-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
καλό!
ήρθε ως δις παγκόσμιος περιμένοντας κατιτις παραπάνω από τον ρούκι.
τι πήρε; ισότητα εώς και ολίγην εύνοια ο κακομαθημένος εγγλέζος.τώρα που πήρε τα πάνω του ο ρούκι πατάει πόδι και δεν θέλει καλόν τιμέιτ.
ρε γυρίσματα που έχει ο καιρός...
Και γιατί παρακαλώ να πάρει εύνοια; Στη ΜακΛάρεν ήρθε, όχι στη Φεράρι. Αν θέλει εύνοια, χωρίς μάλιστα να την δικαιολογεί/διεκδικεί μέσα στην πίστα, ας πάει σε άλλη ομάδα. Επίσης, που διαβάσατε πως ο Λούης δεν θέλει καλό teamate? Δεν θέλει τον Αλόνσο είπε.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
παρακολούθησε κανεις με ποιον ειχε επαφη ο Αλόνσο και βγηκε εκτος πίστας?(δεν αναφερομαι στο σημειο που στούκαρε, πιο πριν)
Liuzzi
O Vettel ηταν
μου αρεσε που στον Κουμπιτσα εριξαν ποινή και στον Vettel τιποτα-σε σχεση με το οτι εμβολισε τον Αλόνσο
ε ρε γμτ ο Σουμαχερ εφυγε και αλλος ''Σουμαχερ'' (Χαμιλτον) μας ηρθε
ο καλος οδηγος που εχει ιδιαιτερη υποστηριξη από τη Φια -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Από την άλλη, δεν είδαμε σε καμία περίπτωση τη McLaren να 'καίει' τον Alonso. Ακόμα και ο ίδιος, κλασικός παραπονιάρης, δεν είχε κάποιου είδους παράπονο για άνιση μεταχείριση όσον αφορά εξοπλισμό, δοκιμές κτλΑλιμονο, αλλωστε και στο Μονακο τον προστατευσαν απεναντι σε ενα κακομαθημενο που εκανε ηλιθειες δηλωσεις και στο οτι στο Ιντυ τον αφησαν να διεκδικησει την νικη και φυσικα στην Ουγγαρια τραβηξαν παραδειγματικα το αυτι αυτου που ξεκινησε τα παντα. Στη μεση το καρπουζι, μονο που το εδωσαν ολο στον ενα και αλλος πηρε τα κουκουτσια.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Επίσης, που διαβάσατε πως ο Λούης δεν θέλει καλό teamate? Δεν θέλει τον Αλόνσο είπε.Μπλα, μπλα, μπλα...
*And amid increasing talk that Alonso will look for a way out of his McLaren deal at the end of the year, Hamilton has said he is now more convinced than ever that he wants to lead the team.*Μπλα, μπλα, μπλα -
Λογικό αυτό που λέει ο Lewis. Φέτος ήταν χρονιά προσαρμογής και κατάφερε να οδηγεί την ομάδα έχοντας ως teammate τον δις παγκόσμιο πρωτάθλητη και κατά φαντασίαν καλύτερο οδηγό του grid, οπότε γιατί να μην το κάνει και του χρόνου, ασχέτως teammate?
Επίσης, επειδή τα αγγλικά μου είναι ιδιαίτερα φτωχά, θα ήθελα να ρωτήσω αν lead σημαίνει 'θέλω teammate χειρότερο από μένα' και όχι 'οδηγώ/είμαι επικεφαλής'.
-
FERNANDO ALONSO
“A difficult race in difficult conditions. After my pit stop I came out into traffic and was fighting for positions in the field. It was very difficult to see anything because of the spray especially when you were coming down the straight. As a result I did not see Vettel in my mirrors and was surprised when he hit me. I think the car was damaged quite a bit by that, but I was able to continue. However when I was braking for Turn Five I just aquaplaned and spun. Unfortunately the walls at that corner are very close to the track, so I hit the barrier heavily, and that was it. Of course, it is a difficult situation for me now in the championship; however, I will keep fighting until the end – as last year’s Championship battle showed anything can happen.” -
yeap angel, found it
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Λογικό αυτό που λέει ο Lewis. Φέτος ήταν χρονιά προσαρμογής και κατάφερε να οδηγεί την ομάδα έχοντας ως teammate τον δις παγκόσμιο πρωτάθλητη και κατά φαντασίαν καλύτερο οδηγό του grid, οπότε γιατί να μην το κάνει και του χρόνου, ασχέτως teammate?Επίσης, επειδή τα αγγλικά μου είναι ιδιαίτερα φτωχά, θα ήθελα να ρωτήσω αν lead σημαίνει 'θέλω teammate χειρότερο από μένα' και όχι 'οδηγώ/είμαι επικεφαλής'.
