-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΣΤΑ 650CC ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ HONDA 650 TRANSALP KAI SUZUKI650 V-STROM ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΞΙΔΙ ( ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ) ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ?
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΣΤΑ 650CC ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ HONDA 650 TRANSALP KAI SUZUKI650 V-STROM ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΞΙΔΙ ( ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ) ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ?
-
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΣΤΑ 650CC ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ HONDA 650 TRANSALP KAI SUZUKI650 V-STROM ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΞΙΔΙ ( ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ) ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ?
-
είχα tralnalp 650 του 2004 και για 2 χρόνια.
Πολύ άνετο μηχανάκι και απροβλημάτιστο.Αν σ ενδιαφέρει η αξιοπιστία μόνο βένζινη θέλει. -
ευχαριστω για την απαντηση
-
ειχα ΤΑ απο περσι τον οκτωβριο μεχρι πριν 3 βδομαδες!ωραιο μηχανακι ουσιαστικα παπι 650cc!μονο βενζινη(αλλα αρκετη!!).πριν 3 βδομαδες το εδωσα και πηρα vstrom.απλα ενα εχω να πω volley versys trollei!!!ενιωσα οτι παρκαρα fiat 126(γιατι ειχα και τετοιο )και μπηκα σε smart(αυτο που εχω οχι κανα αλλο ).χρονια μπροστα το ενα απο το αλλο!απο πλαισιο,αναρτησεις,φρενα(που στο ΤΑ ειναι ψιλοανυπαρκτα)και τεραστια διαφορα στο μοτερ(15+ αλογα).
οποτε εγω θα ελεγα vstrom δαγκωτο!! -
ΤΗΑΝΚS. ΠΗΡΕΣ ΑΠΟ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΙ Η ΑΠΟ ΕΙΣΑΓΩΓΕΑ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΟΚΑΘΕΝΑΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ Η ΤΙΜΗ ΕΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΓΑΛΗ. ΠΗΡΕΣ ΜΕ ΤΟ ΑΒS ΑΝ ΝΑΙ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ?
-
Suzuki Vstrom 650 με τα χιλια..
- 70 ιπποι
- ρυθμιζομενη αναρτηση πισω
- ρυθμιζομενη ζελατινα εμπρος
- ρυθμιζομενη προφορτιση εμπρος αναρτησης
- 6 ταχυτητες
- φρενα και αναρτησεις και ψαλιδια της 1000αρας
- ζαντες αλουμινιου ENKEI
8.Κινητηρας δοκιμασμενος απο το SV650 με διαφορετικη χαρτογραφηση - Επιδοσεις που σκοτωνουν 0-100 σε 3.89δλ τελικη 210κμ
Τελος ειναι η μονη μηχανη η οποια ακολουθει τα 1000αρια χαλαρα σε ταξιδια και μπορεις να ταξιδευεις ανετα με συνεπιβατη φορτωμενος με ταχυτητες πανω απο τα 150κμ/ωρα
Η τρανσαλπ ειναι παρα πολυ καλη αλλα παροχημενη...με 48 ανεμικους ιππους,μηδενικη προστασια απο αερα και με ελλιπεστατο εξοπλισμο ωχρια εμπρος στο v strom..
μονοδρομος το v strom χωρις δευτερη σκεψη στα ον-οφ 650κ .εκ.
Καθε συγκριση βε στρομ με τρανσαλπ ειναι ατυχης..Η τρανσαλπ ειναι μηχανη δεκαετιας 80s early 90s..
-
Suzuki Vstrom 650 ΜΟΝΟΔΡΟΜΟΣ
-
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ABS?ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΑΙΝΕΙ.ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΙΑ BMW ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ABS ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΕΤΣΙ ΧΑΖΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΩΝ 20 ΧΛΜ.
-
Ο χρήστης ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙ έγραψε:
ΠΑΙΔΙΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΟΥ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ABS?ΔΗΛΑΔΗ ΠΟΣΟ ΕΥΚΟΛΑ ΜΠΑΙΝΕΙ.ΡΩΤΩ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ ΠΙΣΩ ΜΟΥ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΜΙΑ BMW ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΑΙΝΕΙ ΤΟ ABS ΑΜΕΣΩΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΡΑΚΑΡΕΙ ΕΤΣΙ ΧΑΖΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΦΟΡΕΣ ΜΕΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΤΩΝ 20 ΧΛΜ.To ΑΒS του στρωμ-ατος ειναι παρα πολυ καλο..το μονο που δεν αφηνει ειναι να σου διπλωσει ο πισω τροχος..Εχω τραβηξει δυνατο φρενο σε βρεγμενο και το μηχανακι απλως φρεναρισε εκπληκτικα..ειδικα στην πολη νομιζω ειναι σωτηριο..Τωρα αν θελεις το απενεργοποιεις αν θες να πας σε χωματα και τετοια..Δυστυχως απενεργοποιειται μονο βγαζοντας την ασφαλεια.Στην σουζουκι δεν ηθελαν να βαλουν διακοπτη ενεργ./απενεργ. για λογους ασφαλειας..
Για να σου αποδειξω ποσο καλο ειναι το ABS της ακριβως το ιδιο συστημα φοραει και η B-King Suzuki που κοστιζει 17-18κ η οποια ειναι η touring εκδοση της Hayabusa... -
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΟΜΟΛΟΓΩ ΟΤΙ ΕΧΩ ΜΙΑ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΕΔΗΣΗ ΜΕ ΑΒS.
-
το δικο μου εινα χωρις abs γιατι εινα 04.το πηρα μτχ γιατι ειχα το ΤΑ για ανταλλαγη και δεν μου το επαιρνε κανενας για καινουργιο vstrom.τυχαια ειναι αντιπροσωπιας.παντος εισαγωγης το βρισκεις καιναοργιο γυρω στα 6800 με abs και νομιζω οτι αξιζει η διαφορα σε σχεση με σφακιανακη!!!
-
Ρητορική είναι η ερώτηση..V-strom με κλειστά μάτια..Είμαστε στον 21ο αιώνα,το ΤΑ ειναι ΑΡΧΑΙΟ..
Το μόνο πλεονέκτημα του ΤΑ έναντι του v-strom είναι η ελαφρώς καλύτερη δυνατότητα του στο χώμα (λόγω 21' μπροστά κ ακτίνας),αλλά τα μηχανάκια αυτά δεν είναι για εντούρο,θα σε πάνε όμως απροβλημάτιστα κ τα δυο σε χωματόδρομο..
-
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
-
Και ίσως το γεγονός ότι το transalp έχει μικρότερο όγκο οπότε σε συνθήκες πόλης ίσως είναι περισσότερο ευκολοδήγητο. Όλα τα άλλα συνηγορούν υπέρ του v-strom. Με abs θα είναι μούρλια
-
ΤΗΑΝΚS
-
Και επειδή, κάποτε, έρχεται και η δική μας ώρα...
Σε λίγο θα έρθει η ώρα να αποχωρισθώ την Transalp 650. Ο λόγος δεν είναι προφανής: Η Transalp έχει λίγα χιλιόμετρα και είναι άριστη, αλλά, μετά από 6,5 χρόνια πρέπει να ανακυκλωθεί η αγορά της, αλλιώς, κάποτε θα μου μείνει. Άσε που δεν έχει ABS.
Στην πόλη δεν οδηγώ ποτέ αυτοκίνητο (πρέπει να χιονίσει για να αφήσω τη μηχανή στο σπίτι), αλλά κάνω λίγα χιλιόμετρα, οι εκδρομές σταμάτησαν λόγω παιδιών, το κράνος χαλάει το μαλλί (άρα μειώθηκαν και οι βραδυνές έξοδοι) - άρα, κανονικά, θα έπρεπε να πάρω παπί...Αλλά δεν παίρνω, ούτε megascooter θα πάρωΛοιπόν Vstrom ή Transalp 700; Την τελευταία την έχει οδηγήσει κανείς;
Ως χαρούμενος ιδιοκτήτης Transalp θα έπρεπε να την ξαναγοράσω - ο κινητήρας της είναι πιο smooth και οι επιδόσεις της Vstrom δεν με αφορούν ιδιαίτερα. Έχει ABS και πιο ασφάλτινο προορισμό λόγω νέου τροχού.
? -
Ο χρήστης ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙ έγραψε:
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΡΑΨΤΕ ΚΑΜΜΙΑ ΓΝΩΜΗ ΣΤΑ 650CC ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕ HONDA 650 TRANSALP KAI SUZUKI650 V-STROM ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΤΑΞΙΔΙ ( ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ) ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ?Aν και έχει περάσει πολύς καιρός! Σου λέω TRANSALP: http://www.transalp.gr
-
http://www.moto.gr/forums/showthread.ph ... adid=54155
V STROM ? Η TRANSALP?