-
Ο χρήστης offset έγραψε:
Οφείλω να ομολογήσω οτι το κλιο έκανε καλύτερα παντιλίκια με τον Σιμόν στο τιμόνι.Συμφωνω.Φανηκε να εχει πολύ καλύτερο κοντρολ με το κλιο
-
-
edit: άκυρο
-
δεν ξέρω εάν έχει μπει ...τα 2 typeR στο Fifth Gear
το japanese όλα τα λεφτά!
Fifth Gear - [12x03] - 2007 09 17 [RiVER] avi
στα χέρια της Vicky είναι 3 δεύτερα γρηγορότερο από το Ευρωπαϊκο (και 20 τόσα άλογα λιγότερα βέβαια το 3πορτο...)
-
Coyote σου βρηκα τη λυση για την κατανάλωση....
http://www.autobloggreen.com/2007/10/24 ... -at-least/
-
-
Στο τελευταιο Top Gear ο Clarkson το θαβει κυριολεκτικα. Λεει οτι περιμεναμε ολοι μας να ειναι καλυτερο απο το προηγουμενο αλλα ειναι χειροτερο. Μαλιστα βαζει το παλιο και το καινουριο στην πιστα μαζι οπου φυσικα το παλιο ειναι αρκετα πιο γρηγορο. (χρονους δεν ειπε αλλα με το ματι του ριχνει πανω απο 1-1,5 δευτερολεπτο στη γραμμη τερματισμου)
Στο δρομο επισης λεει οτι ειναι πολυ σκληρη η αναρτηση του και οτι δεν ειναι καθολου ανετο.
Κριμα που επιβεβαιωνονται τουλαχιστον στην πιστα οσα λεει...
Τελος με τον Stig στην πιστα ειναι και παλι πιο γρηγορο απο το GTi. (1.33.5 εναντι 1.33.7 του GTi) -
Καλά σε απόλιτους χρόνους μπορεί να είναι λίγο πιο αργό απο το παλιό αλλα ενα δυο ελαφρά πειραγματάκια και έχει έρθει στα ίσια του. Δεκάδες βελτιωτές ανα τον κόσμο ασχολούνται με την χόντα και έχουν καταφέρει να κρύβονται πολλά τουρμπίσια. Αναμενόμενο ήταν εξάλου να είναι λίγο πιο αργό αφού έγινε αμάξι τώρα. Έχει ποιότητα κατασκευής, αξοπλισμό άξιο του ανταγωνισμού και στο κάτω κάτω όταν ακούς τον κινητήρα να στροφάρει και να ακούγεται όπως κανένα τουρμπίσιο δεν μπορεί...ποιος την χ@ζει την άνεση. Όποιος θέλει άνεση ας πάρει ένα οικογενιακό. Το προηγούμενο με την γύμνια του περισσοτερο σε καθαρόαιμο έμοιαζε και φυσικά δεν θα μπορούσε να βγεί κάτι τέτοιο σήμερα.
-
καλα εφαγε χοντρο θαψιμο, τουλαχιστονστην Ευρωπη ειναι και αισθητα πιο φθηνο απο τον ανταγωνισμο, ενω εδω...
-
εχει κανείς στο youtube το test του Clarkson??
-
Ο χρήστης SSK έγραψε:
εχει κανείς στο youtube το test του Clarkson??This video is no longer available due to a copyright claim by BBC Worldwide Ltd.
-
φούστηδες Αγγλοι...
-
Ο χρήστης SSK έγραψε:
φούστηδες Αγγλοι...γιατί ;
αφού σου το δίνουν επίσημα από το site τους και μάλιστα να το αποθηκεύσεις και να το κρατήσεις.
http://www.finalgear.com/shows/topgear/ και κατεβάζεις μέσω του μTorrent για παράδειγμα από εδώ
-
γιατι είναι φουστηδες....
Ειναι σαν αυτό που λέγανε στο ΑΜΑΝ.....
ΑΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΛΕΜΕ....
-
Τι λέτε ρε παιδιά, fansite είναι το final gear, δεν είναι επίσημο site! Σε καμία περίπτωση δεν διατίθεται νόμιμα το copyrighted material του Top/Fifth/X gear μέσω torrents...
Φιλικά
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Καλά σε απόλιτους χρόνους μπορεί να είναι λίγο πιο αργό απο το παλιό αλλα ενα δυο ελαφρά πειραγματάκια και έχει έρθει στα ίσια του. Δεκάδες βελτιωτές ανα τον κόσμο ασχολούνται με την χόντα και έχουν καταφέρει να κρύβονται πολλά τουρμπίσια. Αναμενόμενο ήταν εξάλου να είναι λίγο πιο αργό αφού έγινε αμάξι τώρα. Έχει ποιότητα κατασκευής, αξοπλισμό άξιο του ανταγωνισμού και στο κάτω κάτω όταν ακούς τον κινητήρα να στροφάρει και να ακούγεται όπως κανένα τουρμπίσιο δεν μπορεί...ποιος την χ@ζει την άνεση. Όποιος θέλει άνεση ας πάρει ένα οικογενιακό. Το προηγούμενο με την γύμνια του περισσοτερο σε καθαρόαιμο έμοιαζε και φυσικά δεν θα μπορούσε να βγεί κάτι τέτοιο σήμερα.Κοιτα σε εμφανιση το καινουριο δεν παιζεται. Τα ειχε διπλα διπλα στο test και τεραστια η διαφορα. Απλα δεν καταλαβαινω γιατι βγαλανε την πολλαπλων συνδεσμων απο το καινουριο. Η καινουτρια σκληρη μεν αλλα πολυ κουτσουρο οπως εχω καταλαβει, και ολα αυτα λογω ημιακαμπτου. Θα μου πεις κοστος... Ποσο παραπανω δηλαδη...Δηλαδη η ford, η VW και η Mazda ειναι χαζες που το κρατανε. Γιατι στο κατω κατω δεν βαζουν την αναρτηση sedan Type-R και το μπλοκε του.Τεσπα...
Σιγουρα βελτιωνεται αλλα μην σκασεις και ενα καρο λεφτα...
Αν μπεις site jas motorsport θα δεις προτασεις μεχρι και σε αγωνα να το κατεβασεις. -
Απλα δεν καταλαβαινω γιατι βγαλανε την πολλαπλων συνδεσμων απο το καινουριο
Απ οσο ξερω ηταν λογω εξοικονομησης χωρου που επιλεχτηκε η ημιακαμπτος.
-
Ο χρήστης 007 έγραψε:
Απλα δεν καταλαβαινω γιατι βγαλανε την πολλαπλων συνδεσμων απο το καινουριο
Απ οσο ξερω ηταν λογω εξοικονομησης χωρου που επιλεχτηκε η ημιακαμπτος.
To ξερω και για λογους κοστους μιας και ο ημιακαμπτος αξονας ειναι πιο φτηνη λυση. Αυτο ομως επηρεαζει την οδικη συμπεριφορα αρκετα. Πειτε μου δεν περιμενατε ολοι να ειναι καλυτερο σε αυτο τον τομεα απο το προηγουμενο ή εστω στα ιδια επιπεδα???
Γιατι αυτο που καταφερνει ειναι να ειναι χειροτερο εστω και για λιγο -
Δεν την επηρεάζει καθόλου
Μάριος Ξανθάκος στο gti της χρονιάς
Τα εχουμε πει αυτά -
Ο χρήστης coyote έγραψε:
Δεν την επηρεάζει καθόλουΜάριος Ξανθάκος στο gti της χρονιάς
Τα εχουμε πει αυτάi know...i 've been there!
Honda Civic Type-R 2007