-
Εδω http://www.bmwworld.com/repairs/e36.htm γράφει ότι για τα Ε36 το ιξώδες πρέπει να είναι από 10/40 έως 20/50.
Γνώμες?
Υπάρχει επίσημο site της BMW που να αναφέρει τέτοιες πληροφορίες?
Ψάχνω και δεν βρίσκω... -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Συγκεντρωτικά οι ερωτήσεις μου:
- Ποια λάδι να βάλω
a. Οι νεότερες προδιαγραφές του κατασκευαστή καλύπτουν τις παλιότερες? Είναι προτιμητέες οι νεότερες ή όχι απαραίτητα (ανάλογα με χρήση κλπ)
b. Ποια λάδια είναι Group IV/V και κάνουν για BMW
c. Τι ιξώδες να έχουν τα λάδια που μου προτείνετε (και γιατί)
d. Γιατί να μην βάλω 5-40, 5-50, 10-60, 15-50 κλπ
e. Πόσο συχνά να αλλάζω τα λάδια
Οι BMW εκείνης της εποχής αγαπούν thick oils. Οπότε πάμε από 5W40 και επάνω. Το μόνο σίγουρα Group IV/V που μου έρχεται στο μυαλό αυτή τη στιγμή είναι το amsoil.
Με ένα LL-98 ή 01 είσαι πιστεύω καλυμμένος.
Τα 6.5 lit έχουν το πλεονέκτημα της μεγάλης χωρητικότητας , αυτό σημαίνει οτι το λάδι δεν πιέζεται και μπορεί άνετα να βγάλει 10.000 χλμ .Το link είναι Αμερικάνικο. Μέχρι πρόσφατα τα 5W40 ήταν κάτι σπάνιο εκεί πέρα οπότε οι επιλογές τους ήταν ανάμεσα σε 5-10W30 , 10W40 και πάνω .
5W30 και 10W30 για BMW εκείνης της εποχής δεν ενδείκνυται από το manual , οπότε μας μένουν τα 10W40 και πάνω.
Τώρα για Ευρώπη όπου οι BMW είναι κάτι ..κοινό , κάθε αξιοπρεπής κατασκευαστής λιπαντικων έχει ένα 5W40 με την επίσημη προδιαγραφή της εταιρείας κάτι που δεν συνέβαινε στην Αμερική. - Ποια λάδι να βάλω
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Προσοχή, να βάζετε 75W140 αυστηρά μόνο εάν το προβλέπει ο κατασκευαστής, αλλιώς οι πιέσεις και θερμοκρασίες στο διαφορικό...μπορεί να υπερθερμαίνεται το διαφορικό και να χαλάσουν οι φλάντζες.
(επίσης χαλάει πιο γρήγορα και το λιπαντικό που δουλεύει σε μεγάλες θερμοκρασίες).
-
Επίσης, από υπερθέρμανση μπορεί και να σπάσει κάτι μέσα στο σασμάν, ειδικά εάν ο κατασκευαστής ζητάει λεπτόρευστη GL-4 και ρίξουμε παχύρευστη GL-5. Σε δυνατό προσθιοκίνητο (γνωστού μου που με συμβουλεύτηκε σχετικά) έχει σπάσει ο πρωτεύων στο σασμάν με διάσημη βαλβολίνη εντός του που όμως ήταν κατάλληλη περισσότερο για διαφορικά και βαριές εφαρμογές και καθόλου για σασμάν. Προτίμησε να ακούσει τον μηχανικό του κι όχι εμένα (φυσιολογικά έπραξε, δε λέω) που τον ξόρκιζα να μην την βάλει και τελικά την έπαθε... Όταν για την εφαρμογή μας καλυπτόμαστε από την απαίτηση του κατασκευαστή, τότε οι οποιοιδήποτε πειραματισμοί με άλλες προδιαγραφές απλώς συμπεριλαμβάνουν ρίσκο συχνά απροσδιορίστου μεγέθους (ελάχιστο έως τεράστιο). Οι προτάσεις μας πρέπει να περνάνε πάντα μέσα από την πρόταση του κατασκευαστή.
Δηλαδή, πρώτα κοιτάμε την καταλληλότητα προς την εφαρμογή μας και έπειτα κοιτάμε την ποιότητα. Και την καταλληλότητα την ορίζει ο κατασκευαστής και κανείς άλλος. -
Tι κιβώτιο και με τι βαλβολίνη έσπασε;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Tι κιβώτιο και με τι βαλβολίνη έσπασε;Ένας γκουρού των κιβωτίων Honda έλεγε ότι μια κορυφαία μάρκα βαλβολίνης καταστρέφει κάτι (πλαστικό?) μέσα στο σασμάν. Πολύ καλύτερη βαλβολίνη από την βαλβολίνη της Honda αλλά υπάρχει μια ασυμβατότητα σε μερικά σασμάν.
*The 1988-2000 Civic SOHC tranny all use the same input shaft bearings. I
myself have never had a 'ISB' bearing failure, but I usually have the tranny
out every 15k-20K miles for replacing 1-2 shifter fork, yes I drive
ABUSIVE!!!!!The 1996-2000 trannys use a different (steel) shifter fork design that
doesn't break like the 1988-1995 shifter forks.They ARE NOT interchangeable.
Redline MTL leaves behind red GLOBS unless flushed with dino oil. The tranny
in the link was ran with dino oil for 3,000 miles just to see if the problem
was from Redline MTL, but it was too late.If you're right about the MTL eating a plastic seal, that's pretty sad
for Honda. They should know better than to put such a finicky seal in
their tranny when so many people use the Red Line synchromesh fluids.
They've been around for well over a decade.It's not the seal that got destroyed - it's the bearing cage and it wasn't
clear if it suffered due to solvency of the plastic in the oil or if it got
worn away by abrasion. It's completely gone though - all eight balls are
jammed against each other in the bad bearing.* -
Τελικα με το mobil 1 τί παίζει; Αληθεύει το γεγονός ότι τώρα τελευταία το έχουν γυρίσει σε group III με προσθηκη ορισμένου ποσοστού PAO; Ή γίνεται πόλεμος από την Castrol; Τέλος, το γερμανικό Castrol syntec είναι full group IV/V;
Αυτό το λινκ δειχνει την ανωτερώτητα του castrol έναντι του amsoil;
http://www.c66racing-synthetics.com/Tes ... alysis.htm -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Tι κιβώτιο και με τι βαλβολίνη έσπασε;A156 3.2 GTA με LE 80W90 GL-5
Η Alfa Romeo προτείνει 75W80 GL-4. Δηλαδή, εδώ δεν κατηγορούμε την βαλβολίνη αλλά τον μηχανικό που την πρότεινε για σασμάν που ο κατασκευαστής του απαιτεί κάτι τελείως διαφορικό. Φυσικά, ο μηχανικός δεν το κάνει για να βλάψει τον πελάτη του, αλλά επειδή αυτό πιστεύει ότι είναι το καλύτερο για το παρόν πρόβλημα. Όλοι πράττουμε σύμφωνα με όσα ξέρουμε. Η αλήθεια όμως παραμένει στην θέση της: Φοβερή και τρομερή η LE αλλά για τις εφαρμογές που προορίζεται, όχι για οπουδήποτε.
Είναι σαν να λέμε ότι επειδή η AMSOIL SVΟ 75W140 GL-5 είναι ακόμη πιο φοβερή και τρομερή την ρίχνουμε οπουδήποτε ζητείται βαλβολίνη χωρίς να κοιτάμε προδιαγραφές.
Το άσχημο εδώ είναι ότι τέτοιες κινήσεις γίνονται καθημερινά σε διάφορα συνεργεία και έτσι υπάρχουν πολλοί τριγύρω μας που λένε 'εγώ χρησιμοποιώ την τάδε βαλβολίνη, το σασμάν μου έγινε αθόρυβο και δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα'. Όντως, σε πρώτη φάση μία παχύρευστη βαλβολίνη δύναται να μειώσει τους θορύβους που παράγει ένα σασμάν, ειδικά εάν είναι θόρυβοι που υποδηλώνουν πρόβλημα. Πράγματι, υπάρχει και μία ορθή λογική που λέει ότι σε ένα σασμάν με πρόβλημα μία παχύρευστη βαλβολίνη μπορεί να παρατείνει την ανάγκη επισκευής του σασμάν. Το ότι αυτό μπορεί να οδηγήσει τελικά στην αναπόφευκτη αντικατάστασή του λόγω μη επισκευασιμότητας δεν μας απασχολεί ποτέ όταν σκεφτόμαστε πώς θα απαλλαγούμε από το παρόν πρόβλημα που μας απασχολεί άμεσα, κι έτσι η εικόνα της κατά τα λοιπά ακατάλληλης για το σασμάν μας βαλβολίνης σχηματίζει την εικόνα της βαλβολίνης που μας έβγαλε από μία δύσκολη θέση.Παρομοίως συμβαίνει και με τα λιπαντικά κινητήρων.
-
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Τελικα με το mobil 1 τί παίζει; Αληθεύει το γεγονός ότι τώρα τελευταία το έχουν γυρίσει σε group III με προσθηκη ορισμένου ποσοστού PAO; Ή γίνεται πόλεμος από την Castrol; Τέλος, το γερμανικό Castrol syntec είναι full group IV/V;
Αυτό το λινκ δειχνει την ανωτερώτητα του castrol έναντι του amsoil;
http://www.c66racing-synthetics.com/Tes ... alysis.htmΈχει αποδειχθεί από αναλύσεις ότι η προσθήκη GrIII στα Mobil 1 ισχύει για την νεότερη σειρά Extended Performance και δεν έχει αποδειχθεί το ίδιο στα κλασσικά Mobil 1. Έτσι μπορούμε να θεωρούμε τα M1 EP ως GrIII/IV/V και τα σκέτα M1 ως GrIV/V.
Η Castrol έχει κυκλοφορήσει τουλάχιστον μία νεότερη σύνθεση του περίφημου 0W30 της που περιέχει υποδεέστερη της προηγούμενης 100% PAO σύνθεσης και κυκλοφόρησε το 2007 στην Ελλάδα ως 0W30 SLX LongTec ή SLX LongLife II (αντικαθιστώντας τα ομώνυμα SLX του 2006 που είχαν αντικαταστήσει με την σειρά τους τα SLX του 2005). Εξακολουθεί όμως και βγάζει το καλό της ως EDGE 0W30 αλλά επίσης δεν γνωρίζω εάν έχει παραμείνει πιστή στην αρχική της σύνθεση εκ Γερμανίας με 100% PAO (που είναι αντίθετη στην πολιτική χαμηλού κόστους και αυξημένου κέρδους που διέπει το τμήμα μάρκετινγκ της ιδίας).
Το σκαλίζω παραπάνω λοιπόν και τελικά βλέπω ότι τα νεότερα δείχνουν πράγματι την Castrol να άλλαξε την σύνθεση πάνω από μία φορά...
Στο site της Castrol Αγγλίας το MSDS του EDGE 0W30 που γράφει τα ίδια με του LongTec 0W30 (δλδ. δεν λέει τίποτα το διαφωτιστικό) που το ένα εκδόθηκε Ιούνιο 2007 και το άλλο Μαρτιο 2007:
http://129.35.64.91/bpglis/lsdsukf.nsf/ ... 068033.pdf
http://129.35.64.91/bpglis/lsdsukf.nsf/ ... 013502.pdf
Δημοσιεύεται όμως ακόμη το περυσινό LongLife II 0W30:
http://129.35.64.91/bpglis/lsdsukf.nsf/ ... 013502.pdf
