους.
Περί μεταχειρισμένου. Και πάλι συμφωνώ. Τα 2 πρώτα μου οχήματα ήταν μεταχειρισμένα αλλά αποδείχτηκε ότι είμαι άνθρωπος που δεν αλλάζω όχημα ανά 2 χρόνια (αλλά ανά 10) οπότε καλύτερα καινούργιο. Στο τέλος το ΦΙΑΤ μου ήταν πολύ ακριβό. Μετά τα 150k ήθελε κάθε χρόνο κανένα 1000 ευρώ για να στρώσει. Εντάξει αν στα 40-2 χρόνια μου όντας μηχανικός δεν είχα τη δυνατότητα να σκάσω και 20 χιλιάρικα για ένα αμάξι τότε τι στο διάολο κάνω. Δουλεύω δώδεκα ώρες την ημέρα, παιδιά δεν έχω (κακώς) ένα μικρό δωράκι στον ευατό μου να μην κάνω.....
Αυτά....
-
elefantino doppio
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@highfidelityΣτο τελευταίο. Το πρόγραμμα συντήρησης για το IV του 2001 ήταν λάδια ανά 6 μήνες ή 7500 χιλιόμετρα και σέρβις ανά έτος ή 15000 χιλιόμετρα. Στο τέλος που είχα πραγματικά βγάλει φλύκταινες με το όχημα (που δυστυχώς είχε αγοράσει ο πατέρας μου ακούγοντας τα ευχολόγια του στυλ τα Γερμανικά δεν σπάνε δεν χαλάνε) έκανα 4000 χιλιόμετρα στο έτος.
Για τα 7 χρόνια. Στον Σ πήγα λόγω ειδικού προϊόντος που μου έδινε τη δυνατότητα να μην χρειάζομαι 2 οχήματα για να κινούμε στην Αθήνα. Θα αγόραζα το Prius αλλά τα 6000 ευρώ παραπάνω δεν θα είχαν ποτέ αποσβεστεί.
Για το θέμα της εγγύησης. Τουλάχιστον με 150 ευρώ παραπάνω το έτος γλυτώνω τα 300x2 = 600 ευρώ του συμπλέκτη του IV, τα 150 ευρώ του μηχανισμού του παραθύρου (1 ανά επτά χρόνια), τα 800 ευρώ ανά 4 χρόνια για λουριά κινητήρα (και αντλία νερού γιατί στον Γερμανό πρέπει να την αλλάζεις), τα 2χn ευρώ (όπου n το πλήθος των παραμέτρων που διαβάζει από τον ρουφιάνο το διαγνωστικό). Επιπλέον παίρνω τιμόνι (ακόμα και στο υβριδικό), 3 λίτρα στα 100 λιγότερη κατανάλωση στη πόλη το καλοκαίρι, εσωτερικές επενδύσεις που δεν ξεφλουδίζουν, διπλά ψαλίδια πίσω και όχι ημιάκαμπτο, ένα όχημα που έχει σχεδιαστεί και με γνώμονα και την προστασία του περιβάλλοντος (6 στρώσεις για πλήρη στεγανότητα του ρεζερβουάρ ώστε να μην έχουμε αρωματικά στην ατμόσφαιρα) κ.α.
Ναι οι Κορεάτες πιέζουν και συμφωνώ. Όμως αυτό απλά κάνει και τους υπόλοιπους καλύτερους.
Περί μεταχειρισμένου. Και πάλι συμφωνώ. Τα 2 πρώτα μου οχήματα ήταν μεταχειρισμένα αλλά αποδείχτηκε ότι είμαι άνθρωπος που δεν αλλάζω όχημα ανά 2 χρόνια (αλλά ανά 10) οπότε καλύτερα καινούργιο. Στο τέλος το ΦΙΑΤ μου ήταν πολύ ακριβό. Μετά τα 150k ήθελε κάθε χρόνο κανένα 1000 ευρώ για να στρώσει. Εντάξει αν στα 40-2 χρόνια μου όντας μηχανικός δεν είχα τη δυνατότητα να σκάσω και 20 χιλιάρικα για ένα αμάξι τότε τι στο διάολο κάνω. Δουλεύω δώδεκα ώρες την ημέρα, παιδιά δεν έχω (κακώς) ένα μικρό δωράκι στον ευατό μου να μην κάνω.....
