-
Προκειμένου για μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, ή κατά τα παραπάνω τιμή χονδρικής πώλησης που είχαν ως καινούργια, μειώνεται κατά ένα ποσοστό λόγω φθοράς από τη συνήθη χρήση ή άλλη αιτία σύμφωνα με την παρακάτω κλίμακα.
Κλίμακα απομείωσης για τα μεταχειρισμένα επιβατικά οχήματα:Από 6 μέχρι 12 μήνες από την ημερομηνία της πρώτης θέσης σε κυκλοφορία και με την προϋπόθεση ότι έχει διανύσει περισσότερα από 6.000 χιλιόμετρα μείωση της αξίας 7%.
Aυτο δεν το ηξερα. Πολυ θετικο
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
η CiF (εργοστασιακη) της Boxster 987 2005 ειναι 27000
Αρα ο φορος του συγκεκριμενου αυτοκινητου ειναι 27000 χ50% δηλαδη 13500 ευρω περιπου ...Το 350Ζ του 2006 εχει υψηλοτερη CiF απο το 350Ζ του 2004 ...
Και λογω του οτι ειναι πολυ πιο καινουριο αρα δεν εχει μεγαλη μειωση λογω παλαιοτητας αλλα και λογω του οτι ειναι 300ps και ειχε ελαφρα ακριβοτερη εργοστασιακη τιμη παραγωγης ....Eπειδη λιγο μπερδευτικα , μια διευκρίνηση:
λες 27000 χ50% δηλαδη 13500 ευρω,
μετα απο εκει αφαιρεις παλαιοτητα? 21% που ειναι για αυτοκινητο 2-3 ετων?
13.500 - 21% = 10665 τελικος φορος....Η' στο 27000 συμπεριλαμβανεται η παλαιοτητα, οποτε ο φορος ειναι 13500?
-
Γιαννη ΟΛΕΣ οι τιμες που δινω εχουν ηδη αφαιρεμενη την παλαιοτητα ...
αυτος ειναι και ο λογος που ζηταω να μου λετε χρονολογιες ...
Οι τιμες που λεω ειναι ΤΕΛΙΚΕΣ CiF για τις συγκεκριμενες χρονιες ...
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
tt225 και rx8 θα με ενδιέφερε και εμένα αν ξέρεις.
Rx8 COSMO 231ps CiF 15500ευρω (χ20% λογω 1300cc)
αν δεν κάνω λάθος 900-1400 κυβικά είναι 12% αν μπορείς τσέκαρε το και εσύ
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Γιαννη ΟΛΕΣ οι τιμες που δινω εχουν ηδη αφαιρεμενη την παλαιοτητα ...αυτος ειναι και ο λογος που ζηταω να μου λετε χρονολογιες ...
Οι τιμες που λεω ειναι ΤΕΛΙΚΕΣ CiF για τις συγκεκριμενες χρονιες ...
Κατανοητο τωρα!
Σ'ευχαριστω πολυ!!! -
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
tt225 και rx8 θα με ενδιέφερε και εμένα αν ξέρεις.
Rx8 COSMO 231ps CiF 15500ευρω (χ20% λογω 1300cc)
Χάρη σύμφωνα με τον πίνακα αυτό http://www.e-oikonomia.gr/teloneia/xris ... k/efk5.htm τα 1.300 κυβικά φορολογούνται με 12%.
Μήπως έχεις λάθος;
-
Nαι , ναι , δεν θυμομουν καλα για τα 1308cc το ποσοστο φορολογησης επι της CiF αξιας ...
ναι 12% ειναι οπως το λεει ο πινακας ...
Θενξ Χαρη ....
-
Χάρη ένα Μ3 3 46 μοντέλο 2003 η 2004 πόσο μπορεί να έχει τελωνείο?
Thanks. -
Δηλαδή το rx8 έχει 1860 ευρό τελωνείο. Και μιλάμε για το μεγάλο μοντέλο.
Βέβαια ότι γλιτώνεις από τελωνεία κτλπ το πληρώνεις στη βενζίνη σε ένα χρόνο
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Δηλαδή το rx8 έχει 1860 ευρό τελωνείο. Και μιλάμε για το μεγάλο μοντέλο.Βέβαια ότι γλιτώνεις από τελωνεία κτλπ το πληρώνεις στη βενζίνη σε ένα χρόνο
Γιατί να πάρεις το μεγάλο?Παρε το μικρό,που δεν καιει υπερβολικα....