Εδώ θα δείτε ότι αναφέρεται η ύπαρξη ενός παραγώγου PAO σε ποσοστό 20%-50%, δηλαδή σε μη σταθερό ποσοστό που προφανώς σημαίνει ότι το υπόλοιπο 50%-80% δεν είναι PAO (ούτως ή άλλως σε όλα τα λιπαντικά ένα 10-15% κατέχεται από τα πρόσθετα).Σημειώστε και ότι το SYNTEC 0W30 που πωλείται στις ΗΠΑ πλέον ονομάζεται SYNTEC 0W30 European Formula:
http://www.castrol.com/liveassets/bp_in ... ec_usa.pdf
Η σύνθεσίς του όμως ομιχλώδης: http://safetydatasheets.bp.com/ussds/am ... 220003.pdf
Αναφέρει για τα αμερικανικά SYNTEC σύνθεση που μπορεί να περιέχει συγκεκριμένο τύπο PAO έως Group I παραφινικά, ναφθενικά ή και slack wax.Όμως η γερμανική Castrol (που απευθύνεται και στην γερμανική αγορά) είναι λίγο πιο διαφωτιστική. Για το EDGE 0W30 όπως και για τα λοιπά 0W30 Formula SLX και LongLife II βλέπουμε την ίδια με πέρυσι σύνθεση που προαναφέρθηκε (20%-50% PAO) ενώ ημερομηνιακά είναι τα πλέον πρόσφατα (Ιούλιος 2007):
http://129.35.64.91/bpglis/lsdsgyf.nsf/ ... 068922.pdf
http://129.35.64.91/bpglis/lsdsgyf.nsf/ ... 003635.pdf
http://129.35.64.91/bpglis/lsdsgyf.nsf/ ... 068914.pdfΌλα αυτά σε καμία περίπτωση δεν σημαίνουν ότι το περίφημο 0W30 της Castrol δεν παραμένει εξαιρετικής ποιότητος. Η τεχνολογία επεξεργασίας ορυκτελαίων βρίσκεται στα επίπεδα των παλαιότερων συνθέσεων Group IV/V, αν και το ίδιο συμβαίνει με τις σύγχρονες συνθέσεις GrIV/V που έχουν με την σειρά τους αναλόγως εξελιχθεί σε σχέση με το δικό τους παρελθόν.
Το συγκριτικό λινκ δείχνει ότι το δικαίως περίφημο γερμανικό Castrol του 2005 αντιμετωπίζει στα ίσια το 0W30 της κορυφαίας AMSOIL, κι αν μη τί άλλο αυτό δείχνει πόσο καλή δουλειά έκαναν οι Ευρωπαίοι τεχνικοί για την Castrol (οι φήμες δείχνουν προς κάποιο υπερσύγχρονο εργαστήριο της ELF ή ίσως και της FUCHS - γιατί η ανάλυση του γερμανικού Castrol δείχνει ανώτατη χημική σύνθεση που όμως δεν συνηθίζεται στις ΗΠΑ). Όχι δεν φαίνεται να υπερισχύει κάποιο από τα δύο. Τα νούμερα είναι υπερβολικά μικρά καί στα δύο Group IV/V λιπαντικά και οι διαφορές ανάξιες λόγου, εξαιρώντας το TBN που στο AMSOIL κρατήθηκε μεν πολύ καλύτερα αλλά στα χλμ των αλλαγών που έγιναν δεν προέκυψε κάποιο πρόβλημα στο Castrol ως συνέπεια του πεσμένου TBN. Επί της ουσίας λοιπόν το συγκριτικό λέει Ευρώπη-ΗΠΑ ισοπαλία και προτείνει το TSO ως το ισότιμο αμερικανικό αντίβαρο που κοιτάζει στα ίσια το ευρωπαϊκής προελεύσεως 'γερμανικό Castrol'.
-
Μάλιστα... Πάντως Μίλτο χαράς στο κουράγιο σου που προσπαθείς να διαφωτίσεις μια κατάσταση που οι ίδιες οι εταιρείες εσκεμμένα δεν την αποσαφηνίζουν εις βάρος του καταναλωτή. Μάλλον βρισκόμαστε στην βάση της τροφικής αλυσίδας με τις εταιρείες-αρπακτικά να βρίσκονται στην κορυφή...
-
Ποιό από τα δύο να διαλέξω για seat ibiza 1.4 με 40.000km;
- Mobil 1 0w-40
- Motul X-lite 0w-30
Και τα δύο πληρούν τις προδιαγραφές τις VW 502.00 503.00 που με ενδιαφέρουν. Κλίνω προς το motul γιατί είναι ester based, αλλά με προβληματίζει το ότι είναι 30άρι.
Ενδιαφέρον είναι ότι το X-lite αντικατέστησε το E-tech 0w-40. Πως κατάφεραν ένα 30άρι λάδι να αντικαταστήσει ένα 40άρι;
Κάτι βρήκα http://64.233.183.104/search?q=cache:qV ... ient=opera
-
...
-
To Σαββατο εβαλα στο 407 που εχω την βαλβολινη της Elf.
Δεν μπορω να πω οτι τρελαθηκα κιολας.
Στο 307 που ειχα και ειχα βαλλει Yaccο η διαφορα ηταν αισθητη.
Στο 407 με την Elf ειναι ανεπαίσθητη.Δεν ξερω τι κανει βεβαια οταν το ζοριζεις και ζεσταινεται, οποτε κραταω και μια πισινη.
-
Εάν δεν έχει φάει ζόρια η μαμίσια του 407 δεν θα έχει φθαρεί τόσο ώστε να καταλάβεις διαφορές. Το σίγουρο είναι ότι παρατείνεις την ζωή του σασμάν σου. Το ότι δεν το αντιλαμβάνεσαι είναι καλό για την κατάσταση του σασμάν οπότε καλύτερα να χαίρεσαι.
Αν και τα σασμάν στα μεγάλα της PSA είναι ούτως ή άλλως πολύ πιο ενισχυμένα και δεν βγάζουν προβλήματα (σε συνδυασμό και με τους οδηγούς τους που είναι πιο 'οικογενειακοί' τύποι). Το σασμάν του 307 είναι τύπου ΜΑ, δηλαδή αυτό που χρησιμοποιείται στα 206 (πλην των 2.0 και HDi που φορούν το ενισχυμένο BA) και 106 συμπεριλαμβανομένου και του Rallye. Εμείς με τα πιο 'ασθενικά' σασμάν πρέπει να προσέχουμε δύο φορές περισσότερο αυτά τα ζητήματα. -
Exω το peugeot gt εδώ και μερικούς μήνες και μου έστειλαν ένα χαρτί από την Lion Hellas που μου προτείνουν να αλλάξω λάδια στα 5000km. Πήγα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή και μου είπαν ότι είναι πεταμένα λεφτά αν τα αλλάξω τώρα και αυτο'ι τα αλλάζουν στις 15000km.Πότε να το πάω για αλλαγή? Επίσης ο Μίλτος μου πρότεινε τα TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0w-30 ή τα ΕLF EXCELLIUM FULL TECH 0W-30. Υπάρχει καμιά άλλη πρόταση
γιατί αυτά δεν τα βρήκα πουθενά ή γνωρίζει κανείς που θα τα βρω στην Θεσ/νικη?(Μιλτο μ'ακούς)? .Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα βαζουν τα
BP visco 7000 0W-40 FULL SYNTHETIC μαζί με φίλτρο λαδιού 80 ευρω και τα κρατάνε για 15000κμ.Eίναι καλά λάδια τα bp ή να ψάξω για καλύτερα? -
Ο χρήστης mariost έγραψε:
Ποιό από τα δύο να διαλέξω για seat ibiza 1.4 με 40.000km;- Mobil 1 0w-40
- Motul X-lite 0w-30
Και τα δύο πληρούν τις προδιαγραφές τις VW 502.00 503.00 που με ενδιαφέρουν. Κλίνω προς το motul γιατί είναι ester based, αλλά με προβληματίζει το ότι είναι 30άρι.
Ενδιαφέρον είναι ότι το X-lite αντικατέστησε το E-tech 0w-40. Πως κατάφεραν ένα 30άρι λάδι να αντικαταστήσει ένα 40άρι;
Κάτι βρήκα http://64.233.183.104/search?q=cache:qV ... ient=opera
Το X-lite 0W30 είναι κοντά στο όριο των 40. Το E-tech 0W40 είναι κοντά στο όριο των 30. Με λίγο πιο σύγχρονη χημική σύνθεση η MOTUL κρίνει ότι το X-lite μπορεί να αντικαταστήσει το E-tech και δεν έχουμε λόγο να αμφιβάλλουμε ότι η MOTUL έχει την τεχνογνωσία για να επιτύχει κάτι τέτοιο. Αν και πρέπει να συμπεριλάβουμε και το γεγονός ότι το 0W30 είναι περισσότερο longlife από το 0W40 συνυπολογίζοντας και τους σύγχρονους κινητήρες με τις πολύ σφιχτότερες ανοχές που ωφελούνται περισσότερο από ένα 0W30 παρά από ένα 0W40.
Το Mobil 1 0W40 είναι 'περισσότερο 40ρι' καθότι στην μέση της κλίμακας των 40. Πχ στις υψηλές θερμοκρασίες κρατιέται παχύτερο από το 300V 10W40 και σχεδόν όσο το AMO 10W40 ή το RED LINE 10W40! Βέβαια ο δείκτης HTHS είναι ανώτερος στα συγκεκριμένα 10W40 που σημαίνει ότι το λιπαντικό τους φιλμ στις υψηλές θερμοκρασίες ανθίσταται αναλόγως περισσότερο στην φθορά (η διαφορά είναι μεγάλη αλλά δεν ωφελούνται όλοι οι κινητήρες από αυτήν - σε κάποιους μπορεί να μειώσει ελαφρώς και το στροφάρισμα, χωρίς να σημαίνει ότι αυτό αποτελεί πρόβλημα).Ο κινητήρας του Ibiza 1.4 θα δουλέψει καλά καί με τα δύο. Το Μ1 0W40 όμως είναι πιο δοκιμασμένο σε VAG (ειδικά στην προηγούμενη γενιά όπως ο δικός σου) και -προσωπικά- θα το προτιμούσα εκ των δύο δεδομένου ότι μου αρέσει και να πλακώνω πολύ συχνά (σχεδόν συνέχεια) το γκάζι.
-
Moυ αρέσει αυτό το φόρουμ...έχουμε τον ανεπίσημο λαστιχά Hunter και τον λαδά Μiltella...
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Προσοχή, να βάζετε 75W140 αυστηρά μόνο εάν το προβλέπει ο κατασκευαστής, αλλιώς οι πιέσεις και θερμοκρασίες στο διαφορικό ενδέχεται να ανέβουν εις βάρος της μακροζωίας των μετάλλων. Ένα πυρόμετρο όπως αυτό που ανέφερε ο Λεό θα βοηθήσει, αν και πάλι είναι δύσκολο να εντοπιστούν οι τοπικές θερμοκρασίες - αλλά αυτό αφορά περισσότερο τους κινητήρες ΕΚ που είναι πολύ πιο πολύπλοκοι μηχανικά. Είναι δλδ το ίδιο με το να βάζουμε 60ρι σε κινητήρα που προβλέπεται 30ρι έως 40ρι (πολλοί σύγχρονοι κινητήρες θα ζοριστούν να το κυκλοφορήσουν σωστά τουλάχιστον μέχρι να φθαρεί το ιξώδες και να πέσει στο 50 ή 40 - κάτι που στα περισσότερα 10W60 δεν αργεί να συμβεί).
Η AMSOIL έχει τρεις βαλβολίνες (πλήρως ανανεωμένες προσφάτως) στην κορυφαία ποιότητα της σειράς SV:
SVG 75W90
SVT 75W110
SVO 75W140
Η ποιότητα είναι ολοκληρωμένα ασυναγώνιστη και το μόνο που μένει είναι να επιλέγεται το σωστό ιξώδες και η καταλληλότητα εφαρμογής χρήσης (GL-5).Γενικώς, να αποφεύγετε κάτω από το λεπτότερο ή πάνω από το παχύτερο στην γκάμα επιλογών ιξώδους του κατασκευαστή.
Σε Golf MKV μπορώ να βάλω την SVG 75W90. Στα χαρακτηριστικά της λέει οτι κάνει και για GL-4....H να πάω για την MTG 75W90???
-
Ο χρήστης argiris_k έγραψε:
Exω το peugeot gt εδώ και μερικούς μήνες και μου έστειλαν ένα χαρτί από την Lion Hellas που μου προτείνουν να αλλάξω λάδια στα 5000km. Πήγα στην αντιπροσωπεία για αλλαγή και μου είπαν ότι είναι πεταμένα λεφτά αν τα αλλάξω τώρα και αυτο'ι τα αλλάζουν στις 15000km.Πότε να το πάω για αλλαγή? Επίσης ο Μίλτος μου πρότεινε τα TOTAL QUARTZ ENERGY 9000 0w-30 ή τα ΕLF EXCELLIUM FULL TECH 0W-30. Υπάρχει καμιά άλλη πρόταση
γιατί αυτά δεν τα βρήκα πουθενά ή γνωρίζει κανείς που θα τα βρω στην Θεσ/νικη?(Μιλτο μ'ακούς)? .Στην αντιπροσωπεία που ρώτησα βαζουν τα
BP visco 7000 0W-40 FULL SYNTHETIC μαζί με φίλτρο λαδιού 80 ευρω και τα κρατάνε για 15000κμ.Eίναι καλά λάδια τα bp ή να ψάξω για καλύτερα?Η Lion Hellas σου είπε στα 5000χλμ και η αντιπροσωπεία σου είπε 'πεταμένα λεφτά'; Παράταιρο ακούγεται. Μπορεί της αντιπροσωπείας σου να θέλουν να φανούν 'καλοί' αλλά μήπως η κεντρική Lion Hellas έχει λάβει κάποια ειδοποίηση από Γαλλία για αλλαγή στις 5000χλμ; Το να τα αλλάξεις πρόωρα κακό δεν θα κάνει σίγουρα... ενώ εάν παίζει κάποιο σενάριο που δεν ξέρεις μετά θα τρέχεις να βρεις το χαμένο δίκιο σου.
To Visco 7000 0W40 είναι καλή επιλογή για αντικατάσταση του 0W30 καθότι είναι στο όριο μεταξύ 40 προς 30 (12.9cSt/100C όταν τα 40ρια εκκινούν από το 12.5 και τα 50ρια από το 16.3), οπότε θα ταιριάξει και σε σένα. Επιφυλάσσομαι για την αντοχή του ιξώδους του στις μακροχρόνιες αλλαγές που προτείνει η PSA αν και λογικά θα τα καταφέρει κι εκεί. Εναλλακτική επιλογή σε λεπόρευστο 40ρι είναι το Castrol EDGE 0W40 ή και το TOTAL QUARTZ 9000 0W40. Τα ELF EXCELLIUM 0W40 και MOTUL E-tech 0W40 δείχνουν επίσης καλές επιλογές.
Μπορείς και να επιλέξεις κι άλλο δυνατό 0W30 που κυκλοφορεί όπως τα:
AGIP SINT EVOLUTION 0W30
Castrol EDGE 0W30
ELF EXCELLIUM LDX 0W30
FUCHS TITAN SUPERSYN SL 0W30
MOTUL 8100 X-lite 0W30
Valvoline SYnPower MXL 0W30Φυσικά μπορείς και να δεις προς τα 5W30 όπου οι δυνατές επιλογές αφθονούν:
FUCHS TITAN GT1 5W30
Mobil 1 ESP Formula 5W30
MOTUL 8100 X-max 5W30
OMV BIXXOL special C3 5W30
SHELL Helix Ultra 5W30
Valvoline SynPower 5W30 (το ευρωπαϊκό και όχι το αμερικάνικο)Όλα τα παραπάνω καλύπτουν την ACEA A3 και είναι επίσημα πιστοποιημένα για να μην έχεις κανένα πρόβλημα εντός εγγύησης από την αντιπροσωπεία.
Στην Θεσσαλονίκη θέλει ψάξιμο. Οι Αθηναίοι οι τυχεράκηδες έχουν τον Λαμπριανίδη με τις φοβερές τιμές, αλλά μέσω της διαδικτυακής του επιχείρησης http://www.trade-wind.gr έχουμε όλοι πρόσβαση στην ποικιλία του (δεν έχει τα πάντα αλλά έχει πάντα κάποια επιλογή για τον καθέναν).
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
δεδομένου ότι μου αρέσει και να πλακώνω πολύ συχνά (σχεδόν συνέχεια) το γκάζι.
Περι λιπαντικών γενικώς