Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    F1 Διάφορα νέα - Σεπτέμβριος 2007
    1. Home
    2. Formula 1
    3. F1 Διάφορα νέα - Σεπτέμβριος 2007
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 13 / 18
    Formula 1
    39
    341
    808
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      go_for_pole last edited by

      F1 Racing's editor in chief Matt Bishop has been appointed Group Head of Communications and Public Relations for McLaren.

      Bishop will leave Haymarket, where he also held the position of editorial director for the motorsport division, at the end of the year and will begin work at Woking in January 2008.

      Forty-four-year-old Bishop joined F1 Racing shortly after its inception in 1996, leading it on to become the best selling Formula One magazine in the world.

      His flamboyant personality and prolific writing, coupled with strong ties within the paddock, has made him one of the best known and most powerful motorsport journalists in the world.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        greo last edited by

        Ο χρήστης migf1 έγραψε:

        Η ικανοτητα ενος να πηγαινει γρηγορα ενα μονοθεσιο ειναι ενα καπελο.
        Επειδη ομως ο αγωνας εχει 3 ημερες, στο τελος νικητης βγαινει αυτος που μπορει να αξιοποιησει ετσι τις 2 πρωτες ημερες, ωστε να φερει το μονοθεσιο του να κανει τον ταχυτερο γυρο.

        Καλη η απολυτη ταχυτητα, αλλα αν δε συνοδευεται και απο καλη κατανοηση του τι συμβαινει σ'αυτο το ρημαδι το τουτου, τοτε τα αποτελεσματα σε βαθος χρονου δεν ερχονται, βλεπε Κιμι.

        Τωρα περι ξεβρακωματος, αν παρει ο Αλονσο το πρωταθλημα, το πηρε και τερμα. Τα αλλα ειναι παραμυθια

        Α, τελικά μετράνε οι βαθμοί ή όχι; Για να ξέρουμε!

        Αν πω ναι, θα βαλεις αβαταρ τον Σουμι;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          go_for_pole last edited by

          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
          Είναι δις κι ο άλλος ρούκι... και οδηγούν το ίδιο μονοθέσιο (και σύμφωνα με τον κοντό και τον greo με τα ίδια data ο δις ήταν πιο αργός )

          poli boliko na ksexnas to problima pou eixe o Alonso k ena swro alloi me ta lastixa e?

          K sto telos tis imeras an o Ntenis bazei proteraiotita ton egwismo tou k thelei na ependisei se enan pou twra apexei 2 dekata apo tin korifi k endexomenws na beltiwthei (pou etsi k alliws de dixnei na kanei alla as tou dwsoume to benefit of doubt) tote aera sta pania tou. Tha parei o Flav i akomi xeirotera i ferrari ton Ispano k tha perimenei apo tous texnikous tou na broun ayta ta dekata pou tha tou leipoyn.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            migf1 last edited by

            Ο χρήστης greo έγραψε:

            Α, τελικά μετράνε οι βαθμοί ή όχι; Για να ξέρουμε!

            Αν πω ναι, θα βαλεις αβαταρ τον Σουμι;

            Τώρα γιατί με βρίζεις; Σου πρότεινα εγώ ποτέ να βάλεις άβαταρ τον Ντένις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              migf1 last edited by

              Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

              Είναι δις κι ο άλλος ρούκι... και οδηγούν το ίδιο μονοθέσιο (και σύμφωνα με τον κοντό και τον greo με τα ίδια data ο δις ήταν πιο αργός )

              poli boliko na ksexnas to problima pou eixe o Alonso k ena swro alloi me ta lastixa e?

