-
Φιλε nikapos καλως ηλθες στου περηφανους και αλυγιστους απο μικροπροβληματα κατοχους των 307!!!
Το μονο που εχω να σχολιασω ειναι οτι οντως θα φας φρικη απο την οδΙκη συμπεριφορα ,οχι ομως του 307 αλλα του 106 που οδηγουσες μεχρι σημερα .
Και για να σοβαρολογησουμε και λιγο(απο μενα μην περιμενεις και πολυ!!) θα δεις τι σημαινει να στριβεις με οσα ερχεσαι και να εχεις το κεφαλι σου ησυχο για το πισω μερος.
Κατα την γνωμη μου ,και θα ηθελα να τοποθετηθουν και τα αλλα μελη του τοπικ,το 307 ειναι αμαξαρα στο θεμα του κρατηματος.Εγω τουλαχιστον καλυτερο δεν εχω οδηγησει,με μια μικρη ενσταση για τον πισω αξονα.Ισως το 106 να ειναι πιο ευελικτο στα κλειστα αλλα δεν νομιζω αυτο να ειναι και κανενα ιδιαιτερο προσον.
Και για να μην παρεξηγηθω μιλαω ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ XΡΗΣΗ ΔΡΟΜΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗ.
Καλοριζικο λοιπον. -
Γράφω μετά απο το πρώτο σέρβις επειδή τους είχα πει οτι παρατηρώ ενα σφύριγμα διαρκές το οποίο ακούγεται πολύ καθαρά στο ρελαντί όταν είσαι μέσα στο αμάξι και μάλιστα αυξομειώνει όταν ''παίζεις'' ελαφρά το τιμόνι δεξιά-αριστερά (χωρίς να μεταβάλονται οι στροφές του κινητήρα).Μου είπαν οτι ήταν ο ιμάντας και οτι τον άλλαξαν,αλλά οχι μόνο εξακολουθεί και ακούγεται το σφύριγμα στο ρελαντί αλλά παρουσιάστηκε και αυτό που είπα πιο πάνω στην 1η και 2η ταχύτητα όταν ανεβάζει στροφές.Επιπλέον ο υπολογιστης δεν μέτραγε σωστά τα χλμ. που απομένουν για σέρβις(μέτραγε πάντα τα διπλά δηλ.είχες διανύσει 5000 χλμ.αυτός έδειχνε οτι απομένουν για σέρβις 20000 χλμ. αντί για 25000 !!)μου είπαν οτι το έφτιαξαν αλλά 9 φορές δείχνει λάθος ένδειξη και 1 σωστή.Και κλασσικά δύο φορές αλλαγή ζοάν.Ετσι τουλάχιστον είπαν....Το αυτοκίνητο είναι ένα 307 S/W 1.6, αγοράστηκε 1/2003 και εχει τώρα 5000 χλμ
ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ!
ΤΟ ΣΦΥΡΙΓΜΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ ΕΝΣΤΑΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΤΟΥ ΤΙΜΟΝΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ....ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΕΙΣ!
ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑΤΟΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΟΔΗΓΙΚΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΟΣΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙ!ΕΧΕΙ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΟΔΗΓΕΙΣ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΟΥ ΣΕ ΤΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ!ΚΑΙ ΑΚΙΝΗΤΟ ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΕΙΣ 3 ΜΗΝΕΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ! -
ΕΠΕΙΔΗ ΣΦΥΡΙΖΕ!ΜΩΡΕ ΝΑ ΠΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ Μ....ΚΕΣ !ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΛΛΑ ΜΕ ΤΑ ΛΕΓΟΜΕΝΑ ΣΟΥ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΣΦΥΡΙΖΕ ΝΑ ΑΛΛΞΟΥΝ ΤΟΝ ΙΜΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑ!ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΣΦΥΡΙΖΕΙ Ο ΙΜΑΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΕΣΚΕΥΑΣΤΙΚΑ!ΕΙΝΑΙ Η ΑΝΤΛΙΑ ΕΠΑΝΑΛΜΒΑΝΩ ΠΟΥ ΟΤΑΝ ΓΥΡΝΑΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΡΕΥΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΦΩΤΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΜΕΤΑ ΠΩΣ ΘΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ!ΕΠΙΣΗΣ ΓΥΡΙΣΕΤΟ ΤΕΡΜΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΕΚΕΙ ΠΩΣ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ!ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΤΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ ΕΔΩ ΟΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΤΑ ΛΕΤΕ ΕΔΩ ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΡΑΣΕΙ!ΚΑΚΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΑΙ ΕΔΩ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!ΕΙΔΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΛΛΑ ΤΑ ΒΑΣΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΚΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΟΙ ΠΑΛΙΟΙ!ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΛΑΖΑΡΟΣ
-
[quote='alekoulis']γεια χαρα ειμαι καινουργειος χρηστης στο site
εχω το 307 χς 1.4
]Αληθεια φιλε πως παει απο γκαζι το 1,4 γιατι οταν πηγα να το παρω μου ειπαν οτι ειναι πτωμα και δεν μπορει να παρει τα ποδια του .Τι τελικη εχεις δει στο κοντερ??(αν ειναι πανω απο 190 σου απαγορευω να το πεις )
-
Καλησπέρα παιδιά , και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από την οδικη συμπεριφορά και το κράτημα του 307. Για να μην αναφέρω τα τρομερά και φοβερά φρένα του.
Έχω ένα μικρό προβληματάκι (πρωτότυπο εε? ) και θέλω τα φώτα σας.
Παρατήρησα πως έχει αρχίσει να τρίζει ελαφρώς το τζάμι του συνοδηγού όταν είναι εντελώς κλειστό. Δεν τρίζει συνέχεια αλλά σπασμωδικά. Υπάρχει κάμια απλή λύση ή να ανεβάσω την ένταση του radiocd? -
Ο χρήστης SuperBilly16V έγραψε:
Καλησπέρα παιδιά , και εγώ είμαι πολύ ευχαριστημένος από την οδικη συμπεριφορά και το κράτημα του 307. Για να μην αναφέρω τα τρομερά και φοβερά φρένα του.
Έχω ένα μικρό προβληματάκι (πρωτότυπο εε? ) και θέλω τα φώτα σας.
Παρατήρησα πως έχει αρχίσει να τρίζει ελαφρώς το τζάμι του συνοδηγού όταν είναι εντελώς κλειστό. Δεν τρίζει συνέχεια αλλά σπασμωδικά. Υπάρχει κάμια απλή λύση ή να ανεβάσω την ένταση του radiocd?Μήπως το τρίξιμο προέρχεται απο την κλειδαριά της πόρτας του συνοδηγού ?Κοίταξέ το γιατί το είχα και εγώ.Θέλει απλώς λίπανση.Συγκεκριμένα το άκουγα μόνο στην είσοδο-έξοδο απο το γκαράζ επειδή το αμάξι είναι ελαφρώς στριμένο εκείνη την στιγμή και ακουγόταν λόγω της ''στρέβλωσης'' προκειμένου να περάσει απο μια ραμπίτζα με μικρή κλίση,ξέρεις μεταξύ πεζοδρομίου και δρόμου....
-
Κατα την γνωμη μου ,και θα ηθελα να τοποθετηθουν και τα αλλα μελη του τοπικ,το 307 ειναι αμαξαρα στο θεμα του κρατηματος.
Παιδιά μιλάμε ότι το αμάξι στρίβει άψογα....Και να σκεφτείτε οτι έχω το S/W !!Και σημειώνω με μάπα λάστιχα.Μα πολύ μάπα λάστιχα..Φοράει κάτι DUNLOP SP SPORT 6000 αν θυμάμαι καλά τον τύπο τα οποία είναι ότι χειρότερο έχω δει σε λάστιχο.Μόνο για βάρκες κάνουν(ξέρετε απο αυτά που βάζουν στο πλάι για να μην γρατζουνίζονται όταν ''βρίσκουν'' η μία με την άλλη !!).Κάνουν **ΤΡΟΜΕΡΟ ** θόρυβο κατά την κύληση και επιπλέον ''μαζεύουν'' ό,τι μα ό,τι πετραδάκι πατήσουν με αποτελεσμα να κάνει το αμάξι σαν να έχει πέταλλα !!Αλήθεια τα δικά σας 307 με τι λάστιχα τα παραλάβατε ??
-
Continental Premium Contact.
Κρίνοντας από την ασύμμετρη χάραξη και τα μεγάλα αυλάκια μάλλον πρόκειται για λάστιχο που δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στο βρεγμένο.
Δεν έχω πιέσει ακόμα το αυτοκίνητο για να δω τη συμπεριφορά του στο όριο, αλλά μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος από την πρόσφυση. Μου φαίνεται όμως ότι κάνουν αρκετό θόρυβο. -
Και εγώ πιστεύω ότι το κράτημα είναι απο τα καλύτερα. Στρίβει τελείως ουδέτερα στις στροφές και δεν υπάρχει περίπτωση να φύγει επικύνδυνα το πίσω μέρος. Πατάει πολύ μαλακά στο δρόμο και δεν παίρνει πολύ μεγάλες κλίσεις. Τέλος το τιμόνι είναι όσο σκληρό πρέπει στις στροφές.
Και εγώ τα Continental Premium Contact έχω. Είμαι αρκετά ευχαριστημένος. Όταν χρειαστώ άλλαγμα θα βάλω μάλλον τα Michelin pilot exalto (και 16άρες ή 17άρες ζάντες).
-
Dunlop sp sport 2000 με 16ρες ζάντες. Καλό κράτημα και σε στεγνό αλλά και βρεγμένο δρόμο, μέτρια ποιότητα κύλισης μιας και κάνουν αρκετό θόρυβο
-
Δεν ξερω καν τι φορουσε γιατι αμεσως του εβαλα 16αρια και τωρα 17αρια για τα οποια ο hiluxboy τοσο πολυ με εχει κατηγορησει(απο την ζηλεια του μαλλον )
Τωρα φοραει 225/45/17 Avon zz3 απο τα οποια ειμαι απολυτα ευχαριστημενος και εχουν και μαλακα πλαινα οποτε παρολα τα 17αρια το αυτοκινητο δεν κοπαναει. -
φιλε mdvq
το 1.4 τραβαει σχετικα καλα (μην περιμενεις θαυματα)εννοω οτι δεν υστερη
πολλη απο αλλα 1.4 που εχω οδηγηση.εγω παντος εχω continetal eco contact απο την μαμα πεζο
εχω κανει 34.500χλμ και τα λαστιχα εχουν σκληρηνη πολλη
παρολο τα χιλλιομετρα η γομμα των ελλαστικων δεν εχει φαγωθει πολλη
σκεφτομε να τα αλλαξω τον αλλο μηνα
εχει καποιος να προτινει καποια που τα εχει δοκιμαση και παιζουν καλα? -
Οδική συμπεριφορά 307
Το προηγούμενο αυτοκίνητό μου ήταν ένα 106 1.1l. Με το αυτοκινητάκι αυτό έχω διανύσει πάνω από 120.000 χλμ σε όλων των ειδών τις διαδρομές. Ηξερα λοιπόν ότι αν ήθελα να κινηθώ γρήγορα σε δρόμο με στροφές έπρεπε να δουλέψω υπερωρίες με το τιμόνι και το γκάζι και το διασκέδαζα κάθε φορά πάρα πολύ.
Τώρα με το 307 ό,τι ήξερα πρέπει να το ξεχάσω. Το αυτικίνητο μου δίνει την αίσθηση ότι με όσα και να μπω στη στροφή θα διαγράψει την τροχιά του ιδανικά. Δεν χρειάζεται πάλη με το τιμόνι το αντίθετο μάλιστα. Η τιμονιά μέσα στη στροφή δεν το βγάζει από την πορεία του αλλά το κάνει να ταλαντεύεται πάνω στις αναρτήσεις του και δεν είναι καθόλου ευχάριστο. Αντιθέτως, αν σημαδέψεις σωστά τη γραμμή και δεν είσαι 'άγαρμπος' κινείται σαν να πατάει σε ράγες.
Το τιμόνι είναι πολύ καλό, γρήγορο και παρέχει τις πληροφορίες που χρειάζεται ο οδηγός.
Τα φρένα είναι καταπληκτικά. Βέβαια χρειαζεται να τα συνηθήσει κανείς γιατί είναι πολύ δυνατά και το πετάλι 'πιάνει' ψηλά. Τις πρώτες ημέρες ήθελα απλώς να το αγγίξω και το αυτοκίνητο κοκάλωνε! (Δεν ξέρω αν αυτό συμβαίνει σε όλα τα 307, οι φίλοι του φόρουμ ας μου πουν).
Ο επιλογέας των ταχυτήτων είναι μέτριος. Είναι λίγο ασαφής στις γρήγορες αλλαγές.
Ο κινητήρας ελπίζω να 'ανοίξει' όσο ανεβαίνουν τα χλμ. γιατί χθες με δυσκόλεψε ένα OPEL Zafira 1.6 και προβληματίστηκα. Δεν πήγαινα στο απόλυτο όριο αλλά ούτε και ο άλλος. Τον πέρασα βέβαια Κατά τα άλλα μου φαίνεται αρκετά ελαστικός για δεκαεξαβάλβιδο και μου αρέσει αυτό. Το ηλεκτρονικό γκάζι sucks. Κατανάλωση 7 - 8 lt/100 χλμ σε ανοιχτό δρόμο και πάνω από 12 lt/100 χλμ στην κίνηση.Το ραδιο CD είναι κακό (Το έχω ξαναγράψει αυτό...).
Τρίζει η κονσόλα (όχι πάντα).
Μου αρέσει πολύ το μεγάλο παρμπρίζ. Είναι σαν να βλέπεις κινηματογράφο.
Αυτά προς το παρόν, θα επανέλθω. -
Στην αρχη φορουσε τα contnental eco contact με τις 15αρες μαματες ζαντες. Στη συνεχεια τα pirelli P7 μαζι με τις 16αρες(εργοστασιακα και αυτα) και τωρα michelin pilot exalto τα οποια ειναι ημερες μπροστα σε κρατημα, αισθηση και ανεση απο ολα τα υπολοιπα. Δεν μπορουμε ομως να κρινουμε τα πρωτης τοποθετησης γιατι ειναι παντα η σαβουρα της καθε λαστιχοβιομηχανιας...
-
και εγω παιδιά μόνο τα καλύτερα έχω να πω για τα φοβερα κρατήματα του 307 μας!!! γενικώς όμως το γουστάρω πάρα πολύ το αμαξάκι μας!!! ειναι φοβερο, δε συμφωνείτε? απο λάστιχα και εγώ τα μαμα τα dunlop έχω με 16αρες και όπως και πολύ άλλοι εδω μέσα με τρώει η ιδέα για 17αρες μάλλον με τα michelen pilot.
-
Φίλοι μου καλημέρα,
Περιμένω από ημέρα σε ημέρα να παραλάβω το καινούργιο μου 307 xs1.6 5θ σε χρωμα γκρι sidobre (νομιζω!) ειναι το γκρι μολυβί.
Πρώτη μου σκέψη ήταν αν θα αλλάξω ζάντες .17'?16'? . Επειδή βλέπω ότι και πολλοι απο εσας σκεφτεστε ή έχετε βάλει ηδη απλά να σας πω την εμπειρία μου από 17' στο προυγουμενο αυτοκινητο μου Audi A3 1.6 .εμφάνιση TOP το αυτοκίνητο γεμίζει και δείχνει '΄τερας' ομως είναι και το μονο θετικό που βρίσκω στις 17' γιατι από προβλήματα? πολλά. Ειδικά αν μιλάμε για οδήγηση μεσα στην πολη. Λακούβες ,πεζοδρομια και παρκαρισμα δυσκολεύουν πολύ την κίνηση . Τα ελαστικά 17' είναι αρκετά ακριβότερα απο τα 16' . Στα δικά μου 17'αρια είχαμε κάνει διάφορες δοκιμές σε πίστα καρτ, (το χομπι μου), και βλέπαμε ότι ίδιο λαστιχο σε δυνατότερο αυτοκίνητο συμπεριφερόταν καλύτερα.(επιανε γρηγοροτερα την θερμοκρασια λειτουργιας κ.λ.π) ενώ στο Α3 με 101 αλογα ,αργούσε πολύ να 'στρωσει' και στα φρενα και στο στριψημο.
Για να μην σας κουράζω άλλο, προσωπικά δεν θα έβαζα 17' γιατι τα πράγματα που θυσιάζω ,οπώς και η άνεση που δεν ειπα παραπάνω και είναι πολύ βασικό, είναι πάρα πολλά, άρα 16' με μια ωραία ζαντούλα.Και κάτι ακόμα... πήγα να το κλείσω αφού είχα διαβάσει όσα γράφετε εδώ και φυσικά έπριξα τον πωλητή στις ερωτήσεις και το βασικότερο μόνο να μου ορκιστεί δεν τον έβαλα ότι το αυτοκίνητο θα είναι πραγωγής 2003+ Μου λέει λοιπόν στο τέλος ..πω πω εσύ πρέπει να έχεις 'καεί' παλαιότερα Ναι του λέω όχι ακριβώς εγώ αλλά τέλος πάντων..
Αυτά
Να είστε καλά
Κωστής. -
εγώ πάω στους πωλητές και λέω:
'Να σας κάνω μια ερώτηση? Τι είναι ΖΟΥΑΝ?'κανουν το κουνέλι βέβαια....
επίσης μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος γιατί βάλανε μέσα τη ρεζέρβα? και γενικά το αυτοκίνητο έχει γερμανοποιηθεί. Καμία σχέση με τις γαλλικές ιδιαιτερότητες που τόσο μου άρεσε να υποστηρίζω. Ακόμα και τα πλήκτρα του παραθύρου πήγαν στις πόρτες...τέλος πάντων, εγώ το έκλεισα αλλά θα το πάρω κυριολεκτικά του χρόνου. Μου είπαν ότι μάλλον χάνω τα 500 ευρώ έκπτωση. οπότε είναι σα να πληρώνω τον φόρο.
μήπως πρέπει να κάνουμε ένα 307club san to 206club.gr?
-
Ο χρήστης nikapos έγραψε:
μήπως πρέπει να κάνουμε ένα 307club san to 206club.gr?
δεν ειναι ασχημη ιδεα... μπορω αν θελετε να βοηθησω κιολας. Γνώσεις και προυποθέσεις(χωρος στο ιντερνετ κ.λ.π)
-
μετά από δεύτερη σκέψη, νομίζω ότι καλύτερα να μην κάνουμε ξεχωριστό κλαμπ για τους εξής λόγους
- ήδη αυτό του 206 είναι πολύ καλό
- οι κινητήρες είναι ίδιοι άρα και πολλά από τα ζητήματα
- το δίκτυο συνεργείων επίσης, οπότε μπορούμε να πληροφορούμαστε από το ίδιο φορουμ
- δεν θα χρειάζεται να μπαίνουμε σε διαφορετικά φορουμ
ίσως μια επέκταση του 206 για να καλύπτει κι άλλα πεζό - που ούτως η άλλως γίνεται
μη σπάσουμε σε 4¨: 106, 107, 206, 307 η πολύ περισσότερα...
οποτε θα ξεκινήσω μια ενότητα στο 206 και βλέπουμε... -
Λοιπον αγαπητοι συνκατοχοι 307 θα γραψω για τελευταια φορα (ηδη εχω αρχισει να γινομαι γραφικος) για το θεμα των ελαστικων γιατι νομιζω οτι το εχουμε κουρασει πολυ.
Καταρχην η καθε αποψη ειναι δεκτη και σεβαστη γιατι στο κατω κατω ο καθενας διαφορετικα αντιλαμβανεται τα πραγματα και ουτε κουμαντο μπορεις να κανεις στην τσεπη του .Οποτε παμε παρακατω.
Για χρηση δρομου βαλτε οτι λαστιχο σας βολευει.Ολα δουλευουν καλα με τα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα που εχει το καθενα.Επι προσωπικου ειχα ακουσει τα χειροτερα για τα 17αρια και οταν τα εβαλα γιατι ηθελα να εχω και προσωπικη αποψη βρε αδερφε ,διαπιστωσα οτι ναι μεν κοβουν λιγο τις επιδοσεις αλλα κοβουν αρκετα το σπιναρισμα και σε καλη ασφαλτο(χθες το διαπιστωσα αυτο) το ηδη καλο φρεναρισμα του 307 γινεται απιστευτο (ακομα δεν μπορω να καταλαβω πως δεν χωθηκα στο πορ-μπαγκαζ του astra που ητανε μπροστα μου)και η ανεση περιπου στα ιδια επιπεδα.Για το θεμα του ζεσταματος δεν το σηζηταω καθολου γιατι αυτο ισχυει μονο σε ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ λαστιχα.Τα ΕΜΠΟΡΙΚΑ λαστιχα ειναι υποχρεωμενα να δουλευουν σε ενα τεραστιο ευρος θερμοκρασιας (το ιδιο λαστιχο παει στο Μαροκο το ιδιο και στην Ισλανδια) οποτε εχουμε λαστιχα που κρατανε και λαστιχα που γλιστρανε.Μην ακουτε κανενα για ζεσταματα γομες σκελετους κλπ γιατι η ιστορια ειναι τεραστιου επιστημονικου ενδιαφεροντος και ακομα και οι ιδιοι οι κατασκευαστες δεν ξερουν και παντα ψαχνονται.Αν αγαπητοι φιλοι ητανε τοσο ευκολα τα πραγματα ΟΛΕΣ οι εταιρειες θα ειχαν καλα λαστιχα και δεν θα υπηρχε προβλημα επιλογης.
Κατα την γνωμη μου το μονο που ακουμε ειναι ανθρωπο που εχει δοκιμασει τα συγκεκριμενα λαστιχα στο ιδιο αυτοκινητο και του εχουμε εμπιστοσυνη.
Γιατι μεσα στα μυστηρια του θεματος ειναι οτι αλλη συμπεριφορα εχουν τα ιδια λαστιχα σε ενα αυτοκινητο και αλλη σε αλλο(παιζουν ρολο χιλιεςδυο παραμετροι.)
Τι εννοω με τα παραπανω ??
Οτι στην συντριπτικη πλειοψηφεια οι καταναλωτες (που ειμαστε εμεις) δεν εχουμε την γνωση για να κανουμε αυστηρα επιστημονικη κριτικη σε ενα τοσο τεραστιο θεμα απλα μπορουμε να εκφερουμε ΑΠΟΨΗ απο δικη μας χρηση.
Για το θεμα αγωνων φυσικα δεν ισχυει τιποτα απο τα παραπανω.
Μονο λιγο μετρο χρειαζεται να μην γινομαστε και νουμερα (17-18αρια σε χιλιαρια).
Καλα χιλιομετρα να κανετε οποια και αν ειναι η επιλογη σας.
Στο κατω κατω αν δεν μας αρεσει αυτο που βαλαμε στην επομενη αλλαγη βαζουμε κατι αλλο.
Γιατι αγαπητοι φιλοι οποιος ψαχνετε εδω μεσα και γενικα με το αυτοκινητο παει να πει οτι ειναι η αγαπη του και ετσι μπορει να χαλασει και πεντε φραγκα για το κεφι του.
Και τελειωνω με το εξης 'ρητο'
'Η τσιπουρα η μαστουρα και η καψουρα πληρωνεται ακριβα' και μεις καλοι μου φιλοι ειμαστε καψουρηδες με τα 'μαμημενα' τα αυτοκινητα.
PEUGEOT FORUM