-
Ε, καλά, στο Nuerburgring, πάντως, δεν ήταν και τόσο δύσκολο... Ήταν ο αδερφός μου εκει και έτσι όπως ήταν ο καιρός, ήξερε κι ο ίδιος τί έρχεται και μου έστελνε sms weather report...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Το θεμα του Χαμιλτον απλα θα ειχε μασκαρευτει, οχι λυθει.Ε, οκ, αλλά επειδή στην τελική γίνεται η σούμα των βαθμών, το αποτέλεσμα κοιτάμε και το αποτέλεσμα δε θα ήταν 0. Θα ήταν από 8 έως 5.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς και τον ένα προμηθευτή ελαστικών είναι πλέον πολύ δύσκολο να καταστραφεί κάποιος επειδή λιώνει τα λάστιχά του. Αυτό συνέβαινε πριν λίγα χρόνια που απαγορεύτηκε η αλλαγή ελαστικών, αλλά σήμερα καμία από τις δύο γόμες δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω φθοράς. Πιό συχνά αντιμετωπίζει το ελαστικό graining στην αρχή της ζωής του, παρά λιώσιμο στο τέλος του.Όπως ειπώθηκε, το όλο θέμα του Hamilton θα είχε λήξει και θα είχε κριθεί πετυχημένο αν έμπαινε 4 γύρους πριν μέσα. Απλά περίμεναν να σιγουρευτούν τί λάστιχα θα βάλουν μετά, για να μην αναγκαστούν να ξαναμπούν βεβιασμένα.
Ολόσωστος!
Το παράδειγμα του 2005 το ανέφερα πρόχειρα. Βέβαια τότε ο Αλόνσο είχε Μισλέν. Ο Ράικκονεν ίσως είχε Μπριτζ.
Δε θυμάμαι είχε μήπως κι αυτός τα γαλλικά;
-
Η φθορά των ελαστικών του είναι ένα θέμα, στην περίπτωση όμως του Λούη που είναι εκπληκτικά ταχύς θα έπρεπε να μετριάζεται και όχι να υπερτονίζεται από την στρατηγική (όπως δυστυχώς έγινε στην Κίνα) . Το πραγματικά δύσκολο θα ήταν αν και τα ελαστικά έλιωνε και δεν ήταν και ταχύς. Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως δεν χρειάζεται να προσπαθήσει κι ο ίδιος να βελτιωθεί σε αυτόν τον τομέα.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
- Ειδικα για το 12 αν καποιος δεν τεσταρει τις τελικες δεν μπορει να ξερει τιποτα (και να πει τιποτα)
Ούτε οι τελικές λένε τίποτα. Μπορεί να ακουμπήσαν την ίδια τελική και η πορεία μέχρι αυτή να ήταν διαφορετική.
Τωρα γενικη κουβεντα κανουμε. Αν ειχαν διαφορα στο φτερο ή οτι αλλο να επαιξε σε μια ευθεια 1200 μετρων, η διαφορα θα ηταν εμφανης σε καποιο γυρο που ο Αλονσο δεν θα ειχε κανει λαθος (φανταζομαι μπορεσε να κανει ενα σωστο γυρο το κουλαδι).
- Αποδιδεις ολα τα λαθη στον οδηγο, οταν το ζητουμενο ειναι αλλο.
Ο Alonso είπε ότι 'κάτι' του έκαναν κι ότι αυτός δεν έκανε κάποιο λάθος. Αν μας έλεγε 'έκανα κάποια λάθη γιατί οι πιέσεις των ελαστικών δεν ήταν σωστές' θα ήταν μια πολύ πιό λογική φράση.
Για την ακριβεια, ο Αλονσο ειπε απλα οτι δεν πιστευει οτι εκανε λαθος. Τα ρέστα ειναι απλως σάλτσες
-
Νομίζω οτι υπερθεματίζεται η αδυναμία του αυτή ακριβώς γιατί δεν μπορεί να θεωρείς εαυτόν κορυφαίο κ πρωταθλητή κ να μην μπορείς να ελέγξεις την φθορά των ελαστικών σου.Εκεί νομίζω οτι ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά,όταν έχεις πλήρη επίγνωση του τι κάνεις κ πώς(μην παρεξηγηθώ δεν ισχυρίζομαι οτι εγώ θα τα έκανα καλύτερα,τις επιλογές του κρίνω).Από το onboard φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα φθοράς κ σε κάποια σημεία πήγαινε βάρκα γυαλό.Αξιέπαινος βέβαια που κράτησε το μονοθέσιο κ δεν είχε κάποια έξοδο νωρίτερα.
Τελικά από το αποτέλεσμα αποδεικνύεται οτι καλύτερα μισό δευτερόλεπτο αργότερος στο γύρο κ με ασφαλή τερματισμό με πόντους παρά οδήγηση στο όριο φέρνοντας όμως κ τα ελαστικά στο όριο κ χάνοντας ό,τι έχεις με υπερπροσπάθεια καταφέρει.Ο συγκεκριμένος τερματισμός ήταν από τους σημαντικότερους κ απέδειξε οτι απλά δεν..
Αφού μετράμε τόσο το αποτέλεσμα,η εικόνα για εμένα αυτό δείχνει οτι απλά δεν...
-
-
milagro ειναι το θαυμα, για οσους δεν κατεχουν
-
σπρωωωωξτρεεε ρεε σπρώξτεεε ...
Ντένις...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
milagro ειναι το θαυμα, για οσους δεν κατεχουνΓενικά δεν κατέχω, αλλά 'esta clavado' πρέπει να σημαίνει 'έχει κολλήσει'.
-
Χωρις πλακα δε χορταινω να το βλεπω! Θρυλικες σκηνες! All-time-classic!
Μια 3x3 αμμοπαγιδα ειχε μεινει σ'ολη την πιστα και πηγε κι επεσε μεσα με ταχυτητα -10
Καλα το σπρωξιμο απ'τα κινεζακια...Μου θυμισε τοτε με το McNish στα δοκιμαστικα της Ιαπωνιας που τους πηρε κανα 3ωρο να στησουν τη μπαριερα! Ολο χειρονομιες και αποτελεσμα μηδεν
Ο Ντενις (η προσωποποιηση της ηρεμιας και του 'ολα υπο ελεγχο') ακουμπαει με το χερι του το σαγονι και μετα το μετωπο - εκει πια ξερεις οτι βρισκεται σε κατασταση πανικου
Σε καποια φαση ο Λουης κοιταει πισω και τα κινεζακια ως δια μαγειας εχουν εξαφανιστει
Αυτο που ειπε ο Phaethon οτι μολις βγαινει απ'το αμαξι ξεπροβαλλει ο γερανος
Α και βεβαια η cult φιγουρα του κριτη της τελευταιας στροφης - πισω του γινεται Ο χαμος κι αυτος στον κοσμο του

-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Αυτο που ειπε ο Phaethon οτι μολις βγαινει απ'το αμαξι ξεπροβαλλει ο γερανοςΧεχε, μα είναι φοβερή και η γλώσσα του σώματος... ξανακοιτάει πίσω το όχημα σα να λέει 'ωχ, να ξαναμπώ? μπα, δεν έχει κουμπί για μίζα... φτουυυ'
-
Ο Dennis ήταν όλα τα λεφτά όταν πήγε να πιάσει την οθόνη στον πανικό του. Τελείως ανθρώπινη αντίδραση του τύπου 'Σπρώχτε ρε μη σας γ@μήσω!!!!!!!!!!!!'
-
Πω πω τι ξενέρωμα
Του βαλα ένα άστρο εκεί στο YouTube (poor rate)
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Κάτι αντίστοιχο έκανε και ο MS στην Αυστρία κάποια χρονιά που έκανε ταχύτερο γύρο κάνοντας ένα μεγάλο παντιλίκι στη μέση της πίστας περίπου.
Ο Α που τελειώνει τα λάστιχα του παίρνοντας διαφορά, τα αλλάζει και συνεχίζει είναι χειρότερος του Β που τα φυλάει, τα αλλάζει αργότερα και χάνει; Γιατί ακριβώς τα φυλάει; Στο μουσείο θα τα βάλει;
Καλό αυτό!!
-
Πολυ γέλιο το βιντεακι!!!
Δεν κρυβουν τη χαρας τους!
Νομιζω το ιδιο θα εκαναν και οι βρετανοι εαν ηταν σε αντιστοιχη θεση... -
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Απλά η στρατηγική διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα είναι κι αυτή μέσα στο παιχνίδι αξιοποίησης όλων των παραγόντων που λαμβάνει υπόψη του ένας Χ οδηγός σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Ο Β οδηγός μπορεί να μη λιώνει τόσο τη γόμα του πίσω αριστερού ελαστικού πχ αλλά σιγουρεύει τον τερματισμό του πηγαίνοντας συντηρητικά. Είναι θέμα επιλογής και οδηγικού τρόπου προσέγγισης. Όταν ο Ράικκονεν στη γερμανία πήγαινε 'με τα χίλια' για τη νίκη το 2005 είχε φάει τόσο πολύ το λάστιχό του που από τους κραδασμούς έσπασε η ανάρτηση με αποτέλεσμα όχι μόνο να χάσει τη νίκη από τον 'τσούκου-τσουκά' Αλόνσο, αλλά και να έχει ένα επικίνδυνο ατύχημα και φυσικά 0 εις το πηλίκον (=βαθμούς)!Αυτό λέω και εγώ. Είναι θέμα επιλογής, οδηγικού στυλ ή και ρίσκου αν θέλεις. Δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα. Αν είναι σωστό ή λάθος φαίνεται τελικά από το αποτέλεσμα.
Σε άλλους αγώνες του βγαίνει, σε άλλους όχι. -
Αφιερωμενο στους οπαδούς τους Hamilton και στο ΕΣΡ του thread...
''Τελικά η Formula 1 δεν πρόκειται να ησυχάσει αν δεν τελειώσει το πρωτάθλημα. Γιατί κάθε μέρα που περνάει, ξεσπάει και ένα νέο σκάνδαλο, ένα νέο σίριαλ που αναστατώνει το αγαπημένο μας σπορ. Το τελευταίο «μπαμ» αναφέρει νέα έρευνα της παγκόσμιας ομοσπονδίας με αποδέκτη τη McLaren, σχετικά με φήμες που θέλουν τη Βρετανική ομάδα να σαμποτάρει το μονοθέσιο του Fernando Alonso στην Κίνα! Η Ισπανική εφημερίδα ‘La Nueva Espana’ αναφέρει ότι τα ελαστικά του Fernando Alonso στο 3ο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών στη Σαγκάη, ήταν παραφουσκωμένα, ως συνέπεια υπερθέρμανσής τους προτού αυτά τοποθετηθούν στην MP4-22 του Ισπανού.
«Νομίζω ότι ακόμα διεξάγουν έρευνα. Οι πιέσεις ήταν πολύ υψηλές, περισσότερο του φυσιολογικού αλλά δεν ξέρω αν ήταν σαμποτάζ ή αν υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση», δήλωσε ο Alonso, 24 ώρες μετά το συμβάν που τον καταπόντισε έξι δέκατα πίσω από τον χρόνο του teammate του και διεκδικητή του τίτλου, Lewis Hamilton.''
Τα λογια ειναι περιττα για την Μclaren και τον Dennis.
Aυτα για να κλεισουμε το θεμα.Μιg διαβασε να καταλαβεις.. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
Τα λογια ειναι περιττα για την Μclaren και τον Dennis.
Aυτα για να κλεισουμε το θεμα.Μιg διαβασε να καταλαβεις.. -
Ο χρήστης tommaso έγραψε:
[snip]
Τα λογια ειναι περιττα για την Μclaren και τον Dennis.
Aυτα για να κλεισουμε το θεμα.Μιg διαβασε να καταλαβεις..Μήπως πρέπει να καταλάβεις εσύ ότι επαναλαμβάνοντας παραθέσεις που έχουν ήδη παρατεθεί πρόσφατα σε προηγούμενες σελίδες δείχνουν ότι δεν παρακολουθείς καν τη ροή της συζήτησης κι απλά παραθέτεις για να παραθέσεις;
Τι να διαβάσω; Το χιλιοδιαβασμένο; Είναι 3η φορά που το παραθέτετε και το χρησιμοποιείς κιόλας λες και γράφει το συμπέρασμα καμιάς έρευνας που διεξήχθη. Έχουμε ακούσει τις άπειρες παπαρίες από τον Ζορρό φέτος κι έχει φάει το κράξιμο της αρκούδας, τί σε κάνει να νομίζεις ότι θα τον πιστέψουμε τώρα;
Επίσημο thread: GP Kίνας - Shanghai 2007