              Μήπως ήθελες να κάνεις quote στον greo; Διότι με αυτό που γράφεις είναι σαν να λες πως τα data που έπαιρνε από τον Αλόνσο ο Χάμιλτον και του έριχνε κιολας, ήταν και λανθασμένα σε ότι αφορούσαν τα ελαστικά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                go_for_pole last edited by

                Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                Μήπως ήθελες να κάνεις quote στον greo; Διότι με αυτό που γράφεις είναι σαν να λες πως τα data που έπαιρνε από τον Αλόνσο ο Χάμιλτον και του έριχνε κιολας, ήταν και λανθασμένα σε ότι αφορούσαν τα ελαστικά

                Entaksei katalaba, den einai oti den blepeis, apla de thes na deis

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  greo last edited by

                  Για τα ελαστικα μιλουσε το κιταπι Δεν ειχαν αναγκη τον Αλονσο

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    pininfarina last edited by

                    GoForPole τελευταια προειδοποιηση για τα greeklish, ειδικα μετα το ποστ για το B£$%^@

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      go_for_pole last edited by

                      Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                      GoForPole τελευταια προειδοποιηση για τα greeklish, ειδικα μετα το ποστ για το B£$%^@

                      Καλα, τωρα διαβαζε τα PR της Mc δια χειρος Bishop και αγαλλιασε ελευθερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        greo last edited by

                        Τουλαχιστον τωρα οι ασυναρτησιες του, δε θα εχουν το μανδυα της (δηθεν) αντικειμενικοτητας

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • P
                          phaethon last edited by

                          Ο χρήστης migf1 έγραψε:
                          Για κάτσε ρε Phaethon γιατί μας τρελάνεις. Δεν ήταν βαθμοθηράκος ο Σούμι;;;; Δηλαδή οι δυο Αυστρίες δεν σου φτάνουν;

                          Εννοώ το πώς έτρεχε. Δεν έτρεχε συντηρητικά, λέγοντας 'θα τερματίζω δεύτερος για να το παίζω safe'.

                          Θυμήσου, επίσης, ότι στη μία Αυστρία τον είχε βγάλει έξω ο Ταλιμπανάκος κι έκανε αγώνα δρόμου για να φτάσει τον Barichello.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • P
                            patro last edited by

                            Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                            Εννοώ το πώς έτρεχε. Δεν έτρεχε συντηρητικά, λέγοντας 'θα τερματίζω δεύτερος για να το παίζω safe'.

                            μαλλον εισαι μεσα στο μυαλο του ,

                            εκτος αν θες να πεις οτι τους αγωνες που εχασε απο αυτον ο αλονσο τους εχασε επειδη δε ρισκαρε , ενω τους αγωνες που εχασε ο σουμι τους εχασε επειδη δε πηγαινε η φερραρι

                            εδω ο κιμι κανει φαστεστ λαπ στον τελευταιο γυρο γιατι ετσι γουσταρει , ειναι επιχειρημα αυτο??

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              pininfarina last edited by

                              Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                              Ο κατεξοχήν βαθμοθηράκος-τσούκου-τσούκου ήταν ο Alonso, ειδικά το 2006. Τώρα που κυνηγάει, όμως, και δεν κυνηγιέται, έχει ζοριστεί και βλέπει ότι πρέπει να βγει μπροστά. Γι'αυτό κι έχει αποδώσει στους τελευταίους αγώνες.

                              Να μη θυμισω τωρα τι του'κανε του Μιχαλακη στην 130R ο βαθμοθηρακος τσουκου τσουκου ε?

                              Πότε ακριβώς ο Schumi ΔΕΝ έτρεξε για τη νίκη? Ο άνθρωπος που ακόμα και στους τελευταίους αγώνες κάθε σαιζόν έτρεχε για να βγει πρώτος? Ο άνθρωπος που έκανε fastest lap στον (προ)τελευταίο γύρο της καρριέρας του?

                              Εννοώ το πώς έτρεχε. Δεν έτρεχε συντηρητικά, λέγοντας 'θα τερματίζω δεύτερος για να το παίζω safe'.

                              Και να το δεχτουμε αυτο που λες για το Μιχαλακη (που δεν το δεχομαστε), γιατι να καταλογιζεται στα υπερ του? Οτι αμα τρεχει παντα 100% ας μην το χρειαζεται ειναι και καλα μαγκας? Θεαματικο ειναι, μπορει εσυ να το γουσταρεις, με γεια σου με χαρα σου, για μενα μειονεκτημα παρα προτερημα ειναι (ειδικα απ'τη στιγμη που δεν τρεχει μονος του αλλα για μια ομαδα που δε συμμεριζεται αυτοματα αυτη τη λογικη)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • P
                                phaethon last edited by

                                Άμα τη βρίσκετε με το να λέτε 'ουάου, εξαιρετικός, κοίτα πόσο ώριμος είναι, πόσα λίγα ρίσκα παίρνει', οκ, good for you all. Είστε ευτυχισμένοι!

                                Όμως το να τρέχει κάποιος και τσίτα και ώριμα, αυτό θεωρώ εγώ σπάνιο και θεαματικό και αξιοθαύμαστο. Κι αυτό ήταν ο Michael.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pininfarina last edited by

                                  Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
                                  Άμα τη βρίσκετε με το να λέτε 'ουάου, εξαιρετικός, κοίτα πόσο ώριμος είναι, πόσα λίγα ρίσκα παίρνει', οκ, good for you all. Είστε ευτυχισμένοι!

                                  Όμως το να τρέχει κάποιος και τσίτα και ώριμα, αυτό θεωρώ εγώ σπάνιο και θεαματικό και αξιοθαύμαστο. Κι αυτό ήταν ο Michael.

                                  Μα δε συζηταω τι γουσταρουμε και τι μας κανει ευτυχισμενους (αλλωστε επαγγελματιες οδηγοι ειναι οχι κλοουν), αλλα τι ειναι πιο αποτελεσματικο (=καλυτερος οδηγος)

                                  ΥΓ. Με το 'τσιτα και ωριμα' αναφερεσαι στο τρακαρισμα με το Heidfeld στην Ουγγαρια?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    phaethon last edited by

                                    Ο χρήστης pininfarina έγραψε:
                                    ΥΓ. Με το 'τσιτα και ωριμα' αναφερεσαι στο τρακαρισμα με το Heidfeld στην Ουγγαρια?

                                    Από τα λάθη που κατέγραψε η ιστορία του.

                                    Απολαυστική, παρ'όλ'αυτά, η προσπάθεια να κρατηθεί μπροστά απ'όσους τον κυνηγούσαν σε εκείνο τον αγώνα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      migf1 last edited by

                                      Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:

                                      Μήπως ήθελες να κάνεις quote στον greo; Διότι με αυτό που γράφεις είναι σαν να λες πως τα data που έπαιρνε από τον Αλόνσο ο Χάμιλτον και του έριχνε κιολας, ήταν και λανθασμένα σε ότι αφορούσαν τα ελαστικά

                                      Entaksei katalaba, den einai oti den blepeis, apla de thes na deis

                                      Δεν είναι έτσι Κωνσταντίνε, και θέλω και βλέπω. Απλά δεν συμφωνούμε στα αποτελέσματα της σπυγκρισης μεταξύ του νυν δις και ενός ρούκι. Για μένα ο ρούκι έχει ήδη πάρει το σκαλπ του νυν δις, ανεξάρτητα από βαθμούς.. . ακριβώς επειδή είναι ρούκι και ο άλλος νυν δις. Αν δεν ήταν νυν δις, θα τον αξιολογούσαε με περισσότερη επιέικια... είναι όμως. τι να κάνουμε;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geo-f1 last edited by

                                        Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                                        Απολαυστική, παρ'όλ'αυτά, η προσπάθεια να κρατηθεί μπροστά απ'όσους τον κυνηγούσαν σε εκείνο τον αγώνα.

                                        Βεβαια..κοβωντας το S τοσες φορες...απολαυστικοτατος!!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          red-spirit last edited by

                                          ... O Μοsley αποκάλεσε τον Stewart μισοηλίθιο, γραφική φιγούρα των paddock του οποίου τα λόγια κανείς σοβαρός εμπλεκόμενος στο σπορ δεν κάθεται ν’ ακούσει, γελοιοποιώντας επίσης τις ενδυματολογικές επιλογές του.

                                          http://www.rally.gr/default.asp?menu_co ... &race_id=0

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • P
                                            phaethon last edited by

                                            That's the spirit, ma(x)n!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 13 / 18
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr