-
Δημητρη πλακα μου κανεις?????????
με αυτο εδω θελεις να μου αποδειξεις οτι το σκουμπι ειναι πιο γρηγορο?
40000 λιρες αγγλιας οταν το στι εχει23000?
με 415 αλογα cosworth full moter και 57 κιλα ροπη αυτοκινητο απο βελτιωτη litchfield με ραμμενους θολους στην εμπρος αναρτηση?
Seam-welded front strut towers
http://www.type-25.co.uk/prices.asp#6και με ολα αυτα τα 415 αλογα τα 57 κιλα ροπη την ρυθμιζομενη αναρτηση καταφερε και εκανε 0,9 δευτερα πιο γρηγορα απο εβο 8 με εξατμιση?? (fq 340) 2003 μοντελο
ελεος!!!
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
μοτερ τοποθετημενο πισω απο τον εμπροσθιο νοητο αξονα και οχι εμπρος οπως στα στι...Αυτό δεν ισχύει dim8...
Δεν θα μπορούσε να ισχύει, καθώς υπάρχει κι ένα διαφορικό μπροστά το οποίο εμποδίζει το μοτέρ να μετακινηθεί προς τα πίσω.
Ο τεχνικός λόγος για τον οποίο μπόρεσε στα MFE να πάει τόσο πίσω το μοτέρ, είναι γιατί δεν υπάρχει εμπρός διαφορικό... Στα 4κίνητα BMW το τράβηξαν με έναν μικρό παράλληλο άξονα στο πλάι...
Στην Audi με συμμετρικά διαφορικά, κατάφεραν να εξοικονομήσουν γύρω στα 15εκ. μετακίνησης του άξονα προς τα εμπρός με την αλλαγή στις θέσεις συμπλέκτη-διαφορικού.Μια φωτό από τα ενδότερα του Evo IX, που φαίνεται η τοποθέτηση του μπλοκ σε σχέση με τους θόλους και λαμβάνοντας υπόψη και την κάστερ:


Πάντως τα STi υπερτερούν σε ζύγισμα, λόγω κυρίως του χαμηλότερου κέντρου βάρους μπροστά, εξαιτίας του επίπεδου...
Δες και την E60 Xi, με μπλε ο άξονας που φεύγει από το κιβώτιο για το εμπρός διαφορικό -σόρι για τη μικρή φωτό:

-
Pai mei αν κοιταξεις ενα εβο και ενα στι με ανοιγμενα καπω θα δεις αυτο που σου λεω για το μοτερ που ειναι πολυ μπροστα στο στι σε συγκριση με το εβο
στο εβο το μοτερ ειναι εγκαρσια και οχι κατα τον διαμηκη αξονα οπως ειναι στο στι
το εμπρος διαφορικο μαζι με το τρανσφερ ειναι σε συνεχεια με το μοτερ και οχι προς τα πισω που ειναι στο στι λογω διαμηκους τοποθετησης του μοτερστην φωτο που εχεις βαλει κοιτα στο στι την αποσταση απο τον θολο μεχρι και το δυναμο/ μεχρι εκει φτανει το μοτερ για να μην σου πω λιγο ακομα!
-
Ναι, ok, δεν διαφωνώ έτσι όπως το θέτεις, αλλά αυτό απέχει από το να πούμε ότι το μοτέρ του evo είναι τοποθετημένο πίσω από τον εμπρός νοητό άξονα.
Ο βασικός λόγος που φτάνει μέχρι πιο μπροστά το μοτέρ του scooby είναι ακριβώς γιατί είναι διάμηκες...
-
οκ δεν το διατυπωσα σωστα σοορυ
-
οk, no prob.
Παρεμπιπτόντως, μήπως τυχαίνει να γνωρίζεις αν τελικά η ισόποση κατανομή ισχύος στους άξονες του Evo αλλάζει, γιατί έχω διαβάσει διάφορες αντικρουόμενες απόψεις και ακόμα δεν έχω καταλήξει κάπου...
Το press-kit της Mitsu δεν είναι διαφωτιστικό σε αυτό το σημείο, δυστυχώς...
-
Και ξαναλεω το STI εχει πολυ καλυτερη κατανομη βαρους εμπρος πισω απο ενα EVO πλην του καινουριου Χ στο οποιο αντιστρεψαν το μοτερ ακριβως για αυτο τον λογο.
