-
Ο χρήστης technik έγραψε:
2 παρατηρήσεις για το άρθρο της C63 AMG στους 4Τ:
-Τί εννοεί 'V8 κινητήρες με φυσική αναπνοή' (αφήνοντας oυσιαστικά από το παιχνίδι το RS4);
-Eπιπλέον το RS4 sedan ΔΕΝ έχει συνταξιοδοτηθεί
Για πήγαινε στην Kosmocar να ζητήσεις ένα καινούγιο να δεις τι θα σου πουν....Επισης το rs4 είναι ατμοσφαιρικό.Αυτή είναι η φυσική αναπνοή.
.Ε, ναί αυτό ήθελα να πώ. Προς τί ο διαχωρισμός από τα μοτέρ των M3/C63 AMG;
Επίσης, **το RS4 sedan **παράγεται κανονικότατα. Ακόμα και παραγγελία αύριο το πρωί, μπορείς να βάλεις.
Για την παραγγελία το ρώτησες;Είσαι σίγουρος;Για κάνε ένα τηλεφώνημα από περιέργεια σε παρακαλώ.Είναι ανοικτά ακόμη.Εμένα μου είπαν όχι πάντως.
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
2 παρατηρήσεις για το άρθρο της C63 AMG στους 4Τ:
-Τί εννοεί 'V8 κινητήρες με φυσική αναπνοή' (αφήνοντας oυσιαστικά από το παιχνίδι το RS4);
-Eπιπλέον το RS4 sedan ΔΕΝ έχει συνταξιοδοτηθεί
Για πήγαινε στην Kosmocar να ζητήσεις ένα καινούγιο να δεις τι θα σου πουν....Επισης το rs4 είναι ατμοσφαιρικό.Αυτή είναι η φυσική αναπνοή.
.Ε, ναί αυτό ήθελα να πώ. Προς τί ο διαχωρισμός από τα μοτέρ των M3/C63 AMG;
Επίσης, **το RS4 sedan **παράγεται κανονικότατα. Ακόμα και παραγγελία αύριο το πρωί, μπορείς να βάλεις.
Για την παραγγελία το ρώτησες;Είσαι σίγουρος;Για κάνε ένα τηλεφώνημα από περιέργεια σε παρακαλώ.Είναι ανοικτά ακόμη.Εμένα μου είπαν όχι πάντως.
Είμαι 100% σίγουρος. Χθές ρώτησα και ήταν κάθετοι σε αυτό.
Παραπληροφόρηση
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
BMW M3 ___4.0lt V8 = 202kg
AUDI Q7 ___4.2lt V8 = 199kg
C63 AMG___6.2lt V8 = 199kg -
Ο χρήστης technik έγραψε:
2 παρατηρήσεις για το άρθρο της C63 AMG στους 4Τ:
-Τί εννοεί 'V8 κινητήρες με φυσική αναπνοή' (αφήνοντας oυσιαστικά από το παιχνίδι το RS4);
-Eπιπλέον το RS4 sedan ΔΕΝ έχει συνταξιοδοτηθεί
Για πήγαινε στην Kosmocar να ζητήσεις ένα καινούγιο να δεις τι θα σου πουν....Επισης το rs4 είναι ατμοσφαιρικό.Αυτή είναι η φυσική αναπνοή.
.Ε, ναί αυτό ήθελα να πώ. Προς τί ο διαχωρισμός από τα μοτέρ των M3/C63 AMG;
Επίσης, **το RS4 sedan **παράγεται κανονικότατα. Ακόμα και παραγγελία αύριο το πρωί, μπορείς να βάλεις.
Για την παραγγελία το ρώτησες;Είσαι σίγουρος;Για κάνε ένα τηλεφώνημα από περιέργεια σε παρακαλώ.Είναι ανοικτά ακόμη.Εμένα μου είπαν όχι πάντως.
Είμαι 100% σίγουρος. Χθές ρώτησα και ήταν κάθετοι σε αυτό.
Παραπληροφόρηση
Που ρώτησες;Τους έχω έτοιμο πελάτη.Ένδιαφέρεται ένας φίλος.Αν και προσπαθώ σθεναρά να τον μεταπείσω για την C63 AMG.
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
2 παρατηρήσεις για το άρθρο της C63 AMG στους 4Τ:
-Τί εννοεί 'V8 κινητήρες με φυσική αναπνοή' (αφήνοντας oυσιαστικά από το παιχνίδι το RS4);
-Eπιπλέον το RS4 sedan ΔΕΝ έχει συνταξιοδοτηθεί
Για πήγαινε στην Kosmocar να ζητήσεις ένα καινούγιο να δεις τι θα σου πουν....Επισης το rs4 είναι ατμοσφαιρικό.Αυτή είναι η φυσική αναπνοή.
.Ε, ναί αυτό ήθελα να πώ. Προς τί ο διαχωρισμός από τα μοτέρ των M3/C63 AMG;
Επίσης, **το RS4 sedan **παράγεται κανονικότατα. Ακόμα και παραγγελία αύριο το πρωί, μπορείς να βάλεις.
Για την παραγγελία το ρώτησες;Είσαι σίγουρος;Για κάνε ένα τηλεφώνημα από περιέργεια σε παρακαλώ.Είναι ανοικτά ακόμη.Εμένα μου είπαν όχι πάντως.
Είμαι 100% σίγουρος. Χθές ρώτησα και ήταν κάθετοι σε αυτό.
Παραπληροφόρηση
Που ρώτησες;Τους έχω έτοιμο πελάτη.Ένδιαφέρεται ένας φίλος.Αν και προσπαθώ σθεναρά να τον μεταπείσω για την C63 AMG.
Φαίνεται φωτιά η άτιμη!
Έχεις πμ
-
Ο χρήστης KK265 έγραψε:
2 παρατηρήσεις για το άρθρο της C63 AMG στους 4Τ:
-Τί εννοεί 'V8 κινητήρες με φυσική αναπνοή' (αφήνοντας oυσιαστικά από το παιχνίδι το RS4);
-Eπιπλέον το RS4 sedan ΔΕΝ έχει συνταξιοδοτηθεί
Για πήγαινε στην Kosmocar να ζητήσεις ένα καινούγιο να δεις τι θα σου πουν....Επισης το rs4 είναι ατμοσφαιρικό.Αυή είναι η φυσική αναπνοή.
Υ.Γ για Kouk και Krusenstern
Λευκό Μ3 έρχεται
εμπρός βήμα ταχύ
να το προυπαντήσουμε
μαζί στην εθνική
δώρο για το Στρατή...Τί έγινε ρε φίλε,ο Στρατής πήρε Μ3; Τόσο πολύ του άρεσε αυτό το αυτοκίνητο;
-
Aυτό το topic ξεκίνησε με θέμα Μ3vsRS4 αλλα από οτι φαίνεται η C63 μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι που σημαίνει οτι η MB προσπάθησε αρκετά για να κάνει το καινούργιο μοντέλο πιο καθαρόαιμο.
Ωστόσο η Μ3 έχει αυτό το κάτι παραπάνω χωρίς να αποκλείω το υπέροχο RS4 που αν γινόμουν κάτοχός του θα επέλεγα σίγουρα το Sedan.
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Aυτό το topic ξεκίνησε με θέμα Μ3vsRS4 αλλα από οτι φαίνεται η C63 μπαίνει για τα καλά στο παιχνίδι που σημαίνει οτι η MB προσπάθησε αρκετά για να κάνει το καινούργιο μοντέλο πιο καθαρόαιμο.Ωστόσο η Μ3 έχει αυτό το κάτι παραπάνω χωρίς να αποκλείω το υπέροχο RS4 που αν γινόμουν κάτοχός του θα επέλεγα σίγουρα το Sedan.
Βασικά η MERCEDES πάντα ήτανε στο παιχνίδι, απλά κάποια ελληνικά μέσα δε τη ''βοήθησαν'' να γίνει γνωστή...(σε όσους διαβάζουν μόνο ελληνικά περιοδικά).
Ειλικρινά δε μπορώ να βρώ ποιό είναι το κάτι παραπάνω στη Μ3. Πιο μαλακή ανάρτηση, λιγότερο άμεσο τιμόνι, μη αποτελεσματικά φρένα στη σκληρή χρήση, πιο αργό, υποδεέστερα υλικά και συναρμογή του εσωτερικού, χειρότερο και πιο αργό σασμάν....
-
Ο χρήστης VW GOLF R32 έγραψε:
BMW M3 ___4.0lt V8 = 202kg
AUDI Q7 ___4.2lt V8 = 199kg
C63 AMG___6.2lt V8 = 199kgV8 Maserati & Alfa 8C = 182 Kg....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Eγώ πάντως όλο και πλησιάζω να πάρω την απόφαση για μιά C63......Πουλούσα και το RS4 γι' αυτήν
-
nikos980 είπε:
Πιο μαλακή ανάρτηση, λιγότερο άμεσο τιμόνι(???????), μη αποτελεσματικά φρένα στη σκληρή χρήση, πιο αργό, υποδεέστερα υλικά και συναρμογή του εσωτερικού, χειρότερο και πιο αργό σασμάν....ε?????
Τέσπα ας μην το αναλύσουμε ας περιμένουμε δοκιμές και τα λοιπά γιστί δεν
νομίζω να βγεί άκρη διαφορετικά...... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Eγώ πάντως όλο και πλησιάζω να πάρω την απόφαση για μιά C63......
Πουλούσα και το RS4 γι' αυτήν
Είναι όντως πολυ καλύτερη απο παλια και εχει ροπή απο χαμηλά χωρίς να υστερεί ψηλά.
Μ3 vs RS4