Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Peugeot 206cc 1.6 vs Opel tigra 1.4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Peugeot 206cc 1.6 vs Opel tigra 1.4
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    7
    19
    724
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      makr last edited by

      Γεια σας παιδια κ καλως σας βρηκα

      Σκεφτομαι για αγορα μεταχειρισμενου μικρου cc
      Ποια η γνωμη σας για τα Peugeot 206cc 1.6 κ Οpel tigra 1.4 Twintop
      Το budget που διαθετω για αγορα μεταχειρισμενου ειναι περιπου στα 15Κ

      Eιναι δυσκολη επιλογη παντως
      Μερικες σκεψεις:

      Το tigra
      θετικα
      ειναι ομορφο,εχει μεγαλο χωρο αποσκευων,δεν εχουν αναφερθει προβληματα στεγανοτητας κ δυσλειτουργιας οροφης,ειναι οικονομικο σε βενζινη/ασφαλεια
      Αρνητικα
      Ειναι αποκλειστικα διθεσιο,ηλεκτρικο πορτ-μπαγκαζ,επιδοσεις,κοστος ανταλλακτικων/service

      Το 206cc
      θετικα
      ειναι 2+2,επιδοσεις,φτηνα ανταλλακτικα/service
      Αρνητικα
      εχουν αναφερθει προβληματα στεγανοτητας κ δυσλειτουργιας οροφης,επιβαρυνομαι σε βενζινη/ασφαλεια

      (Να αναφερω επισης οτι ειμαι καινουριος οδηγος)

      Περιμενω τις γνωμες σας γενικα

      Ευχαριστω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        makr last edited by

        Γεια σας παιδια κ καλως σας βρηκα

        Σκεφτομαι για αγορα μεταχειρισμενου μικρου cc
        Ποια η γνωμη σας για τα Peugeot 206cc 1.6 κ Οpel tigra 1.4 Twintop
        Το budget που διαθετω για αγορα μεταχειρισμενου ειναι περιπου στα 15Κ

        Eιναι δυσκολη επιλογη παντως
        Μερικες σκεψεις:

        Το tigra
        θετικα
        ειναι ομορφο,εχει μεγαλο χωρο αποσκευων,δεν εχουν αναφερθει προβληματα στεγανοτητας κ δυσλειτουργιας οροφης,ειναι οικονομικο σε βενζινη/ασφαλεια
        Αρνητικα
        Ειναι αποκλειστικα διθεσιο,ηλεκτρικο πορτ-μπαγκαζ,επιδοσεις,κοστος ανταλλακτικων/service

        Το 206cc
        θετικα
        ειναι 2+2,επιδοσεις,φτηνα ανταλλακτικα/service
        Αρνητικα
        εχουν αναφερθει προβληματα στεγανοτητας κ δυσλειτουργιας οροφης,επιβαρυνομαι σε βενζινη/ασφαλεια

        (Να αναφερω επισης οτι ειμαι καινουριος οδηγος)

        Περιμενω τις γνωμες σας γενικα

        Ευχαριστω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          makr last edited by

          Γεια σας παιδια κ καλως σας βρηκα

          Σκεφτομαι για αγορα μεταχειρισμενου μικρου cc
          Ποια η γνωμη σας για τα Peugeot 206cc 1.6 κ Οpel tigra 1.4 Twintop
          Το budget που διαθετω για αγορα μεταχειρισμενου ειναι περιπου στα 15Κ

          Eιναι δυσκολη επιλογη παντως
          Μερικες σκεψεις:

          Το tigra
          θετικα
          ειναι ομορφο,εχει μεγαλο χωρο αποσκευων,δεν εχουν αναφερθει προβληματα στεγανοτητας κ δυσλειτουργιας οροφης,ειναι οικονομικο σε βενζινη/ασφαλεια
          Αρνητικα
          Ειναι αποκλειστικα διθεσιο,ηλεκτρικο πορτ-μπαγκαζ,επιδοσεις,κοστος ανταλλακτικων/service

          Το 206cc
          θετικα
          ειναι 2+2,επιδοσεις,φτηνα ανταλλακτικα/service
          Αρνητικα
          εχουν αναφερθει προβληματα στεγανοτητας κ δυσλειτουργιας οροφης,επιβαρυνομαι σε βενζινη/ασφαλεια

          (Να αναφερω επισης οτι ειμαι καινουριος οδηγος)

          Περιμενω τις γνωμες σας γενικα

          Ευχαριστω

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            makr last edited by

            Καποια γνωμη βρε παιδια??

