-
Ξήλωσέ τον ή ξήλωσε μόνο τη σειρήνα ώστε να τον χρησιμοποιείς σαν κεντρικό κλείδωμα με το τηλεχειριστήριο(αφού του αλλάξεις μπαταρία )
Αλλη ερώτηση ηλεκτρολογική. Υπάρχει τρόπος να βάλω βομβητή που να χτυπάει όταν βγάζω το κλειδί σε περίπτωση που έχω αφήσει φώτα ανοιχτά? Το θέμα είναι ότι θα γινόταν μ'ένα απλό ρελέ αλλά τα φώτα αποτελούνται από 4 ασφάλειες, Right Head Light High Beam, Left Head Light High Beam, Right Head Light Low Beam και Left Head Light Low Beam.
Εχω ένα ρελέ 8 επαφών στην άκρη αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάτι τέτοιο. Γιατί κάθε φορά αναρωτιέμαι 'τα κλεισα τα φώτα?' -
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Ξήλωσέ τον ή ξήλωσε μόνο τη σειρήνα ώστε να τον χρησιμοποιείς σαν κεντρικό κλείδωμα με το τηλεχειριστήριο(αφού του αλλάξεις μπαταρία )Αλλη ερώτηση ηλεκτρολογική. Υπάρχει τρόπος να βάλω βομβητή που να χτυπάει όταν βγάζω το κλειδί σε περίπτωση που έχω αφήσει φώτα ανοιχτά? Το θέμα είναι ότι θα γινόταν μ'ένα απλό ρελέ αλλά τα φώτα αποτελούνται από 4 ασφάλειες, Right Head Light High Beam, Left Head Light High Beam, Right Head Light Low Beam και Left Head Light Low Beam.
Εχω ένα ρελέ 8 επαφών στην άκρη αν μπορεί να χρησιμοποιηθεί για κάτι τέτοιο. Γιατί κάθε φορά αναρωτιέμαι 'τα κλεισα τα φώτα?'Εχω κεντρικό κλείδωμα στο κλειδί ούτως ή άλλως! Θέλω να τον επισκευάσω σε περίπτωση που το πουλήσω αργότερα, να φαίνεται πως έχει ΚΑΙ συναγερμό! Ίσως σε κάποιον αγοραστή μετρήσει...
Η λύση για τα φώτα είναι να πάρεις...ιταλικό: κλείνεις τον διακόπτη και κλείνουν τα φώτα πάντα! Απλά ίσως το επόμενο πρωινό οδηγείς με τα φώτα ανοιχτά!
Για το ρελέ και το βομβητή, μπορείς να τον βάλεις σε μία από τις τέσσερις ασφάλειες, αφού θα κλείνει κύκλωμα ούτως ή άλλως! Δεν χρειάζεται να μπει και στις 4! Θα το βάλεις σε κάποιο από τα Low Βeam και θα λειτουργεί κανονικά όσο δεν έχεις...καμμένη λάμπα τουλάχιστον! -
edit [kouk]
-
Διάβαζα σ'ένα ξένο φορουμ ότι με την αλλαγή των κεντρικών καλωδιώσεων γείωσης σε παλιό αμάξι ο κινητήρας γίνεται πιο αποκρίσιμος και πιο σταθερός στο ρελαντί, ισχύει κάτι τέτοιο?
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Διάβαζα σ'ένα ξένο φορουμ ότι με την αλλαγή των κεντρικών καλωδιώσεων γείωσης σε παλιό αμάξι ο κινητήρας γίνεται πιο αποκρίσιμος και πιο σταθερός στο ρελαντί, ισχύει κάτι τέτοιο?Για πόσο παλιό αυτοκίνητο συζητάμε?
Εγώ είχα διαβάσει ότι η αλλαγή καλωδίωσης βελτιώνει κάποια προβλήματα στα ηλεκτρικά (λογικό)
Για παράδειγμα σε εμένα (και πολλά παλιά) όταν αυξάνεις στροφές βλέπεις τα φώτα να τρεμοπαίζουν (flickering μου το είχαν πει) και ίσως με νέα καλώδια να μην το είχα....
-
Ορίστε ένα έτοιμο κιτ με ρελέ για τα φώτα.
http://www.biltema.fi/osteri/osteri.cgi ... ryhmaid=46
έχετε δει κάτι τέτοιο στην Αθήνα?
-
αν εξαιρέσεις ότι δεν γνωρίζω την γλώσσα, δε χρειάζεται να γίνει τόσο πολύπλοκο. `Εχω διαβάσει σε ξένα honda φόρα ότι παίρνεις ένα 12V πιεζοηλεκτρικό βομβητή (buzzer), συνδέεις το θετικό στην ασφαλειοθήκη στη θέση των φώτων πορείας και το μαύρο στη θέση του rear window defroster.
