-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Άν πας για την έκδοση Sport Up μπορεί, εμένα με ικανοποιεί η αρχική έκδοση με τις μικρότερης διαμέτρου ζάντες, και τα καθίσματα ως είναι. επίσης λευκό θα το έπαιρνα, οπότε λίγο πάνω απο 20.000 θα ήταν η τελική τιμή μαζί με τα έξοδα.
Εχεις μετρητά 20Κ+; Αν όχι, τότε υπολογίζεις λάθος την τιμή!
Tότε για κανένα αυτοκίνητο δε θα έπρεπε να σχολιάζουμε την τιμή, ειδικά ως χαμηλή, καθώς μπορεί να προκύψουν δεκάδες άλλοι παράγοντες. Εγώ μιλάω για την τιμή στην οποία μπορώ να το αγοράσω, το πως θα το πληρώσει ο καθένας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Μα ναι, αλλά όταν η τιμή αλλάζει, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, πρέπει να το συνυπολογίσεις.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Άν πας για την έκδοση Sport Up μπορεί, εμένα με ικανοποιεί η αρχική έκδοση με τις μικρότερης διαμέτρου ζάντες, και τα καθίσματα ως είναι. επίσης λευκό θα το έπαιρνα, οπότε λίγο πάνω απο 20.000 θα ήταν η τελική τιμή μαζί με τα έξοδα.
Εχεις μετρητά 20Κ+; Αν όχι, τότε υπολογίζεις λάθος την τιμή!
Tότε για κανένα αυτοκίνητο δε θα έπρεπε να σχολιάζουμε την τιμή, ειδικά ως χαμηλή, καθώς μπορεί να προκύψουν δεκάδες άλλοι παράγοντες. Εγώ μιλάω για την τιμή στην οποία μπορώ να το αγοράσω, το πως θα το πληρώσει ο καθένας είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.
Μα ναι, αλλά όταν η τιμή αλλάζει, ανάλογα με τον τρόπο πληρωμής, πρέπει να το συνυπολογίσεις.
μα αυτο συμβανει σε ολες τις εταιριες εχουν εντοκα προγραμματα!
μπορεις να παρεις το αστρα με 20Κ μετρητα, αν βαλεις 48 δοσεις, μπορει να παει 28Κ.
αυτο δε σημαινει οτι το αμαξι κανει 28κ!
-
Σύμφωνοι, απλά επειδή το 90% θα το αγοράσουν με δόσεις, η τιμή του δεν είναι 20Κ, είναι 21,5Κ , αυτό λέω...
Αν σκοπεύω να αγοράσω με δόσεις, κοιτάζω την τιμή που θα βγει με τις δόσεις!
Δεν ξέρω για τους υπόλοιπους, εγώ θα έλεγχα επιτόκια, πόση προκαταβολή χρειάζεται και συνολικό κόστος όταν πια εξοφληθεί...
Και ξαναλέω: η Seat ποντάρει στο ότι σχεδόν ελάχιστοι θ΄αγοράσουν το συγκεκριμένο μετρητοίς (αφού απευθύνεται σε νεότερες ηλικίες, που θα πάρουν λογικά αμάξι με 'άτοκο' πρόγραμμα...).
Δηλαδή, λογικά από τα αμάξια που θα πουλήσει μετρητοίς, μάλλον έχει ελάχιστο ή μηδενικό κέρδος, απλά η τιμή λειτουργεί σαν κράχτης. -
Τελοσπάντων, δεν είναι λάθος αυτά που γράφεις αλλά όλοι κρίνουμε την τιμή δίχως να υπολογίζουμε ηλικίες, ποιές τράπεζες θα του προσφέρουν το χαμηλότερο επιτόκιο κ.α.
Αυτός πιστέυω πως είναι και ο πλέον ορθός καθώς αν αρχίζουμε να βάζουμε και άλλες παραμέτρος δε θα μπορούμε να βγάλουμε άκρη. -
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
Τελοσπάντων, δεν είναι λάθος αυτά που γράφεις αλλά όλοι κρίνουμε την τιμή δίχως να υπολογίζουμε ηλικίες, ποιές τράπεζες θα του προσφέρουν το χαμηλότερο επιτόκιο κ.α.