Αν θελετε ψαχνω να σας βρω την κατανομη βαρους εμπρος πισω δεξια αριστερα ενος EVO 8-9 κι ενος STI.
Για αυτο τι λες http://www.litimports.co.uk/pdf/autocar.pdf ειδικα που το 8αρι ειναι και FQ ενω το STI μαμα;
Κεντρικο διαφορικο εχει και το STI (DCCD) και μαλιστα απο το 94 ασχετα που τα περισσοτερα Ευρωπαικα μοντελα δεν το ειχαν αλλα πιστεψε με δεν κανει αυτο τη διαφορα στο EVO κατα το turn in αλλα το AYC!
Φυσικα κι αλλαζει η κατανομη ροπης στο EVO μπρος πισω αλλωστε αυτη ειναι η δουλεια του κεντρικου ACD, εχω ενα τευχος του R&D που το αναλυει. -
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Φυσικα κι αλλαζει η κατανομη ροπης στο EVO μπρος πισω αλλωστε αυτη ειναι η δουλεια του κεντρικου ACD, εχω ενα τευχος του R&D που το αναλυει.Το οποίο έρχεται σε αντίθεση με αυτό που γράφτηκε εδώ.
-
Επειδη εγραψα κι εγω εκει αν διαβασεις το ξαναλεω ΔΕΝ αλλαζει η κατανομη ροπης (στατικα παντα) αλλα η ταχυτητα αποκρισης του κεντρικου, αλλωστε το Ralliart κεντρικο που αγοραζουν για Group N συνηθως χρηση ειτε για το RS αυξανει ακομη περισσοτερο την ταχυτητα αποκρισης του κεντρικου!
Παρολαυτα θα το ξανακοιταξω στο περιοδικο να σας το πω με 1000% σιγουρια. -
ΠΑΙΔΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΞΕΧΑΣΑΤΕ ΚΑΤΙ. ΤΟ ΕVΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΙΠΠΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ SUBARU. Ο BOXER KINHTHΡAΣ EXEI KAKA.
- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΨΥΞΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ INTERCOOLER ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΝ ΤΟ EVO
2.TA ΠΙΣΤΟΝΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΣΩΣΤΗ ΦΘΟΡΑ ΓΙΑΤΙ Η ΚΑΤΩ ΠΛΕΥΡΑ ΤΡΩΓΕΤΕ ΠΟΙΟ ΕΥΚΟΛΑ ΛΟΓΟ BOXER
3.ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΑΣΕΙ Η SUBARU TO EVO TO EKANE AΠΟ 2000CC 2500CC
ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΙΑ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΧΟΥΝ BOXER (SUBARU KAI PORSHE)???
- ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΨΥΞΗ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΤΟ INTERCOOLER ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΑΝ ΤΟ EVO
-
@jimtheo
ρε συ δημητρη ημαρτον!!!!!!!!!!
το fq 300 που βρηκες ειναι ενα νορμαλ 8αρι με φιλτροχοανη και εξατμιση για να μην νομιζουν οτι ειναι κανα τερας
παλι βρηκες τεστ που συγκρινει τα ανομοια
το στι σπεκ σε ΔΕΝ εισαγετε ουτε στην αγγλια νομιμα, μονο σαν grey import car
για αυτους που δεν το ξερουν το σπεκ σε ειναι το αυτοκινητο που εχει ομολογκαρει η σουμπαρου για αγωνιστικη χρηση και εχει 170 κιλα !!!!!λιγοτερο βαρος απο ενα κανονικο στι και 322 αλογα οπως λεει και το αρθρο που εβαλες, εκτος απο αλλη αναρτηση αλλες ζανφορ αλλα διαφορικα αλλη καροτσα και αλλο μοτερ απο το απλο στι που θα επρεπε να συγκρηθει.
αν θελεις να κανεις δικαια συγκριση και να βγουν τα συμπερασματα τα σωστα και οχι αυτα που θελεις εσυ πρεπει να συγκρινεις το σπεκ σε με εβο 8 rs και να ειναι και jdm οπως ειναι αυτο το σκουμπι που ποσταρησες
τοτε να δουμε αποτελεσματα...
παρολα αυτα το αρθρο που εβαλες αναφερειthe spec c drives like a mitsubishi evo viii.it steers with the same alacrity ,loves direction changes and hates understeer.UK spec prodrives sti will always be shrinking images in the rear view mirror
περιμενω να μου βρεις τεστ με νορμαλ εβο και στι οπως αυτα που μπορουμε και αγοραζουμε εδω εμεις, ουτε βελτιωμενα ουτε σπεκ σε που δεν εχουν ΤΙΠΟΤΑ ιδιο με το στι το ευρωπαικο
με την ιδια ευκολια θα μπορουσα να σου ποσταρω το fq400 ...το κεντρικο διαφορικο που αναφερεις για το στι απο το 2004, μιλας για μηχανικο κεντρικο που αλλαζει μονο απο τον οδηγο σε στανταρ προεπιλεγμενες δυνατοτητες κατανομης, και οχι για ενεργο που εχει το εβο απο το 2001 περνοντας εντολες απο 7 αισθητηρες (yaw control,lateral g forces ,steering angle etc) και αλλαζει την κατανομη οταν και οπως αυτο κρινει.
αλλο μηχανικο και αλλο ενεργο
η αποκριση του κεντρικου αλλαζει και με ενα εγκεφαλακι των 400 ευρω απο την ralliartεγω παντως απορω γιατι κοιτας οπως ειπες και το εβο για αγορα αφου το στι ειναι παντου καλυτερο?
-
επειδη καποιος ρωτησε για το πως δουλευει το κεντρικο διαφορικο του εβο (acd)...που ειναι παντα σε συνεργασια με το πισω ενεργο διαφορικο
το ποσοστο της εμπλοκης ειναι 50/50
το κεντρικο παιρνοντας εντολες απο 7 αισθητηρες τις επεξεργαζεται ο εγκεφαλος του acd και αναλογα με τις μετρησεις απο τους αισθητηρες ''καταλαβαινει'' την ''κατασταση'' του οχηματος και ετσι δινει εντολη σε ενα πολυδισκο συμπλεκτη μεσα στο κεντρικο να κλειδωσει το διαφορικο.Ο πολυδισκος συμπλεκτης κλειδωνει το κεντρικο σε απειρες θεσεις, αναλογα με την πιεση που του εξασκει το εμβολο του πολυδισκου συμπλεκτη. ολες αυτες οι απειρες θεσεις ειναι διαφορετικες αναλογα πιο προγραμμα εχουμε επιλεξει στο κεντρικο ενεργο( tarmac-gravel-snow)
διαφερει δηλαδη ο χρονος και το ποσοστο εμπλοκης
αν η ''κατασταση'' ειναι σε φαση τurn in το κεντρικο ελευθερωνεται για καλυτερη αποκριση στο τιμονι και καλυτερο ελεγχο του αυτοκινητου(εδω επεμβαινει και το αyc)
οταν ειμαστε σε φαση επιταχυνσης ή επιβραδυνσης ''βιαιης'' τοτε το εμβολο σπρωχνει και κλειδωνει το κεντρικο για να εχουμε το μεγιστο τρακσιον στην επιταχυνση και την καλυτερη ευσταθια στο φρεναρισμα
οσο πιο ''βιαιη'' τοσο πιο πολυ κλειδωνει για καλυτερο αποτελεσμα
οταν σηκωνεις το χειροφρενο το κεντρικο ελευθερωνεται τελειως για να κανει το αυτοκινητο πιο ευελικτο
ολα αυτα ειναι ομως παντα σε συναρτηση και με το ayc το πισω ηλεκτρουδραυλικο διαφορικοαπο την προσωπικη μου εμπειρια αυτο που εχω καταλαβει ειναι οτι στο ταρμακ η συμπεριφορα του ειναι πιο επιθετικη(αργει λιγο να κλειδωσει και να δωσει ροπη προς τα εμπρος και ετσι επιτρεπει πλαγιολησθησεις , αναλογα το τερεν και τα λαστιχα παντα)
στο γκραβελ η εμπλοκη γινεται πιο γρηγορα και το αυτοκινητο γινεται πιο ουδετερο
στο σνοου η εμπλοκη γινεται ακομα πιο γρηγορα και για πιο πολυ χρονο με αποτελεσμα να γινεται εως και υποστροφικο
