-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Εκτιμώντας τον πρωταρχικό τους σκοπό.
Το τουφέκι φτιάχτηκε ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ για να σκοτώνει (ανθρώπους και ζώα).
Το καημένο το πιρούνι μπορεί ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί ως φονικό όπλο, αλλά ο εφευρεύτης του δεν είχε αυτό το σκοπό.Μην μπερδευεσαι Πέτρο!Το πολεμικο ντουφεκι εχει αλλο προσανατολισμο απο το κυνηγετικο.Το ενα ειναι όπλο,το άλλο εργαλειο.
Σκοτωνει για να επιβληθει επι αλλων ανθρωπων το ένα,σκοτωνει για να ταίσει ανθρωπους το άλλο
Και το κυνηγετικο ντουφεκι μπορει να χρησιμοποιηθει σαν όπλο κατα ανθρωπων,αλλα τότε πέφτει στην κατηγορια του πηρουνιου.Χρησιμοποιήθηκε για αλλο σκοπο απ'ότι κατασκευαστηκε -
Δεν είπα-ξείπα. Το αντίθετο. Εμμένω στο χαρακτηρισμό ο οποίος δεν είναι προσωπικός. Ούτε καν εμπαθής όμως αφού εξήγησα τις αιτιάσεις του.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εκτιμώντας τον πρωταρχικό τους σκοπό.
Το τουφέκι φτιάχτηκε ΠΡΩΤΑΡΧΙΚΑ για να σκοτώνει (ανθρώπους και ζώα).
Το καημένο το πιρούνι μπορεί ενδεχομένως να χρησιμοποιηθεί ως φονικό όπλο, αλλά ο εφευρεύτης του δεν είχε αυτό το σκοπό.Μην μπερδευεσαι Πέτρο!Το πολεμικο ντουφεκι εχει αλλο προσανατολισμο απο το κυνηγετικο.Το ενα ειναι όπλο,το άλλο εργαλειο.
Σκοτωνει για να επιβληθει επι αλλων ανθρωπων το ένα,σκοτωνει για να ταίσει ανθρωπους το άλλο
Και το κυνηγετικο ντουφεκι μπορει να χρησιμοποιηθει σαν όπλο κατα ανθρωπων,αλλα τότε πέφτει στην κατηγορια του πηρουνιου.Χρησιμοποιήθηκε για αλλο σκοπο απ'ότι κατασκευαστηκεΤέλος πάντων δεν θα επιμείνω. Καταλαβαίνω τη λογική σου, διαφωνώ με τη φιλοσοφία. Από μένα ΟΚ.
-
Ο χρήστης Petros έγραψε:
Δεν είπα-ξείπα. Το αντίθετο. Εμμένω στο χαρακτηρισμό ο οποίος δεν είναι προσωπικός. Ούτε καν εμπαθής όμως αφού εξήγησα τις αιτιάσεις του.Το να εξηγεις τον τροπο που οδηγηθηκες εσυ να χαρακτηρισεις καποιων ώε ξεφτυλα,δεν σου δινει άλλοθι Πέτρο.
Με αυτη τη λογικη θα μπορούσα στη συνεχεια να χαρακτηρισω εγω σαν μαλάκα καποιον που δεν ξεχωριζει όπλα και σκοπούς,και να μη χρειαστει να ανακαλέσω λόγω του ότι αιτιολόγησα.Τελωσπάντων,μεινε στην ουσια για να κανουμε συζητηση και να κερδισουμε όλοι.
-
νομιζω το προβλημα επικοινωνιας σ'αυτο το θεμα ειναι πολυ απλο, και εντοπιζεται στο οτι οι συγχρονες κοινωνιες θεωρουν πολυ βαρβαρο το να σκοτωσεις ενα ζωο, ακομα και αν το κανεις για να τραφεις. αντιθετως, δεν θεωρειται καθολου βαρβαρο να χλαπακιασεις 15 μπριζολες, 3 κοτοπουλα, 1 λαγο, 3 κιλα καλαμαρακια (οταν νηστευεις), 5 big mac, 3 σουβλακια κλπ.
