-
και γω που περιμενω το 150 εχω λυσσαξει.Ελπιζω να μην μου βγει ξυνο...Τεσπα με προσοχη το ανεβασμα της πιεσης Αληθεια ποσο πιεση σηκωνει το 120?
-
ΠΡΩΤΑ απο ολα το 180 εχει αλλη τουρμπινα και αλλη εννοειται χαρτογραφηση..ειναι κτι που πουλιεται απο την abarth ιταλιας με κοστος κοντα 5000€ με πακετο φρενα,αναρτηση κτλ.
το 120 με το 150 κε astreris ξερεις σιγουρα οτι εχει αλλα πιστονια?
γιατι εγω ξερω οτι αλλαζει μονο η χαρογραφηση....απο εκει και περα μια εξατμιση με δυο καζανακια ελευθερα και ισως εναν καταλυτη,μαζι με πιο ελευθερη εισαγωγη αερα τα 150 θα τα δεις αναλογα με το ποσο κλειστη εξατμιση εχεις..
ας μην ξεχνας οτι το μοτερ σου οταν ανοιξει θα δειξει κοντα 125 αλογα στροφαλο..οποτε 20-25 αλογα θα τα παρεις με τα παραπανω πραγματα...
σιγουρα μια διαμετρο κοντα στα 60mm θα ειναι μια καλη επιλογη..δες βεβαια η Miltex,bastuk,supersprint τι διαμετρους θα δωσουν και πηγαινε για αντιγραφη σε καποια χειροποιητη να γλιτωσεις καποια λεφτα.με κοστος περιπου 300-350€ για καταλυτη και αλλα 350€ για δυο καζανια-σωληνες,και αλλα 300 αν βγει καποιο κιτ εισαγωγης(πολλα λεω αλλα βαλε τοσα..)με 1000€ λοιπον κανεις μια αξιοπιστη βελτιωση...τωρα περιμενε λιγο καιρο μηπως βρεις ακρη να σου κανουνε εγκατασταση με το διαγνωστικο την χαρτογραφηση της εκοδσης των 150...απο την αντιπροσωπια..ενημερωσε μας αλλα περιμενε να ωριμασει βελτιωτικη αγορα στο συγκεκριμενο μοτερ.
-
Η διαφορα στα 120 με 150 δεν ειναι μονο η χαρτογραφηση...Τα ειχα βρει αναλυτηκα στο internet,αμα ψαξεις θα βρεις τις διαφορες τους.
-
Το 120αρι το παραγγειλαμε την Δευτερα.Θα ερθει σε 12 εργασιμες ημερες.Το εκανα test drive και μπορω να πω οτι παει αρκετα ικανοποιητικα για τα αλογα του.Αυτο που το σωζει ειναι η πολυ καλη του ροπη του βασικα.Στην ερωτηση του φιλου εχω να απαντησω οτι τα σιγουρα θα βγουν βελτιωτικα προγραμματα απλα χρειαζεται χρονος.Με κλασικο Φ.Ε.Π. πιστευω να ξεπερασει λιγο τα 150 αλογα.Σε δυναμομετρηση που εχω δει εβγαλε 117.3 αλογα στον τροχο,που σημαινει γυρω στα 130 στον στροφαλο αν συνυπολογησεις και τις απωλειες.Για την ιστορια,διαβασα σημερα οτι το 150αρι φοραει τουρμπινα IHI με 0.9 σταθερη και 1.3 overboost ενω το 180αρι φοραει garrett με 1.6 σταθερη και 2bar overboost!
Η αγορα παντως του 120αριου θεωρω οτι ειναι μια καλη και τιμια λυση γιατι με 16500 δεν παιρνει πολλα τουρμπακια full extra! -
Η χρηματική διαφορά του απλού με τα 120 από το abarth πόση είναι;;;;
-
Δεν εχει ανακοινωθει ακομα τιμη για τα abarth.Παντως το πακετο του abarth ss 180 υπολογιζεται απο 4800-5800 μαζι με βελτιωσεις φρενων και στησιματος.
-
τιμη abarth στην ιταλια 17900
-
και εμένα ο πωλητής μου τόνισε πως το 150αρι έχει διαφορετικά, πιο ενισχυμένα, πιστόνια, αλλα θα βγουν προγραμματα αναβάθμισης
-
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
Η αγορα παντως του 120αριου θεωρω οτι ειναι μια καλη και τιμια λυση γιατι με 16500 δεν παιρνει πολλα τουρμπακια full extra!
Εμενα μου βγηκε 15.480 (sport με τον μαμα εξοπλισμο)
Σοβαρα, με ΦΠΕ μονο θα φτασει τα 150? (ουσιαστικα δηλαδη λειπει ακομη το κοματι προγραμμα μονο?). Και να ρωτησω, αν θελεις να βελτιωσεις την καταναλωση, τι βελτιωσεις μπορεις να κανεις?
(το ΦΠΕ ενδεχομενως να εχει και ευεργετικες επιτωσεις στην καταναλωση, ή μονο η αναπνοη ειναι αρκετη ?(ή πρεπει να γινει επεμβαση μονο σε αυτη?)
Αν ισχυει αυτο αραγε απλως μια αντικατασταση φιλτρου με ΚΝ θα ειναι αρκετη ή θα εχει νοημα μονο με χοντρη επεμβαση επιπεδου χοανης/σκουπας ? ....
Οι βελτιωσεις αναπνοης επιβαρυνουν σε καθε περιπτωση τον κινητηρα με σκουπιδια ή μπορουν να φιλτραρουν στα ιδια επιπεδα με την μαμα αναπνοη?
-
Την τετάρτη τελειώνει το πρόγραμμα και θα σας πω νεότερα. Θα μείνω στο πρόγραμμα μόνο και όχι φίλτρο και εξάτμιση.
-
ξαναρωτησα αλλα δεν απαντησε κανεις...Ποσο πιεση σηκωνει το 120?
-
Λογικά όχι πάνω από 0.5. Με 9.8:1 συμπίεση, τα 120 τα βγάζει ίσως και με λίγο παρακάτω.
-
To 120αρι δουλευει 1 bar σταθερη βρηκα μετα απο πολυυυ κοπο αυτη την πληροφορια..
-
Εγω θα ψαχνομουν περισσοτερο με το εσπ παρα με τον κινητηρα!
Αν μπορω δλδ να το απενεροποιησω οποτε θελω -
Ο χρήστης S3 έγραψε:
Εγω θα ψαχνομουν περισσοτερο με το εσπ παρα με τον κινητηρα!
Αν μπορω δλδ να το απενεροποιησω οποτε θελωAν εισαι στροφακιας ναι αλλα αν το θες για φαναρομαχιες τοτε αρχιζει το σκαλισμα στο μοτερ.
-
Οταν εχεις τις πρωτες εντυπωσεις απο το προγραμμα πες μας!Τι πιεση θα σηκωνει κτλπ
-
Λογικα δεν πρεπει να υπαρχει διαφορα μεταξυ μοτερ 120(132) και 150(165)
αλογων εκτος απο το προγραμμα για λογους κοστους οπως αλλοστε ειναι και στη VW το Tsi με το GT που διαφερουν μονο στο προγραμμα και τις τρεις τελευταιες σχεσεις του κιβωτιου.
Με καλο παντως προγραμμα πας ανετα στα 150 + αλογα ,βεβαια το ποσο θα κρατησει η τουρμπινα μετα ειναι αλλο θεμα(το οποιο εγω δεν γνωριζω...).Επισης ενα καλο χταποδακι σε συνδυασμο με καλο προγραμμα ανεβαζει σιγουρα στα 170+ αλογα...
Βελτίωση Grande Punto T-Jet 120