στην βροχη εχω βρει πιο αποτελεσματικο το γκραβελ
το γλεντι ομως ειναι στο χωμα με ταρμακ
-
Το αντιστοιχο του RS δεν ειναι το Spec C;
Το FQ300 στριβει χειροτερα/δυσκολοτερα απο το RS;
Πως το FQ300 ειναι 'νορμαλ' οταν εχει τις μετατροπες που λες και το Spec C 'ειδικο' οταν βγαινει ετσι απο την γραμμη παραγωγης χωρις καμια μετατροπη, αραγε ποιο ειναι το νορμαλ και ποιο το ειδικο;Γιατι στα περισσοτερα βιντεο του Best Motoring ειναι μπροστα το Spec C απο το RS σε διαφορες γενιες και βεβαια μονος σου ειπες πως εχει (που δεν εχει αλλα τελος παντων) 320 αλογα ενω απο την αλλη λες πως τα EVO ειναι δυνατοτερα;
Κι εν πασει περιπτωση γιατι ενα internet magazine οπως το Best Motoring που βγαζει μπροστα συχνα τα Σουμπαρου (σε πιστες και πατημενα κομματια που σου λεω αλλα δεν συμφωνεις) το αποριπτεις τελειως ενω δεχεσαι ολα τα υπολοιπα περιοδικα;
Αυτα κατεχουν αποκλειστικα την αληθεια;Μονο τα S204 & RA-R εχουν πανω απο 320 αλογα, ενω το Spec C εχει παντελως ιδια καροτσα με το απλο Ευρωπαικο και Ιαπωνικο STI πλην του μεγαλυτερου δοχειου water spray, λιγοτερες ταπετσαριες, τζαμια λεπτα, ΙΔΙΑ αμορτισερ και χαμηλοτερα ελατηρια με ελαφρα σκληροτερα τα μπροστα απο τα EUDM-JDM STI!
Αυτο στο λεω με σιγουρια.Προσεξε δεν ειπα πως ειναι παντου καλυτερο αλλα το οτι θεωρεις σαν αξιωμα οτι τα διαφορικα απο μονα τους στο EVO ειδικα σε πιστα και πατημενα κανουν διαφορα το θεωρω λαθος ειδικα που πολλες φορες τα Αμερικανικα EVO χωρις AYC και με τορσεν-δισκατο εχουν γραψει σε ιδιες πιστες καλυτερους χρονους απο τα Ευρωπαικα!
Οσον αφορα την ψυξη του I/C στα Σουμπαρου εχεις απολυτο δικιο οτι ειναι χαλια αλλα μονο εκει κι οχι γενικοτερα οπως το θετεις προβλημα ψυξης γιατι αντιστοιχα το EVO δεν εχει και την καλυτερη ψυξη στο ψυγειο νερου, αλλωστε αυτος ειναι κι ο λογος που η Σουμπαρου εχει εξελιξει τοσο τον εγκεφαλο της με τοσους διορθωτικους χαρτες ενω στα EVO ειναι πολυ πιο απλος (δεν χρειαζεται γιατι το FMIC λυνει εν τη γενεσει τους πολλα προβληματα).
Επισης αυτο που λες για τα πιστονια ειναι πολυ λαθος και μαλλον δεν στο μετεφεραν σωστα, το μονο προβλημα ειναι κατα το κρυο ξεκινημα ειδικα σε πολυ χαμηλες θερμοκρασιες αφου το παχυ ακομη λαδι δεν εχει ιση κατανομη στο ανω και κατω μερος οποτε θελει καλο ζεσταμα, πιστευεις πως τα μειονεκτηματα του μποξερ ειναι τοσα που μονο δυο εταιρειες ειναι ακομη πιστες σε αυτον με την μια μαλιστα να λεγεται Porsche;
Εχεις μηπως υποψη σου ποσο βαρος εχει ενα μποξερ μπλοκ, ποσο πιο συμπαγες ειναι και με χαμηλοτερο κεντρο βαρους χωρις καν την αναγκη αντικραδασμικων αξονων (λιγοτερο βαρος), ποσο λιγοτερο ογκο καταλαμβανει και βεβαια ποσο πιο ακριβο και φυσικα πολυπλοκο ειναι να κατασκευαστει αφου πρεπει ολα να χωρεσουν σε ενα τετραγωνο μικρο κομματι μεταλλο το οποιο μαλιστα προκειμενου για Σουμπαρου ηταν ανεκαθεν αλουμινενιο;
Ποτε βγαλαν μεγαλες και γνωστες εταιρειες ουτε καν μποξερ αλλα σε σειρα αλουμινενια μπλοκ εχεις υποψιν σου;
