-
μεχρι πριν λιγο μολις καιρο [λιγα 24ωρα] γκρινιαζαμε γιατι δεν μπορουσαμε λογω τεκμηριων να παρουμε μεγαλα [σε κυβισμο] αυτοκινητα και ολοι θελαμε να καταργηθουν.
τωρα που πρακτικα καταργηθηκαν με το πλαφον των 50000ευρω γκρινιαζουμε παλι γιατι με την αλλαγη αυτη ειτε θα γεμισουν οι δρομοι μεγαλα αυτακινητα ειτε προσπαθωντας να μαντεψουμε απο που θα μας ερθει η φορολογια για να καλυφθουν οι απωλειες εσοδων του κρατους.
μηπως ομως τελικα για αρκετους απο υμας τα τεκμηρια ηταν μια καλη ευκαιρεια να συμβιβαστουμε με την οικονομικη μας κατασταση που δεν μας το επετρεπε να παρουμε το αυτοκινητο των ονειρων μας και τωρα που η μονη μας δικαιολογια απηλθε εν μια νυκτι ψαχνουμε να βρουμε αλλα σαν υποκαταστατα ωστε να συντηρησουμε αυτην μας την ''ουτοπια''.
μηπως ειμαι λιγο σκληρος με την τοποθετηση μου αυτη;;;;;;[ρητορικη ερωτηση]
ψαχνοντας λιγο βαθυτερα μεσα μου κατι τετοιο βλεπω εν μερει να διαφαινετε και δεν ''κομπλαρω'' να το φερω στην επιφανεια ωστε να το επεξεργαστω καλυτερα και να δω κατα ποσον ισχυει.
για σκεφτειτε το λιγο περισσοτερο και εσεις!!!!!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αγη,μακάρι να έχεις δίκηο!
Πάντως συμφωνούμε οτι τώρα που το τεκμήριο είναι στα 50.000 ευρώ αξίας αυτοκινήτου θα δούμε πολλά καλά αυτοκίνητα (GTV 3.2!)...Nomizw oti 147/156 GTA einai sigouro. Ante kai eis anwtera.!!
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
μεχρι πριν λιγο μολις καιρο [λιγα 24ωρα] γκρινιαζαμε γιατι δεν μπορουσαμε λογω τεκμηριων να παρουμε μεγαλα [σε κυβισμο] αυτοκινητα και ολοι θελαμε να καταργηθουν.τωρα που πρακτικα καταργηθηκαν με το πλαφον των 50000ευρω γκρινιαζουμε παλι γιατι με την αλλαγη αυτη ειτε θα γεμισουν οι δρομοι μεγαλα αυτακινητα ειτε προσπαθωντας να μαντεψουμε απο που θα μας ερθει η φορολογια για να καλυφθουν οι απωλειες εσοδων του κρατους.
μηπως ομως τελικα για αρκετους απο υμας τα τεκμηρια ηταν μια καλη ευκαιρεια να συμβιβαστουμε με την οικονομικη μας κατασταση που δεν μας το επετρεπε να παρουμε το αυτοκινητο των ονειρων μας και τωρα που η μονη μας δικαιολογια απηλθε εν μια νυκτι ψαχνουμε να βρουμε αλλα σαν υποκαταστατα ωστε να συντηρησουμε αυτην μας την ''ουτοπια''.
μηπως ειμαι λιγο σκληρος με την τοποθετηση μου αυτη;;;;;;[ρητορικη ερωτηση]
ψαχνοντας λιγο βαθυτερα μεσα μου κατι τετοιο βλεπω εν μερει να διαφαινετε και δεν ''κομπλαρω'' να το φερω στην επιφανεια ωστε να το επεξεργαστω καλυτερα και να δω κατα ποσον ισχυει.
για σκεφτειτε το λιγο περισσοτερο και εσεις!!!!!!
oxi diafwnw. ta tekmiria ypoti8etai oti 8a pianan tin forodiafigi sta eisodimata. Einai proion arrwstimeno mialou. Autos pou forodiafeugei den einai trelos na parei autokinito me tekmirio...ta edine allou ta lefta (eite bouzoukia, eite akinita eite tokoglifia). Osoi tous aresan ta wraia autokinita to plirwnane. Osoi tou aresoun ta bouzoukia kai h e8niki odos meli gala. Dil. h kybernisi elege epidei forodiafeugoun merikoi oloi tin plirwnoun kai malista oi mis8wtoi dipla (giati den mporoun na krypsoun ta eisodimata tous).Twra 8a einai kalytera.
