-
Μας εξέθεσες Kid
-
Ο χρήστης Geo f1 έγραψε:
Για μενα ο Αλονσο ειναι πολυ καλυτερος και πιο ολοκληρωμενος οδηγος σε σχεση με τον team mate του.Συνολικα!Το βλεπω λιγο πιο σφαιρικα το θεμα..και δεν κρινω μονο απο φετος.Ο ισπανος ξεκινησε ασημος και απο μικρη ομαδα,ιδρωσε και εφτασε και εγινε αυτο που εγινε!!
Δεν νομίζω πως θα υπάρξει άνθρωπος που θα διαφωνήσει στο ότι ο Αλόνσο είναι σφαιρικά καλύτερος (πιο ολοκληρωμένος) οδηγός από τον Χάμιλτον, και όχι μόνο!
Αυτό όμως απέχει παρασάγγας από το να μειώνουμε με μικρότητες τον άθλο που επιτελεί ο Χάμιλτον φέτος κόντρα στον Αλόνσο. Ακριβώς επειδή ο Αλόνσο είναι μεγάλος οδηγός, αυτό που συμβαίνει φέτος δίνει μεγαλύτερη ακόμα αξία στον Χάμιλτον.
Ο πιτσιρικάς σαφώς και χρειάζεται και ψήσιμο και εμπειρίες και εντός και εκτός πίστας! Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι πρέπει να του αφαιρέσουμε αυτά τα εντυπωσιακά που ίδρωσε για να αποκτήσει με την αξία του!
Έτερον, εκάτερον δηλαδή!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
'If we are not together next year and I have a competitive car, then fine, and if we have to stay together we'll have another beautiful fight,' Alonso said.
Link please...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
O Alonso έλεγε στην αρχή της χρονιάς: 'team mates are there to help each other'.Και τον βοηθησε, στο σεταπ τουλαχιστον. Τι πηρε σε ανταλλαγμα; Πολεμο απο το Μονακο και μετα. Και φταιει απο πανω ε;
Προφανώς εννοούσε μόνο να βοηθάνε τον ίδιο, κάτι σαν το Fisichella που του στηνόταν κανονικά, αφήνοντας 2-3 αυτοκίνητα να τον περάσουν μέχρι να τον φτάσει κι ο Alonso.
Υπαρχει κατι που να στοιχειωθετει αυτο που λες; Μπα.
Τα data είναι data της ομάδας, όχι του Alonso. Στην περίπτωση του Alonso το πρόβλημα δεν ήταν η ανταλλαγή δεδομένων, αλλά ότι ο μικρός με χρήση αυτών των δεδομένων κατάφερνε συχνά να τον κερδίζει.
Τα data ειναι, τα settings του σεταπ οχι. Οπου γινεται debrief γινεται βαση τηλεμετριας, το να αντιγραφει το σεταπ ειναι για συγκεκριμενες περιπτωσεις. Μια απο αυτες ειναι ο ρουκι ομοσταυλος, ομως στην προκειμενη περιπτωση απο καποιο σημειο και επειτα εμπαινε θεμα διεκδικησης τιτλου και χωρις να ειμαι εξυπνος ειχα προβλεψει οτι η κανουλα της πληροφοριας θα κλεισει. Ξαναλεω, δεν ηταν εξυπναδα ή το προφητικο χαρισμα, ειναι απλα η κοινη πρακτικη. Επειτα ποτε ακριβως στην περιοδο που ειχε προβλημα προσαρμογης με τα λαστιχα ειδες τον Αλονσο να γκρινιαζει για τον Χαμιλτον; Ποτε δεν το εκανε, το μονο που ελεγε ηταν οτι ακομη θελει δουλεια για να συνηθισει τα λαστιχα.
Προκαλούσε συνέχεια θέματα με τις δικές του δηλώσεις (o Hamilton δε μιλούσε αρχικά ιδιαίτερα) και τώρα που σφίξαν οι κ*λοι το έχει βουλώσει και λέει 'δεν έχω να σχολιάσω τίποτα'. Ε, μακάρι να το έκανε και από πριν αυτό. Τώρα λούζεται τον πόλεμο που ο ίδιος ξεκίνησε, ας πρόσεχε. Αν δε μιλούσε, δε θα προκαλούσε και θα ήταν και πιό συμπαθής.
Που ειναι αυτες οι δηλωσεις; Βρες μου κατι πριν το Μονακο που ο μικρος και το συναφι ξεκινησαν τα παντα και μαλιστα εχοντας αδικο. Μετα απο αυτο ηθελες να το βουλωσει ο Αλονσο; Γιατι; Θα τον αγαπαγε ξαφνικα ο Bishop; Α και φανταζομαι εχεις παρατηρησει ποιος δεν μπορει να κλεισει το στομα του τελευταια; Επειδη στην αρχη της χρονιας εκραζα τον Μασα για παπατρεχα οφειλω να πω το ιδιο και για τον μικρο.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
'If we are not together next year and I have a competitive car, then fine, and if we have to stay together we'll have another beautiful fight,' Alonso said.
Link please...
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Παρόλο λοιπόν που τα weighted correction laps είναι όντως μια καλή οπτική του να εξετάσεις την ταχύτητα δυο ομόσταυλων, μια άλλη εξίσου καλή οπτική είναι να εξετάσεις τα γυρολόγιά τους μετά το τελευταίο τους πιτ-στοπ, όπου έχουν ίδια κάυσιμα και λάστιχα.Δεν ειναι γιατι ο ρυθμος σε εκεινο το κομματι του αγωνα εξαρταται απο το κινητρο.
Κοιτα μπορεις να ορισεις οτιδηποτε θελεις σα μεθοδολογια, δικο σου θεμα. Εγω αυτη που θεωρω πιο αξιοπιστη και γιαυτη που ειμαι διατεθιμενος να συζητησω ειναι αυτη του Hughes δηλαδη weight corrected χρονοι στα 3α προκριματικα.
Επειδή εγώ δεν έχω πρόσβαση στο autosimsport θα σε παρακαλούσα να μου κάνεις copy & paste (ή έστω pribtscreen) τα weight corrected laps των ΛΧ και ΦΑ, από επίσhμα quals και races, απλά και μόνο ως δευτρεύουσα πληροφόρησή μου διότι εξακολουθώ να αποδέχομαι ως αντικειμενικά μόνο τα πρωτεύοντα, αυτά δλδ που επιτυγχάνονται επισήμως. Επίσης θα είχε ενδιαφέρον αν μπορούσες να παρεθέσεις (ή όποιος άλλος έχει πρόσβαση) τα γυρολόγιά τους μετά τα τελευταία τους pit-stops. Ούτε αυτά είναι αξιόπιστα, αλλά ως δευτεροτριτέυονται απλά και μόνο προς τέρψιν της περιέργειας είναι καλοδεχούμενα!.
Οι αναλυσεις του Hughes ειναι στο εντυπο Autosport. Προφανως οπως σου ξαναειπα δε θα ψαξω παλια τευχη για να σου κανω λιστα, σορι. Βασικα με φερνεις σε δυσκολη θεση. Δε θελω να μηδενισω τις αποψεις σου, ουτε να το παιξω εξυπνος επειδη διαβαζω δυο φυλαδες παραπανω (που λεει ο λογος) ή μπορω να μιλησω με εναν απο μεσα. Αλλωστε υπαρχουν αρκετοι αλλοι που ειναι πιο πληροφορημενοι ακομη, πχ ο Φαμπιο και θα τους ακουσω με προσοχη. Ομως στο τελος της ημερας για να εχεις σωστο output, πρεπει να εχεις ολοκληρωμενο input. Αυτα και τελος.
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Greo concedes defeat???Επεσε και το τελευταιο οχυρο...
Ζαμε των ζαμών
Απλα τη μερα της ηττας, αφηνουμε τον αντιπαλο να χαρει το μαστραπα του. Απο αυριο στις επαλξεις και παλι.
Εγω παντως θελω να κατσει σαν κλωσσα στο συμβολαιακι του ο Ναντο, να δω που θα βρει τα γκαφρα ο καραφλογερακας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Ότι θα σε έβλεπα να χρησιμοποιείς ως επιχείρημα μια δήλωση, πόσο μάλλον μια δήλωση 'κονσέρβα' από παρουσίαση μονοθεσίου δεν το περίμενα!Προφανώς εντάσσεται στην κατηγορία 'μεταξύ σοβαρού κι αστείου' η αναφορά μου. Η ειρωνία των εξελίξεων περισσότερο... έχει πλάκα να παρατηρείς τα γυρίσματα που έχει ο καιρός.
ps. Πέρα από την όποια πλάκα, προφανώς και πίστευε ότι ο μικρός, αν όχι θα του στήσει κώλο, θα τον βοηθήσει στην κούρσα του πρωταθλήματος.
Τι είναι πιθανότερο όμως (από τη στιγμή που όλοι με εικασίες και κουτσομπολιά μιλάμε);- Να του το είχαν υποσχεθεί προφορικά πάνω στην απόγνωση που είχε δημιουργήσει το διάστημα 99-07 αλλά μόλις ο Dennis είδε ότι η ομάδα πετάει επέστρεψε στις γνωστές του τακτικές περί απόλυτης ισότητας (που ποτέ δεν με είχαν βρει σύμφωνο και τις οποίες παρεμπιπτόντως μόνο οι McLarenικοί πίστευαν ότι υπάρχουν κάποια χρόνια πριν - γιατί οι υπόλοιποι βολεύονταν να εθελοτυφλούν και να βλέπουν n1 και n2 status ακόμα και στο Woking.)
ή
- Ο Alonso να είναι φαντασιόπληκτος αφενός, ηλίθιος αφετέρου και να μην είχε εξασφαλίσει που πάει και γιατί πάει;
Απλά δεν το περίμενε να γίνει έτσι. Η δέσμευση 'θα σας έχουμε equal status' (που θεωρώ ότι ακόμα και προφορικά ήταν το περισσότερο που είχε αποσπάσει από τον Dennis) του είχε φανεί τότε αρκετή.
Θεωρώ ότι το γεγονός ότι ο Lewis αποδείχθηκε τόσο ανταγωνιστικός μπορούσε κι έπρεπε να αντιμετωπιστεί πιό ώριμα από τον Alonso. Όπως ξαναείπα, ο Ισπανός έχει κάνει πολλή δουλειά φέτος στην αυτο-βελτίωσή του και καλύτερα να επικεντρωνόταν σε αυτό τον τομέα μόνο, παρά να δημιουργεί συνεχώς θέματα στα ΜΜΕ και μετά να παραπονιέται όταν βγαίνουν εκτός ελέγχου όσα ο ίδιος άρχισε σαν κατινο-πόλεμο.
Η επιλογή της McLaren ήταν σοφότατη από άποψη εξέλιξης καρριέρας, πιθανώς με τις πληροφορίες ότι η Renault 'δεν είχε σκοπό' να πρωταγωνιστήσει και φέτος. Ο Briatore θα το ήξερε αυτό και δεν προέβαλε μεγάλη αντίσταση. Η τωρινή του επιμονή, όμως, για επιστροφή, με προβληματίζει και δίνει κάποιο hint για πιθανή ανάκαμψη των Γάλλων του χρόνου (συνδυαζόμενη με νέους χορηγούς, περισσότερη προσοχή από τη μαμά Ρενώ κτλ).
