-
To ρεκοr πίστας εχει γινει από αυτοκίνητο της formula Nippon(gp2 της Ιαπωνίας)
πιστευω οτι θα γυρνανε στο 1.06-1.07 -
Και στην Ιντιανάπολη που έχει μεγάλη ευθεία τίποτα από αυτά που λέτε δεν έγινε.
Πιο μεγάλη είναι αυτή από της Ιντιανάπολης;
Γενικά δεν νομίζω να προσφέρει κάτι το διαφορετικό η πίστα. Εδώ μέχρι και το ΣΠΑ βαρετό κατάφερε να το κάνει ο ακατανόμαστος. -
Κοίτα... το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ΠΗΞΟΥΜΕ με 'καλλιτεχνικές' φωτογραφίες από την οπτική γωνία που φαίνεται το μονοθέσιο με φόντο το ηφαίστειο του Fuji πιό πίσω...
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Κοίτα... το μόνο σίγουρο είναι ότι θα ΠΗΞΟΥΜΕ με 'καλλιτεχνικές' φωτογραφίες από την οπτική γωνία που φαίνεται το μονοθέσιο με φόντο το ηφαίστειο του Fuji πιό πίσω...Αν εκραγει το ηφαιστειο, θα ειναι και γαμω τις φωτο αυτη.
-
Εάν, δε, γίνει ταυτόχρονα με σπάσιμο κινητήρα, θα μιλάμε για την υπέρτατη φωτογραφία που όμοιά της δεν έχει δει η ανθρωπότητα!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Εάν, δε, γίνει ταυτόχρονα με σπάσιμο κινητήρα, θα μιλάμε για την υπέρτατη φωτογραφία που όμοιά της δεν έχει δει η ανθρωπότητα!...το μονο ασχημο θα ειναι το κρανος του Κιμι
-
Ένα onboard από NSX στην πίστα.
Περιμένετε μέχρι να μπει στην ευθεία, για να καταλάβετε τί γίνεται.
Πράγματι ατελείωτη η ευθεία, πράγματι μικρό το υπόλοιπο κομμάτι, βασανιστικά αργό το τελευταίο. Καλό, όμως, γιατί θα μπορεί να ακολουθήσει ο πίσω τον μπροστινό, και του δίνεται η δυνατότητα για άλλη γραμμή πριν την ευθεία.Έχει, όμως, ένα πολύ καλό... στροφές και συνδυασμοί στροφών που ίσως δούμε διαφορετική οδήγηση από τον κάθε οδηγό, αφού δεν είναι 'σαφώς' flat ή σαφώς φρεναριστές. Θα εξαρτάται συχνά από το πόσο 'πετυχημένο' πέρασμα θα είναι κάθε φορά, που ίσως δε βγαίνει πάντα οριακό.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Και μάλιστα τα προηγούμενα ελαφρά σπασίματα στην ευθεία βοηθάνε στο πλησίασμα.Γιατι το λες αυτο? Αντιθετα, τα σπασιματα σιγουρα δυσκολευουν το προσπερασμα, ετσι δεν ειναι?
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Και μάλιστα τα προηγούμενα ελαφρά σπασίματα στην ευθεία βοηθάνε στο πλησίασμα.
Γιατι το λες αυτο? Αντιθετα, τα σπασιματα σιγουρα δυσκολευουν το προσπερασμα, ετσι δεν ειναι?
Όχι, μόνο αυτά που απαιτούν αεροδυναμική 'βοήθεια' για να τα πάρεις γρήγορα. Παρατήρησέ το σε κάποιο sim-game. Το ελαφρύ σπάσιμο βοηθάει περισσότερο από την απόλυτη ευθεία. Όταν είσαι πίσω μπορείς πάντα να προσαρμόζεις ελαφρώς τη γραμμή σου για να είσαι πιό γρήγορος. Έστω και λίγο, είναι κρίσιμο. Π.χ. κοίτα πόσο συνηθισμένο είναι να βγαίνει καλύτερα ο πίσω στην Eau Rouge, χωρίς απαραίτητα να 'έχει' το καλύτερο 1ο sector όταν τρέχει μόνος του. Ή το σπάσιμο+ανηφόρα στη μεγάλη ευθεία της Τουρκίας, ή οι ανοιχτές στροφές πριν τη Bus Stop.
