Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επίσημο thread: GP Kίνας - Shanghai 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Επίσημο thread: GP Kίνας - Shanghai 2007
    • 1
    • 2
    • 19
    • 20
    • 21
    • 22
    • 23
    • 26
    • 27
    • 21 / 27
    Formula 1
    61
    531
    1092
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      phaethon last edited by

      Ε, καλά, στο Nuerburgring, πάντως, δεν ήταν και τόσο δύσκολο... Ήταν ο αδερφός μου εκει και έτσι όπως ήταν ο καιρός, ήξερε κι ο ίδιος τί έρχεται και μου έστελνε sms weather report...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • P
        phaethon last edited by

        Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
        Το θεμα του Χαμιλτον απλα θα ειχε μασκαρευτει, οχι λυθει.

        Ε, οκ, αλλά επειδή στην τελική γίνεται η σούμα των βαθμών, το αποτέλεσμα κοιτάμε και το αποτέλεσμα δε θα ήταν 0. Θα ήταν από 8 έως 5.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red-spirit last edited by

          Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
          Με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς και τον ένα προμηθευτή ελαστικών είναι πλέον πολύ δύσκολο να καταστραφεί κάποιος επειδή λιώνει τα λάστιχά του. Αυτό συνέβαινε πριν λίγα χρόνια που απαγορεύτηκε η αλλαγή ελαστικών, αλλά σήμερα καμία από τις δύο γόμες δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα λόγω φθοράς. Πιό συχνά αντιμετωπίζει το ελαστικό graining στην αρχή της ζωής του, παρά λιώσιμο στο τέλος του.

          Όπως ειπώθηκε, το όλο θέμα του Hamilton θα είχε λήξει και θα είχε κριθεί πετυχημένο αν έμπαινε 4 γύρους πριν μέσα. Απλά περίμεναν να σιγουρευτούν τί λάστιχα θα βάλουν μετά, για να μην αναγκαστούν να ξαναμπούν βεβιασμένα.

          Ολόσωστος!

          Το παράδειγμα του 2005 το ανέφερα πρόχειρα. Βέβαια τότε ο Αλόνσο είχε Μισλέν. Ο Ράικκονεν ίσως είχε Μπριτζ.

          Δε θυμάμαι είχε μήπως κι αυτός τα γαλλικά;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            migf1 last edited by

            Η φθορά των ελαστικών του είναι ένα θέμα, στην περίπτωση όμως του Λούη που είναι εκπληκτικά ταχύς θα έπρεπε να μετριάζεται και όχι να υπερτονίζεται από την στρατηγική (όπως δυστυχώς έγινε στην Κίνα) . Το πραγματικά δύσκολο θα ήταν αν και τα ελαστικά έλιωνε και δεν ήταν και ταχύς. Χωρίς φυσικά αυτό να σημαίνει πως δεν χρειάζεται να προσπαθήσει κι ο ίδιος να βελτιωθεί σε αυτόν τον τομέα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greo last edited by

              Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

              1. Ειδικα για το 12 αν καποιος δεν τεσταρει τις τελικες δεν μπορει να ξερει τιποτα (και να πει τιποτα)

              Ούτε οι τελικές λένε τίποτα. Μπορεί να ακουμπήσαν την ίδια τελική και η πορεία μέχρι αυτή να ήταν διαφορετική.

              Τωρα γενικη κουβεντα κανουμε. Αν ειχαν διαφορα στο φτερο ή οτι αλλο να επαιξε σε μια ευθεια 1200 μετρων, η διαφορα θα ηταν εμφανης σε καποιο γυρο που ο Αλονσο δεν θα ειχε κανει λαθος (φανταζομαι μπορεσε να κανει ενα σωστο γυρο το κουλαδι).

              1. Αποδιδεις ολα τα λαθη στον οδηγο, οταν το ζητουμενο ειναι αλλο.

              Ο Alonso είπε ότι 'κάτι' του έκαναν κι ότι αυτός δεν έκανε κάποιο λάθος. Αν μας έλεγε 'έκανα κάποια λάθη γιατί οι πιέσεις των ελαστικών δεν ήταν σωστές' θα ήταν μια πολύ πιό λογική φράση.

              Για την ακριβεια, ο Αλονσο ειπε απλα οτι δεν πιστευει οτι εκανε λαθος. Τα ρέστα ειναι απλως σάλτσες

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sosna last edited by

                Νομίζω οτι υπερθεματίζεται η αδυναμία του αυτή ακριβώς γιατί δεν μπορεί να θεωρείς εαυτόν κορυφαίο κ πρωταθλητή κ να μην μπορείς να ελέγξεις την φθορά των ελαστικών σου.Εκεί νομίζω οτι ξεχωρίζουν οι άντρες από τα παιδιά,όταν έχεις πλήρη επίγνωση του τι κάνεις κ πώς(μην παρεξηγηθώ δεν ισχυρίζομαι οτι εγώ θα τα έκανα καλύτερα,τις επιλογές του κρίνω).Από το onboard φαίνεται ξεκάθαρα το πρόβλημα φθοράς κ σε κάποια σημεία πήγαινε βάρκα γυαλό.Αξιέπαινος βέβαια που κράτησε το μονοθέσιο κ δεν είχε κάποια έξοδο νωρίτερα.

                Τελικά από το αποτέλεσμα αποδεικνύεται οτι καλύτερα μισό δευτερόλεπτο αργότερος στο γύρο κ με ασφαλή τερματισμό με πόντους παρά οδήγηση στο όριο φέρνοντας όμως κ τα ελαστικά στο όριο κ χάνοντας ό,τι έχεις με υπερπροσπάθεια καταφέρει.Ο συγκεκριμένος τερματισμός ήταν από τους σημαντικότερους κ απέδειξε οτι απλά δεν..

                Αφού μετράμε τόσο το αποτέλεσμα,η εικόνα για εμένα αυτό δείχνει οτι απλά δεν...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pininfarina last edited by

                  http://uk.youtube.com/watch?v=cblOzq9c2Bk

                  Στο Tele5 τρελαινονται!

                  Ετσι τον π***η! Bueno! Brazil!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    greo last edited by

                    milagro ειναι το θαυμα, για οσους δεν κατεχουν

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spike last edited by

                      σπρωωωωξτρεεε ρεε σπρώξτεεε ...

                      Ντένις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cavallino last edited by

                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                        milagro ειναι το θαυμα, για οσους δεν κατεχουν

                        Γενικά δεν κατέχω, αλλά 'esta clavado' πρέπει να σημαίνει 'έχει κολλήσει'.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          pininfarina last edited by

                          Χωρις πλακα δε χορταινω να το βλεπω! Θρυλικες σκηνες! All-time-classic!

                          Μια 3x3 αμμοπαγιδα ειχε μεινει σ'ολη την πιστα και πηγε κι επεσε μεσα με ταχυτητα -10

                          Καλα το σπρωξιμο απ'τα κινεζακια...Μου θυμισε τοτε με το McNish στα δοκιμαστικα της Ιαπωνιας που τους πηρε κανα 3ωρο να στησουν τη μπαριερα! Ολο χειρονομιες και αποτελεσμα μηδεν

                          Ο Ντενις (η προσωποποιηση της ηρεμιας και του 'ολα υπο ελεγχο') ακουμπαει με το χερι του το σαγονι και μετα το μετωπο - εκει πια ξερεις οτι βρισκεται σε κατασταση πανικου

                          Σε καποια φαση ο Λουης κοιταει πισω και τα κινεζακια ως δια μαγειας εχουν εξαφανιστει

                          Αυτο που ειπε ο Phaethon οτι μολις βγαινει απ'το αμαξι ξεπροβαλλει ο γερανος

                          Α και βεβαια η cult φιγουρα του κριτη της τελευταιας στροφης - πισω του γινεται Ο χαμος κι αυτος στον κοσμο του

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            phaethon last edited by

                            Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                            Αυτο που ειπε ο Phaethon οτι μολις βγαινει απ'το αμαξι ξεπροβαλλει ο γερανος

                            Χεχε, μα είναι φοβερή και η γλώσσα του σώματος... ξανακοιτάει πίσω το όχημα σα να λέει 'ωχ, να ξαναμπώ? μπα, δεν έχει κουμπί για μίζα... φτουυυ'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • E
                              eddie_147 last edited by

                              Ο Dennis ήταν όλα τα λεφτά όταν πήγε να πιάσει την οθόνη στον πανικό του. Τελείως ανθρώπινη αντίδραση του τύπου 'Σπρώχτε ρε μη σας γ@μήσω!!!!!!!!!!!!'

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                red-spirit last edited by

                                Πω πω τι ξενέρωμα

                                Του βαλα ένα άστρο εκεί στο YouTube (poor rate)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  powergs last edited by

                                  Ο χρήστης ripper έγραψε:

                                  Κάτι αντίστοιχο έκανε και ο MS στην Αυστρία κάποια χρονιά που έκανε ταχύτερο γύρο κάνοντας ένα μεγάλο παντιλίκι στη μέση της πίστας περίπου.

