-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Eδω τελειωσε ο μηνας με χθεσινο ΝΗΡ 258*. Μοιαζω να διαψευδομαι για την προβλεψη, αν και θα ειναι δυσκολο να δουμε ΝΗΤ, χωρις να αποκλειεται να δωθειΝΗΡ293* χαρτι σε Terios σημερα το απογευμα.
Και ΧΚΜ409* αλλα δεν ξερω ποσο φρεσκο ειναι. -
ΙΚΟ-45, ΒΙΜ-440* ενώ ταξιδιάρικο πουλί αναφέρει HMT 798, ΡΙΟ 78
@greo: συμφωνώ και εξακολουθώ να πιστεύω το ίδιο και για τα ΙΗΙ και ΡΙΥ,
αν και σιγά-σιγά η πλάστιγγα γέρνει προς το να τα δούμε όλα... -
BOX 289* σε καινούριο seat στο ηρακλειο σημερα..
-
PEK 596* (φτου παρα τριχα) L200
-
Πουλάκι ανέφερε ΡΜΝ 8400 σε μτχ εισαγωγής με 2η άδεια 28/9!
Εδώ όμως ΑΗΚ-841*... και η μάχη συνεχίζεται. -
AZA 619* Citroen C2.
-
Από Σέρρες ΕΡΝ2929.
-
ΕΕΜ-867* σημερινή ταξινόμιση στην Έδεσσα σε Civic 5dr
-
Ενδιαφερουσες παρατηρησεις μεσα σε 5 λεπτα.
Ειχα δει πριν λιγες μερες ενα ΗΚΟ 670*
Σημερα το απογευμα βλεπω ΗΚΟ 672*, 1-2 λεπτα αργοτερα βλεπω ΗΚΟ 674* και σχεδον αμέσως ΗΚΟ 677*Τελικα το Ηρακλειο ειναι μικρη πολη.
Μα να μην υπαρχει ενα Rent a Car απο Αρκαλοχωρι; Εχει περασει πολυς καιρος και δεν εχω δει κατι απο ΗΚΟ 3***, ακομα και αυτο που ειχα δει εχω αρχισει να νομιζω οτι ηταν λαθος.Ειδα και ενα ΑΝΚ 198*
Ερωτηση/ Θεμα για συζητηση. Μηπως θα επρεπε καποια στιγμη να βαλουμε κι εμεις το λατινικο συστημα στις πινακιδες μας; Ο πιο αγραματος μπαρμπουλης στο πιο απομακρυσμενο χωριο στην Ελλαδα ξερει να διαβαζει Nissan, Mitsubishi, Mercedes.
Ας το υιοθετησουμε κι εμεις μα δεν χαθηκε ο κοσμος ασε που θα γινουν περισοτερες οι επιλογες για την καθε περιοχη/ πολη. -
Μου αναφέρθηκαν EEN 274* και KNM 735*.
Σε δίκυκλα ΝΚΜ ** και ΚΝΡ 53*.
Μάνο δε νομίζω πως θα βοηθούσε αυτό που προτείνεις. Προσωπικά είμαι
υπέρ ενός συστήματος ενιαίας αρίθμησης για όλη τη χώρα, χωρίς διακριτικά
νομού ή περιοχής, όπως το σύστημα στην Ισπανία, την Ιταλία και, σύντομα,
τη Γαλλία. -
IHN-903* BIK-86
-
Διαφωνω προεδρε και το ξερεις. Δεν μπορω να βρω καποιο πλεονεκτημα στο ενιαιο συστημα πλην του μηδενισμου της πιθανοτητας για χαρτιά, για το οποιο ομως αρκει μια στοιχειωδης οργανωση απο το υπουργειο.
Στα δικα μας τωρα, χθεσινο (ή μηπως προχθες το βραδυ) C2 παρκαρισμενο απεναντι μου, ΝΗΡ 348* Μηπως εχουμε Μάη και δεν το εχω καταλαβει;
-
Μου σφύριξαν ΚΝΜ 775*, ΚΑΚ 60, ΒΟΧ 28 και ΒΙΚ 87.
Ο χρήστης greo έγραψε:
Διαφωνω προεδρε και το ξερεις. Δεν μπορω να βρω καποιο πλεονεκτημα στο ενιαιο συστημα πλην του μηδενισμου της πιθανοτητας για χαρτιά, για το οποιο ομως αρκει μια στοιχειωδης οργανωση απο το υπουργειο....που όμως δεν υπάρχει, προς το παρόν. Το ενιαίο σύστημα θα είχε, λόγω
της μη αναγνωρισιμότητας της προέλευσης του οδηγού του οχήματος, το
πλεονέκτημα της αποφυγής
α) βανδαλισμών από χούλιγκαν,
β) επιθετικής συμπεριφοράς από άλλους οδηγούς και
γ) ιδιαίτερης μεταχείρισης, θετικής ή αρνητικής, από τα κατά τόπους όργανα
της τροχαίας.Οι παραπάνω λόγοι είναι φυσικά πολύ σημαντικότεροι από το μηδενισμό της
πιθανότητας έλλειψης ή χαρτιών, μολονότι και αυτός είναι ένας λόγος υπέρ
του ενιαίου συστήματος.Στα δικα μας τωρα, χθεσινο (ή μηπως προχθες το βραδυ) C2 παρκαρισμενο απεναντι μου, ΝΗΡ 348* Μηπως εχουμε Μάη και δεν το εχω καταλαβει;
Ο καιρός θυμίζει Μάη, έχουμε φρέσκια κυβέρνηση, άνοδο στο
χρηματιστήριο, νέα ενδιαφέροντα μοντέλα, θες κι άλλα; -
ΕΒΚ - 443@
-
ΑΗΚ-855*
-
IZX πάνω από 23** θα κοιταξω πιο συγκεκριμένα
-
IHZ-77**
Είδα 2 με τέτοια πινακίδα και ήταν μόλις τα είχαν παραλάβει οι ιδιοκτήτες τους. Μια Corolla sedan και ένα 207.
-
Προσωπικα δεν με πολυνοιαζει ποιο συστημα θα υιοθετηθει, αν ειναι ξεχωριστα για καθε πολη ή για ολη τη χωρα.
Το θεμα ειναι να τολμησουν οι υπευθυνοι.
Το υπαρχων συστημα εχει ημερομηνια ληξεως εκτος του οτι ειναι ανευ ουσιας και άχαρο. -
πάντως με το σημερινό σύστημα το plate spotting είναι πολύ εύκολο
-
Ο χρήστης rafi έγραψε:
πάντως με το σημερινό σύστημα το plate spotting είναι πολύ εύκολοΓιατί; Πιο ενδιαφέρον σίγουρα, αλλά πιο εύκολο γιατί;
Αν εφαρμοστεί ενιαίο σύστημα η Αθήνα θα δίνει τις καλύτερες παρατηρήσεις
εκ των πραγμάτων...ΡΜΝ-843* και ΚΒΝ-683* εδώ.
Πινακίδες κυκλοφορίας 2007