-
Υπάρχουν στοιχειώδεις διαφορές στις δύο φάσεις Alonso-Vettel και Hamilton-Kubica. Ξανακοιτάξτε τα βίντεΑ.
Σε όλες τις περιπτώσεις που αναφέρεις, Go_for_Pole, δεν υπάρχει κανενός είδους εύνοια όσον αφορά στρατηγική-εξοπλισμό. Οι δηλώσεις δεν δίνουν δέκατα τα δελτία τύπου.
Οι στρατηγικές είναι μοιρασμένες στη μέση και σε κάθε περίπτωση οι διαφορές στα In-laps δεν ξεπερνάνε π.χ. τους 2 γύρους.Επίσης, το απόσπασμα που παραθέτεις είναι σχόλιο του αρθρογράφου-δημοσιογράφου. Εξάλλου το να θέλει κάποιος να 'lead the team' δεν έχει τίποτα προβληματικό.
Ο Hamilton μιλάει συγκεκριμένα για τον Alonso ότι δεν θέλει. Τον χαλάει σαν παρουσία κι εγώ συμπληρώνω (περί πραγματικών κινήτρων) ότι είναι πολύ καλός οδηγός και του 'σπάει' βαθμούς. Στο μεταξύ, αν κερδίσει τελικά το πρωτάθλημα, μιλάμε ότι 'δεν θέλει αυτόν που θα έχει ήδη κερδίσει'. Δηλαδή... το πρόβλημά του δεν θα είναι ο ίδιος ο team-mate του σαν αντίπαλος, αλλά ότι λόγω του ανταγωνισμού αυτού θα εμποδίζεται να ανταγωνιστεί οδηγούς άλλων ομάδων στη μάχη για τον τίτλο.
-
Ο χρήστης FERNANDO ALONSO έγραψε:
However when I was braking for Turn Five I just aquaplaned and spun.Τα bold δικά μου.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Λογικό αυτό που λέει ο Lewis. Φέτος ήταν χρονιά προσαρμογής και κατάφερε να οδηγεί την ομάδα έχοντας ως teammate τον δις παγκόσμιο πρωτάθλητη και κατά φαντασίαν καλύτερο οδηγό του grid, οπότε γιατί να μην το κάνει και του χρόνου, ασχέτως teammate?
Επίσης, επειδή τα αγγλικά μου είναι ιδιαίτερα φτωχά, θα ήθελα να ρωτήσω αν lead σημαίνει 'θέλω teammate χειρότερο από μένα' και όχι 'οδηγώ/είμαι επικεφαλής'.
Κάτι επί της ουσίας ίσως?
-
Ο χρήστης sosna έγραψε:
σωστά αυτά που λές κ τα γνωρίζω.Αλλά για να φτάσουν σε αυτό το αποτέλεσμα υπάρχουν εγγενείς διαφορές,γι αυτό κ επιμένω οτι τα μεγέθη είναι ασύγκριτα
off topic κλείνω εδώ.
Οχι, μην το κανεις Αυτο ειναι οντως κατι μου αρεσει, για λεγε λοιπον.
όχι όχι έχεις απόλυτο δίκιο.τι με έπιασε κ νομίζω οτι διαφέρουν Gp2 από F1.
σόρυ μωρέ,πάλι πατάτα,διαβάζω λοιπόν εντατικότερα για να μάθω!
λογικά να το πάρεις 1 σασί 4 τροχούς σειριακό,ε πού η διαφορά?
τσιάο!
Κακως το παρεξηγησες γιατι δε σε ειρωνευτικα. Και για να ειμαι πιο καθαρος, θελω να μαθω τι εννοεις με το εγγενεις διαφορες και με τα ασυγκριτα μεγεθη.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Λογικό αυτό που λέει ο Lewis. Φέτος ήταν χρονιά προσαρμογής και κατάφερε να οδηγεί την ομάδα έχοντας ως teammate τον δις παγκόσμιο πρωτάθλητη και κατά φαντασίαν καλύτερο οδηγό του grid, οπότε γιατί να μην το κάνει και του χρόνου, ασχέτως teammate?
Επίσης, επειδή τα αγγλικά μου είναι ιδιαίτερα φτωχά, θα ήθελα να ρωτήσω αν lead σημαίνει 'θέλω teammate χειρότερο από μένα' και όχι 'οδηγώ/είμαι επικεφαλής'.
Κάτι επί της ουσίας ίσως?
Σχετικα με αυτο που εγραψες; Απολυτως τιποτα, ασχολιαστο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Λογικό αυτό που λέει ο Lewis. Φέτος ήταν χρονιά προσαρμογής και κατάφερε να οδηγεί την ομάδα έχοντας ως teammate τον δις παγκόσμιο πρωτάθλητη και κατά φαντασίαν καλύτερο οδηγό του grid, οπότε γιατί να μην το κάνει και του χρόνου, ασχέτως teammate?
Επίσης, επειδή τα αγγλικά μου είναι ιδιαίτερα φτωχά, θα ήθελα να ρωτήσω αν lead σημαίνει 'θέλω teammate χειρότερο από μένα' και όχι 'οδηγώ/είμαι επικεφαλής'.
Κάτι επί της ουσίας ίσως?
Σχετικα με αυτο που εγραψες; Απολυτως τιποτα, ασχολιαστο.
Γενικά επί του θέματος 'γιατί είναι πιο αργός ο LH από τον Ισπανό?' τότε?
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Σε όλες τις περιπτώσεις που αναφέρεις, Go_for_Pole, δεν υπάρχει κανενός είδους εύνοια όσον αφορά στρατηγική-εξοπλισμό. Οι δηλώσεις δεν δίνουν δέκατα τα δελτία τύπου. Οι στρατηγικές είναι μοιρασμένες στη μέση και σε κάθε περίπτωση οι διαφορές στα In-laps δεν ξεπερνάνε π.χ. τους 2 γύρους.Τελευταια φορα που τσεκαρα οταν εχεις παρει το σλιπ στριμινκ και εισαι ετοιμος να περασεις και δε σε αφηνουν δεν ειναι και τοσο θεμα στρατηγικης. Επισης τελευταια φορα που τσεκαρα οταν καποιος παραβαινει το σεναριο της ομαδας ειναι θυτης και οχι θυμα. Για να μην πω οτι τελευταια φορα που τσεκαρα οποιος αναγκαζει εργαζομενο του να αποκρυψει στοιχεια (γιατι ο Ρον στην πρωτη δικη ειχε ζητησει κατι βεβαιωσεις απο ολο του το προσωπικο) ειναι υπολογος και οχι ο εργοζομενος προδοτης.
Επίσης, το απόσπασμα που παραθέτεις είναι σχόλιο του αρθρογράφου-δημοσιογράφου. Εξάλλου το να θέλει κάποιος να 'lead the team' δεν έχει τίποτα προβληματικό.
Σαφως, ο δημοσιογραφος μαλλον το εβγαλε απο την κοιλια του. Και φυσικα δεν υπαρχει τιποτα κακο στο να lead the team ή τελοσπαντων δεν υπαρχει τιποτα κακο αν δε σε λενε Αλονσο.
Ο Hamilton μιλάει συγκεκριμένα για τον Alonso ότι δεν θέλει. Τον χαλάει σαν παρουσία κι εγώ συμπληρώνω (περί πραγματικών κινήτρων) ότι είναι πολύ καλός οδηγός και του 'σπάει' βαθμούς.
Αυτη ειναι οοοολη η ουσια.
Στο μεταξύ, αν κερδίσει τελικά το πρωτάθλημα, μιλάμε ότι 'δεν θέλει αυτόν που θα έχει ήδη κερδίσει'. Δηλαδή... το πρόβλημά του δεν θα είναι ο ίδιος ο team-mate του σαν αντίπαλος, αλλά ότι λόγω του ανταγωνισμού αυτού θα εμποδίζεται να ανταγωνιστεί οδηγούς άλλων ομάδων στη μάχη για τον τίτλο.
Φισικο στα ασημι, μια χαρα ειναι. Φυσικα το κατασκευαστων δε θα το δουν ποτε αλλα το αξιζει ο Ρον, ο Λιουις και η συμμορια.
-
Καθίστε ρε παιδιά,μετεγγραφή Αλόνσο σωστά?2 Π.Π.,σωστά?
Κ εξαρχής είσαι ακριβοδίκαιος κ με τους 2?δεν προμοτάρεις το χοντρό πακέτο(ξέχασα τα καραγκιοζιλίκια αυτά τα κάνει η Φεέρρι!)τουλάχιστον μέχρι να αποδειχθεί εξίσου γρήγορος κ ο 2ος σου
κάθεται στον ρούκι σου(ψιλοσυμφωνώ με τον Go for pole,σε άλλη ομάδα θα είχαμε άλλα δεδομένα κ οι αριθμοί δεν λένε πάντα την αλήθεια,η ψυχή δεν καταγράφεται!) κ πετάς τον δίς από εκεί που ήρθε,δεν του μιλάς,έχει εσωστρεφές υποσυνειδησιακό υπόβαθρο,με ακραίες εγωπαθικές εξάρσεις κ τα συναφή(μην πώ άλλα κουράζω!)
δηλαδή η Φεράρρι προμοτάρει(κ καλά κάνει,τακτική της που απέδωσε) ενώ εσύ πετάς τον Αλόνσο αφού δεν θές γκρινιάριδες(migf1) αλλά γνήσιους πρωταθληταράδες.Καθαρόαιμος πρωταθλητής ο Χάμι κ αξιέπαινος!Απλά τις επί προσωπικού αναφορές έτυχε να τις κάνει.
Μάλιστα
Άλλο πρωτάθλημα βλέπω τελικά ή ''δεν ξέρω''
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γενικά επί του θέματος 'γιατί είναι πιο αργός ο LH από τον Ισπανό?' τότε?Εχω γραψει το γιατι, αν εκανες τον κοπο να διαβαζεις θα το εβλεπες.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Γενικά επί του θέματος 'γιατί είναι πιο αργός ο LH από τον Ισπανό?' τότε?
Εχω γραψει το γιατι, αν εκανες τον κοπο να διαβαζεις θα το εβλεπες.
Το μόνο που λες τόση ώρα είναι ότι δεν βελτιώνεται. Αυτό αφενός δεν σημαίνει ότι είναι πιο αργός από τον teammate του, κι αφετέρου, πόσο θα έπρεπε να είχε βελτιωθεί από την αρχή της χρονιάς? Επίσης, ποια βελτίωση θα θεωρήσεις εσύ αρκετά 'καλή' στον επόμενο αγώνα σε συνθήκες πισίνας? Να ρίξει γύρους στον δεύτερο και να είναι >1 δευτερόλεπτο γρηγορότερος στα quals? Επειδή διαβάζοντας σε, αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει.
-
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Επειδή διαβάζοντας σε, αυτό το συμπέρασμα έχω βγάλει.Ok
-
Κι ιδού η απάντηση στη -λογική- απορία που έθεσα προηγουμένως...
Ανακοίνωση της FIA σχετικά με το πανέξυπνο σχέδιο πληροφόρησης των ομάδων μέσω e-mail.
The following is a press release from the FIA.
'A communication from the Stewards requiring all competitors to fit extreme wet-weather tyres for safety reasons was sent to all teams by email at 12:35 hrs local time today. Save for Scuderia Ferrari, all competitors have confirmed that they received the email at 12:37 hrs.
'It is understood that Scuderia Ferrari did not receive the email at the same time as other competitors. As a result, Scuderia Ferrari was the only team which did not start on extreme wet-weather tyres.
'The 2007 Formula One Sporting Regulations (Art. 15. 1) state that in exceptional circumstances Stewards or Race Director may give instructions to Competitors by means of special circulars in accordance with the Code and these circulars will be distributed to all competitors who must acknowledge receipt.
'At a meeting of the Formula One Sporting Working Group held in Monaco on 7th December 2006, all teams agreed to an electronic distribution system to ensure that all competitors received communications simultaneously, with no time advantage for a team by virtue of their location in the pit lane. This system has been used throughout the current championship year.
'To avoid any recurrence of today's problem the agreed method of using electronic communications will continue to be used but in future will be backed up by the traditional method of written communication.'
Πάλι καλά που δεν τα στέλνανε και με sms...
Είναι εκπληκτικό πώς αυτοί οι άνθρωποι αποδεικνύουν ότι πέρα από τη γκλαμουριά και το φαίνεσθαι της τελειότητας... είναι ικανοί για τεράστιες γκάφες!
Και φυσικά μιλάω για όλο το συνάφι, γιατί -όπως αναφέρει η FIA- είχαν συμφωνήσει όλοι σε αυτό το χαβαλεδίστικο σύστημα πληροφόρησης...
Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας - Fuji 2007