Miin 3exnate, telika oloi 8a einai kalytera giati kai autoi pou den mporoun na paroun ena 147 GTA kainourio 8a to paroun metaxeirismeno se liga xronia.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
[.......
oxi diafwnw. ta tekmiria ypoti8etai oti 8a pianan tin forodiafigi sta eisodimata. Einai proion arrwstimeno maliou. Autos pou forodiafeugei den einai trelos na parei autokinito me tekmirio...ta edine allou ta lefta (eite bouzoukia, eite akinita eite tokoglifia). Osoi tous aresan ta wraia autokinita to plirwnane. Osoi tou aresoun ta bouzoukia kai h e8niki odos meli gala. Dil. h kybernisi elege epidei forodiafeugoun merikoi oloi tin plirwnoun kai malista oi mis8wtoi dipla (giati den mporoun na krypsoun ta eisodimata tous).Twra 8a einai kalytera.Miin 3exnate, telika oloi 8a einai kalytera giati kai autoi pou den mporoun na paroun ena 147 GTA kainourio 8a to paroun metaxeirismeno se liga xronia.
ειλικρινα δεν καταλαβαινω με τι ακριβως απο αυτα που γραφω διαφωνεις;;;;
δεν ειμαι υπερμαχος των τεκμηριων και ουτε νομιζω η τοποθετηση μου αφορα την ορθοτητα ή μη του μετρου αυτου ή τον λογο για τον οποιο εφαρμοστηκε.
απλα βλεπω οτι υπαρχει ακομα ''γκρινια'' και αναρωτιεμαι ποιοι λογοι την συντηρουν.
-
Σήμερα το πρωϊ άκουσα και εγώ στις ειδήσεις για την μείωση των τιμών και πολλά άλλα. Εγω βέβαια έχω την δική μου άποψη επάνω σε αυτά τα θέματα και θα πώ ένα μόνο. Κανείς δεν προχωρά έτσι απλόχερα σε άμεση απώλεια εσόδων. Το που και το πώς θα αναπληρωθούν τα έσοδα που μόνο πρόσκαιρα πρόκειται να χαθούν θα το καταλάβουμε στο μέλλον.
Τέλος θα πώ κάτι για το θέμα που γρινιάζουμε όλοι, τα τεκμήρια. Και ερωτώ ευθέως, τα τεκμήρια και μόνο αυτά ευθύνονται για το ότι αποφεύγουμε την αγορά αυτοκινήτων μεγάλου κυβισμού? Μήπως εδώ κάπου κολάει η γνωστή παροιμία για τα μεταξωτά βρακιά? -
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
απλα βλεπω οτι υπαρχει ακομα ''γκρινια'' και αναρωτιεμαι ποιοι λογοι την συντηρουν.
File mou, gkrinia yparxei giati yparxei ftwxia.
Ta proeklogika metra einai mia fouska. Pera apo tin mikri meiwsi stin forologia twn autokinitwn (pou ousiastika 8a au3isei to disposable income tou ellina elaxista) tipota den ginetai gia an antimetwpistei h anergia kai oi xamiloi mis8oi.
Nomiza oti diafwneis me tin kinisi na allaxtoun ta tekmiria. Sorry, an katalaba la8ws.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
oxi diafwnw. ta tekmiria ypoti8etai oti 8a pianan tin forodiafigi sta eisodimata. Einai proion arrwstimenou maliou...
αρα τοσο καιρο ενας καραφλας με αρρωστημενο μαλλι μας την εκανε την ζημια????
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
oxi diafwnw. ta tekmiria ypoti8etai oti 8a pianan tin forodiafigi sta eisodimata. Einai proion arrwstimenou maliou...
αρα τοσο καιρο ενας καραφλας με αρρωστημενο μαλλι μας την εκανε την ζημια????
euxaristw gia tin eustoxi paratirisi
-
Βασικα εγω ευχαριστω... ηταν ενα απο τα ποιο αστεια 'σαρδαμ' που εχω δει...
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
δεν ακούγεται λογικό να έχει κάποιος ένα αυτοκίνητο 330 μέρες ακίνητο στο δρόμο (έστω και σε γκαράζ) και να το χρησιμοποιεί τις υπόλοιπες 30 μέρες του χρόνου.Ή τέλος πάντων αν υπάρχουν τέτοιες περιπτώσεις δεν αποτελούν τον κανόνα.Για να ξεκαθαρίσουμε τις θέσεις μας, θα το ξαναπώ (είναι το μόνο στο οποίο καταλαβαίνω ότι σκεπτόμαστε διαφορετικά): Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα για το πόσο ευκατάστατος είναι ο καθένας κρίνοντας από το αυτοκίνητο που αγοράζει. Είναι λάθος νοοτροπία και ταιριάζει μόνο με τη 'λογική' του τεκμηρίου. Άλλοι παίρνουν το καλό αυτοκίνητο επειδή δεν το έχουν σε τίποτα να δώσουν το 'τρελό' (για σένα και για μένα) ποσό σε σχέση με όσα βγάζουν από τη δουλειά τους (ή το καθισιό τους!) κι άλλοι -όπως ο περιπτεράς που προανέφερα- έχουν όνειρο ζωής να πάρουν ένα Impreza, ένα EVO, μια GTA κλπ και μαζεύουν χρήματα επί σειρά ετών για να το πραγματοποιήσουν, άσχετα πόσο συχνά θα τους επιτρέπει το πορτοφόλι τους να το κυκλοφορούν και για τι αποστάσεις. Γιατί, φίλε μου, να τους βάλεις όλους στο ίδιο καζάνι? Επειδή κατά τη γνώμη σου 'δεν είναι λογικό' να έχει κανείς αυτοκίνητο που το χρησιμοποιεί μόνο 30 μέρες το χρόνο? Δικό του θέμα δεν είναι το πόσο συχνά θα το βγάζει και για τι το πήρε? Το αγωνιστικό στο οποίο συνοδηγώ αραιά και που μας κόστισε 'ο κούκος αηδόνι' και βγαίνει λιγότερες από 20 μέρες το χρόνο. 'Εξαίρεση', θα μου πεις, 'άλλο αυτό'! Σκέψου το. Ό,τι σημαίνει για μένα η 'βόλτα' με το αγωνιστικό, το ίδιο σημαίνει και για τον 'εραστή' της οδήγησης (π.χ. τον περιπτερά που λέγαμε) η βόλτα με το δικό του σπορ αυτοκίνητο. Δεν είναι θέμα 'παγίων εξόδων' ούτε έχει να κάνει με 'status symbols'. Τα πράγματα είναι απλά. Το ότι πήρε κάποιος αμάξι που κάνει 50.000 δε σημαίνει ότι έχει άλλα τόσα στην άκρη, ούτε ότι τα έβγαλε σε ένα χρόνο και άρα πρέπει να πληρώνεται καλά. Είναι λάθος να προτρέχουμε σε τέτοια συμπεράσματα και να φορολογούμε ανάλογα. Από κει και πέρα, καλώς ή κακώς, ό,τι κάνουν οι ξένοι θα αναγκαστούμε σιγά-σιγά να κάνουμε κι εμείς, με την αγορά του καλού αυτοκινήτου να είναι πιό εύκολη αλλά τον ανεφοδιασμό, την ασφάλιση κλπ να ακριβαίνουν και να εναρμονίζονται με αυτά που ισχύουν στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Εγω είμαι γιατρός στο επάγγελμα,37 χρονών και εργάζομαι ιδιωτικά απο τα 34.Τι λές είμαι ματσωμένος;
Θα θεωρούσα αφελές το να δοκίμαζα ν' απαντήσω στο ερώτημά σου αυτό με μόνα στοιχεία τα παραπάνω και χωρίς να σε γνωρίζω προσωπικά. Ελπίζω να έχεις καταλάβει από τα όσα γράφω ότι οι γενικεύσεις του στυλ 'οι γιατροί, οι χρηματιστές, οι αρχιτέκτονες, οι δικηγόροι κλπ είναι ματσωμένοι' δεν έχουν καμία θέση στη λογική μου. Δε γνωρίζω πόσο επιτυχημένος είσαι στο επάγγελμα που ασκείς, αλλά ακόμα και να το γνώριζα δεν θα μπορούσα (ούτε θα ήθελα) να σου απαντήσω. Μπορεί να κληρονόμησες νησί, μπορεί και να τα πας πολύ καλά με τη δουλειά σου (το ελπίζω) αλλά να τα χάνεις όλα στο τζόγο! Το θέμα είναι ότι απάντηση σε τέτοιου επιπέδου ερωτήσεις δεν υφίσταται στα τυφλά.
Κανείς δεν προχωρά έτσι απλόχερα σε άμεση απώλεια εσόδων. Το που και το πώς θα αναπληρωθούν τα έσοδα που μόνο πρόσκαιρα πρόκειται να χαθούν θα το καταλάβουμε στο μέλλον.
Έτσι ακριβώς. Έγινε ένα σωστό βήμα (έστω και προεκλογικά - κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί) αλλά έπονται πολλά ακόμα για να κρίνουμε το αποτέλεσμα στην τσέπη μας.
-
Kyrioi paremvainei kai ena neo melos toy forum alla palio melos twn 4troxwn kai toy club toy 'pragmatikoy odigoy'! 8a ithela na ekfrasw tin aporia moy gia ta metaxeirismena aytokinita pollwn kyvikwn. Tygxanei na exw stin katoxi moy mia BMW E36 M3 3.0 me vretanikes pinakides kai skeftomoyn na tin ektelwnisw. Logw tis meiwmenis axias tis epkpiptw stin katigoria twn 'katw twn 50000 Euro' i oxi? Dioti gia ena aytokinito poy to agorasa 15000 Euro sto exwteriko kai poy edw exei axia 25000-30000 euro, den 8a itan adiko na ofilw na dilwnw etisio tekmarto eisodima tis taxews twn 80000 Euro????? Borei kapoios na voithisei?
Eyxaristw gia to xrono sas
-
Ο χρήστης Spiros19 έγραψε:
Βασικα εγω ευχαριστω... ηταν ενα απο τα ποιο αστεια 'σαρδαμ' που εχω δει...exw kai alla na sou steilw.
-
Ο χρήστης cbisbi έγραψε:
Kyrioi paremvainei kai ena neo melos toy forum alla palio melos twn 4troxwn kai toy club toy 'pragmatikoy odigoy'! 8a ithela na ekfrasw tin aporia moy gia ta metaxeirismena aytokinita pollwn kyvikwn. Tygxanei na exw stin katoxi moy mia BMW E36 M3 3.0 me vretanikes pinakides kai skeftomoyn na tin ektelwnisw. Logw tis meiwmenis axias tis epkpiptw stin katigoria twn 'katw twn 50000 Euro' i oxi? Dioti gia ena aytokinito poy to agorasa 15000 Euro sto exwteriko kai poy edw exei axia 25000-30000 euro, den 8a itan adiko na ofilw na dilwnw etisio tekmarto eisodima tis taxews twn 80000 Euro????? Borei kapoios na voithisei?Eyxaristw gia to xrono sas
Perimene ligo na doume ti 8a ginei kai meta pare tilefwno to telwneio. Kai egw auti tin ry8misi perimenw.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αγη,μακάρι να έχεις δίκηο!
Πάντως συμφωνούμε οτι τώρα που το τεκμήριο είναι στα 50.000 ευρώ αξίας αυτοκινήτου θα δούμε πολλά καλά αυτοκίνητα (GTV 3.2!)...Ναι. αλλά επειδη έρχονται χοντρές αυξήσεις σε ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας (νομιζω οτι το περιμένουμε ολοι λιγο πολύ) καλό θα ήταν να δείξουμε αυτοσυγκράτηση και να μην πάμε να πουλήσουμε μούρη στο γείτονα αγοράζοντας ενα τρίλιτρο με δανεικά, γιατί ισως αναγκαστούμε σε 1-2 χρόνια να το βγάλουμε στο σφυρί μη μπορώντας να το συντηρήσουμε..
Πανω από ολα αυτογνωσία παιδιά, να ξερουμε τα όρια μας και νσ ειμαστε .. ύποπτοι απέναντι στο Ελληνικό κράτος τουλάχιστον μέχρι να μας πείσει (ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΑΓΕ ΠΟΤΕ) οτι επιτέλους νοιάζεται και για μάς...
Εγώ πάντως 1.8 - 2.0 λίτρα ήθελα και εκεί θα συνεχίσω να ψάχνω
-
Ο χρήστης prometheas έγραψε:
Αγη,μακάρι να έχεις δίκηο!
Πάντως συμφωνούμε οτι τώρα που το τεκμήριο είναι στα 50.000 ευρώ αξίας αυτοκινήτου θα δούμε πολλά καλά αυτοκίνητα (GTV 3.2!)...Ναι. αλλά επειδη έρχονται χοντρές αυξήσεις σε ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας (νομιζω οτι το περιμένουμε ολοι λιγο πολύ) καλό θα ήταν να δείξουμε αυτοσυγκράτηση και να μην πάμε να πουλήσουμε μούρη στο γείτονα αγοράζοντας ενα τρίλιτρο με δανεικά, γιατί ισως αναγκαστούμε σε 1-2 χρόνια να το βγάλουμε στο σφυρί μη μπορώντας να το συντηρήσουμε..
Το σύγχρονο οικονομικό παιχνίδι παίζεται με τις κάθε είδους ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ - κινητά, πιστωτικές κάρτες, σύνδεση με Ιnternet, ασφάλιστρα, τέλη κυκλοφορίας κλπ. Συμφέρει να μας κάνουν 'συνδρομητές' στην κάθε είδους 'υπηρεσία' και από κει και πέρα να μας αρμέγουν (με την καλή ή την κακή έννοια). Αργά το κατάλαβαν, αλλά με το να κυκλοφορούν περισσότερα 'μεγάλα' αυτοκίνητα θα κερδίσει μακροχρόνια το κράτος, ακριβαίνοντας τη φορολογία στα καύσιμα, τα τέλη, τα ασφάλιστρα κλπ.
Παρεμπιπτόντως, η 147 GTA των 52,000 Ευρώ έχει πλέον 'μόλις' 44,000.
(Ψυχραιμία!...) -
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Για να ξεκαθαρίσουμε τις θέσεις μας, θα το ξαναπώ (είναι το μόνο στο οποίο καταλαβαίνω ότι σκεπτόμαστε διαφορετικά): Μη βιάζεσαι να βγάλεις συμπεράσματα για το πόσο ευκατάστατος είναι ο καθένας κρίνοντας από το αυτοκίνητο που αγοράζει. Είναι λάθος νοοτροπία και ταιριάζει μόνο με τη 'λογική' του τεκμηρίου. Άλλοι παίρνουν το καλό αυτοκίνητο επειδή δεν το έχουν σε τίποτα να δώσουν το 'τρελό' (για σένα και για μένα) ποσό...
Κοίταξε να δείς,
εγώ σκέφτομαι ζυγίζοντας τις προτεραιότητες που έχει η οικογένειά μου με βάση τις καθημερινές της ανάγκες παρόλο που είμαι εραστής της αυτοκίνησης και μου αρέσει πολύ το...WRX για παράδειγμα.
Προβαίνοντας σε μια αγορά απο το υστέρημά μου ή με δανεικά για να κάνω την τρέλλα μου και να ικανοποιήσω τις αυτοκινητιστικές μου ορμές θα έβαζα σε κίνδυνο την οικογένειά μου.Επειδή λοιπόν οι τιμές των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι έτσι κι αλλοιώς τσιμπημένες,αγοράζοντας κάποιος ένα αυτοκίνητο των 60000 ευρώ και σκεπτόμενος σαν κι εμένα (λογικά και ισορροπημένα νομίζω...) σκέφτομαι οτι θα'χει αφήσει και κάποιο σημαντικό ποσό ή κάποια περιουσία παραπίσω για να συνεχίσει τη ζωή του ομαλά.Σαφώς τελικά δεν θα τον σταματούσαν τα 10000 ευρώ παραπάνω που θα είχε αν δεν γίνονταν οι μειώσεις.Με βάση αυτά λοιπόν είναι λογικό για μένα όποιος έχει WRX σήμερα να μην θεωρείται φτωχός.
Αν το WRX ήταν πολύ φθηνό,σίγουρα δεν θα μπορούσα να βγάλω συμπέρασμα για την οικονομική του κατάσταση.
Τώρα αν όλοι οι κάτοχοι ακριβων αυτοκινήτων (και των WRX) κάνουν απλώς το κέφι τους και δεν μπορούμε να έχουμε μια ένδειξη πόσο αντέχει η τσέπη τους μόνο και μόνο απο τι αυτοκίνητο έχουν,τι να πώ;;;;; -
Εγω ξερω πολλους που εχουν αυτοκινητα που δε σηκωνει η τσεπη τους!
Επισης παρα παρα πολλοι ειναι αυτοι οι οποιοι εχουν αγορασει αυτοκινητα με 0% προκαταβολη και 60 ή 72 δοσεις και για να τα ξεπληρωσουν τραβανε τωρα τα.... μαλλια τους!!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Εγω ξερω πολλους που εχουν αυτοκινητα που δε σηκωνει η τσεπη τους!
Επισης παρα παρα πολλοι ειναι αυτοι οι οποιοι εχουν αγορασει αυτοκινητα με 0% προκαταβολη και 60 ή 72 δοσεις και για να τα ξεπληρωσουν τραβανε τωρα τα.... μαλλια τους!!!Ακριβώς. Είναι λοιπόν κομματάκι επιπόλαιο να νομίζουμε ότι μπορούμε να διαχωρίσουμε τους άλλους σε πλούσιους και φτωχούς κρίνοντας μόνο από το αυτοκίνητο που οδηγούν. Αλλιώς σκέφτεσαι εσύ, αλλιώς εγώ, αλλιώς ο Γιώργος και άλλες προτεραιότητες, υποχρεώσεις και φιλοδοξίες έχει ο καθένας μας. Μπορεί να μένεις σε ένα απλό τριάρι, να οδηγείς Mercedes SLK, και να μην σε παίρνει να φύγεις για διακοπές το καλοκαίρι επειδή χρωστάς και πρέπει να δουλέψεις, αλλά από την άλλη μπορεί να μένεις και σε βίλα με πισίνα, να είσαι αραχτός ή αραχτή, και να οδηγείς Clio επειδή στα λεφτά που θεωρείς λογικό να δώσεις για να μπορείς να πας από το Α στο Β, αυτό σ' αρέσει περισσότερο.
Υ.Γ.
- Γιατί νομίζετε ότι κυκλοφορούν τόσα διαφορετικά μοντέλα αυτοκινήτων στους δρόμους;
- Αυτός που οδηγεί Ducatti είναι πλούσιος;
-
Ο χρήστης GTZ έγραψε:
εγώ σκέφτομαι ζυγίζοντας τις προτεραιότητες που έχει η οικογένειά μου με βάση τις καθημερινές της ανάγκες παρόλο που είμαι εραστής της αυτοκίνησης και μου αρέσει πολύ το...WRX για παράδειγμα.
Προβαίνοντας σε μια αγορά απο το υστέρημά μου ή με δανεικά για να κάνω την τρέλλα μου και να ικανοποιήσω τις αυτοκινητιστικές μου ορμές θα έβαζα σε κίνδυνο την οικογένειά μου.Επειδή λοιπόν οι τιμές των αυτοκινήτων στην Ελλάδα είναι έτσι κι αλλοιώς τσιμπημένες,αγοράζοντας κάποιος ένα αυτοκίνητο των 60000 ευρώ και σκεπτόμενος σαν κι εμένα (λογικά και ισορροπημένα νομίζω...) σκέφτομαι οτι θα'χει αφήσει και κάποιο σημαντικό ποσό ή κάποια περιουσία παραπίσω για να συνεχίσει τη ζωή του ομαλά.Ναι μεν, ΑΛΛΑ:
Πρώτον: Εσύ έχεις τις τάδε προτεραιότητες (τις ανάγκες της οικογένειάς σου κλπ) αλλά δε μπορείς ν' αρνηθείς ότι κάποιος άλλος μπορεί να έχει διαφορετικές προτεραιότητες διότι είτε δεν έχει οικογένεια να στηρίξει, είτε προτιμάει να έχει καλό αυτοκίνητο από το να μένει σε μεγάλο σπίτι, κλπ.
Δεύτερον: Δε σκέπτονται όλοι οι άνθρωποι με τον ίδιο ('λογικό και ισορροπημένο') τρόπο διότι ούτε τον ίδιο 'επεξεργαστή' έχουν στο κεφάλι τους ούτε έχουν να αντιμετωπίσουν τις ίδιες καταστάσεις στη ζωή τους.
Τρίτον: Δεν είναι απαρραίτητο κάποιος που ονειρεύεται ένα αυτοκίνητο από παιδί (έστω μια 911, για να βάλουμε σάρκα και οστά στο όνειρο) μόλις βρει τον τρόπο να την αποκτήσει ν' αρχίσει να σκέφτεται ότι πρέπει να 'αφήσει και κάποιο σημαντικό ποσό ή κάποια περιουσία παραπίσω για να συνεχίσει τη ζωή του ομαλά'!! Αν έχει οικονομικό πρόβλημα πουλάει το αμάξι και συνεχίζει, έχοντας πραγματοποιήσει το παιδικό του όνειρο. Δεν υπάρχει καμία λογική που να ισχύει για ΟΛΟΥΣ και να λέει 'για να πάρεις το τάδε πρέπει ν' αφήσεις τόσα στο σεντούκι για τις δύσκολες μέρες'.
Δέξου τα παραπάνω και μη θεωρείς όσους δεν σκέπτονται με τον ίδιο τρόπο μ' εσένα και δεν έχουν τις ίδιες προτεραιότητες ή υποχρεώσεις ως 'εξαίρεση'.
Σαφώς τελικά δεν θα τον σταματούσαν τα 10000 ευρώ παραπάνω που θα είχε αν δεν γίνονταν οι μειώσεις. Με βάση αυτά λοιπόν είναι λογικό για μένα όποιος έχει WRX σήμερα να μην θεωρείται φτωχός.
'Σαφώς τελικά'?... Μα, από πού βγήκε αυτό?! Ειλικρινά πιστεύεις ότι ο καθένας που δίνει 50,000 για ένα καλό αμάξι 'σαφώς' θα έδινε και 60,000 για το ίδιο αμάξι?! Και εντάξει, έστω ότι έχεις δίκιο και δίνει και 60,000. Με τη λογική σου, αφού έδωσε 60,000 τότε 'σαφώς' θα έδινε και 70,000, και πάει λέγοντας! Συμπέρασμα? Oι τσέπες αυτού που αγοράzει 'ακριβό' αμάξι δεν έχουν πάτο!!! Λογικό?!...
Στην τελική, βέβαια, πιστεύεις αυτό που θες να πιστέψεις, έστω κι αν μόνο εσύ καταλαβαίνεις το γιατί (αναφέρομαι γενικά)...
Τώρα αν όλοι οι κάτοχοι ακριβων αυτοκινήτων (και των WRX) κάνουν απλώς το κέφι τους και δεν μπορούμε να έχουμε μια ένδειξη πόσο αντέχει η τσέπη τους μόνο και μόνο απο τι αυτοκίνητο έχουν,τι να πώ;;;;;
Κατά τη γνώμη μου καλύτερα να λέμε 'δεν ξέρω' (κι ας μη 'μας αρμόζει' το να μην ξέρουμε...) παρά να προτρέχουμε σε βιαστικά συμπεράσματα με κίνδυνο να εκτεθούμε. Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά και αν δεν είσαι μάγος δεν μπορείς να καταλάβεις πόσα έχει στην τράπεζα ο άλλος και τι αξία έχει γι αυτόν το χρήμα μόνο και μόνο από το αμάξι του, τα ρούχα του, τα παπούτσια του ή το ρολόι του σε σχέση με τα δικά σου...
-
Ο χρήστης Thevoice έγραψε:
Τα ράσα δεν κάνουν τον παπά και αν δεν είσαι μάγος δεν μπορείς να καταλάβεις πόσα έχει στην τράπεζα ο άλλος και τι αξία έχει γι αυτόν το χρήμα μόνο και μόνο από το αμάξι του, τα ρούχα του, τα παπούτσια του ή το ρολόι του σε σχέση με τα δικά σου...Νομίζω ότι είναι απλά θέμα προτεραιοτήτων. Μπορεί να έχεις Z4 και να μένεις με τη μαμά και το μπαμπά!!!
Μείωση φόρου για την αγορά καινούργιου ΙΧ