-
Την επομενη που θα το παω για service θα τους το πω Γιωργο..απλα επειδη οι ανθρωποι εδω ειναι λιγακι περιορισμενης ευθυνης δεν ξερω αν θα κανουν κατι...
(4 φορες το εχω παει για την κορνα και τα χειριστηρια, και δεν βρηκαν ακρη ..βαρεθηκα κι εγω να πηγαινω ολη την ωρα!) -
Ο χρήστης montzo έγραψε:
Aυτο το opel corsa σέρνεται και όμως πουλάει τρελά!!!δε θυμαμαι αν ησουν στο τοπικ για μαζντα 2 (νομιζω ησουν και συ) αλλα καταλαβαινεις ποσο δυσκολο εργο εχει...
-
Σωστά το λες αλλα το Corsa 1,4 δεν είναι υπερβολικά βαρύ και αργο?
-
Είναι.
Αλλά αυτό το γεγονός είναι παντελώς αδιάφορο για τους αγοραστές του.(και να πεις οτι βλέπεται κιόλας... )
-
Μια χαρά είναι για αυτοκίνητο πόλης και ταξιδιών με λογική οδική συμπεριφορά. Όποιος θέλει επιδόσεις και στήσιμο, παίρνει το OPC και γεια σας.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Μια χαρά είναι για αυτοκίνητο πόλης και ταξιδιών με λογική οδική συμπεριφορά. Όποιος θέλει επιδόσεις και στήσιμο, παίρνει το OPC και γεια σας.Συμφωνώ.
-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Είναι.
Αλλά αυτό το γεγονός είναι παντελώς αδιάφορο για τους αγοραστές του.(και να πεις οτι βλέπεται κιόλας... )
Μαζί με το GP είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας κατ' εμέ... Απλά και τα δύο είναι ΠΟΛΥ μεγάλα πια για αυτοκίνητα πόλης!
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Είναι.
Αλλά αυτό το γεγονός είναι παντελώς αδιάφορο για τους αγοραστές του.(και να πεις οτι βλέπεται κιόλας... )
Μαζί με το GP είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας κατ' εμέ... Απλά και τα δύο είναι ΠΟΛΥ μεγάλα πια για αυτοκίνητα πόλης!
Μωρέ πολύ μεγάλα για αυτοκίνητα πόλης δεν είναι... ΠΟΛΥ μεγάλα για τα μοτέρ τους είναι. (τα ατμοσφαιρικά 1.4 τουλάχιστον)
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Είναι.
Αλλά αυτό το γεγονός είναι παντελώς αδιάφορο για τους αγοραστές του.(και να πεις οτι βλέπεται κιόλας... )
Μαζί με το GP είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας κατ' εμέ... Απλά και τα δύο είναι ΠΟΛΥ μεγάλα πια για αυτοκίνητα πόλης!
Μωρέ πολύ μεγάλα για αυτοκίνητα πόλης δεν είναι... ΠΟΛΥ μεγάλα για τα μοτέρ τους είναι. (τα ατμοσφαιρικά 1.4 τουλάχιστον)
Μωρε, αν πας να παρκαρεις μετά τις 11 το βραδύ στην Καλλιθέα, είναι ΠΟΛΥ μεγάλα, ΤΕΡΑΣΤΙΑ μπορω να πω!
Με έχει σώσει πολλές φορές το 'κοντό' μου Υ!
Γεγονός: είχα παρκάρει μια φορά σε μια φοβερά στενή θέση... Πάω το πρωί να το πάρω, φτου, κανείς δεν είχε φύγει, οπότε αρχίζω πάλι μπρος πίσω, μπρος πίσω να βγω... Με βλέπει που προσπαθώ να βγω ένας με ένα Golf και ανάβει αλάρμ και περιμένει να ΠΑΡΚΑΡΕΙ στη ΘΕΣΗ !
Με βλέπει να ζορίζομαι, βλέπει το αμάξι μου κι αυτός κάθεται εκεί και περιμένει να βγω να παρκάρει!
Με τα πολλά, βγαίνω τον βλέπω να παίρνει θέση και να προσπαθεί! Δεν πείσθηκε φαίνεται πως είναι στενά, ήθελε να κοπανήσει κανέναν πρώτα για να το καταλάβει καλύτερα!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μαζί με το GP είναι το πιο όμορφο της κατηγορίας κατ' εμέ... Απλά και τα δύο είναι ΠΟΛΥ μεγάλα πια για αυτοκίνητα πόλης!
Μωρέ πολύ μεγάλα για αυτοκίνητα πόλης δεν είναι... ΠΟΛΥ μεγάλα για τα μοτέρ τους είναι. (τα ατμοσφαιρικά 1.4 τουλάχιστον)
Είναι μεγάλα.
Επίσης, είναι εγκληματικό να διατίθενται στην αγορά και με μικρότερα του 1.4 μοτερ..
[Εδώ για test drive έχουν το 1.2... Δεν πήγα ούτε να προσπαθήσω να κάνω εννοείται ] -
Ο χρήστης Michael-Amott έγραψε:
Την επομενη που θα το παω για service θα τους το πω Γιωργο..απλα επειδη οι ανθρωποι εδω ειναι λιγακι περιορισμενης ευθυνης δεν ξερω αν θα κανουν κατι...
(4 φορες το εχω παει για την κορνα και τα χειριστηρια, και δεν βρηκαν ακρη ..βαρεθηκα κι εγω να πηγαινω ολη την ωρα!)Πρόκειται να ανέβεις στην Αθήνα ; Θέλεις να μιλήσω στην αντιπροσωπεία που πάω ;
-
Αν δεν βγάζουν άκρη, να σου δώσουν τα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους ΓΡΑΠΤΩΣ. Γιατί αν αποφασίσεις να το φτιάξεις μετά τη διετία στην ίδια ή άλλη αντιπροσωπεία, ίσως ακούσεις ότι βγήκε από την εγγύηση ενώ η λύση είναι απλή, πχ αλλαγή του μισού τιμονιού με κανένα 500ρικο.
Ξανά:
ΓΡΑΠΤΩΣ.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Αν δεν βγάζουν άκρη, να σου δώσουν τα αποτελέσματα της προσπάθειάς τους ΓΡΑΠΤΩΣ. Γιατί αν αποφασίσεις να το φτιάξεις μετά τη διετία στην ίδια ή άλλη αντιπροσωπεία, ίσως ακούσεις ότι βγήκε από την εγγύηση ενώ η λύση είναι απλή, πχ αλλαγή του μισού τιμονιού με κανένα 500ρικο.Ξανά:
ΓΡΑΠΤΩΣ.
Όχι Μάνο , η CIM είναι το πρόβλημα και είναι μέσα στην εξαετή εγγύηση.
Το αν θα το πάρει γραπτώς για να τους κυνηγήσει με άλλο τρόπο είναι άλλο θέμα βέβαια.
-
Παιδια ευχαριστω θα το παλεψω,απλα οχι αυτη την εποχη γιατι δεν εχω χρονο!
(Γιωργο αν ειναι να ανεβω Αθηνα θα σε ενημερωσω)
-
-
Από το τιμόνι ακούω εδώ και αρκετό καιρό έναν ήχο σαν ροκάνισμα για 2-3 δευτερόλεπτα όταν βάζω μπροστά τη μηχανή. Τις πιο πολλές φορές ίσα που ακούγεται, αλλά που και που ακούγεται δυνατά (κρρρρρρρρρρρ). Ξέρει κανείς από που προέρχεται;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Από το τιμόνι ακούω εδώ και αρκετό καιρό έναν ήχο σαν ροκάνισμα για 2-3 δευτερόλεπτα όταν βάζω μπροστά τη μηχανή. Τις πιο πολλές φορές ίσα που ακούγεται, αλλά που και που ακούγεται δυνατά (κρρρρρρρρρρρ). Ξέρει κανείς από που προέρχεται;μηπως ειναι η μιζα?
-
Δεν θα το έλεγα (αν και δεν μπορώ να είμαι βέβαιος). Βάζω μπρος και μετά ακούγεται ο ήχος. Σαν να έχει ένα μοτεράκι το τιμόνι που θέτει κάτι σε λειτουργία. Αλλά ενώ κανονικά δεν πολυακούγεται, κάποιες φορές με τρομάζει.
-
Κοίτα μήπως είναι ο μηχανισμός κίνησης του τιμονιού ή μήπως απλώς ακούγεται ο τριγμός λόγω αλλαγής του καιρού. εννιότε και εμένα σε αλλαγές καιρού μου κάνει μικροτριγμούς , μέχρι το αμάξι να έρθει στην θερμοκρασία λειτουργίας του. έχω ακούσει τέτοιους στην κονσόλα και στα δαχτυλίδια του καντράν. Ακούγονται για λίγα λεπτά και μετά σταματούν.Εσύ νιώθεις σαν να προσπαθεί να εκκινήσει κάποιο μοτέρ ή ακούς τον τριγμό όταν κουνάς το τιμόνι ;
-
To κάνει χωρίς να κουνήσω το τιμόνι. Δεν είναι διαρκής (2-3' μόνο κρατάει, όπως έγραψα). Φοβάμαι μήπως κάτι μου βγάλει το τιμόνι. Αν χρειάζεται απλώς λίγο λάδωμα για να μην τρώγονται τίποτα γρανάζια ή ξέρω-'γω-τι, να γίνει για να γλιτώσω κάποια ζημιά.
OPEL FORUM