-
Το ύψος της ποινής ήταν μικρότερο τελικά από το προτεινόμενο. Πού είναι το πρόβλημα; Στις φθινοπορινές εκπτώσεις έπεσε η McLaren.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Το ύψος της ποινής ήταν μικρότερο τελικά από το προτεινόμενο. Πού είναι το πρόβλημα; Στις φθινοπωρινές εκπτώσεις έπεσε η McLaren.Υπό το ρεύμα των 'Ha...rrod's'.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Το ύψος της ποινής ήταν μικρότερο τελικά από το προτεινόμενο. Πού είναι το πρόβλημα; Στις φθινοπορινές εκπτώσεις έπεσε η McLaren.Ε ναι, να σε πιάσω εσένα για αντιγραφή ταινιών, να προτείνω για ποινη απαγχονισμό και τελικά να σου ρίξω ισόβια. Στις εκπτώσεις θα 'χεις πέσει.
-
Ταινιούλες αντιγράφανε μωρέ στη McLaren... Ό,τι πεις! Τα χουμε ισοπεδώσει όλα τελικά. Για τις αντιστοιχίες των ποινών δε, με απαγχωνισμούς και ισόβια, περιμένεις να ασχοληθώ; Είμαστε σοβαροί;
-
Εσύ που είσαι σοβαρός, θεωρείς την ποινή ελαστική.
Εγώ που είμαι ασόβαρος την θεωρώ υπερβολική.
Το αν ασχοληθείς ή όχι είναι δικό σου θέμα. -
http://www.f1-live.com/f1/en/headlines/ ... 2535.shtml
-
http://www.autosport.com/news/report.php/id/62707
But Mosley thinks that the saga is not yet finished, with more revelations likely to come out in the ongoing civil and criminal court proceedings.
'There are still some great mysteries: was Stepney passing on information for free?' said Mosley. 'That's very unlikely. Therefore who paid him and why?'
And when asked what sanctions Stepney and Coughlan faced, Mosley said: 'There will be heavy consequences for them in the proceedings in Italy and Great Britain.
'No one will hire them anymore in F1, that's for sure. Ours was a sporting trial. In the ordinary ones astonishing things will come out. Many of them.'
-
Από το f1live
Coulthard reveals that, for example, he strongly disagreed with the FIA's decision to leave Hamilton and Fernando Alonso in the drivers' championship despite their team being found guilty of cheating.
'It is true that neither of them were responsible, but they were driving the car of a guilty team. The driver cannot be separated from their team,' he said.
Επιτέλους το λέει και κάποιος άλλος...
@νδρέας
-
Εγώ απ'ότι άκουσα πριν λίγο από τη μετάδοση του Free Practice, όταν τον ρωτήσαν για το πρωτάθλημα και ποιόν βλέπει/θέλει να το παίρνει απάντησε: 'I don't really give a s***, I'm not involved' ή κάτι τέτοιο. (Αν είναι ακριβή όσα λένε στο Speed).
-
'McLaren: Παραδέχεται την ενοχή της και ζητάει συγνώμη!
14/12/2007 12:21:33 μμΜε ανακοίνωση που εξέδωσε η McLaren αναφορικά με την υπόθεση κατασκοπίας της Ferrari, παραδέχεται ότι «...οι πληροφορίες της Ferrari ήταν σε μεγαλύτερο βαθμό διεσπαρμένες στο εσωτερικό της McLaren» και ζητά «...δημόσια συγνώμη από τη FIA, τη Ferrari, την κοινότητα της F1 και τους φιλάθλους της F1 σε όλο τον κόσμο».
Παράλληλα, παραδέχεται ότι σε τρία συστήματα του νέου μονοθεσίου είναι πολύ πιθανό να έχουν ενσωματωθεί στοιχεία πνευματικής ιδιοκτησίας της Ferrari και τονίζει ότι είναι διατεθειμένη να σταματήσει την εξέλιξή τους. Πρόκειται για το σύστημα ταχείας αλλαγής ταχυτήτων, το σύστημα γρήγορης πλήρωσης και η χρήση διοξειδίου του άνθρακα για τα λάστιχα.