                                  Ο Α που τελειώνει τα λάστιχα του παίρνοντας διαφορά, τα αλλάζει και συνεχίζει είναι χειρότερος του Β που τα φυλάει, τα αλλάζει αργότερα και χάνει; Γιατί ακριβώς τα φυλάει; Στο μουσείο θα τα βάλει;

                                  Καλό αυτό!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    koupris last edited by

                                    Πολυ γέλιο το βιντεακι!!!
                                    Δεν κρυβουν τη χαρας τους!
                                    Νομιζω το ιδιο θα εκαναν και οι βρετανοι εαν ηταν σε αντιστοιχη θεση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • R
                                      ripper last edited by

                                      Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
                                      Απλά η στρατηγική διαχείριση των ελαστικών κατά τη διάρκεια του αγώνα είναι κι αυτή μέσα στο παιχνίδι αξιοποίησης όλων των παραγόντων που λαμβάνει υπόψη του ένας Χ οδηγός σε μια δεδομένη χρονική στιγμή. Ο Β οδηγός μπορεί να μη λιώνει τόσο τη γόμα του πίσω αριστερού ελαστικού πχ αλλά σιγουρεύει τον τερματισμό του πηγαίνοντας συντηρητικά. Είναι θέμα επιλογής και οδηγικού τρόπου προσέγγισης. Όταν ο Ράικκονεν στη γερμανία πήγαινε 'με τα χίλια' για τη νίκη το 2005 είχε φάει τόσο πολύ το λάστιχό του που από τους κραδασμούς έσπασε η ανάρτηση με αποτέλεσμα όχι μόνο να χάσει τη νίκη από τον 'τσούκου-τσουκά' Αλόνσο, αλλά και να έχει ένα επικίνδυνο ατύχημα και φυσικά 0 εις το πηλίκον (=βαθμούς)!

                                      Αυτό λέω και εγώ. Είναι θέμα επιλογής, οδηγικού στυλ ή και ρίσκου αν θέλεις. Δεν είναι απαραίτητα μειονέκτημα. Αν είναι σωστό ή λάθος φαίνεται τελικά από το αποτέλεσμα.
                                      Σε άλλους αγώνες του βγαίνει, σε άλλους όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        tommaso last edited by

                                        Αφιερωμενο στους οπαδούς τους Hamilton και στο ΕΣΡ του thread...

                                        ''Τελικά η Formula 1 δεν πρόκειται να ησυχάσει αν δεν τελειώσει το πρωτάθλημα. Γιατί κάθε μέρα που περνάει, ξεσπάει και ένα νέο σκάνδαλο, ένα νέο σίριαλ που αναστατώνει το αγαπημένο μας σπορ. Το τελευταίο «μπαμ» αναφέρει νέα έρευνα της παγκόσμιας ομοσπονδίας με αποδέκτη τη McLaren, σχετικά με φήμες που θέλουν τη Βρετανική ομάδα να σαμποτάρει το μονοθέσιο του Fernando Alonso στην Κίνα! Η Ισπανική εφημερίδα ‘La Nueva Espana’ αναφέρει ότι τα ελαστικά του Fernando Alonso στο 3ο μέρος των κατατακτήριων δοκιμών στη Σαγκάη, ήταν παραφουσκωμένα, ως συνέπεια υπερθέρμανσής τους προτού αυτά τοποθετηθούν στην MP4-22 του Ισπανού.

                                        «Νομίζω ότι ακόμα διεξάγουν έρευνα. Οι πιέσεις ήταν πολύ υψηλές, περισσότερο του φυσιολογικού αλλά δεν ξέρω αν ήταν σαμποτάζ ή αν υπάρχει κάποια άλλη εξήγηση», δήλωσε ο Alonso, 24 ώρες μετά το συμβάν που τον καταπόντισε έξι δέκατα πίσω από τον χρόνο του teammate του και διεκδικητή του τίτλου, Lewis Hamilton.''

                                        Τα λογια ειναι περιττα για την Μclaren και τον Dennis.
                                        Aυτα για να κλεισουμε το θεμα.Μιg διαβασε να καταλαβεις..

                                        http://www.msfree.gr

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          sapilas last edited by

                                          Ο χρήστης tommaso έγραψε:

                                          Τα λογια ειναι περιττα για την Μclaren και τον Dennis.
                                          Aυτα για να κλεισουμε το θεμα.Μιg διαβασε να καταλαβεις..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            migf1 last edited by

                                            Ο χρήστης tommaso έγραψε:

                                            [snip]
                                            Τα λογια ειναι περιττα για την Μclaren και τον Dennis.
                                            Aυτα για να κλεισουμε το θεμα.Μιg διαβασε να καταλαβεις..

                                            Μήπως πρέπει να καταλάβεις εσύ ότι επαναλαμβάνοντας παραθέσεις που έχουν ήδη παρατεθεί πρόσφατα σε προηγούμενες σελίδες δείχνουν ότι δεν παρακολουθείς καν τη ροή της συζήτησης κι απλά παραθέτεις για να παραθέσεις;

                                            Τι να διαβάσω; Το χιλιοδιαβασμένο; Είναι 3η φορά που το παραθέτετε και το χρησιμοποιείς κιόλας λες και γράφει το συμπέρασμα καμιάς έρευνας που διεξήχθη. Έχουμε ακούσει τις άπειρες παπαρίες από τον Ζορρό φέτος κι έχει φάει το κράξιμο της αρκούδας, τί σε κάνει να νομίζεις ότι θα τον πιστέψουμε τώρα;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 19
                                            • 20
                                            • 21
                                            • 22
                                            • 23
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 21 / 27
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr