-
ο σχεδιαστής της subaru αν φοράει παντελόνια θα πρέπει να έχει ήδη κάνει χαρακίρι με αυτό το πράγμα που σχεδίασε.
Είδα ένα μαύρο σήμερα και πραγματικά στεναχωρήθηκα γιατί τα Impreza τα είχα συνηθίσει να προκαλούν τον τρόμο και τον σεβασμό γύρω τους με την αγριάδα τους... και οχι να προκαλούν το γέλιο.
Κρίμα. -
Διατηρεί την ίδια τετρακίνηση με το παλιό?
-
-
Καγκούρικο! Έτσι όπως πρέπει
-
Ξεχειλώσαμε
-
Μια χαρά το βρίσκω (τουλάχιστον το STI)! Τί έχει δηλαδή παραπάνω ένα FOCUS ή ένα ASTRA,AURIS ή ακόμα και αυτό το υπερGOLF; Αφήστε να δούμε πως πατάει στον δρόμο και ας το κρίνουμε συνολικά. Άλλως τε η SUBARU δεν έδινε ποτέ έμφαση στον τομέα της σχεδίασης (καλώς ή κακώς, εκείνη ξέρει), όπως άλλες -ευρωπα'ι'κές κυρίως- εταιρείες.
Και μη ξεχνάμε πως ορισμένοι κατασκευαστές στοχεύουν περισσότερο στην αμερικανική αγορά, οπού το γούστο διαφέρει από το δικό μας -
Ο χρήστης GIOSOU έγραψε:
Και μη ξεχνάμε πως ορισμένοι κατασκευαστές στοχεύουν περισσότερο στην αμερικανική αγορά, οπού το γούστο διαφέρει από το δικό μας
Ναι μόνο που στην Αμερική θα πωλείται και η σεντάν έκδοση.
Ευρώπη μόνο αυτό. -
Ο χρήστης SSK έγραψε:
ο σχεδιαστής της subaru αν φοράει παντελόνια θα πρέπει να έχει ήδη κάνει χαρακίρι με αυτό το πράγμα που σχεδίασε.Του σχεδιαστή πιστεύω ότι του άρεσε, οπότε δεν δικαιολογείται χαρακίρι. Εκτός και είναι διχασμένη προσωπικότητα ή απλά του αρέσει να είναι 'άτακτος' και να αυτο-τιμωρείται!
-
^
Η απλά να δέχεται εντολές εκ των 'ανωθεν'.΄Δυστυχώς, παίζει και αυτό.... -
@corsair...
Το NHTSA εχεις μικροτερες απαιτησεις. Για αρχη ειναι Full Frontal και με 35 μολις μιλια... Και το Matiz ακομα, καλα θα τα πηγαινε.
...κι επειδη λογω δουλειας ξεχασα να σου απαντησω και μενουν εντυπωσεις οτι απαιτησεις και να χει το NHTSA οι συνθηκες ειναι η δεν ειναι ιδιες για ολα τα δοκιμαζομενα μοντελα ωστε να ξεχωριζει το καλυτερο;
Ξερεις με ποσα χλμ γινονται οι μετωπικες συγκρουσεις στο Euroncap;Για ξαναδες το!
Δες σε παρακαλω γιατι τα Subaru εχουν τοσο καλο πλαισιο περαν των δοκιμων προσκρουσης που δειχνουν μεν κατι αλλα οι πραγματικες συνθηκες στο δρομο συνηθως ειναι μακραν χειροτερες:
http://www.drive.subaru.com/Sum06_WhatsInside.htm -
-
Το Ιmpreza ποσα αλογα βγαζει στα 1500?
Τιμη?
Καταναλωση?:shifty:Ποση ειναι η αποσταση απο το εδαφος,ειναι υπερυψωμενο?
Θεωρειται καλη αγορα στα μικρομεσαια?
-
στο πρόσφατο επεισόδιο του top gear κοροιδευαν τις φωτό με πολύ σκοτάδι που έδινε η Σουμπαρού...
-
http://i165.photobucket.com/albums/u57/ ... ti__05.jpg
http://i165.photobucket.com/albums/u57/ ... _sti_r.jpg
http://i165.photobucket.com/albums/u57/ ... _sti_f.jpg
http://i165.photobucket.com/albums/u57/ ... ti_int.jpg -
Mόνο ασημί και STi θα το αγόραζα.
Της φωτό δε, είναι πολύ όμορφο.
-
μαύρο για μένα .....
δεν το έχω χωνέψει ακόμα το νέο σχήμα ..... !!!!! το μεταξόνιο στο νέο είναι
πιο μικρό (κοντο) ?? -
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Mόνο ασημί και STi θα το αγόραζα.Της φωτό δε, είναι πολύ όμορφο.
...και να μη ξεχνας να το κοιτας ΜΟΝΟ απο πισω αριστερα (οπως στη φωτο,η οποια το 'κολακευει' ελαφρως) ...
εξακολουθουν να δειχνουν ηλιθια σχεδιασμενα τοσο τα πισω φωτα,οσο και η υπερμεγεθης εισαγωγη αερα του intercooler -για πλακα καταπινει οποιο ατυχο πετουμενο βρεθει στο δρομο του-
Β. -
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
μαύρο για μένα .....δεν το έχω χωνέψει ακόμα το νέο σχήμα ..... !!!!! το μεταξόνιο στο νέο είναι
πιο μικρό (κοντο) ??απο οσο ξερω Γιαννη το μεταξονιο εχει μεγαλωσει,αντιθετα με το συνολικο μηκος.που εχει μικρυνει ελαφρα (μαζι με τους προβολους) !.
...για τη χωνεψη,σοδες,καμια κοκο κολα ή κανα χαπακι μπορει να σε βοηθησει.... δυσκολα τα πραγματα (μονο το sti θα θυμιζει καπως το
ενδοξο παρελθον,τα απλα δε παλευονται ).
Β. -
Βάλανε si-drive ε; Καλό αυτό.. Μακάρι να βάλουν και παρόμοια συστήματα και οι υπόλοιποι κατασκευαστές...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Βάλανε si-drive ε; Καλό αυτό.. Μακάρι να βάλουν και παρόμοια συστήματα και οι υπόλοιποι κατασκευαστές...si-drive? τι ειν τουτο?
το preza παντως ουτε τουμπανιασμενο βλεπετε...
Νεο Impreza