Αυτός πιστέυω πως είναι και ο πλέον ορθός καθώς αν αρχίζουμε να βάζουμε και άλλες παραμέτρος δε θα μπορούμε να βγάλουμε άκρη.Εεεε, κάπου εδώ βασίζεται και η Seat!
-
η θεση οδηγησης θεωρειται κορυφαια στο νεο λεον ετσι δεν ειναι?
-
Είναι πολύ καλή όντως. Αλλά υπάρχει θέμα με την ορατότητα γμτ.
-
Η θέση οδήγησης είναι πραγματικά κορυφαία καμία σχέση με τα άλλα hatchback.
Γενικώς το αυτοκίνητο είναι ένα πραγματικά οδηγοκεντρικό αμάξι. Σωστά στημένο, με σκληρή ανάρτηση (sport, sport up) και πολύ καλά κρατήματα.Το 1.6 MPI sport που έχω είναι πολύ πιο καλά στημένο σε σχέση με το Golf GT (170PS) του κολλητού μου. Βγαίνοντας από το Leon και μπαίνοντας στο GT νομίζεις πως μπαίνεις σε βάρκα (η οποία όμως πάει πολύ γρήγορα!).
-
πράγματι η ορατότητα είναι σχετικά περιορισμένη για hatchback. Είναι όμως θέμα συνήθειας, εμένα δε με ενοχλεί πάντως.
-
πως θεωρειται κορυφαια μια θεση στην οποια δε βλεπεις καλα?
-
Λοιπόν αυτό που λες ότι 'πως θεωρειται κορυφαια μια θεση στην οποια δε βλεπεις καλα' είναι όντως παράδοξο αλλά έτσι είναι!
Σε κανένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο δε βλέπεις καλά.
Και όμως τις καλύτερες θέσεις οδήγησης έχουν τα σπορ αυτοκίνητα και την καλύτερη ορατότητα τα πολυμορφικά.
Αν μπεις σε supercar θα δεις ότι είναι όλα κλειστοφοβικά. Είναι το μειονέκτημα για να έχεις 'sport' ή 'άγριο' 'look' καθώς αυτό επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση μικρών γυάλινων επιφανειών σε σχέση με τις λαμαρίνες με αποτέλεσμα την κακή ορατότητα.
Θεωρητικά θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα κατά τα άλλα sport αυτοκίνητο με μεγάλα τζάμια και καλή ορατότητα αλλά λόγω εμφάνισης δε θα το έπαιρνε κανείς!
Αν δεν μπορείς να μπεις σε supercar τότε πήγαινε στην Audi της γειτονιάς και μπες μέσα σ' ένα ΤΤ coupe και μετά πες μας για την ορατότητα.
-
To πρόβλημα για μένα δεν ήταν οι κλειστοφοβικές τάσεις, αλλά οι πλαινές κολώνες. Δεν μου πάει δηλαδή προς supercar...αν είναι έτσι, το C3 είναι αντίπαλος της Ζonda!
-
Sport αυτοκίνητο σημαίνει συμβιβασμούς σε κάποια πράγματα.
Όταν αποκτήσεις τη Zonda (στο εύχομαι) θα δεις πως θα πρέπει να συμβιβαστείς σε 1002 πράγματα τα οποία θεωρούσες δεδομένα στο C3!
Για το λόγο αυτόν κράτησε το C3, για τις καθημερινές σου μετακινήσεις, μην το δώσεις για προκαταβολή....
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Θεωρητικά θα μπορούσαν να φτιάξουν ένα κατά τα άλλα sport αυτοκίνητο με μεγάλα τζάμια και καλή ορατότητα αλλά λόγω εμφάνισης δε θα το έπαιρνε κανείς!
Για να καταλάβω, ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ φτιάξανε;
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Σε κανένα πραγματικά σπορ αυτοκίνητο δε βλέπεις καλά.
Αρα πχ το 106 Rallye δεν είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητο...
Επίσης, μάλλον ένα στοιχείο της κακής ορατότητας, είναι οι τοποθέτηση των υαλοκαθαριστήρων στις κολώνες. Μπορεί να είναι πολύ εφετζίδικη σαν λύση και είναι όμορφοι όταν δουλεύουν, αλλά και όταν κρύβονται, αλλά η κολώνα γίνεται πολύ φαρδιά... -
Όχι φίλε μου κανένα 106 rallye, Leon Cupra, Golf GTI δεν είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητο, αλλά σπορ έκδοση συμβατικού μοντέλου.
Απευθύνονται σ' εκείνους (εμάς) που δεν έχουμε τα λεφτά να πάρουμε την 911, την F430, τη Murcielago, ή ακόμα και την Cayman, τη Ζ4 coupe, κτλ, που θα θέλαμε στα όνειρα μας να έχουμε και που είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητα.
Το γεγονός ότι το Leon πάει να μιμηθεί τα σπορ αυτοκίνητα περισσότερο από τα Golf, Astra, 106, 206, κτλ έχει το αποτέλεσμα που σχολιάζουμε εδώ.
-
το υπεραμαξι θα κινειται μεσα στην αθηνα και στη θεσσαλονικη?
εγω ξερω οτι μπηκα μεσα στο λεον και δεν εβλεπα καλα...ειναι απο τις σπανιες φορες που μου χει συμβει αυτο και το θεωρησα και λιγο επικινδυνο..και δεν ειμαι και λιλιπουτειος να πω οτι βυθιστηκα στο καθισμα...
τεσπα αποψη μου ειναι οτι η θεση δεν ειναι κορυφαια αλλα who cares!
-
Άλλο σπορ/κουπέ αυτοκίνητο και άλλο γρήγορη έκδοση ενός μοντέλου της σειράς/GT/GTI.
To σπορ ή κουπέ μοντέλο το παίρνεις για αυτό που είναι. Με τον αεροδυναμικό του σχεδιασμό και την αίσθηση που αποκομίζεις όταν το οδηγείς, καθώς και για τις υποχωρήσεις και συμβιβασμούς που γνωρίζεις εκ των προτέρων πως πρέπει να κάνεις. Εκεί δεν τίθεται θέμα ορατότητας, χώρων κτλ.
Όμως μια γρήγορη έκδοση ενός εμπορικού μοντέλου, 4θέσιο ή 5θέσιο, ενίοτε με χαρακτήρα GT ή GTI, από τη στιγμή που είναι ένα αυτοκίνητο που τα συνδυάζει όλα (να πας στη δουλειά, για ψώνια, για διασκέδαση, ταξίδια,οδήγηση στην πόλη, οδήγηση στην ΕΟ, να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου διαδρομές που σου αρέσουν κτλ κτλ), οφείλει να σου παρέχει και καλή ορατότητα περιμετρικά του οχήματος.
-
Ο χρήστης Lapin έγραψε:
Όχι φίλε μου κανένα 106 rallye, Leon Cupra, Golf GTI δεν είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητο, αλλά σπορ έκδοση συμβατικού μοντέλου.Απευθύνονται σ' εκείνους (εμάς) που δεν έχουμε τα λεφτά να πάρουμε την 911, την F430, τη Murcielago, ή ακόμα και την Cayman, τη Ζ4 coupe, κτλ, που θα θέλαμε στα όνειρα μας να έχουμε και που είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητα.
Το γεγονός ότι το Leon πάει να μιμηθεί τα σπορ αυτοκίνητα περισσότερο από τα Golf, Astra, 106, 206, κτλ έχει το αποτέλεσμα που σχολιάζουμε εδώ.
Δηλαδή, η μίμηση ξεκινάει με την αντιγραφή των....αρνητικών στοιχείων και όχι των θετικών! Με τη λογική αυτή, βάψε με μαύρη μπογιά το πίσω τζάμι, να μην βλέπεις τίποτε, για να νιώθεις πως είσαι σε Lamborghini Countach!
Σπορ αυτοκίνητα δεν είναι τα υπεραυτοκίνητα μόνον! Σπορ είναι και η 911 (που έχει μια χαρά ορατότητα...) αλλά και πιο γήινα , όπως το 106 Rallye , το οποίο θεωρώ πραγματικά σπορ αυτοκίνητο, γιατί σπορ δεν είναι πρώτα η εμφάνιση, αλλά η επίδοση, το απλό και καθαρό Performance!
Τέσπα, εγώ γενικά έχω και μια διαφορετική άποψη στο πως κρίνουμε τ' αυτοκίνητα, οπότε δεν χρειάζεται να διαφωνούμε επί μακρόν...
Στην τελική, δεν είναι η ορατότητα το πρόβλημα του Leon, οι περισσότεροι την συνηθίζουν... Το ταμπλό είναι που δεν χωνεύεται με τίποτε , από μένα τουλάχιστον...
Μπορώ ν' αντέξω την εξωτερική εμφάνιση, την ορατότητα , αλλά όχι το ταμπλό! Στην τελική, είσαι τόσες ώρες την ημέρα μέσα και θέλεις ν' αγναντεύεις κάτι ομορφότερο!
Βέβαια περί ορέξεως... -
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Όχι φίλε μου κανένα 106 rallye, Leon Cupra, Golf GTI δεν είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητο, αλλά σπορ έκδοση συμβατικού μοντέλου.
Απευθύνονται σ' εκείνους (εμάς) που δεν έχουμε τα λεφτά να πάρουμε την 911, την F430, τη Murcielago, ή ακόμα και την Cayman, τη Ζ4 coupe, κτλ, που θα θέλαμε στα όνειρα μας να έχουμε και που είναι πραγματικά σπορ αυτοκίνητα.
Το γεγονός ότι το Leon πάει να μιμηθεί τα σπορ αυτοκίνητα περισσότερο από τα Golf, Astra, 106, 206, κτλ έχει το αποτέλεσμα που σχολιάζουμε εδώ.
Δηλαδή, η μίμηση ξεκινάει με την αντιγραφή των....αρνητικών στοιχείων και όχι των θετικών! Με τη λογική αυτή, βάψε με μαύρη μπογιά το πίσω τζάμι, να μην βλέπεις τίποτε, για να νιώθεις πως είσαι σε Lamborghini Countach!
Σπορ αυτοκίνητα δεν είναι τα υπεραυτοκίνητα μόνον! Σπορ είναι και η 911 (που έχει μια χαρά ορατότητα...) αλλά και πιο γήινα , όπως το 106 Rallye , το οποίο θεωρώ πραγματικά σπορ αυτοκίνητο, γιατί σπορ δεν είναι πρώτα η εμφάνιση, αλλά η επίδοση, το απλό και καθαρό Performance!
Τέσπα, εγώ γενικά έχω και μια διαφορετική άποψη στο πως κρίνουμε τ' αυτοκίνητα, οπότε δεν χρειάζεται να διαφωνούμε επί μακρόν...
Στην τελική, δεν είναι η ορατότητα το πρόβλημα του Leon, οι περισσότεροι την συνηθίζουν... Το ταμπλό είναι που δεν χωνεύεται με τίποτε , από μένα τουλάχιστον...
Μπορώ ν' αντέξω την εξωτερική εμφάνιση, την ορατότητα , αλλά όχι το ταμπλό! Στην τελική, είσαι τόσες ώρες την ημέρα μέσα και θέλεις ν' αγναντεύεις κάτι ομορφότερο!
Βέβαια περί ορέξεως...Ηιgh Fidelity ειπες οτι δεν χωνευεις το εσωτερικο του Leon.
Aν πρεπει να διαλεξεις αναμεσα στην εξωτερικη εμφανιση
των Leon,Golf,Astra (ολα τριθυρα εκτος απο Leon)
Ποια θα ηταν η σειρα επιλογης σου?
Seat Leon 2005