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • T
              travelman last edited by

              Τιγκρα γιατί μάλλον θα είναι πιο αξιόπιστο, το 206 δεν είναι 2+2 αλλά 2+0.2 και προσωπικά μου αρέσει περισσότερο το ...γαλλικό οπελάκι (στην γαλλία δεν φτιάχνεται το τίγκρα?)

              Η πρόταση μου? Εννοείται μίατα αφού θέλεις χώρους μόνο για 2! αφού θές σεσε υποθέτω μάλλον για γκομενοπαγίδα το θες άλλά το μίατα είναι πολύ πιο αποτελεσματικό, έχει ήδη χαρακτηριστεί ώς φιούτσερ κλάσσικ, είναι ότι πιο ευχάριστο στα λεφτά του οδηγικά από ότιδήποτε κυκλοφορεί με 4 ρόδες, είναι μακράν πιο αξιόπιστο (αλλά συνήθως πιο σκισμένο ) Αν είσαι μικρόσωμος σχετικά δεν το συζητώ καρφωτά μίατα! Αν κολλάς στην υφασμάτινη οροφή απλά εξασφάλισε πως έχει αιρκοντίσιον και δεν παρκάρεις κάτω από πέυκα/πέρασμα περιστεριών!

              Υ.Γ. εννοείται πως αν αντέχει το μπάτζετ, το μρ2 είναι εξαιρετική αν όχι καλύτερη λύση...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                makr last edited by

                Φιλε μου η λεξη γκομενοπαγιδα δεν με απασχολει.
                Απο κει κ περα θελω cc για το διτο του χαρακτηρα + οτι δεν θα νοικιαζω γκαραζ.
                Το mx5 καλο αλλα δεν ειναι too much για εναν καινουριο/αρχαριο οδηγο??Εχει πισω κινηση κ πανινη κουκουλα (θελει γκαραζ)
                Γι αυτο κ δεν το σκεφτομαι
                Το toyota ως καλαμπουρι μπορω να το δεχτω.Αυτο ειναι διαολος.
                Ειπαμε ειμαι καινουριος οδηγος.
                Οποτε ας επικεντρωθουμε στα 2 υποψηφια που εχω θεσει

                travelman σε ευχαριστω για την γνωμη σου

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  thodor last edited by

                  To 206 CC δεν το έχω οδηγήσει καθόλου, οπότε δε μπορώ να έχω άποψη . . . Το Tigra όμως το έχει η κοπέλα μου και εν συντομία μπορώ να σου πω τα εξής:

                  ΥΠΕΡ:

                  • Εξωτερική εμφάνιση (υποκειμενικό, αλλα προσωπικά μου αρέσει περισσότερο από το 206)
                  • Οικονομικό - σαν συτήρηση / κατανάλωση. Σε ταξίδι με αρκετό σκίσιμο (εθνική οδός) με 160+ κατα κύριο λόγο, δεν πέρασε τα 9 l/100 km. ενώ με χαλαρή οδήγηση είναι λίγο πάνω από τα 7lt/100km
                  • Καλή οδική συμπεριφορά (υποθέτω το 206 μπορεί να έχει καλύτερη, αλλά και το TIGRA μια χαρά είναι). Αρκετά σφιχτή ανάρτηση, περιορισμένες κλίσεις, ελέγχομενο στο όριο. Κανά δυο φορές σε γλιστερή κλειστή στροφή μου έφυγε με τα 4, χωρίς να με έχει προετοιμάσει για κάτι τέτοιο. αλλά ήταν εύκολα διαχειρίσιμο, δε με τρόμαξε, και στο φινάλε κατάλαβα ότι πήγαινα τουλάχιστον 30 Km πάνω από ότι πάω με το δικό μου (polo 1.0) στο συγκεκριμένο κομμάτι . . .
                  • Καλές επιδόσεις για τα κυβικά του. Δε οργωνει την άσφαλτο, αλλά δε προβληματίζει ούτε σε επιταχύνσεις, ούτε σε ταξίδι.
                  • Καλή ποιότητα κατασκευής - πολύ καλή ακαμψία με την οροφή κλειστή. Ένα χρόνο τώρα δε τρίζει κάτι, δε φαίνεται να φθείρεται κάτι.
                  • 2 χρόνια εγγύηση ΟΠΕΛ + 4 χρόνια επέκταση εγγύησης
                  • Πολύ μεγάλο πορτ - μπαγκαζ με την οροφή κλειστή, αλλά και αρκετά ικανοποιητικό με την οροφή ανοιχτή
                  • Πολύ καλά εξοπλισμένο και στην βασική του έκδοση.