Το οδήγησα αρκετά το καλοκαίρι και μου άρεσε,γραμμικός κινητήρας...πουλμουρ και πισω κίνηση. -
Μα εγώ το μικρό θα επέλεγα αν έκανα κίνηση λόγω καλύτερης λειτουργίας στις χαμηλομεσσαίες. Το έχουν φίλοι μου και καίει και αυτό τα άντερά του. Δεν είναι για καθημερινό αυτοκίνητο δυστυχώς.
Τα Rx8 αυτή τη στιγμή είναι τα αυτοκίνητα με την μεγαλύτερη προσφορά στην ελληνική αγορά. Όλοι τα πουλάνε επειδή πειστήκανε από τη διαφήμιση που είδαν ένα καλό και φτηνό sport car αλλά δεν κατάλαβαν ότι καίει παραπάνω από μια Μ3 π.χ
-
Ο χρήστης Taz5 έγραψε:
Χάρη ένα Μ3 3 46 μοντέλο 2003 η 2004 πόσο μπορεί να έχει τελωνείο?
Thanks.Περίπου 15-16 χιλιάρικα υπολογίζω...
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Μα εγώ το μικρό θα επέλεγα αν έκανα κίνηση λόγω καλύτερης λειτουργίας στις χαμηλομεσσαίες. Το έχουν φίλοι μου και καίει και αυτό τα άντερά του. Δεν είναι για καθημερινό αυτοκίνητο δυστυχώς.Τα Rx8 αυτή τη στιγμή είναι τα αυτοκίνητα με την μεγαλύτερη προσφορά στην ελληνική αγορά. Όλοι τα πουλάνε επειδή πειστήκανε από τη διαφήμιση που είδαν ένα καλό και φτηνό sport car αλλά δεν κατάλαβαν ότι καίει παραπάνω από μια Μ3 π.χ
τι να σου πω.κανει 350-450 χλμ το ρεζερβουαρ,οσα και το ιμπρεζα δλδ.
για μενα ειναι καλα για σπορ αμαξι.σιγουρα ομως η συντήρηση του δεν κοστίζει οσο ενα ιμπρεζα ή ποσο μαλλον μία μ3 -
Aν βγαίνουμε off τόπικ η συντήρηση μιας Μ3 στα βασικά αναλώσιμα είναι ίδια με όλα τα υπόλοιπα 6κύλινδρα. Τα τακάκια κοστίζουν 50 ευρώ, τα μπουζί είναι ίδια με τα υπόλοιπα 6κύλινδρα(πχ 520) και απλά αλλάζει ο τύπος λαδιού. Δεν έχει πολύ ακριβή συντήρηση. Απλά αν το πηγαίνεις στην Βmw σε βαράνε στις εργατοώρες επειδή έχεις Μ3.
Tώρα στο Rx8 θεωρώ ότι το μόνο μειονέκτημα του αυτοκινήτου είναι το ''ειδικό'' μοτέρ του. Πόσα άλογα έχει το impreza σου και πόσα το rx8; Τo impreza είναι και τετρακίνητο με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατανάλωση. Δυστυχώς στο θέμα κατανάλωση βενζίνης το Rx8 ζητάει αρκετά παραπάνω από τον ανταγωνισμό. Και μην ξεχνάμε ότι αποδίδει 192 άλογα που δεν επιβεβαιώθηκαν ποτέ στο δρόμο αν δεν κάνω λάθος.
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Blacktan, μήπως έχεις στη διάθεσή σου κατάλογο με εργοστασικές τιμές και άλλων αυτοκινήτων που θα μπορούσες να δημοσιοποιήσεις?
για παράδειγμα, για παλιό ΤΤ225, νέα Boxster S 3.400, και 350Ζ?
Εχω καταλογο ναι .
ΤΤ turbo quatro coupe 2003 CIF 15.000 ευρω (χ30%)
Boxter S 987 2005 Cif 32000 (x50%)
350Z Coupe Premium Pack 280ps 2004 CiF 19000 (x50%)Εβαλα τυχαιες ημερομηνιες , αν θες καποια αλλη πιο συγκεκριμενη στειλε μου ΠΜ ...
an θα μπορουσες να μου πεις και εμενα για αλφα ρομεο 156 gta?montelo 02-03
-
Ο χρήστης Taz5 έγραψε:
Χάρη ένα Μ3 3 46 μοντέλο 2003 η 2004 πόσο μπορεί να έχει τελωνείο?