Και γιατι αραγε το 10αρι φορα αλουμινενιο μπλοκ και γυρισε αναποδα το μοτερ με την τουρμπινα πλεον στο πισω κατω μερος οπως στα Σουμπαρου (για πιο καλη κατανομη βαρους και ψυξη, ακριβως το αντιθετο απο αυτο που ειπες οτι τα Σουμπαρου εχουν πολυ μπροστα το μοτερ και χαλια κατανομη ενω τα EVO πιο πισω, και τωρα το 10αρι με πολυ καλυτερη κατανομη γιατι ακολουθει τον ιδιο κανονα);Μιας κι αναφερθηκες στην αλλαγη κυβισμου στα Σουμπαρου οπως κι εσυ καταλαβαινεις εγινε αποκλειστικα για θεματα ρυπων (αφου η σουμπαρου βγαζει πλεον τα Ιαπωνικα και τα 'Παγκοσμια' μοντελα που πρεπει να καλυπτουν και τις πιο απαιτητικες νορμες καυσαεριων, σκεψου γιατι τα Αμερικανικα EVO ειναι συνηθως πιο αδυναμα απο τα δικα μας;) και πολιτικης σε Ευρωπη και Αμερικη αφου θεωρει η εταιρεια οτι οι ιδιοκτητες απαιτουν περισσοτερα κυβικα-ροπη στις δυο ηπειρους παρα 'σκετη' ιπποδυναμη, αλλωστε το Ιαπωνικο διλιτρο STI ριχνει σε δυναμη το αντιστοιχο EVO και στα καινουρια μαλιστα αυτη η διαφορα αυξηθηκε (295 το EVO, πανω απο 306 το JDM STI), της ηταν δυσκολο να βαλει ενα τετοιο μοτερ (κακως που δεν το κανει για μενα) στο Ευρωπαικο η ακομη χειροτερα αυτο του S204 με τα πανω απο 320 αλογα;
Το δυομισαλιτρο που ειναι τοσο χαλια και βγηκε για να φθασει το EVO συμφωνα με σενα δεν βγηκε κινητηρας της χρονιας για το 2006 στην κατηγορια του, τοσο χαλια ηταν αραγε;
Μαθε λοιπον πως το μεγαλο πλεονεκτημα του κινητηρα του EVO περαν του FMIC ειναι το πολυ καλο combustion chamber κι οχι κατι αλλο ενω οι μποξερ ειναι γνωστο παγκοσμιως οτι εχουν πολλα περισσοτερα πλεονεκτηματα απο εναν κινητηρα σε σειρα αλλα κοστιζουν κι απαιτουν τεχνολογια και πολυπλοκες λυσεις!
Τελος το DCCD στο auto mode λειτουργει αποκλειστικα αυτοματα παιρνοντας παραμετρους απο τους YAW sensors και ειναι ηλεκτρομαγνητικο, ποιος σου ειπε πως ειναι μηχανικο , θες να σου στειλω ενα pdf που αναλυει τη λειτουργια του απο το 94 ακομη οταν η Mitsu δεν ειχε φυσικα τα πολυ καλα ACD-AYC αλλα μηχανικα (ασχετα που η Σουμπαρου μαλακιστηκε τοσα χρονια και το παρατησε);
Τελος παντων παροτι πιθανως να παρω το 10αρι γενικοτερα οσοι πηραν κατευθειαν EVO απαξιωνουν πολυ τα Subaru χωρις να μπουν στον κοπο να αξιολογησουν γεγονοτα και καταστασεις και μη εχοντας τις απαραιτητες γνωσεις, οι περισοτεροι δε εχουν τρελλαθει στις μετατροπες ιπποδυναμης για να κανουν το πιο γρηγορο αυτοκινητο, θυμασαι ομως ποιος βγηκε πρωτος περσυ στις Σερρες, ο Σταυρος με ενα 'απλο' σχετικα 8αρι που ειχε απο οσο ειπε τουλαχιστον αναρτηση, λιγακι παραπανω πιεση και εξατμιση!
Και βεβαια στα τοσα Σουμπαρου ηταν μονο δυο STI διλιτρα που δεν ειχαν καν προγραμμα/αναρτηση και με λαστιχα δρομου κι ενα καλο δυομισαλιτρο (που την πρωτη μερα εγραψε τον τριτο χρονο στον τριτο γυρο του και μετα εμεινε απο λαστιχα) ενω EVO ηταν παμπολα (μη συγκρισιμα με τα WRX-GT φυσικα) με πολλα πραγματα πανω!
Αν θες μπορω απο τα βινετο να αναφερουμε ενα ενα τα αυτοκινητα και τι ειχαν τοτε εκαστο για να μην μενουν εντυπωσεις! -
Δημητρη ολα αυτα που λες τα πιστευεις περι σουμπαρου και μποξερ??
οχι αλλα στο τελος λες οτι θα παρεις το 10αρι για αυτο ρωταω!
αστο καλυτερα θα ειναι βαρυ, μακρυ εχει και τα βρωμοδιαφορικα.....δεν ειναι και δυνατο σαν το στι...
anyway θα ηθελα να σε γνωρισω απο κοντα και θα ηθελα αν δεν εχεις αντιρηση με την πρωτη ευκαιρια που θα κανετε καρτοδρομο να σου επιβεβαιωσω ολα αυτα που σου λεω στην πραξη(καλα τα μπεστ μοτορινγκ και τα περιοδικα αλλα οταν γραψει ο ''ταμπλας'' το χρονο δεν υπαρχουν αμφιβολιες!
φερε ενα στι ας ειναι και 2,5 λιτρο με εξατμιση και αναρτηση και λαστιχα
μαζι με ενα οδηγο καλο και ο χαμενος τα κοψιδιαδεν τρωω πολυ
υγ το rs δεν εχει καμια σχεση με το fq Δημητρη...ειναι οτι το στι με το σπεκ σε στι
ενδεικτικα 1310 κιλα τιτανιου τουρμπινα και μαγνησιο στο συμπιεστη 320 αλογα αλλες σχεσεις αλλη χαρτογραφηση δισκατα διαφορικα εμπρος και πισω, και ναι εχει μεγαλο πλεονεκτημα ειδικα σε πιστα -
Dim, είσαι ο γνωστός Dim απο τους EvoFighters??? Αν ναι, εγώ είμαι ο πόντιος με την μπλε γίδα και σε τρέχω
Αν δεν είσαι, θα αναγκαστώ να σου απαντήσω και εγώ τεχνικά, πράγματα τα οποία για να καταλάβεις θα πρέπει να είσαι ανοιχτόμυαλος και όχι κολλημένος με μια μάρκα
-
Δημητρη στον κινητηρα της χρονιας εχει γινει ανακληση για μοτερ με υψηλες καταναλωσεις λαδιου ? γιατι κατι τετοιο διαβαζω στα φορα για σουμπαρου
σε αυτο που λες γιατι δεν πιστευω το μπεστ μοτορινγκ σου απαντησα για το wrc me to s2000 kai υπαρχουν βιντεο με εβο μπροστα απο σπεκ σε της μπεστ μοτορινγκ
αν την θεωρεις αξιοπιστη δικο σου θεμα
το ιδιο ισχυει και για περιοδικα που εχουν βγαλει αποτελεσματα διαφορετικα απο ολο τον ξενο-ελληνικο τυπο με τα ιδια αυτοκινητααυτο που λες με τα αμερικανικα δισκατα εβο το ξαναπαμε οτι εχουν πλεονεκτημα σε επιφανιες με τριβη καλη-πιστες σε συγκριση με το αyc
αυτο που λες για την σουμπαρου οτι στην αμερικη προτιμανε τις ροπες και γι αυτο το εβγαλε εκει 2,5 λιτρο δεν ισχυει για τον απλουστατο λογο οτι το ιαπωνεζικο στι εχει παραπανω ροπη που ειναι διλιτρο
σε παρουσιασεις εχω διαβασει οτι δεν μπορουσε ο μποξερ 2.0 να εναρμονιστει με ρυπους πιο αυστηρουςτωρα το αν μπορουσε στο ευρωπαικο να βαλει μοτερ απο σ 204 προφανως οχι οπως και η μιτσου δεν βαζει τα jdm μοτερ στην ευρωπη....ρυποι μονο ενας καταλυτης επιθετικη χαρτογραφηση=ρυποι
τωρα για τα πλεονεκτηματα του μποξερ ασε καλυτερα ...πηγαινε μια βολτα σε οποιο ρεκτιφιε θελεις και μετα ελα να τα ξαναπουμε
καλη η θεωρια αλλα η πραξη πολλες φορες απεχει..για την πορσε που μου λες και τα μποξερ αστο γιατι εαν βαλουμε αντιστοιχους κινητηρες κυβισμου και κοστους(σουζα το αλογακι) θα ξαχνεις να βρεις αρκετους ιππους στο λιτρο και αρκετες στροφες στροφαρισμα
τα αμερικανικα εβο δεν ειναι πιο αδυνατα απο τα ευρωπαικα αλλα πιο δυνατα στην εκδοση του εβο 8 και το ιδιο με το 9
για αυτο που λες για το βιντεο να σχολιασουμε θα προτιμουσα να το κανουμε με πραγματικα αυτοκινητα σε πιστα ειτε μεγαρα ειτε καρτοδρομο με ισοδυναμα αυτοκινητα για να βγουν και τα σωστα συμπερασματα
-
γιδις αλλαξες φυλλο??