Όπως και οι ανηφόρες. Ο πρώτος συναντάει το 'εμπόδιο' πρώτος, ο πίσω πιάνει slipstream και οδηγείται στο 'εμπόδιο' με λιγότερες αντιστάσεις, του κοστίζει λιγότερο.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Έχει, όμως, ένα πολύ καλό... στροφές και συνδυασμοί στροφών που ίσως δούμε διαφορετική οδήγηση από τον κάθε οδηγό, αφού δεν είναι 'σαφώς' flat ή σαφώς φρεναριστές. Θα εξαρτάται συχνά από το πόσο 'πετυχημένο' πέρασμα θα είναι κάθε φορά, που ίσως δε βγαίνει πάντα οριακό.
κλασικο Tilkedrom
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Και μάλιστα τα προηγούμενα ελαφρά σπασίματα στην ευθεία βοηθάνε στο πλησίασμα.
Γιατι το λες αυτο? Αντιθετα, τα σπασιματα σιγουρα δυσκολευουν το προσπερασμα, ετσι δεν ειναι?
Όχι, μόνο αυτά που απαιτούν αεροδυναμική 'βοήθεια' για να τα πάρεις γρήγορα. Παρατήρησέ το σε κάποιο sim-game. Το ελαφρύ σπάσιμο βοηθάει περισσότερο από την απόλυτη ευθεία. Όταν είσαι πίσω μπορείς πάντα να προσαρμόζεις ελαφρώς τη γραμμή σου για να είσαι πιό γρήγορος. Έστω και λίγο, είναι κρίσιμο. Π.χ. κοίτα πόσο συνηθισμένο είναι να βγαίνει καλύτερα ο πίσω στην Eau Rouge, χωρίς απαραίτητα να 'έχει' το καλύτερο 1ο sector όταν τρέχει μόνος του. Ή το σπάσιμο+ανηφόρα στη μεγάλη ευθεία της Τουρκίας, ή οι ανοιχτές στροφές πριν τη Bus Stop.
Όπως και οι ανηφόρες. Ο πρώτος συναντάει το 'εμπόδιο' πρώτος, ο πίσω πιάνει slipstream και οδηγείται στο 'εμπόδιο' με λιγότερες αντιστάσεις, του κοστίζει λιγότερο.
Phaethon νομιζω κανεις λαθος σε αυτο. Με το 'προσαρμοζει τη γραμμη του' εννοεις οτι πλησιαζει, μικραινει τη διαφορα? Γιατι αν αυτη η γραμμη ειναι η γρηγοροτερη σιγουρα μπορει να την παρει και ο μπροστα!
Το τελευταιο που λες το καταλαβαινω, οτι λογω του 'scrub' των ελαστικων ή της ανηφορας χανει ταχυτητα ο πρωτος και ισως μπει στο sliprstream ο δετρερος ('accordion effect'), ΑΛΛΑ 1ον αυτο μπορει να συμβαινει μονο σε σοβαρα σπασιματα που εστω και τεζα κοβουν ταχυτητα οπως Eau Rouge & Blanchimont (οχι πχ σε αυτο του Nurburgring ή αυτο αμεσως πριν το Bus Stop), και 2ον μιλαμε για ελαχιστο διαστημα (μεχρι να χασει κι ο απο πισω για τον ιδιο λογο), ασε που μαλλον λογω της αλλαγης διευθυνσης του μπροστινου δε θα εχει καν καλο slipstream στο διαστημα αυτο.
Τελος παντων ειναι πολυ πιο δυσκολο γιατι απλα:
-
Ο μπροστα μπορει χαλαρα να παρει μια γραμμη στο apex του σπασιματος ή εστω στη μεση της πιστας και στο τελος μονο να αλλαξει γραμμη για την εισοδο της επομενης στροφης ή για να τον μπλοκαρει, και ο απο πισω τρεχα-γυρευε! Εδω το πρωτο σταδιο μπορει να θεωρηθει 'αγωνιστικη γραμμη' ενω σε μια ευθεια δεν υπαρχει αυτη τη δυνατοτητα, θα θεωρουταν 'weaving' και θα ηταν παρανομο.
-
Στο σπασιμο σιγουρα ο απο πισω χανει καποιο μικρο ποσοστο του slipstreaming (το 1 ειναι ο κυριος λογος)
-
-
Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
Phaethon νομιζω κανεις λαθος σε αυτο. Με το 'προσαρμοζει τη γραμμη του' εννοεις οτι πλησιαζει, μικραινει τη διαφορα? Γιατι αν αυτη η γραμμη ειναι η γρηγοροτερη σιγουρα μπορει να την παρει και ο μπροστα!
Ναι, το λέω με τη λογική ότι δύσκολα κάποιος παίρνει την απόλυτα ταχύτερη γραμμή. Ο πίσω μπορεί να πάρει πάντα την ίδια ή καλύτερη. Χειρότερη σπάνια.
Στα υπόλοιπα γενικά συμφωνώ.
-
To κρανος του DC γι'αυτον τον αγωνα.
-
...Tα όσα εκτυλίχθηκαν στην πρώτη στροφή του Grand Prix του Βελγίου πριν από δύο εβδομάδες, όπου ο Fernando Alonso έβγαλε εσκεμμένα εκτός πίστας τον Lewis Hamilton, σχολίασε στα paddock του Fuji ο Βρετανός:
«Και οι δυο μας θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί και να θυμόμαστε ότι βρισκόμαστε στην ίδια ομάδα. Πιθανότατα θα του μιλήσω αργότερα στο σαββατοκύριακο γι' αυτό, διότι δεν του έχω μιλήσει από τον προηγούμενο αγώνα και έχω την προσωπική μου άποψη για το τι συνέβη εκεί. Εδώ είναι ένας διαφορετικός αγώνας, μια διαφορετική ημέρα αλλά όταν βρισκόμαστε εκεί έξω δεν πρόκειται να χαριστούμε, αυτό είναι σίγουρο».
Απόσπασμα από http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... e_id=12997
Μα καλά, καθόλου δε μιλιούνται μεταξύ τους αυτοί οι δύο ή ο Αλόνσο το παίζει βαρύ πεπόνι;
-
Ο χρήστης Red Spirit έγραψε:
Πιθανότατα θα του μιλήσω αργότερα στο σαββατοκύριακο γι' αυτό, διότι δεν του έχω μιλήσει από τον προηγούμενο αγώνα και έχω την προσωπική μου άποψη για το τι συνέβη εκεί.Μα καλά, καθόλου δε μιλιούνται μεταξύ τους αυτοί οι δύο ή ο Αλόνσο το παίζει βαρύ πεπόνι;
εσύ αυτό κατάλαβες;
Την Fuji την γνωρίζω καλά...έχω τρέξει και 200 γύρους σε δαύτην με το playstation.
-
Aπιστευτο το κρανος tou DC...
-
Η ευθεια απλα τα σπαει...Κ η αριστερη κατηφορικη τυφλη καμπη...Πολυ τεχνικη πιστα...Ελπιζω να δουμε καλο αγωνα...
-
Ο χρήστης Spike έγραψε:
Πιθανότατα θα του μιλήσω αργότερα στο σαββατοκύριακο γι' αυτό, διότι δεν του έχω μιλήσει από τον προηγούμενο αγώνα και έχω την προσωπική μου άποψη για το τι συνέβη εκεί.
Μα καλά, καθόλου δε μιλιούνται μεταξύ τους αυτοί οι δύο ή ο Αλόνσο το παίζει βαρύ πεπόνι;
εσύ αυτό κατάλαβες;
Την Fuji την γνωρίζω καλά...έχω τρέξει και 200 γύρους σε δαύτην με το playstation.
Δεν του έχει μιλήσει γιατί του γυρίζει αγενώς την πλάτη ο Ισπανός???
-
Παντως το Σ/Κ θα εχουμε πρωινο ξυπνημα...
Στις 4 τα ξημερωματα σημερα θα εχουμε το FP1
Οι κατατακτηριες το Σαββατο θα ξεκινησουν στις 8, ενω ο αγωνας της Κυριακης στις 7.30
-
Ο χρήστης Fanis F1 έγραψε:
Παντως το Σ/Κ θα εχουμε πρωινο ξυπνημα...Στις 4 τα ξημερωματα σημερα θα εχουμε το FP1
Οι κατατακτηριες το Σαββατο θα ξεκινησουν στις 8, ενω ο αγωνας της Κυριακης στις 7.30
Επίσημο thread: GP Ιαπωνίας - Fuji 2007