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Προφανώς εννοούσε μόνο να βοηθάνε τον ίδιο, κάτι σαν το Fisichella που του στηνόταν κανονικά, αφήνοντας 2-3 αυτοκίνητα να τον περάσουν μέχρι να τον φτάσει κι ο Alonso.
Υπαρχει κατι που να στοιχειωθετει αυτο που λες; Μπα.
Hockenheim 2006 μου ήρθε αυτόματα στο μυαλό σαν πιό έντονο. Τα υπόλοιπα ήταν πιό 'καλυμμένα'.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Δεν ειναι γιατι ο ρυθμος σε εκεινο το κομματι του αγωνα εξαρταται απο το κινητρο.
Κοιτα μπορεις να ορισεις οτιδηποτε θελεις σα μεθοδολογια, δικο σου θεμα. Εγω αυτη που θεωρω πιο αξιοπιστη και γιαυτη που ειμαι διατεθιμενος να συζητησω ειναι αυτη του Hughes δηλαδη weight corrected χρονοι στα 3α προκριματικα.
Σου εξήγησα νομίζω πως καμία από τις δυο οπτικές δεν είναι αξιόπιστη, για αυτό και καμία από τις δυο δεν αναγνωρίζεται επίσημα.
Αυτή που επικαλείσαι και υπστηρίζεις με τόση θέρμη είναι ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ. Είναι κάτι σαν το best possible lap (μαζέυοντας τα καλύτερα sectors των γύρων του οδηγού για να δεις τι ΘΑ μπορούσε να πετύχει). Καλώς η κακώς αυτά που μετράνε είναι αυτά που επιτεύθηκαν και όχι αυτά που ΘΑ μπορούσνα να επιτευχθούν.
Όσο για τη σοβαρότητα αυτών των 'σοβαρών αναλύσεων' και αναλυτών, αν θες την άποψή μου είναι πως πρόκειται για μια αληθοφανή, θεωρητική (και όχι αληθινή) πρακτική προκειμένου να δικαιολογήσουν τις συνδρομές των αναγνωστών τους. Και καλά ψαγμένες, που βάζουν στο παρασκήνιο τα επιτευχθέντα και αναλύουν τα επιθυμητά.
Οι αναλυσεις του Hughes ειναι στο εντυπο Autosport. Προφανως οπως σου ξαναειπα δε θα ψαξω παλια τευχη για να σου κανω λιστα, σορι. Βασικα με φερνεις σε δυσκολη θεση. Δε θελω να μηδενισω τις αποψεις σου, ουτε να το παιξω εξυπνος επειδη διαβαζω δυο φυλαδες παραπανω (που λεει ο λογος) ή μπορω να μιλησω με εναν απο μεσα. Αλλωστε υπαρχουν αρκετοι αλλοι που ειναι πιο πληροφορημενοι ακομη, πχ ο Φαμπιο και θα τους ακουσω με προσοχη. Ομως στο τελος της ημερας για να εχεις σωστο output, πρεπει να εχεις ολοκληρωμενο input. Αυτα και τελος.
Αν το ολοκληρωμένο input είναι οι αλχημείες του τι ΘΑ μπορούσε να γίνει και όχι του τι έγινε, ευχαριστώ δεν θα πάρω! Και για να είμαι έντιμος, οφείλω να ομολογήσω πως παλαιότερα είχα πέσει κι εγώ θύμα αυτης της και καλά ψαγμένης μπουρδολογίας των συνδρομητικών (διότι περί μπουρδολογίας πρόκειται). Και μάλιστα μπουρδολογία μειοψηφίας!
Ευτυχώς συνειδητοποίησα σύντομα πως η πραγματικότητα και η ουσία (τα πρωτεύοντα δηλαδή) απεικονίζονται παραπάνω από ικανοποιητικά στα ελεύθερα ΜΜΕ και σε ικανοποιητικότατο μάλιστα βάθος και βαθμό ανάλυσης.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Προφανώς εννοούσε μόνο να βοηθάνε τον ίδιο, κάτι σαν το Fisichella που του στηνόταν κανονικά, αφήνοντας 2-3 αυτοκίνητα να τον περάσουν μέχρι να τον φτάσει κι ο Alonso.
Υπαρχει κατι που να στοιχειωθετει αυτο που λες; Μπα.
Hockenheim 2006 μου ήρθε αυτόματα στο μυαλό σαν πιό έντονο. Τα υπόλοιπα ήταν πιό 'καλυμμένα'.
Να θυμίσω Κίνα 2006 (το τρενάκι για βοήθεια όταν είχε γίνει λάθος στην πτέρυγα).
-
Και επειδή είμαι εγκάθετος, να θυμίσω και τη Βραζιλία πέρσι.
-
Πωπω ρε παιδιά... σαν πολλά δε μαζεύονται?
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Μας εξέθεσες KidΑπλώς επιβεβαίωσε αυτό που έλεγα περί πλαγίου λόγου και κοπτοραπτικής...
@νδρέας
-
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μας εξέθεσες Kid
Απλώς επιβεβαίωσε αυτό που έλεγα περί πλαγίου λόγου και κοπτοραπτικής...
@νδρέας
Κοίτα, αυτό το έγραψα γαι πλάκα δεν το πιστεύω.. εξού και το smiley στο τέλος. Γενικώς αποφεύγω να μηδενίζω ΜΜΕ και άρθρα. Προτιμώ να διαβάζω όσα περισσότερα μπορώ (ειδικά των.. απέναντι) ώστε η τελική μου εικόνα να είναι σύνθεση.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Προφανώς εννοούσε μόνο να βοηθάνε τον ίδιο, κάτι σαν το Fisichella που του στηνόταν κανονικά, αφήνοντας 2-3 αυτοκίνητα να τον περάσουν μέχρι να τον φτάσει κι ο Alonso.
Υπαρχει κατι που να στοιχειωθετει αυτο που λες; Μπα.
Hockenheim 2006 μου ήρθε αυτόματα στο μυαλό σαν πιό έντονο. Τα υπόλοιπα ήταν πιό 'καλυμμένα'.
Να θυμίσω Κίνα 2006 (το τρενάκι για βοήθεια όταν είχε γίνει λάθος στην πτέρυγα).
ξεχναμε ομως τον Καναδα του 2005 που ειπαν στον ασυρματο στον Αλόνσο ''if you are quicker overtake him( τον Fisichella)''
ενω αντιθετα ο Σούμι απαιτούσε ακομη από την Αυστρια να τον αφησουν να περασει
επισης τον Φισικελλα τον αφηναν να νικήσει παντα όταν ηταν γρηγοροτερος εκτος από το τελος του 2006 σε 2-3 αγωνες που ο Αλόνσο ειχε αναγκη και τον τελευταιο βαθμό οχι οπως η Φερραρι που ενώ ηταν με διαφορα η καλύτερη, μονο οταν εξασφαλιζε μαθηματικά το πρωταθλημα ο Σούμι εδιναν στον Μπαρικέλλο την ευκαιρία να νικήσει
στο κατω κατω και ο Μοντογια βοηθησε τον Ραικονεν στο τελος του 2005και επισης η Ρενώ παντα ανακοίνωνε για το equal status μεταξυ Αλόνσο και Φιζικέλλα. Τωρα θα μου πειτε οτι δεν τους πιστευετε αλλά ποιος πιστευει και την MacLaren τωρα? εγω αμφισβητώ την ισοτητα που δινει η Μακλάρεν
Ο Κούλθαρντ σε μία συνεντευξη του ελεγε οτι ειχαν αποφασίσει για το ποιος θα εινα το νουμερο 1 στην ομαδα τις χρονιές 1998-1999 σύμφωνα με το ποιος θα επαιρνε την πόουλ στην Αυστραλία-παλιά δεν εδινε ισότητα η Μακλάρεν, τωρα δινει? -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Ο Κούλθαρντ σε μία συνεντευξη του ελεγε οτι ειχαν αποφασίσει για το ποιος θα εινα το νουμερο 1 στην ομαδα τις χρονιές 1998-1999 σύμφωνα με το ποιος θα επαιρνε την πόουλ στην Αυστραλία-παλιά δεν εδινε ισότητα η Μακλάρεν, τωρα δινει?Δεν ισχυει αυτο
-
vengas συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...
καλώς να ρθει το παλικάρι πίσω στην μαμα renault εχουμε πολλές απαντήσεις να δώσουμε! -
Ο χρήστης iceman_angel έγραψε:
Ο Κούλθαρντ σε μία συνεντευξη του ελεγε οτι ειχαν αποφασίσει για το ποιος θα εινα το νουμερο 1 στην ομαδα τις χρονιές 1998-1999 σύμφωνα με το ποιος θα επαιρνε την πόουλ στην Αυστραλία-παλιά δεν εδινε ισότητα η Μακλάρεν, τωρα δινει?
Δεν ισχυει αυτο
ο Κουλθαρντ σε εκεινη την συνεντευξη ειχε πει και κάτι άλλο:
στην Αυστραλία το 1998 ο Χακινεν ειχε κανει ενα πιτ στοπ χωρις λόγο και επεσε δευτερος. Στον Κούλθαρντ ειπαν στον ασύρματο να μειώσει ρυθμό για το καλό του μονοθεσίου, αλλά μαλλον ηταν ψεμα για να τον φτασει ο Χακινεν και να τον περασειφυσικά από αυτό το γεγονός δε φαινεται οτι ο Κούλθαρντ ηταν ισαξιος πιλότος σε σχεση με τον Χακινεν(πολύ πιο λίγο ικανος ηταν από τον Χακινεν) αλλά δειχνει τα μαγειρεματα που εκανε η ΜακΛάρεν
και φετος στο ΣΠΑ γιατι εβαλαν τον Αλόνσο μέσα στα πιτ νωριτερα στο δευτερο πιτ στοπ?και αφησαν τον Χαμιλτον να κάνει αρκετούς γυρους εξω πριν το πιτ στοπ του?
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
ο Κουλθαρντ σε εκεινη την συνεντευξη ειχε πει και κάτι άλλο:
στην Αυστραλία το 1998 ο Χακινεν ειχε κανει ενα πιτ στοπ χωρις λόγο και επεσε δευτερος. Στον Κούλθαρντ** ειπαν στον ασύρματο να μειώσει ρυθμό για το καλό του μονοθεσίου**, αλλά μαλλον ηταν ψεμα για να τον φτασει ο Χακινεν και να τον περασειφυσικά από αυτό το γεγονός δε φαινεται οτι ο Κούλθαρντ ηταν ισαξιος πιλότος σε σχεση με τον Χακινεν(πολύ πιο λίγο ικανος ηταν από τον Χακινεν) αλλά δειχνει τα μαγειρεματα που εκανε η ΜακΛάρεν
Oχι.Ο Mικα μπηκε λογω λαθος συνενοησης απο τον ασυρματο και ειπαν στο David 'εγινε λαθος,δικη σου επιλογη'.Επελεξε να τον αφησει.Ετσι τουλαχιστον περιγραφει ο ιδιος το περιστατικο(μαλιστα εχει πει οτι ηταν απο τα πραγματα που εχει μετανιωσει πολυ
) >και φετος στο ΣΠΑ γιατι εβαλαν τον Αλόνσο μέσα στα πιτ νωριτερα στο δευτερο πιτ στοπ?και αφησαν τον Χαμιλτον να κάνει αρκετούς γυρους εξω πριν το πιτ στοπ του?Γιατι αν θυμαμαι καλα ειχε μπει νωριτερα και στο προτω πιτ στοπ και βαλαν τα ιδια καυσιμα
Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας - Fuji 2007