Θα το δοκιμάσω μέσα στην εβδομάδα αν δεν συνεχίσουν οι $%#$%βροχές
-
Έχω μια φλασιέρα για αλάρμ για μηχανάκι αλλά δέν μπόρεσα να βρώ πώς συνδέεται. Έχει 5 καλώδια, μαύρο, γκρί, μπλέ, πορτοκαλί και πράσινο με κίτρινη γραμμή.
Καμιά ιδέα κανείς?
-
γιατί η κόρνα χρειάζεται ρελέ ?
-
Για να μην καίγονται οι επαφές στο τιμόνι από το ρεύμα που τραβάει η κόρνα.
-
μάλιστα, γιατί δε δουλεύει άρα λογικά θα χει καεί το ρελέ αφού ασφάλεια δεν είναι. Θέλει ειδικό ρελέ ή απλό 4 επαφών ?
-
Τα ιαπωνικά έχουν λίγο περίεργα ρελέ.
Βρήκες ποιο είναι? -
Ο χρήστης Obelix έγραψε:
Τα ιαπωνικά έχουν λίγο περίεργα ρελέ.
Βρήκες ποιο είναι?για να το βγάλω από κει που είναι πρέπει να κατεβάσω προφυλακτήρα νομίζω είναι aftermarket κόρνα γιατί έχει κι επιλογέα ήχων
-
Αν είναι άφτερμαρκετ θα είναι απλό το ρελέ!
-
Στην κόρνα πέρα απ'τα καλώδια τροφοδοσίας έρχονται και δύο καλώδια από το κουβούκλιο, το ένα πάει στο + και το άλλο στο σώμα της, λογικά γείωση. Αν αυτά είναι για το σήμα από το τιμόνι τότε στο ρελέ τι πάει?
-
Είμαι κάτοχος ενός Suzuki Baleno. Πριν απο μερικές μέρες, αρνήθηκε να πάρει μπρος. Στο συνεργείο, μου είπανε για καμμένο αισθητήρα στο immobilizer. Μάλιστα, η επισκευή του θα διαρκέσει τουλάχιστον ένα 20μερο, λόγω έλλειψης ανταλλακτικού. Επειδή δε έχω ξανακούσει για καμμένο immobilizer, θα ήθελα, αν κάποιος γνωρίζει κάτι περισσότερο, να μας ενημερώσει.
Ευχαριστώ. -
στη κλειω μου εχω μπαταρια 44Ah,μπορω να βαλω 60 ή θα καψω το δυναμο?
-
Ο χρήστης GIBSONLP έγραψε:
στη κλειω μου εχω μπαταρια 44Ah,μπορω να βαλω 60 ή θα καψω το δυναμο?Τα Ah έχουν σχέση με τη χωρητικότητα, οπότε δεν επηρεάζουν το δυναμό. Σημασία έχει ότι η τάση παραμένει σταθερή.
Σημασία έχουν τα A εκκίνησης, τα οποία αν είναι υπερβολικά πολλά, απ' τη μία θα εκκινούν ευκολότερα το αυτοκίνητο, απ' την άλλη όμως θα το πιέζουν περισσότερο (κάτι σαν ντοπάρισμα ανθρώπου δηλαδή)Αντίστοιχη αναβάθμιση έχω κάνει και γω στο αυτοκίνητό μου και δεν έχω αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα.
-
Ο χρήστης GIBSONLP έγραψε:
στη κλειω μου εχω μπαταρια 44Ah,μπορω να βαλω 60 ή θα καψω το δυναμο?Αν χωράει μπορείς να βάλεις.
Τι θα κερδίσεις όμως; Αν έχεις βάλει πολλά αξεσουάρ και δεν φτάνει το ρεύμα, η μεγαλύτερη μπαταρία δεν θα σε καλύψει.
-
Μεγαλύτερη μπαταρία σημαίνει ότι το αυτοκίνητο μπορεί να παραμείνει περισσότερη ώρα σβηστό με το ηχοσύστημα να παίζει, κτλ, όπως επίσης και να υπάρχει μικρότερος κίνδυνος να μείνεις από μπαταρία αν το αυτοκίνητο κινείται σπάνια και συνήθως σε μικρές διαδρομές (οπότε και δεν προλαβαίνει να φορτιστεί πλήρως). Από κει και πέρα, μεγαλώνοντας τη μπαταρία αυξάνουν και τα Α εκκίνησης, οπότε το αυτοκίνητο παίρνει μπροστά πιο εύκολα.
Όπως ανέφερα όμως υπάρχει και ο κίνδυνος να ταλαιπωρηθεί η μίζα από υπερβολικά πολλά Α εκκίνησης.
Ηλεκτρολογικές ερωτήσεις!