                  ΚΑΤΑ:

                  • Κακή ακαμψία με την οροφή ανοιχτή. Σε άσχημο δρόμο σχεδόν βλέπεις το παρμπριζ να δονείται, και το αισθάνεσαι γενικά πολύ 'πλαδαρό'
                  • Πολύ ελαφρή και 'άνοστο' τιμόνι.
                  • Άσχημη ορατότητα πίσω. Είναι πολύ σηκωμένο το ποστ-μπαγκαζ, και δεν μπορείς να υπολογισεις την απόσταση για παρκάρισμά με τίποτα - Συστηνω Parking Radar ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ.
                  • Άνάλογα με την σωματική σου διάπλαση μπορεί να αισθανθείς λίγο 'κλειστοφοβικά' στην αρχή. Εγώ είμαι 1.85, και μου πήρε αρκετό καιρό να συνηθήσω τον εσωτερικό καθρέφτη, που βρισκόταν σχεδόν μπροστά στο πρόσωπο μου, και μου έκρυβε αρκετό από το οπτικό μου πεδίο.

                  Πάντως αν έχεις τα 15.000 στο χέρι, θα σου έλεγα ή να περιμένεις να μαζέψεις μερικά ακόμη, ή να βάλεις λίγες δόσεις, και να πάρεις το tigra καινουριο, που θα σου έρθει λιγότερο από 19.000.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    makr last edited by

                    thank u thodor

                    υψος εχω 1.73.Λες να τα βρω σκουρα με την ορατοτητα??
                    Επισης η λειτουργια του πορτμπαγκαζ πως την βρηκες??Ειναι αξιοπιστη??

                    Παντως σε ενα συγκριτικο σε τιμες ανταλλακτικων αναμεσα στα 2 αυτοκινητα οι τιμες ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ πιο ακριβες του Opel...
                    Ετσι μιας κ ειχα αρχισει να κατασταλαζω στο opel τωρα το ξανασκεφτομαι...

                    **η αγορα θα γινει με μια μικρη προκαταβολη 3000 euro κ μετα με δοσεις.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • W
                      wannabe last edited by

                      makr μάλλον σε συμφέρει να το πάρεις καινούριο το Opel, εφόσον το επιλέξεις. Τα service και η εξτρα εγγύηση πιστεύω θα σε ισοφαρίσουν οικονομικά.
                      στην τιμή που κοιτάς υπάρχει και το Nissan Micra CC αν σε ενδιαφέρει.
                      το 206 πιστεύω οτι αξίζει για μτχ μόνο κάτω απο 15κ

                      αυτά απο εμένα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        thodor last edited by

                        Ο χρήστης makr έγραψε:

                        υψος εχω 1.73.Λες να τα βρω σκουρα με την ορατοτητα??

                        Μπροστά δεν θα έχεις πρόβλημα. Με την ορατότητα πίσω όμως θα έχεις σίγουρα... Πραγματικά σκέψου σοβαρά για το Parking Radar. Είναι το μοναδικό αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει και ευχόμουν να έχει κάτι τέτοιο.

                        Επισης η λειτουργια του πορτμπαγκαζ πως την βρηκες??Ειναι αξιοπιστη??