Thanks.23200 δινει Cif για μοντελο του 2003 10ος και πισω ...
υπολογισε λοιπον 11600 + προσεθεσε κατι ψιλα για τα εξτρα που συνηθως παιζουν μπολικα σε αυτα τα αμαξια ...
Δεν νομοζω πως θα ξεπερασεις τα 12500 αν ειναι φορτωμενο με εργοστασιακα καλουδια το αμαξια ...Αν ειναι γυμνο απο εργοστασιακα εξτρα θα καθαρισεις με 11600 περιπου
-
Ο χρήστης alfa 156 έγραψε:
Blacktan, μήπως έχεις στη διάθεσή σου κατάλογο με εργοστασικές τιμές και άλλων αυτοκινήτων που θα μπορούσες να δημοσιοποιήσεις?
για παράδειγμα, για παλιό ΤΤ225, νέα Boxster S 3.400, και 350Ζ?
Εχω καταλογο ναι .
ΤΤ turbo quatro coupe 2003 CIF 15.000 ευρω (χ30%)
Boxter S 987 2005 Cif 32000 (x50%)
350Z Coupe Premium Pack 280ps 2004 CiF 19000 (x50%)Εβαλα τυχαιες ημερομηνιες , αν θες καποια αλλη πιο συγκεκριμενη στειλε μου ΠΜ ...
an θα μπορουσες να μου πεις και εμενα για αλφα ρομεο 156 gta?montelo 02-03
Για μια 156Gta ΟΧΙ την Selespeed , μοντελο 10ος 2003 και πισω θα κληθεις να πληρωσεις 7000 ευρω φορο αφου η CiF αξια της ειναι 14000 ευρω για εκεινη την χρονια ...
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Χάρη ένα Μ3 3 46 μοντέλο 2003 η 2004 πόσο μπορεί να έχει τελωνείο?
Thanks.23200 δινει Cif για μοντελο του 2003 10ος και πισω ...
υπολογισε λοιπον 11600 + προσεθεσε κατι ψιλα για τα εξτρα που συνηθως παιζουν μπολικα σε αυτα τα αμαξια ...
Δεν νομοζω πως θα ξεπερασεις τα 12500 αν ειναι φορτωμενο με εργοστασιακα καλουδια το αμαξια ...Αν ειναι γυμνο απο εργοστασιακα εξτρα θα καθαρισεις με 11600 περιπου
σε τελωνείο δουλεύεις? Εισαι γάτα..
-
Ο χρήστης Blacktan έγραψε:
Blacktan, μήπως έχεις στη διάθεσή σου κατάλογο με εργοστασικές τιμές και άλλων αυτοκινήτων που θα μπορούσες να δημοσιοποιήσεις?
για παράδειγμα, για παλιό ΤΤ225, νέα Boxster S 3.400, και 350Ζ?
Εχω καταλογο ναι .
ΤΤ turbo quatro coupe 2003 CIF 15.000 ευρω (χ30%)
Boxter S 987 2005 Cif 32000 (x50%)
350Z Coupe Premium Pack 280ps 2004 CiF 19000 (x50%)Εβαλα τυχαιες ημερομηνιες , αν θες καποια αλλη πιο συγκεκριμενη στειλε μου ΠΜ ...
an θα μπορουσες να μου πεις και εμενα για αλφα ρομεο 156 gta?montelo 02-03
Για μια 156Gta ΟΧΙ την Selespeed , μοντελο 10ος 2003 και πισω θα κληθεις να πληρωσεις 7000 ευρω φορο αφου η CiF αξια της ειναι 14000 ευρω για εκεινη την χρονια ...
eyxaristv για την πληροφορια.στο ποσο αυτο εχεις αφαιρεση την παλαιοτητα?ενοητε δεν μιλαμε για την selespeed ..ο μεγαύτερος καρκινος που εβγαλε ποτε η αλφα...
-
ειναι αφαιρεμενη ... ναι
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΑΠΟ Ε.Ε.