γιδα δεν εισουνα??
ναι ρε γιδι αυτος ειμαι
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
Δημητρη στον κινητηρα της χρονιας εχει γινει ανακληση για μοτερ με υψηλες καταναλωσεις λαδιου ? γιατι κατι τετοιο διαβαζω στα φορα για σουμπαρουΑνακληση ποτε δεν εκανε η Σουμπαρου ειδικα στον κινητηρα της χρονιας και τα μονα μοτερ που ειχαν υψηλη καταναλωση ηταν τα πρωτα δυομισαλιτρα Φορεστερ 2004 που καμια σχεση δεν εχουν με αυτο του WRX & STI, αλλο μπλοκ, αλλη συμπιεση, αλλα πιστονια, μαλακοτερα ελατηρια με μεγαλυτερα διακενα (εδω ηταν το προβλημα) κλπ!
Ξερεις απο ποτε κατεχει παρεπιπτοντως το βραβειο Hulman η Subaru με ενα ταπεινο Forester απο τη γραμμη παραγωγης;
Ναι αυτο το χαλια μοτερ: www2.subaru-global.com/common/v001/swf/history.swf
Αν εσυ εχεις τετοια πληροφορηση για προβληματικα μοτερ και ανακληση πες μου απο που γιατι το γενικο 'τα Σουμπαρου σπανε' που λενε οι περισσοτεροι με EVO εχει και την αλλη πλευρα του αφου εμεις δεν κρυβομαστε οταν σπανε τουρμπινες, μοτερια κλπ ακομη κι απο τους φιλους μας αλλα το γραφουμε δημοσια στο φορουμ, πραγμα που δεν ηθελα να αναφερω αλλα επειδη με προκαλεις εαν θες και εισαι στους Evofighter επειδη τελικα ειμαστε μια παρεα ολοι και τα μαθαινω ευχαριστως σου λεω ποιοι και ποτε σπασαν μοτερ απο το Scooby.gr και ποιοι απο σας να δουμε τελικα ποια ειναι η αναλογια και η αληθεια, σπανε τα Σουμπαρου η μηπως τελικα σπανε και τα EVO το ιδιο;σε αυτο που λες γιατι δεν πιστευω το μπεστ μοτορινγκ σου απαντησα για το wrc me to s2000 kai υπαρχουν βιντεο με εβο μπροστα απο σπεκ σε της μπεστ μοτορινγκ
Στο συγκεκριμενο βιντεο - επειδη ολοι κανουν το ιδιο λαθος - οποιο WRC car στημενο για χωματα οπως ηταν αυτο το EVO και να ετρεχε θα εχανε απο το S2000 που ηταν αποκλειστικα στημενο για ασφαλτο και σε κλειστη ασφαλτινη διαδρομη, δεν νομιζω να πιστευει κανεις το αντιθετο αλλα αυτο δεν δειχνει ουτε οτι το EVO ειναι υποδιεστερο γενικοτερα ουτε μειωνει την αξιοπιστια του περιοδικου!αν την θεωρεις αξιοπιστη δικο σου θεμα
το ιδιο ισχυει και για περιοδικα που εχουν βγαλει αποτελεσματα διαφορετικα απο ολο τον ξενο-ελληνικο τυπο με τα ιδια αυτοκινητααυτο που λες με τα αμερικανικα δισκατα εβο το ξαναπαμε οτι εχουν πλεονεκτημα σε επιφανιες με τριβη καλη-πιστες σε συγκριση με το αyc
Τοτε γιατι δεν δεχεσαι οτι ενα αυτοκινητο με καλυτερη κατανομη βαρους καλο κεντρικο διαφορικο και αναλογη δυναμη μπορει να ριχνει στο EVO σε συγκεκριμενες επιφανειες αλλα αξιωματικα το θεωρεις καλυτερο παντου και παντα;αυτο που λες για την σουμπαρου οτι στην αμερικη προτιμανε τις ροπες και γι αυτο το εβγαλε εκει 2,5 λιτρο δεν ισχυει για τον απλουστατο λογο οτι το ιαπωνεζικο στι εχει παραπανω ροπη που ειναι διλιτρο
σε παρουσιασεις εχω διαβασει οτι δεν μπορουσε ο μποξερ 2.0 να εναρμονιστει με ρυπους πιο αυστηρους
Λεγοντας ροπη και μαλιστα ειδικα για την ροπη ξερεις δεν ενδιαφερει απολυτα η μεγιστη τιμη αλλα και η καμπυλη της κι εκει ο δυομισαλιτρος ειναι μπροστα, αλλωστε εγω ειπα πρωτος πως ενας λογος ηταν και οι ρυποι;τωρα το αν μπορουσε στο ευρωπαικο να βαλει μοτερ απο σ 204 προφανως οχι οπως και η μιτσου δεν βαζει τα jdm μοτερ στην ευρωπη....ρυποι μονο ενας καταλυτης επιθετικη χαρτογραφηση=ρυποι
τωρα για τα πλεονεκτηματα του μποξερ ασε καλυτερα ...πηγαινε μια βολτα σε οποιο ρεκτιφιε θελεις και μετα ελα να τα ξαναπουμε
καλη η θεωρια αλλα η πραξη πολλες φορες απεχει..
Κι επειδη προκαλεις ενω δεν ειναι αυτη η προθεση μου ξαναλεω θες να σου πω ποιοι σπασαν μοτερ απο τους Evofighters και ποιοι απο το Scooby.gr να δουμε ποια φιρμα εχει την καλυτερη αναλογια;για την πορσε που μου λες και τα μποξερ αστο γιατι εαν βαλουμε αντιστοιχους κινητηρες κυβισμου και κοστους(σουζα το αλογακι) θα ξαχνεις να βρεις αρκετους ιππους στο λιτρο και αρκετες στροφες στροφαρισμα
Οταν τα STI ηταν τα μοναδικα τουρμπο που ειχαν κοφτη στις 7800 (8200 τα Ιαπωνικα) με τους 'υποδιεστερους' μποξερ που στροφαραν τα EVO θυμασαι μηπως και γιατι ειδικα στα JDM μοντελα και παλι οι τιποτενιοι μποξερ ειναι μπροστα σε δυναμη και ροπη παρα το διπλο MIVEC;τα αμερικανικα εβο δεν ειναι πιο αδυνατα απο τα ευρωπαικα αλλα πιο δυνατα στην εκδοση του εβο 8 και το ιδιο με το 9
για αυτο που λες για το βιντεο να σχολιασουμε θα προτιμουσα να το κανουμε με πραγματικα αυτοκινητα σε πιστα ειτε μεγαρα ειτε καρτοδρομο με ισοδυναμα αυτοκινητα για να βγουν και τα σωστα συμπερασματα
Τελος σου αναφερω για το βιντεο των Σερρων για να δεις πως τα δικα μας αυτοκινητα ηταν στην πλειοψηφια με ελαχιστες μετατροπες WRX & GT, δρομισια λαστιχα και οδηγους που δεν ειχαν ξαναμπει καν πιστα και παραυτα γραψαν καλους χρονους, αν θες ελα και φετος να δεις ποιοι και τι φορανε και τι χρονους θα γραψουν για να μην λεμε μιλαμε αοριστα γιατι με 100+ παραπανω αλογα, αναρτησεις, φρενα κλπ λογικο ειναι πιστευω να εισαι μπροστα η μηπως κανω λαθος; -
Τζιμη,μπορεις να μας παραθεσεις τους χρονους σας στις Σερρες;
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Τζιμη,μπορεις να μας παραθεσεις τους χρονους σας στις Σερρες;Εκτος του οτι δεν μπηκα μεσα η οργανωση ηταν του Evoclub και ημασταν ολοι καλεσμενοι οποτε τα παιδια εκει πρεπει να εχουν κρατησει χρονους, δεν εχω καν αποψη ποσο ηταν ο καλυτερος χρονος!
Αν θες παραυτα κανω μια ερωτηση και σου λεω, εχε υποψιν σου παντως οτι το αυτοκινητο που εκανε τον καλυτερο χρονο ηταν ισως και το πιο μαμα EVO της ημερας!!!
Μitsubishi Lancer Evo X