                        Έβγαλε ένα προβληματάκι, το οποίο ευτυχώς το εντόπισαν στο service οπότε δεν δημιούργησε πρόβλημα. Συγκεκριμένα, ένα καλώδιο που συνδέει κάποιο αισθητήριο ήταν σφιχτά δεμένο με κάτι δεστρες και σχεδόν είχε κοπεί, το οποίο και αλλάχτηκε . . . ήταν πολύ τυχερή η κοπέλα μου που δεν της κόπηκε εντελώς πριν το πάει για service.

                        Το θέμα αξιόπιστιας στη λειτουργία πορτμπαγκάζ για μένα δεν θεωρείται τόσο σημαντικό. Στο κάτω κάτω ακόμη και αν χαλάσει κάτι, υπάρχει χειροκίνητος τρόπος ανοίγματος - κλεισίματος.

                        Το θέμα της πρακτικότητας όμως της λειτουργιας του πορτμπαγκαζ είναι ΤΡΑΓΙΚΟ.
                        Φαντάσου το εξής: Καλοκαίρι - Ηλιος - μεσημέρι - 40 βαθμούς κελσίου. Και σε κάποια φάση πρέπει να κρατήσεις για 10-15 sec με πίεση ένα μεταλικό κουμπί για να κλείσεις το πορτμπαγκαζ. . . . . Απλά δεν γίνεται Χρειάζεσαι πυρίμαχα γάντια

                        Παντως σε ενα συγκριτικο σε τιμες ανταλλακτικων αναμεσα στα 2 αυτοκινητα οι τιμες ειναι ΤΡΑΓΙΚΑ πιο ακριβες του Opel...

                        Πραγματικά για τα Peugeot δε γνωρίζω. Σε σύγκριση με το δικό μου VW Polo μια χαρά τις βλέπω τις τιμές του Opel.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          miltellas last edited by

                          Έχω οδηγήσει καί τα δύο.
                          Οι επιδόσεις του 206CC είναι μακράν καλύτερες τόσο στο γκάζι όσο και στην οδηγική του συμπεριφορά. Και στα φρένα θα έλεγα αλλά εκεί το Tigra δεν έχει πρόβλημα, αντιθέτως τον κινητήρα του τον θεωρώ ανεπαρκή για τα κιλά του (για τα μέτρα μου σέρνεται) και η οδηγική του συμπεριφορά είναι 'αναίσθητη' (δεν επικοινωνείς με τον δρόμο εκτός κι αν είσαι καλός στο playstation) πράγμα που από μόνο του αρκεί για να απορρίψω ένα αυτοκίνητο (όσο καλό και να είναι οπουδήποτε). Το ίδιο εντόπισα και στο Astra, ενώ το Vectra ήταν αντιθέτως πολύ καλό στα πάντα.
                          Επίσης το Tigra τρίζει από τις στρεβλώσεις ενώ αυτο δεν ισχύει στο 206CC που έχει μακράν δυνατότερο πλαίσιο.

                          Όμως ο λόγος της οδηγικής συμπεριφοράς είναι πολύ σημαντικός για την επιλογή σου εάν θέλεις να μάθεις γρήγορα από οδήγηση. Το να αντιλαμβάνεσαι με σαφήνεια πώς αντιδρά στις εντολές σου το αυτοκίνητο είναι σημαντικό για να μάθεις ποιά κίνησή σου προκαλεί το όποιο αποτέλεσμα.

                          Κατά την γνώμη μου λοιπόν το Tigra απευθύνεται σε οδηγούς που θέλουν να βολτάρουν χωρίς να απασχολούνται για τον τομέα της οδήγησης, όπου είτε έτσι είτε αλλιώς ο σκοπός τους είναι να απολαύσουν την φύση και να φτάσουν ασφαλείς και απροβλημάτιστοι στον προορισμό τους, ενώ το 206CC απευθύνεται σε οδηγούς που τους αρέσει να απολαμβάνουν την οδήγηση λαμβάνοντας και τις απαραίτητες πληροφορίες από το τιμόνι και την ανάρτηση (χωρίς να χάνουν σε άνεση), όπου ο σκοπός τους σε κάθε διαδρομή είναι και η απόλαυση της οδήγησης.

                          Όσον αφορά τα ανταλλακτικά η Peugeot είναι εδώ και τουλάχιστον 7 χρόνια από τις οικονομικότερες εταιρίες (με δυνατότητα να μπορείς να βρεις after-market ανταλλακτικά ακόμη φτηνότερα σε ίδια ποιότητα πάντα). Για την Opel δεν γνωρίζω, αλλά εννοείται ότι μπορείς να βρίσκεις και σε αυτήν after-market ανταλλακτικά για να ρίξεις το κόστος συντήρησης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            makr last edited by

                            Ευχαριστω για τις απαντησεις

                            thodor ειπες πως αν χαλασει κατι σε σχεση με την ηλεκτρικη λειτουργια του πορτμπαγκαζ υπαρχει κ ο χειροκινητος τροπος.
                            Μου το εξηγεις λιγο αυτο??(γιατι εχω ακουσει οτι δεν επιτρεπετε να το κλεινεις με το χερι)
                            Παντως το παραδειγμα με το πορτμπαγκαζ το καλοκαιρι ειναι οντως ευστοχο κ δειχνει καποιες λεπτομερειες που μονο οι κατοχοι ξερουν...

                            Miltellas ο κυριοτερος λογος που το σκεφτομαι για το peugeot περισσοτερο απο το tigra ειναι γιατι δεν εχω διαβασει κ τα καλυτερα για την λειτουργια κ στεγανοτητα της οροφης.Απο την αλλη εχει το πλεονεκτημα του κοστους χρησης κ συντηρησης

                            Πολυ μπερδεμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              thodor last edited by

                              Μη φανταστεις οτι υπάρχει πρακτικός χειροκινητος τρόπος. Απλά παρέχεται ένα 'εργαλείο' (σαν μοχλός) και με τις οδηγείες του manual μπορείς να κλεισεις οροφή - πορτμπαγκαζ αν σου έχουν μείνει ανοιχτά, ή το αντίστροφο. Δεν θυμάμαι καλά την διαδικασία, αλλά όπως το είχα διαβάσει στα γρήγορα μου φάνηκε χρονοβόρο, αλλά και αγχωτικό γιατί κινείς τον όλο μηχανισμό με το εργαλειάκι και με το χέρι. Απλά είναι λύση ανάγκης που προβλέπει το manual ώστε να μην μείνεις με ανοιχτα πορτμπαγκαζ - οροφή σε περίπτωση βλάβης.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                miltellas last edited by

                                Ο χρήστης makr έγραψε:

                                Miltellas ο κυριοτερος λογος που το σκεφτομαι για το peugeot περισσοτερο απο το tigra ειναι γιατι δεν εχω διαβασει κ τα καλυτερα για την λειτουργια κ στεγανοτητα της οροφης.Απο την αλλη εχει το πλεονεκτημα του κοστους χρησης κ συντηρησης

                                Ναι, αν σκοπεύεις να πάρεις μτχ και όχι καινούριο τότε ενδέχεται να πέσεις σε ένα από τα 206CC παρτίδας με πρόβλημα, το οποίο δεν υφίσταται πλέον (έχει διορθωθεί). Εξάλλου οι περισσότεροι με CC που γνωρίζω δεν αντιμετώπισαν αυτό το πρόβλημα ή αν το είχαν αντιμετωπίστηκε εύκολα (χωρίς ταλαιπωρία) στα πλαίσια της εγγύησης και δεν το αναφέρουν (συνήθως μαθαίνουμε τα προβλήματα από αυτοκίνητα κατόχων που ταλαιπωρήθηκαν).

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  makr last edited by

                                  Επανερχομαι μιας κ πλησιαζει ο καιρος κ ακομα δεν εχω αποφασισει κατα 100%

                                  Θα ηθελα να ρωτησω κατι τους κατοχους tigra κ μη
                                  Επειδη εχω ακουσει μερικους να το κανουν αλλα δεν το εχω εξακριβωσει μονος μου:
                                  Αν ειναι εφικτο να κατσει καποιος στο tigra πισω κ ας μην εχει θεσεις.
                                  Ενα παιδι σε αλλο forum αναφερει χαρακτηριστικα οτι σε καποια περιπτωση αναγκης μπορει να κανει μπροστα το καθισμα(μονο αν ειναι κοντος ομως ο οδηγος-συνοδηγος(εγω ειμαι 1.73) κ να κατσει ενα επιπλεον ατομο πισω κουτσα-στραβα στο σκαλακι...
                                  Λετε να γινεται??
                                  Αν γινεται με βλεπω για tigra τελικα μιας κ το 206cc παραμενει στη συγκριση εστω κ γι αυτες τις +2 θεσεις αναγκης...

                                  *Επιπλεον μια κινηση σαν την παραπανω λετε να γινετε αντιληπτη απο τροχαια κ να τιμωρειτε??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thodor last edited by

                                    Ούτε με σφαίρες δε χωράει κάποιος πίσω ! ! !
                                    και στρουμφάκι να είσαι, δε χωράς....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      montecarlo last edited by

                                      206cc δαγκωτό... τι το σκέφτεσε καν το άλλο

                                      Διαφορετικά MX5, που είναι σχολείο!

                                      Το MR2 ξέχασε το... κέντρο μηχανή είναι σαν να περπατάς σε τεντομένο σκινί....ή ξέρεις ΠΑΡΑ πολύ καλά τι κάνει ή θα φάς τα μούτρα σου...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stormold last edited by

                                        Εχω κάνει ταξίδι με 206CC, είχα και 206 , έχω ζήσει με πολλά 206 (βλέπε Miltellas)...ήμουν Γάλλος... είχα και Opel για αυτό πήγαινε και πάρε το Tigra εφόσον θέλεις πράγματι CC με ότι συνεπάγεται. Μην το ψάχνεις και πολύ.

                                        Το 206 είναι 2+2; Περίεργο. Εμείς πήγαμε να βάλουμε πίσω 2 κοπελίτσες και μας έφεραν τις τσάντες στο κεφάλι...

                                        α! κάπου παραπάνω διάβασα για επιδόσεις (Miltellas επιμένεις από ότι βλέπω!) χμμμ... ταξιδάκι με 160 χιλιόμετρα στην Εθνική με 206CC και η οροφή να κάνει σαν άγρια καρακάξα! Ετοιμη να την πάρει ο αέρας. Χτύπαγε διαρκώς. Αναγκαστήκαμε και ρίξαμε την ταχύτητα περίπου στα 120 γιατί το κεφάλι μας είχε γίνει κουρούμπελο... Οπότε τις να τις κάνεις τις επιδόσεις αν δεν μπορείς να τις εκμεταλλευτείς;;;

                                        υ.γ. το 206CC ήταν μοντέλο 2004 με 19000χιλιόμετρα...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          makr last edited by

                                          Το διλλημα ειναι σκληρο
                                          Το 206cc ειναι πιο δυνατο,εχει αυτες τις +2 επιπλεον θεσεις για ωρα αναγκης κ πιο φτηνα ανταλλακτικα.

                                          Το tigra ειναι πιο ομορφο,πιο οικονομικο σε βενζινη,πιο αξιοπιστο κ εχει σχεδιαστει εξαρχης ως cc κ δεν ειναι κομενη εκδοση ενος κλειστου μοντελου...

                                          Παρολα αυτα δεν ξερω αν θα ξεπερασω την λεπτη γραμμη που λεει κοιταζω την παρτη μου κ 1 ατομο επιπλεον κ οι υπολοιποι ας παρουν ταξι....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            stormold last edited by

                                            Ο χρήστης makr έγραψε:

                                            Το 206cc ...εχει ... κ πιο φτηνα ανταλλακτικα.
                                            ...

                                            Aυτό από που προκύπτει ; ... ; ... ;

                                            Γιατί το 206CC έχει ποιο φθηνά ανταλλακτικά ; ... ; ... ;

                                            Εμένα πάντως μου είχε κοστίσει μία περιουσία ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1 / 1
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr