-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Προφανώς και δεν θα έλεγα τη γνώμη μου αν δεν τα είχα οδηγήσει. Και η 159 και η 320 κατ'εμέ είναι πιο συμμετοχικές ακόμα και από το Α4 DTM.Ε όχι δα είπαμε καλή η 159 αλλά αυτό δεν ισχύει... Για το quattro τουλάχιστον.
Μπάμπη δεν είναι το 0-100 που μετράει αυτό λέει την μισή αλήθεια.
Έχω ξαναγράψει αρκετές φορές το μεγαλύτερο πρόβλημα της 159 είναι ότι αντικατέστησε(?) την 156!Η ουσία είναι ότι πραγματικά την αντικατέστησε μόνο σε επίπεδο εξοπλισμού και ποιότητας ίσως και design σε τίποτα άλλο. Αυτά που γραφόταν εδώ πριν την κυκλοφορία της δημιούργησαν πολλές προσδοκίες. Από αυτές οι περισσότερες διαψευστηκαν. Η μείωση του βάρους σε συνδυασμό με την TI έκδοση μπορεί να αλλάξει τα πράγματα και να τονώσει τα δυναμικά χαρακτηριστηκά της 159, είδωμεν...
-
edit
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
Έχω ξαναγράψει αρκετές φορές το μεγαλύτερο πρόβλημα της 159 είναι ότι αντικατέστησε(?) την 156!
Η ουσία είναι ότι πραγματικά την αντικατέστησε μόνο σε επίπεδο εξοπλισμού και ποιότητας ίσως και design σε τίποτα άλλο. Αυτά που γραφόταν εδώ πριν την κυκλοφορία της δημιούργησαν πολλές προσδοκίες. Από αυτές οι περισσότερες διαψευστηκαν. Η μείωση του βάρους σε συνδυασμό με την TI έκδοση μπορεί να αλλάξει τα πράγματα και να τονώσει τα δυναμικά χαρακτηριστηκά της 159, είδωμεν...
Αφιερωμένο στο φίλο droemmen και
σε όσους δεν έχουν περίφανη μνήμη και
σε όσους έχουν επιλεκτική ( )Από το AUTO Moto Sport
Kαι ένα 2ο τεστ ενεργητικής ασφάλειας
159 vs 3 σε γερμανικό περιοδικό μάλιστα
Youtube Video -
Εγκαθετίλες και στημένα τεστ....
Άμα δεν την οδηγήσει ο Πατέλος στις Σέρρες για να δώσει γνωμάτευση, εγώ δεν ακούω τίποτα... -
Babbis
ογδοη στα εντεκα δεν την κατατασει το AUTO Moto Sport ;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Babbisογδοη στα εντεκα δεν την κατατασει το AUTO Moto Sport ;
...πρώτη όμως,και με διαφόρά στην ενεργητική ασφάλεια...
-
παιδιά δεν υποστηρίζω ότι η 159 είναι σούπερ ντούπερ ουάου.
ούτε ένα-δύο τεστ είναι ικανά να χρίσουν κάποιο μοντέλο 'Το τέλειο, το καλύτερο'
Μπορεί όμως το/τα τεστ να αποδείξει ότι όλη η γκρίνια φίλων και εχθρών της alfa, και όλη η κριτική:
- δήθεν δεν είναι άξια αντικαταστάτρια της 156, ή
- ότι το μόνο που προσφέρει είναι εμφάνιση και ποιότητα,
- δεν είναι πραγματική alfa
- δεν είναι σπορ
- υπερβολικό βάρος
πέφτει στο κενό,
και ότι όσοι τα λένε-γράφουνε
- ή έχουν πέσει θύματα προπαγάνδας
- ή υπερβάλλουν (λόγω του ότι η 159 είναι ένα κλικ κάτω από την 156 σε αμεσότητα) κάνοντας την τρίχα τριχιά! ,
- ή τα πέρνουν (αν είναι δημοσιογράφοι), ή
- τα λένε για να troll-άρουν προπαθώντας να ξεσηκώσουν καυγά
- ή δεν έχουν ιδέα από αυτοκίνηση
Το μόνο που ισχύει και έχουμε όλοι παραδεχθεί είναι το βάρος, **το οποίο όμως δεν δυσκολέυει την 159 να πρωτεύσει **, αλλά και σε επιδόσεις αντισταθμίζεται από μεγαλύτερου κυβισμού μοτερ.
-

-
Babbis
υπερβάλλεις 'λίγο'... -
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Babbis
υπερβάλλεις 'λίγο'...όχι περισσότερο από αυτούς που την θεωρούν μαούνα, ανάξια να κουβαλάει το όνομα alfa romeo, και αποστειρωμένη
-
Ο χρήστης Babbis έγραψε:
Μπορεί όμως το/τα τεστ να αποδείξει ότι όλη η γκρίνια φίλων και εχθρών της alfa, και όλη η κριτική:
- δήθεν δεν είναι άξια αντικαταστάτρια της 156, ή
- ότι το μόνο που προσφέρει είναι εμφάνιση και ποιότητα,
- δεν είναι πραγματική alfa
- δεν είναι σπορ
- υπερβολικό βάρος
**πέφτει **στο κενό,
...στη ζυγαριά σε πρώτη φάση και μετά στα υπόλοιπα!
-
στου κουφού την πόρτα...
-
Δηλαδή εσύ Μπάμπη θεωρείς την 159 άξια αντικαταστάτρια της 156 και γενικά μια γνήσια AR? Θεωρείς ότι δεν είναι υπερβολικά βαριά?
Επειδή εγώ προσωπικά παρόλο που θεωρώ την 159 ένα αξιόλογο αυτοκίνητο, αν και ιδιαίτερα ακριβό γι αυτά που προσφέρει, δεν την θεωρώ επουδενί άξια αντικαταστάτρια της 156..
-
έχουμε μπερδέψει τις έννοιες μου φαίνεται.
Πρώτον κανένα αυτοκίνητο δεν είναι τέλειο, ούτε είπα ποτέ ότι η 159 είναι τέλεια. όλα τα αυτοκίνητα έχουν τα + και τα - .
Η 159 έχει σαν μειονέκτημα το βάρος της. όμως αυτό είναι περισσότερο ψυχολογικό παρά ρεαλιστικό. Αυτό αποδειχτηκε από τα 2 τεστ που παρέθεσα όπου απέσπασε την πρώτη θέση στην ενεργητική ασφάλεια, αλλά και στα Μέγαρα όπου η 2.2 με αντίστοιχο λόγο κιλών ανά ίππο και αντίσοιχες ροπές ήταν ταχύτερη από Α4 1.8ΤQ και 320 ενώ και η 1.9 ελάχιστα υπολείπονταν.
Επομένως μιλάμε για καθαρά τυπικό μειονέκτημα.
Από εκεί και πέρα έστω και αν δεχτώ ότι η 159 είναι χειρότερη σε handling από την 156 (γιατί στα άλλα είναι καλύτερη) αυτό αποτελεί πρόβλημα όλων των ανταγωνιστών της 159.
Αν η 156 είναι καλύτερη της 159 η οποία πρώτευσε στα 2 τεστ τότε όλα τα σύγχρονα segment D είναι για πέταμα, εφόσον είναι χειρότερα μιας alfa του 1997!
Και εμ πάσει περιπτώση πως μια alfa που πρωτεύει σε τεστ ενεργητικής ασφάλειας δεν είναι άξια αντικαταστάτρια της 156 δεν μπορώ να καταλάβω
-
@ Babbis
Δηλαδή όποιος ισχυριστεί ότι η 159 είναι βαριά/όχι σπόρ/όχι άξια αντικαταστάτρια της 156,
μπαίνει στην κατηγορία '1',
δλδ είναι μέσα στην προπαγάνδα/πληρώνεται/τρολάρει/άσχετοςΤ' ακούσαμε κι αυτό!!!
-
Αν τα βλέπεις έτσι, πάω πάσο, τι να πω.. Εγώ πάντως θα προτιμούσα μια 156 από μια 159. Όπως και από μία 320.
-
Babbis
Κάνεις λάθος θεώρησης στη σύγκριση 156-159...
Eνδεικτικό αντίστοιχο θα αναζητήσουμε στο δίδυμο 106 rallye-207 rallye..Σε κάθε περίπτωση το τελέυταίο είναι ταχύτερο από το 106,ενώ έχει μάλλον και την καλύτερη συμπεριφορά της κατηγορίας....Είναι άξιος αντικαταστάτης του 106?
Όχι,για λόγους που άπτονται υποκειμενικών αλλά και αντικειμενικών στοιχείων...
Κάνε την αναλογία και έχεις το αποτέλεσμα...
Οι διορθωτικές κινήσεις της Άλφα και μάλιστα στο ζωτικό τομέα της μείωσης του βάρους δείχνει ότι έχουν αντίληψη πού έχουν σφάλλει,αλλά παράλληλα δείχνει και την αξιέπαινη προσπάθεια να κατανικήσουν τους περιορισμούς του συγκεκριμένου πλαισίου,ώστε να βρεθούν οι επιδόσεις,αλλά και το feeling μιας σπορ μπερλίνας...Στο δίλημμα που συζητούμε εννοείται 159,αλλά σε κάθε περίπτωση να περιμένεις το ΜΥ '08...
-
Στην 159 όπως και στην Brera ξεφύγαν στο θέμα βάρους και από εκεί ξεκίνησαν διάφορες παρενέργειες. Αυτό είναι το θέμα και τίποτα άλλο.
Υπομονή λίγα μηνάκια να δούμε τι ψάρια θα πιάσουν οι βελτιωμένες εκδόσεις και ξαναμιλάμε τότε.
Και στις 145-146 όταν είχαν πρωτοβγεί έκαναν το λάθος να έχουν τους boxer. Όταν έβαλαν τους TS άλλαξε τελείως η εικόνα των αυτοκινήτων.tsilis, το 207 είναι ταχύτερο του 106 ( είναι όντως; ) επειδή έχει και μια τουρμπίνα και 30 παραπάνω άλογα.
-
[quote='EDDIE_147']**tsilis, το 207 είναι ταχύτερο του 106 ( είναι όντως; ) επειδή έχει και μια τουρμπίνα και 30 παραπάνω άλογα.[/**quote]
και 250 κιλά βαρύτερο,αλλά δεν είναι αυτό το θέμα Eddie 147...λογικά αντιλαμβάνεσαι τι θέλω να πω...
-
Καμμία σχέση με το rallye. Εκεί που το 106 βασιζόταν στο μικρό του βάρος, αυτό γίνεται ένα ΑΚΟΜΑ τουρμπάτο μικρό...
Νέα τάξη πραγμάτων. Όπως και η σημερινή Μ3 που έχει τα διπλάσια κυβικά από την πρώτη 20 χρόνια πριν.
Το ίδιο πράγμα λέμε, οπότε δεν καταλαβαίνω πώς προέκυψε η σύγκριση 159-156.
Alfa Romeo 159 & 159TBi