Αυτά....
Πάλι θα συμφωνήσω! Ειδικά για την Αθήνα η επιλογή ενός υβριδικού, τελικά μπορεί να αποδειχθεί συμφέρουσα ΚΑΙ οικονομικά, εκτός από περιβαλλοντικά... Οπως στην επαρχία το ίδιο θα αποδεικνυόταν ένα diesel (ξάδερφος έχει εξοικονομήσει τρέλα χρήματα έχοντας ένα Golf III που καίει...πετρέλαιο θέρμανσης ...χειμώνα-καλοκαίρι ).
Επίσης, προφανώς από μια ηλικία και....εκκαθαριστικό και πέρα, ένα καινούριο αυτοκίνητο είναι εκ των ων ουκ άνευ! Εγώ αν και ...συνάδελφος μηχανικός, ακόμη χτίζω βιογραφικό, οπότε το μεταχειρισμένο είναι η βέλτιστη λύση... Βέβαια, σε κάνα χρόνο, θα έχω μαζέψει κάμποσα λόγω αυξημένων αποδοχών, οπότε ΙΣΩΣ να θέλω να αλλάξω... Και πάλι πάντως, θα ψάξω κάτι πιο πικάντικο....πχ ίσως κάνα Cooper S ή κάτι τέτοιο.. Ε, θ' ανησυχήσω για το περιβάλλον λίγο αργότερα....Πάντως, αν είχα τα χρήματα για καινούριο και επιτρεπόταν το diesel, μην γελάσεις, αλλά το τέλειο αυτοκίνητο για τον τρόπο που ζω και κινούμαι (95% στην πολη 5% γρήγορα ταξίδια.... ), θα ήταν ένα Ypsilon JTD με 105 ωραίους πετρελαιοκίνητους ίππους σε Corsair edition... Αλλά Δεν έχω 20Κ+
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
... Οπως στην επαρχία το ίδιο θα αποδεικνυόταν ένα diesel (ξάδερφος έχει εξοικονομήσει τρέλα χρήματα έχοντας ένα Golf III που καίει...πετρέλαιο θέρμανσης ...χειμώνα-καλοκαίρι ).
....πχ ίσως κάνα Cooper S ή κάτι τέτοιο.. Ε, θ' ανησυχήσω για το περιβάλλον λίγο αργότερα....
** θα ήταν ένα Ypsilon JTD με 105 ωραίους πετρελαιοκίνητους ίππους σε Corsair edition... **
Αλλά Δεν έχω 20Κ+
**Εξάλλου, μπορεί να γίνω....μηχανικάρα αργότερα και να μου πληρώνει η εταιρία μια 530... **
Α. Από το αυτί και στους αδιάφθορους του Αλογοσκούφη... Έτσι την πάτησε και ο Καπόνε....
Β. Ωχχχ, φθηνό και το κυριότερο αξιόπιστο !!! Το έχει μία γνωστή μου σε κόκκινο χρώμα. Αν νομίζεις ότι ο Σ και η ΚΑΡΕΝΤΑ κλέβουν εκεί να δεις... Χειρουργείο η BMW. Μόνον με Platinum και αν τι βγάζεις καθαρή.
Γ. Εχθές πήγα στο site της Lancia και έβαλα αυτά που έχει το HCH II (Ηonda Civic Hybrid II) ως standard στο Lancia. Το απλό βενζινοκίνητο μου βγήκε 19+ kEyro. Δεν παίρνεις καλύτερο το IDEA ή το GP που είναι καλύτερα??? Τώρα αν είσαι Αθήνα τότε μήπως τα ΜΜΜ να είναι η καλύτερη λύση (εκτός και αν σαν και εμένα δεν μπορείς να αποφύγεις το Κέντρο..) και μία βενζινούλα να σε πάει καλύτερα....
Δ. Με 20k Ευρώ υπάρχουν πολλά και καλά.... (και σε diesel).
E. Εκτός και το επώνυμο σου είναι ΚΟΥΤΡΑΣ ή αν αποφασίσεις να πας στη Ρωσία ή ΗΑΕ τότε να το ξεχάσεις το παραπάνω όνειρο. Στο Δημόσιο (στην ΕΥΔΕ ίσως να σου δώσουν κανένα τζιπάκι ή Α6 αν υπάρχουν λεφτά ή καμιά παλαιά 156 (σε άλλες Υπηρεσίες του ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.). Στο Ιδιωτικό ζήτημα είναι αν θα πληρώνουν τις μετακινήσεις με το προσωπικό σου.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
... Οπως στην επαρχία το ίδιο θα αποδεικνυόταν ένα diesel (ξάδερφος έχει εξοικονομήσει τρέλα χρήματα έχοντας ένα Golf III που καίει...πετρέλαιο θέρμανσης ...χειμώνα-καλοκαίρι ).
....πχ ίσως κάνα Cooper S ή κάτι τέτοιο.. Ε, θ' ανησυχήσω για το περιβάλλον λίγο αργότερα....
** θα ήταν ένα Ypsilon JTD με 105 ωραίους πετρελαιοκίνητους ίππους σε Corsair edition... **
Αλλά Δεν έχω 20Κ+
**Εξάλλου, μπορεί να γίνω....μηχανικάρα αργότερα και να μου πληρώνει η εταιρία μια 530... **
Α. Από το αυτί και στους αδιάφθορους του Αλογοσκούφη... Έτσι την πάτησε και ο Καπόνε....
Β. Ωχχχ, φθηνό και το κυριότερο αξιόπιστο !!! Το έχει μία γνωστή μου σε κόκκινο χρώμα. Αν νομίζεις ότι ο Σ και η ΚΑΡΕΝΤΑ κλέβουν εκεί να δεις... Χειρουργείο η BMW. Μόνον με Platinum και αν τι βγάζεις καθαρή.
Γ. Εχθές πήγα στο site της Lancia και έβαλα αυτά που έχει το HCH II (Ηonda Civic Hybrid II) ως standard στο Lancia. Το απλό βενζινοκίνητο μου βγήκε 19+ kEyro. Δεν παίρνεις καλύτερο το IDEA ή το GP που είναι καλύτερα??? Τώρα αν είσαι Αθήνα τότε μήπως τα ΜΜΜ να είναι η καλύτερη λύση (εκτός και αν σαν και εμένα δεν μπορείς να αποφύγεις το Κέντρο..) και μία βενζινούλα να σε πάει καλύτερα....
Δ. Με 20k Ευρώ υπάρχουν πολλά και καλά.... (και σε diesel).
E. Εκτός και το επώνυμο σου είναι ΚΟΥΤΡΑΣ ή αν αποφασίσεις να πας στη Ρωσία ή ΗΑΕ τότε να το ξεχάσεις το παραπάνω όνειρο. Στο Δημόσιο (στην ΕΥΔΕ ίσως να σου δώσουν κανένα τζιπάκι ή Α6 αν υπάρχουν λεφτά ή καμιά παλαιά 156 (σε άλλες Υπηρεσίες του ΠΕ.ΧΩ.Δ.Ε.). Στο Ιδιωτικό ζήτημα είναι αν θα πληρώνουν τις μετακινήσεις με το προσωπικό σου.
A. Μπαααα, μετά από 200Κ χιλιόμετρα και οι αδιάφθοροι δεν τον έχουν αγγίξει! Και με τις επιδόσεις του 1.9 diesel (no turbo ...) δεν κινδυνεύει και από ...κλήσεις!
Β. Εχεις δίκιο για το Cooper! Ούτε φθηνό, ούτε αξιόπιστο, αλλά...είναι ωραίο! Τι να κάνω, δεν μπορώ ακόμη να σκεφτώ εντελώς λογικά σ' αυτά που...επιθυμώ! Πάντως, όταν είναι ν' αποφασίσω να βάλω το χέρι στην τσέπη, η λογική πρυτανεύει, οπότε μάλλον δεν με βλέπω...
Γ. +Δ. Δεν πρόκειται να πάρω κανένα! Ούτε το Ypsilon, ούτε κάποιο από τα άλλα... Προφανώς υπάρχουν και καλύτερα αυτοκίνητα σ' αυτά τα λεφτά, απλά πάντα αγοράζουμε σύμφωνα με τις ανάγκες μας! Προς το παρόν, καλύπτομαι απόλυτα από το Υ, αφού προς το παρόν κινούμαι Ελληνικό-Π. Φάληρο (για μια βδομάδα ακόμη...) , ενώ μετά αυτό θα γίνει Ελληνικό-Καλλιθέα (η νέα δουλειά...).Ε. Εννοείς τον επικεφαλής της ΑΚΤΩΡ σωστά; Εχμμμ, καμία συγγένεια με τον άνθρωπο, αν και ...είμαι μισός Κούτρας!
(από την πλευρά της μητέρας μου...). Τέλος, ναι δύσκολα να γίνει κάτι τέτοιο, αλλά το να σου πληρώνει η εταιρεία κάποιο άλλο γίνεται... Υπάρχει στην οικογένεια άνθρωπος που έχει αυτή την...τιμή! Εγώ ακόμη αργώ... Θα μου πληρώνουν εταιρικό και έξοδα μόνον όταν βγαίνω εκτός Αθηνών... Pas mal...
-
Οικονομοτεχνικά η αγορά ενός καινούριου αυτοκινήτου είναι ασύμφορη αφού η αγορά είναι γεμάτη από ελαφρώς μεταχειρισμένα αυτοκίνητα 2-3 ετών που οι ιδιοκτήτες τους τ' αλλάζουν για να πάρουν το επόμενο. Απλά αν κάποιος αγοράζει αυτοκίνητο για να το κρατήσει 5-10 χρόνια επιλέγει καινούριο για να έχει το κεφάλι του ήσυχο(τουλάχιστον θεωρητικά...)
Η επιλογή πάντως του Χρήστου με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο και οι συχνές του εντυπώσεις αλλά και η οικονομία του αυτοκινήτου που συχνά μας αναφέρει, με βάζουν σε... γενικές σκέψεις για το επόμενο αυτοκίνητο μου (σε κάποια χρόνια βέβαια...). Βέβαια μέχρι τότε μπορεί να έχει γίνει μονόδρομος η υβριδική τεχνολογία@Γρηγόρη: Δεν γνωρίζω την ηλικία σου απλά μην βιάζεσαι να αποκτήσεις το ...εκκαθαριστικό που ονειρεύεσαι. Να ξέρεις ότι όταν θα το καταφέρεις, μαζί με αυτό, θα έχουν αυξηθεί τα βάσανα και οι υποχρεώσεις σου ενώ παράλληλα θα έχει μειωθεί και ο χρόνος που θα μπορείς να διαθέσεις στον εαυτό σου για να τα χαρείς. Προσωπικά δεν είμαι παθών ως δημόσιος υπάλληλος, αλλά, είναι συγγενείς φίλοι και γνωστοί που κάνουν καριέρα (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους...) στον ιδιωτικό τομέα δουλεύοντας 12 ώρες καθημερινά και πηγαίνοντας σε...'συναντήσεις' τα ΣΚ. Ευχαρίστως θ άλλαζαν τα αυτοκίνητα και τα προνόμια που τους δίνει η εταιρεία τους με ένα ανθρώπινο ωράριο και ας μην το παραδέχονται αφού γουστάρουν το στάτους της θέσης τους.
Όσον αφορά πάντως την αγορά αυτοκίνητου να είσαι σίγουρος ότι στα 30+ μπορείς να πάρεις ένα αξιοπρεπές όχημα ώστε να καλύπτεις της ανάγκες σου ούτως ή άλλως.
Εμείς μάλιστα που είμαστε και Γιαννιώτες και ...οικονόμοι(βλ. μακρινή συγγένεια με Σκωτία) μπορεί να πάρουμε και κάτι καλύτερο άμα λάχει... -
Για μένα η καλύτερη αγορά είναι μεταχειρισμένα 1 έτους. Ψάχνεις και βρίσκεις....
Δες τωρα στη χρυση ευκαιρία μερσεντες ενός έτους (2006) 28Κ... Ολη την χασουρα την πληρωνει ο άλλος
-
Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
@Γρηγόρη: Δεν γνωρίζω την ηλικία σου απλά μην βιάζεσαι να αποκτήσεις το ...εκκαθαριστικό που ονειρεύεσαι. Να ξέρεις ότι όταν θα το καταφέρεις, μαζί με αυτό, θα έχουν αυξηθεί τα βάσανα και οι υποχρεώσεις σου ενώ παράλληλα θα έχει μειωθεί και ο χρόνος που θα μπορείς να διαθέσεις στον εαυτό σου για να τα χαρείς. Προσωπικά δεν είμαι παθών ως δημόσιος υπάλληλος, αλλά, είναι συγγενείς φίλοι και γνωστοί που κάνουν καριέρα (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους...) στον ιδιωτικό τομέα δουλεύοντας 12 ώρες καθημερινά και πηγαίνοντας σε...'συναντήσεις' τα ΣΚ. Ευχαρίστως θ άλλαζαν τα αυτοκίνητα και τα προνόμια που τους δίνει η εταιρεία τους με ένα ανθρώπινο ωράριο και ας μην το παραδέχονται αφού γουστάρουν το στάτους της θέσης τους.
Όσον αφορά πάντως την αγορά αυτοκίνητου να είσαι σίγουρος ότι στα 30+ μπορείς να πάρεις ένα αξιοπρεπές όχημα ώστε να καλύπτεις της ανάγκες σου ούτως ή άλλως.
Εμείς μάλιστα που είμαστε και Γιαννιώτες και ...οικονόμοι(βλ. μακρινή συγγένεια με Σκωτία) μπορεί να πάρουμε και κάτι καλύτερο άμα λάχει...Λοιπόν, για την ηλικία, είμαι σχεδόν 32, οπότε είμαι στην φάση που ψάχνομαι τι θα κάνω, αν και ευτυχώς βρήκα κάτι καλό... Είμαι στον ιδιωτικό τομέα και όχι στο δημόσιο και καταλαβαίνω καλά τι σημαίνει να δουλεύεις πολλές ώρες! Στην δουλειά που θα είμαι αυτή τη βδομάδα ακόμη, έχω λιώσει τον τελευταίο χρόνο και η αμοιβή είναι χαμηλή... Αλλά αν δεν τραβήξεις κουπί για 1-2 χρόνια, υποαμοιβόμενος, δεν θα βρεις ποτέ την καλή δουλειά!
Δεν με πειράζει να δουλευω, το αντίθετο μάλλον! Και κυνηγάω και θα το κυνηγήσω το πράγμα, γιατί θέλω μια δουλειά να γουστάρω πάνω απ' όλα!Για τον ελεύθερο χρόνο: καλός είναι , απαραίτητος είναι, αλλά αν δεν έχεις χρήματα, ο ελεύθερος χρόνος είναι να βλέπεις...τηλεόραση! Τι διάολο να κάνεις, αν δεν έχεις χρήματα; Ούτε ένα τριήμερο δεν μπορείς να φύγεις, εγώ με το ζόρι τα τελευταία χρόνια πήγαινα διακοπές, ενώ κάθε φορά ο μήνας έβγαινε οριακά... Βέβαια, δεν στερούμουν και τίποτε, αλλά λέμε... Οπότε, δεν θέλω μεγαλεία, αλλά θέλω την άνεση και δεν πρόκειται να καθήσω με μισθό 1000
-
[quote='HighFidelity']
Λοιπόν, για την ηλικία, είμαι σχεδόν 32, οπότε είμαι στην φάση που ψάχνομαι τι θα κάνω, αν και ευτυχώς βρήκα κάτι καλό... Είμαι στον ιδιωτικό τομέα και όχι στο δημόσιο και καταλαβαίνω καλά τι σημαίνει να δουλεύεις πολλές ώρες! Στην δουλειά που θα είμαι αυτή τη βδομάδα ακόμη, έχω λιώσει τον τελευταίο χρόνο και η αμοιβή είναι χαμηλή... Αλλά αν δεν τραβήξεις κουπί για 1-2 χρόνια, υποαμοιβόμενος, δεν θα βρεις ποτέ την καλή δουλειά!
Δεν με πειράζει να δουλευω, το αντίθετο μάλλον! Και κυνηγάω και θα το κυνηγήσω το πράγμα, γιατί θέλω μια δουλειά να γουστάρω πάνω απ' όλα!Για τον ελεύθερο χρόνο: καλός είναι , απαραίτητος είναι, αλλά αν δεν έχεις χρήματα, ο ελεύθερος χρόνος είναι να βλέπεις...τηλεόραση! Τι διάολο να κάνεις, αν δεν έχεις χρήματα; Ούτε ένα τριήμερο δεν μπορείς να φύγεις, εγώ με το ζόρι τα τελευταία χρόνια πήγαινα διακοπές, ενώ κάθε φορά ο μήνας έβγαινε οριακά... Βέβαια, δεν στερούμουν και τίποτε, αλλά λέμε... Οπότε, δεν θέλω μεγαλεία, αλλά θέλω την άνεση και δεν πρόκειται να καθήσω με μισθό 1000
-
on topic....
ειναι το προφίλ των αγοραστών!!! honda = Δημόσιο και τα αρπάζουμε κι από αλλού?
-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
on topic....ειναι το προφίλ των αγοραστών!!! honda = Δημόσιο και τα αρπάζουμε κι από αλλού?
αν εννοείς το αν δραστηριοποιούμε και στον ιδιωτικό τομέα παράλληλα θα σου απαντήσω όχι πλέον, αλλά ίσως στο μέλλον, έτσι και προχωρήσει μία εταιρεία που σκεφτόμαστε να κάνουμε με κάτι φίλους.
Αν εννοείς ότι λόγω του δημοσίου τ' αρπάζω από το δημόσιο θα σου πω ότι μέχρι τώρα δεν έχω πάρει τίποτα παραπάνω από το μισθό μου...για το μέλλον δεν μπορώ να σου πω...
Άλλωστε η εγκληματική πράξη συχνά είναι συνάρτηση των ευκαιριών που σου δίνονται να την πράξεις με τις μειωμένες πιθανότητες να σε τσακώσουν...τότε το τολμάς -
τα αρπάζουμε από αλλου μπορεί να σημαίνει και ιδιαίτερα και όχι κατά ανάγκη εγκληματική πράξη
Πχ ένα από παράδειγμα
παιρνες 20Κ από το μισθό σου στο δημόσιο
Εχεις και 1 σπίτι και παίρνεις 5Κ και 4 Κ από ιδιαίτερα. Αρα έχει το μισθό ενός στελέχους στον ιδιωτικό και αγοράζεις και το honda! -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
τα αρπάζουμε από αλλου μπορεί να σημαίνει και ιδιαίτερα και όχι κατά ανάγκη εγκληματική πράξηΠχ ένα από παράδειγμα
παιρνες 20Κ από το μισθό σου στο δημόσιο
Εχεις και 1 σπίτι και παίρνεις 5Κ και 4 Κ από ιδιαίτερα. Αρα έχει το μισθό ενός στελέχους στον ιδιωτικό και αγοράζεις και το honda!ιδιαίτερα δεν θα μπορούσα να κάνω. Το δοκίμασα για πλάκα μία σεζόν το μακρινό '98... με 2...τελειωμένους(!) μαθητές που είχαν μείνει στην ίδια τάξη, είχα την ικανοποίηση ότι περάσαν την τάξη και τελείωσαν τελικά και το γυμνάσιο(!) απλά δεν με γέμιζε το όλο θέμα. Άσε που είχα οριακή υπομονή και ήθελα να τα πλακώσω...
Απλά δεν κάνω για την δουλειά.Δεν διαφωνώ πάντως με την λογική σου που άλλωστε πολλοί υιοθετούν)
(Τελικά με σώζει ένας πλούσιος γάμος...μετά θα πάρω φεράρι και θα γράφω στο αντίστοιχο τόπικ με τον sv2... )
Ηonda Civic 2005