Ο χρήστης gatony έγραψε:
η μαμα seat με εχει μπερδεψει καθως στο ιδιο μοντελο με τα 101
βαζει 195/55/15 και εχει φτασει μεχρι και 17αρες.
Να στηριχτώ στην πρόταση του chribiza και να κάνω μια ερώτηση που απασχολεί ένα φίλο με το νέο polo 100.
Στην βασική του έκδοση φοράει 185/60/14 ενω αν το παραγγείλεις με ζάντες αλ. στο φέρνουν με 195/55/15 αντί κατα τη γνώμη μου/του με 195/50/15 για να μην αλλάξει το βήμα και η διάμετρος του τροχού.
Έχει να πει κάποιος κάτι αν γνωρίζει?
Το ίδιο συμβαίνει και με την 147 που φοράει 195/60/15 και αν παραγγείλεις 16άρες στην φέρνουν με 205/55 και κατά συνέπεια είναι ελάχιστα ψηλότερη. Τι να πω ?
Oι αντιπροσωπείες προσπαθώντας να διατηρήσουν το επίπεδο άνεσης των αυτοκινήτων τους τοποθετούν πιο 'ψηλά' λάστιχα απ'ότι θα'πρεπε, με κάποιο αντίκτυπο στις επιδόσεις.
Χαρακτηριστικό είναι και το παράδειγμα της Ford:
Το Focus έρχεται στις φτωχές εκδόσεις με λάστιχα 185/65/14, ανεξάρτητα αν είναι 1400 ή 1600cc.
Όταν όμως τοποθετούνται 15άρες, στα 1600άρια μπαίνει λάστιχο 195/60 (λάθος διαμέτρου δηλαδή, ψηλότερο αλλά και ανετότερο) ενώ στα 1400άρια 195/55 (είναι που είναι ψόφια, αμα πνίγονται και από τα λάστιχα δε θα μπορούν να ανέβουν ανηφόρα...).
Οι αντιπροσωπείες λοιπόν κάνουν ξεκάθαρα -αν και ηθελημένα- ΛΑΘΟΣ, και εμείς σε περίπτωση αλλαγής θα πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν μας την αρχική διάσταση που φορούσε το αυτοκίνητο από το εργοστάσιο, και όχι αυτή που του φορέθηκε λόγω 'αναβαθμισμένου εξοπλισμού'.