αυτο γιατι η αστικη ταξη δεν ερχεται καθολου σε επαφη με την ολη διαδικασια -πχ να σφαξεις ενα κοκορα για να τον φας και απλα τον αγοραζει ετοιμο και περιποιημενο απο τον χασαπη. δηλαδη οταν ερχεται σε επαφη μαζι του, δεν ειναι κοκορας, αλλα αμορφη μαζα κρεατος, απλως ετοιμη τροφη. φυσικα αυτος ο κοκορας ειναι μαζικο προϊον αλλα οχι κατι κατακριτεο απ'τον αθηναιο. αντιθετως, αν ο αθηναιος βρεθει στο χωριο του (που συνηθως εχει κ απο αυτο) και δει με τα ιδια του τα ματια τον μπαρμπα του να σφαζει τον κοκορα, τοτε σιγουρα θα το θεωρησει βαρβαροτητα, γιατι ΔΕΝ εχει συνηθισει να ερχεται σε επαφη με κατι τετοιο, το οποιο ομως ειναι φυσιολογικο.
η λεξη κλειδι εδω ειναι η εξης: ΑΓΟΡΑΖΩ, ΑΡΑ ΜΟΥ ΑΝΗΚΕΙ.
αν παει στο χωριο και κλεψει 5 αυγα απο την κοτα ειναι ανηθικο: την κακομοιρα την απροστατευτη κοτουλα κλπ κλπ.
οταν ομως τα αγοραζει ο αθηναιος (ή γενικως ο κατοικος κεντρου) απο το σουπερμαρκετ, τοτε ειναι δικα του επειδη τα πληρωσε. το εκανε απο αναγκη, δεν ειναι βαρβαρος γιατι το 'αδικημα' (δλδ η 'δολοφονια') ειχε διαπραχθει ηδη απο καποιον αλλοευκολο;
λογικο; μπαα -
Πέραν αυτού, υπάρχει και η λογική 'άλλο το ζώο που μεγαλώνει περιορισμένο για να σφαχτεί κι άλλο αυτό που ζει στη φύση ως μέρος της πανίδας ενός οικοσυστήματος'.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πέραν αυτού, υπάρχει και η λογική 'άλλο το ζώο που μεγαλώνει περιορισμένο για να σφαχτεί κι άλλο αυτό που ζει στη φύση ως μέρος της πανίδας ενός οικοσυστήματος'.ναι.... το ίδιο ισχύει και για τα Χριστουγεννιάτικα δέντρα....
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Πέραν αυτού, υπάρχει και η λογική 'άλλο το ζώο που μεγαλώνει περιορισμένο για να σφαχτεί κι άλλο αυτό που ζει στη φύση ως μέρος της πανίδας ενός οικοσυστήματος'.Βρε συ,το ζωο που 'προοριζεις' για σφαγη,το ρωτησες αν συμφωνει μαζι σου;Πιστευεις οτι για αυτο το ζωο που προορισες εσυ για σφαγη,η πραξη αυτη θα είναι αρεστη;
Το οτι εμεις οι ίδιοι αποφασισαμε για την δικη τους μοίρα,το φερνει ακριβως στην ιδια κατασταση με το θηρευμενο αγριο ζωο.
Και στις δυο περιπτωσεις τρωμε το ζωο που θα προτιμούσε να μην το έχουμε σκοτωσει.Παρακατω τωρα
Και αυτο το ζωο που ειναι μερος της πανιδας του οικοσυστηματος,έχει φυσικους εχθρούς και θηρευτες.Μεσα σε αυτούς ανηκουνε (και πάντα ανηκανε) οι άνθρωποι.Εμεις απλά καλούμαστε να κανουμε ορθολογικη θηρευση των πληθυσμων,μιας και εχουμε τη δυνατότητα να τραφούμε απο το σφαγείο.Αν οι πληθυσμοι πιεστούν,εμεις θα σταματησουμε να τα κυνηγαμε.Σε όσα ειδη κρίνουμε (οχι εμεις οι κυνηγοί,αλλα επιτροπές επιστημόνων) οτι οι πληθυσμοι τους απειλούν το οικοσύστημα,τα κρινουμε ώς επιβλαβη και καλούμε προς εντατική θηρευση.Τα δε ειδη που εχουν σταθερους και ικανους πληθυσμους,κυνηγιώνται με μετρο.Τις 'εξολοθρευσεις' των ειδων,μην τις αναζητατε στο κυνηγι.
Να ξαναπώ για αλλη μια φορα ότι,δεν μπορω να μιλήσω εκ'μερους όλων των κυνηγών,και να πώ οτι όλοι οι κυνηγοι τηρούνε τους νόμους ή έχουνε συνειδηση.
Υπάρχουν 'σκαρτοι' και το ξερω,αλλα δεν μπορει αυτοι οι 'σκαρτοι' να ειναι το πρώτο παραδειγμα που θα σας ερχεται για πάντα στο μυαλο μόλις ακουτε τη λέξη 'κυνηγός'
Επίσεις,ζητηστε την επιβολή των νόμων (κατι που ζηταμε και εμεις οι ίδιοι) απο οργανα του κρατους.Εκει κρυβεται το μυστικο της λαθροθηρίας (που εδω που τα λέμε ΔΕΝ αποτελει κίνδυνο με τα σημερινα δεδομενα,αλλα πιθανότατα με μια πιο χαλαρη σταση των αρχων να κλιμακωθει) -
Οι άνθρωποι δεν είναι 'φυσικοί εχθροί', γιατί δεν λειτουργούν ως μέρος του οικοσυστήματος, δεν σκοτώνουν για να φάνε ή για να αμυνθούν, αλλά για διασκέδαση, για 'σπορ', για ικανοποίηση. Αν αποφασίσω πχ να πάω στην Κένυα για να σκοτώσω 10 ελέφαντες, τί σκατά φυσικός εχθρός θα είμαι για τα ελεφαντάκια; Ένας ψυχάκιας θα είμαι, που θα θέλω μερικές φωτογραφίες και ένα μάτσο χαυλιόδοντες για να τους κρεμάσω στο καθιστικό μου και να υπερηφανεύομαι στα κουτορνίθια.
Αν όμως σκότωνα ΕΝΑΝ όντας μέλος μιας φυλής Ζουλού για να φάει η πεινασμένη οικογένειά μου, θα μπορούσα να θεωρηθώ φυσικός εχθρός. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Οι άνθρωποι δεν είναι 'φυσικοί εχθροί', γιατί δεν λειτουργούν ως μέρος του οικοσυστήματος, δεν σκοτώνουν για να φάνε ή για να αμυνθούν, αλλά για διασκέδαση, για 'σπορ', για ικανοποίηση.Αυτα ισχυουν 'κατα τη γνωμη σου'
Αν αποφασίσω πχ να πάω στην Κένυα για να σκοτώσω 10 ελέφαντες, τί σκατά φυσικός εχθρός θα είμαι για τα ελεφαντάκια; Ένας ψυχάκιας θα είμαι, που θα θέλω μερικές φωτογραφίες και ένα μάτσο χαυλιόδοντες για να τους κρεμάσω στο καθιστικό μου και να υπερηφανεύομαι στα κουτορνίθια.
Αν όμως σκότωνα ΕΝΑΝ όντας μέλος μιας φυλής Ζουλού για να φάει η πεινασμένη οικογένειά μου, θα μπορούσα να θεωρηθώ φυσικός εχθρός.Εδω υπάρχει ενα τεραστιο κεφαλαιο.(και ασχετο με το κυνηγι που αναλύαμε παραπάνω,αυτο που γινεται στη χωρα μας)
το κυνηγι στην Αφρική ειναι μια τεραστια τουριστική επιχείρηση*.Εγω δεν το ονομάζω κυνηγι,αλλα σαφαρι.
Οι ματσωμενοι δυτικοι που θελουν τρόπαιο απο ελέφαντα,πηγαίνουν και το παίρνουν πληρωνοντας όμως και τσουχτερό αντιτιμο.
Αυτα τα λεφτα εχουν επενδυθει πάνω στα ίδια τα θηραματα.Οι βιότοποι εκει εχουν αναβαθμιστει με αυτα τα λεφτα των ματσωμενων δυτικών,και οι πληθυσμοι διαχερίζονται με τρομερη επιτυχία (ή αφθονία των εισερχομενων κεφαλαίων,δινει τη δυνατότητα να γινει εξαιρετικά καλή δουλεια σε αυτον τον τομεα.
πάμπολλα ατομα εργαζονται για ενα τετοιο τουριστικο κυνηγότοπο και για την καλή του λειτουργεια.Και όλα αυτα,με τα λεφτα του ματσωμενου.Μετα απο αυτο,εγω δεν τον θεωρω και τόσο 'εχθρο'.
υπ'όψιν ότι,σε αυτούς τους κυνηγότοπους θηρευονται ΜΟΝΟ αρσενικα,και ΜΟΝΟ γερικα (αλλωστε το μεγεθος του τροπαίου απαιτει μεγαλης ηλικίας ζωα)
αυτα τα ζωα βρισκονται ήδη στην δυση της ζωής τους.Ο θανατός τους ερχεται συντομα,και αν δεν σκοτωθούνε απο ντουφεκι ματσωμενου,θα πεθανουν απο γεραματα.Τα λεφτουδακια όμως του ματσωμενου,θα αναπτυξουν τους πληθυσμους των ελεφαντακίων (που νομίζεις οτι σκοτωνουν φιλε Μανο)Γενικα παρατηρω οτι δεν εχετε και μεγαλη επαφη με το θεμα.Παρ'όλα αυτα,θελετε οσο τίποτα αλλο να κατονομάσετε οποιονδηποτε κραταει ντουφεκι ώς 'ψυχακια' και 'κουτορνίθι' κ.λ.π.
*Και όχι μόνο στην Αφρική,αλλα και σε πάμπολλες χωρες ολου του κόσμου.και Ασια,και Αμερικη,και Ευρωπη.Παντού γινεται διαχειριση των θηραματικών πληθυσμων με τα όπλα και τα λεφτα των ιδιων των κυνηγών.
Σωστός τροπος κατα τη γνωμη μου -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Δεν αντιλαμβάνομαι πως μπορούμε να στενοχωριόμαστε από τον θάνατο ενός ζώου από κυνηγό και όχι από ένα χασάπη.Πέραν αυτού, υπάρχει και η λογική 'άλλο το ζώο που μεγαλώνει περιορισμένο για να σφαχτεί κι άλλο αυτό που ζει στη φύση ως μέρος της πανίδας ενός οικοσυστήματος'.
Θα προτιμούσα προκειμένου να τραφώ να σφαχτεί ένα ζώο που έχει μεγαλώσει σε εκτροφείο παρά να σκοτώσω ο ίδιος με τη καραμπίνα στο δάσος ένα ζωντανό που μπορεί στη φωλιά του να έχει μικρά των οποίων η επιβίωση εξαρτάται από αυτό. Αλλά σίγουρα υπάρχει και γι αυτό απάντηση από τους οπαδούς του κυνηγιού ως 'σπορ'.
δεν εχετε και μεγαλη επαφη με το θεμα.Παρ'όλα αυτα,θελετε οσο τίποτα αλλο να κατονομάσετε οποιονδηποτε κραταει ντουφεκι ώς 'ψυχακια'
Ψυχάκια όχι. Σίγουρα όμως πιο βάρβαρο, εφόσον το κάνει ως 'σπορ' κι όχι από ανάγκη, από τους υπόλοιπους που είτε δεν τρώνε καθόλου κρέας είτε δε βρίσκουν οι ίδιοι απολαυστική τη διαδικασία που προηγείται του μαγειρέματος.
καθε εργαλειο που θα χρησιμοποιήσεις για να σκοτωσεις ενα ζωο,θα προέρχεται απο τη ανθρωπινη ευφυία.Αυτο ειναι το όπλο που χαρισε η φυση στον ανθρωπο.Μυαλο,για να κατασκευαζει όπλα/εργαλεια και να συλαμβανει την τροφη του.Δεν μας χαρισε άλλη δυναμη η φυση.
Οπως κατασκευασαμε κυνηγετικα δορατα κατα τους κλασσικους χρόνους,ετσι κατασκευασαμε πυροβόλα όπλα σημεραΤο κυνήγι ή το κάνεις πρωταρχικά για να φας, ή το κάνεις γιατί γουστάρεις τη διαδικασία να παγιδεύεις και να τουφεκίζεις (ή ό,τι άλλο) ζώα του δάσους, οπότε απλά ο φόνος είναι αποτέλεσμα του βίτσιου σου. Αλλά αφού σε κάθε περίπτωση υπόσχεσαι να το φας και να μην πάει χαμένο...
Μικρός έκανα ψαροντούφεκο. Είχα δυναμική άπνοια στα 18 μου κανα 2λεπτο. Κατέβαινα και χτύπαγα ψάρια για την πλάκα μου, επειδή μπορούσα. Σταμάτησα γρήγορα. Ό,τι κι αν άκουγα από τους φίλους μου δεν ένοιωσα ποτέ μάγκας, βγάλτε μια φορά που είχαμε αράξει με το φουσκωτό σ'ένα ξερονήσι και ήταν 'ό,τι πιάσουμε, αλλιώς νηστεία'.
Στο δάσος; Να κυνηγάς με το ακόντιο που μόνος σου έφτιαξες, με κiνδυνο της ζωής σου, το καταλαβαίνω. Μεγάλη χαρά και δικαιολογημένη αν τα καταφέρεις και μπορέσεις να πας το θήραμα σπίτι να ταϊσεις τους δικούς σου. Με τη Beretta όμως; Σιγά το ρίσκο που παίρνεις. Από μακριά, κι αν κάτσει έκατσε. Δειλία το λέει ο Πέτρος και αν και δε θα διάλεγα την ίδια λέξη καταλαβαίνω το γιατί. Δηλαδή αν αύριο η τεχνολογία σου δώσει ένα τηλεχειριστήριο με ένα κουμπί που πατώντας το κάθε ζωάκι του δάσους που έχεις στο οπτικό σου πεδίο θα πέφτει κάτω ξερό, θα είναι ακόμα καλύτερο το κυνήγι ως 'σπορ'; H αποκορύφωση της απόλαυσης που προέρχεται από τη χρήση της ανθρώπινης εφευρετικότητας;...
Είμαι βέβαια σίγουρος πως και γι αυτά υπάρχει απάντηση.
-
Για τα πάντα υπάρχουν απαντησεις,μιας και τα πάντα εχουν αίτια και αυτα αποτελούνε αποτελέσματά τους.
Ετσι υπάρχουν απαντησεις και για τις δικές σου ερωτησεις.Ψαξε στις προηγούμενες σελίδες,και θα τις βρεις.Εγω δυσκολευομαι να λέω 100 φορες τα ιδια πραγματα
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Εσυ; Εσυ αρκεστηκες σε λόγια μίσους,που δεν προκλήθηκαν απο πουθενα.Ηταν αυθόρμητα φιλε μου Ταζιο.Δεν ειχες σκοπο να αντιδρασεις διαφορετικά,και κατι σε προκάλεσε ωστε να αλλαξεις παίρνοντας μια πιό σκληρη σταση.
Πρωτος-πρωτος δημοσιευσες,απο ποιόν επηρρεαστηκες;Δεν είχα σκοπό να σου απαντήσω με αυτό το τρόπο, αυτό εννοούσα.
Αλλά μάλλον δε το καταλάβεις. -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Γενικα παρατηρω οτι δεν εχετε και μεγαλη επαφη με το θεμα.Παρ'όλα αυτα,θελετε οσο τίποτα αλλο να κατονομάσετε οποιονδηποτε κραταει ντουφεκι ώς 'ψυχακια' και 'κουτορνίθι' κ.λ.π.
Ανδρεα ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου πανω κατω αλλα δεν νομιζω οτι οι κυνηγοι -ιδιαιτερα οι 'σαφαρι'- σκεφτονται οτι με τα λεφτα που θα δωσουν θα κανουν καλο στην πανιδα της περιοχης κλπ. το κεφι τους θελουν να κανουν οι ανθρωποι
ο τουριστας που ερχεται στα ελληνικα νησια δεν ερχεται για να συντηρησει τις νησιωτικες οικογενειες, ερχεται για να περασει καλα και εμμεσως τις συντηρει.
το οτι διαφοροι περιβαλλοντικα ή οικονομικα ευαισθητοποιημενοι καταφεραν να βγαλουν απο αυτην την ασκοπη ασχολια κατι θετικο δεν δικαιολογει την επιθυμια των ματσωμενων δυτικων για αιμα (τονιζω εδω, ιδιαιτερα για το σαφαρι που το κανεις καθαρα για σπορ και χομπι)
-
ρε παιδιά καιε γώ είμαι κυνηγός, αλλά δεν κατάλαβα γιατί είναι επικριτέο το κυνήγι, άλλο να σκοτώνεις μια φορά το χρόνο κάθε χειμώνα από 5-10 φάσες και άλλο να πηγαίνεις να σκοτώνεις ελέφαντες και αρκούδες. το ένα είναι Hobby , έτσι για προσωπική ικανοποίηση το δεύτερο για κέρδος καμία σχέση, μην τα ενοχοποιούμε όλα. από τα αρχαία χρόνια ο άνθρωπος ήταν , είναι και θα είναι κυνηγός , έτσι είναι
-
Ήταν θηρευτής και είναι καλά κάνει. Αλλά παίρνει και ένα ρίσκο να μη του κάτσει και να πάθει ότι έπαθε ο τύπος στο βίντεο.
Αν δηλαδή το ελάφι καθόταν και την έτρωγε στο κεφάλι θα ήταν καλό ζωάκι που κάθισε να υποστεί τη 'μοίρα' του.
Έλα όμως που δεν έκατσε και βρέθηκε από κάτω ο τύπος. Μέσα στο παιχνίδι είναι και αυτό ή κάνω λάθος; Το ζώο προστάτευσε τη ζωή του, το μικρό, του το σπίτι του απέναντι σε ένα εισβολέα. Δε πήγε το ζώο στο σπίτι του τύπου αλλά αυτό στο σπίτι του ζώου, εκτός αν κάνω πάλι λάθος. Καλά του έκανε λοιπόν και θα το ξαναγράψω και ας ενοχλεί, ήταν τυχερός που δε βρέθηκε με τα κέρατα εκεί που του άξιζαν.
Γιατί δηλαδή θα πρέπει να στεναχωρηθώ ακούγοντας την είδηση ότι ένας θηρευτής κτυπήθηκε από ένα αγριογούρουνο π.χ. ; Έπαθε ότι έπαθε κάνοντας το 'χόμπι' του και ο τραυματισμός (ή και ο θάνατος) είναι μέσα στο παιχνίδι όπως σε όλα τα χόμπι που εμπεριέχουν μια δόση περιπέτειας. -
Νομιζεις οτι η συμπόνια σου στη δυστυχια του άλλου ειναι συμαντικη;Ούτε και οι πανηγυρισμοί όμως.Απλά υποδηλώνουν χαρακτηρα,ή το ενα ή το άλλο.
Ναι,οι τραυματισμοι ειναι μεσα στο παιχνιδι,και όλοι μας οι κυνηγοί τους δεχόμαστε σαν ενδεχόμενο.Στη δικη μου παρεα εχουμε δυο χτυπημενους,αυριο μπορει να τυχει σε μενα.Ναι,ειναι περιπέτεια με κινδυνους.αυτο ζηταμε και αυτο παίρνουμε αλλωστε.
Περιπέτεια με κινδυνους ειναι και η αυτοκίνηση.Φαντασου τωρα φιλε Ταζιο,να σε δει καποιος να εχεις τρακαρει,και να σου ευχηθει να σου'μπαινε και η εξατμιση στον κώλο.Ετσι,επειδη αυτος θα ηταν κατα της αυτοκίνησης (που ρυπαίνει και σκοτωνει ζωακια αλλα και πολλά ανθρωπάκια)
τι γνωμη θα'χες γιαυτον;
-
Ο χρήστης FlowerPower έγραψε:
[Ανδρεα ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου πανω κατω αλλα δεν νομιζω οτι οι κυνηγοι -ιδιαιτερα οι 'σαφαρι'- σκεφτονται οτι με τα λεφτα που θα δωσουν θα κανουν καλο στην πανιδα της περιοχης κλπ. το κεφι τους θελουν να κανουν οι ανθρωποι
ο τουριστας που ερχεται στα ελληνικα νησια δεν ερχεται για να συντηρησει τις νησιωτικες οικογενειες, ερχεται για να περασει καλα και εμμεσως τις συντηρει.
το οτι διαφοροι περιβαλλοντικα ή οικονομικα ευαισθητοποιημενοι καταφεραν να βγαλουν απο αυτην την ασκοπη ασχολια κατι θετικο δεν δικαιολογει την επιθυμια των ματσωμενων δυτικων για αιμα (τονιζω εδω, ιδιαιτερα για το σαφαρι που το κανεις καθαρα για σπορ και χομπι)
Γενικα στις αγγλόφωνες χωρες,το κυνηγι ήταν μια αριστοκρατικη ασχολία με το χαρακτηρα του 'σπόρ' (οι Αγγλοι ονομαζουν το κυνηγι ώς game αλλωστε)
Αυτου του ειδους το κυνηγι δεν εχει ερθει ποτε στη δικη μας χωρα.
Δεν κυνηγαμε για τρόπαια,ούτε για σκοποβολή (τα περιστερια που σκοτωνουν οι Αγγλοι,που τα πεταει ο υπηρετης τους)Ειναι εξω απο τα δικα μου νερα αυτου του ειδος το κυνηγι,και φυσικα δεν μπορω εγω να απολογηθω εκ'μερους εκεινων.Θα'πρεπε να εχω γνωρισει απο κοντα το αντικειμενο πριν πάρω θεση
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
[
Ανδρεα ξερεις οτι συμφωνω μαζι σου πανω κατω αλλα δεν νομιζω οτι οι κυνηγοι -ιδιαιτερα οι 'σαφαρι'- σκεφτονται οτι με τα λεφτα που θα δωσουν θα κανουν καλο στην πανιδα της περιοχης κλπ. το κεφι τους θελουν να κανουν οι ανθρωποι
ο τουριστας που ερχεται στα ελληνικα νησια δεν ερχεται για να συντηρησει τις νησιωτικες οικογενειες, ερχεται για να περασει καλα και εμμεσως τις συντηρει.
το οτι διαφοροι περιβαλλοντικα ή οικονομικα ευαισθητοποιημενοι καταφεραν να βγαλουν απο αυτην την ασκοπη ασχολια κατι θετικο δεν δικαιολογει την επιθυμια των ματσωμενων δυτικων για αιμα (τονιζω εδω, ιδιαιτερα για το σαφαρι που το κανεις καθαρα για σπορ και χομπι)
Γενικα στις αγγλόφωνες χωρες,το κυνηγι ήταν μια αριστοκρατικη ασχολία με το χαρακτηρα του 'σπόρ' (οι Αγγλοι ονομαζουν το κυνηγι ώς game αλλωστε)
Αυτου του ειδους το κυνηγι δεν εχει ερθει ποτε στη δικη μας χωρα.
Δεν κυνηγαμε για τρόπαια,ούτε για σκοποβολή (τα περιστερια που σκοτωνουν οι Αγγλοι,που τα πεταει ο υπηρετης τους)Ειναι εξω απο τα δικα μου νερα αυτου του ειδος το κυνηγι,και φυσικα δεν μπορω εγω να απολογηθω εκ'μερους εκεινων.Θα'πρεπε να εχω γνωρισει απο κοντα το αντικειμενο πριν πάρω θεση
δεν ζητησα να απολογηθεις ειπα αυτο ακριβως που λες οτι εκεινο το κυνηγι δεν εχει καμια σχεση με αυτο που κανεις και δεν πρεπεθ να το βαζουμε στο ιδιο τσουβαλι
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Δεν κυνηγαμε για τρόπαια,ούτε για σκοποβολή (τα περιστερια που σκοτωνουν οι Αγγλοι,που τα πεταει ο υπηρετης τους)Αυτά δεν είναι πραγματικά περιστέρια Ανδρέα αλλά πήλινοι δίσκοι που εκτοξεύονται από έναν μικρό καταπέλτη. Τα αποκαλούν 'πήλινα περιστέρια' (clay pigeons) ή 'σκήτ' (skeet) εξ'ου και το άθλημα.
H εκδικηση των ζωων