Με αυτόν τον τρόπο, τα υψηλόβαθμα στελέχη του team επιχειρούν να κλείσουν τις πιο μαύρες σελίδες στην ιστορία της ομάδας τους. Η επιστολή εστάλη στον Μαξ Μόσλεϊ και στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ στις 5 Δεκεμβρίου, δυο μέρες δηλαδή πριν την κρίσιμη συνεδρίαση όπου θα απαφασιζόταν το κατά πόσο νόμιμο ήταν το νέο μονοθέσιο της McLaren.
Τελικά η αγωνία της McLaren παρατάθηκε καθώς το Συμβούλιο αποφάσισε να γίνει νέα σύσκεψη στις 14 Φεβρουαρίου όπου εκεί θα ανακοίνωνε την τελική απόφαση, αφήνοντας ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, από τη στιγμή μάλιστα που ο πρόεδρος της FIA, Μαξ Μόσλεϊ δήλωνε με νόημα «...δεν θα κάναμε νέα ακρόαση, δεν θα περνούσαμε όλα αυτά ξανά και δεν θα φέρναμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο αν δεν υπήρχε καλός λόγος γι' αυτό».
Στην ανακοίνωση της McLaren αναφέρονται μεταξύ άλλων: «Ως αποτέλεσμα των ερευνών που διεξήγαγε η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου έχει γίνει ξεκάθαρο ότι οι πληροφορίες της Ferrari ήταν σε μεγαλύτερο βαθμό διεσπαρμένες στο εσωτερικό της McLaren απ΄ ότι είχε ανακοινωθεί στο παρελθόν. Η McLaren λυπάται πολύ που οι δικές της έρευνες δεν αναγνώρισαν αυτό το υλικό και απέστειλε επιστολή στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για να απολογηθεί γι΄ αυτό. Επίσης, η McLaren απέστειλε επιστολή στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, προκειμένου να ζητήσει συγγνώμη που χρειάστηκε μια έρευνα της FIA, για να βρεθούν αυτές οι πληροφορίες, και για να εκφράσει τη βαθιά λύπη της που η γνώση μας για τα γεγονότα βελτιώθηκε περισσότερο ως αποτέλεσμα της επιθεώρησης της FIA και όχι από τις δικές μας έρευνες. Η McLaren θέλει να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τη FIA, τη Ferrari, την κοινότητα της F1 και τους φιλάθλους της F1 σε όλο τον κόσμο και να εγγυηθεί ότι οι αλλαγές που γίνονται τώρα θα διασφαλίσουν ότι δεν θα ξαναγίνει ποτέ κάτι συγκρίσιμο με αυτό που συνέβη. Επίσης, η McLaren συμφώνησε να πληρώσει το κόστος που ανέλαβε η FIA για την έρευνά της. Πλέον η McLaren επιθυμεί να αφήσει πίσω της αυτά τα θέματα και να προχωρήσει με την προσοχή στραμμένη στη σεζόν του 2008».
Η επόμενη μέρα...
Απ' ότι φαίνεται, μετά τις τελευταίες εξελίξεις, το θέμα θα κλείσει εδώ για το καλό του αθλήματος το οποίο τόσο ταλαιπωρήθηκε και αμαυρώθηκε από ένα σκάνδαλο που σε τελική ανάλυση δεν ενδιαφέρει τον κόσμο. Τους τελευταίους μήνες, η δράση μέσα στις πίστες είχε περάσει σε δεύτερο πλάνο, αφού το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκέντρωναν οι δικαστικές αίθουσες στις οποίες γίνονταν οι έρευνες και οι ακροαματικές διαδικασίες σχετικά με το σκάνδαλο βιομηχανικής κατασκοπίας.Την ανακοίνωση της McLaren ακολούθησε αυτή της FIA, στην οποία αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Υπό το φως της δημόσιας συγνώμης και των δεσμεύσεων της McLaren, ο πρόεδρος της FIA ζήτησε από τα μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τη συγκατάθεσή τους, προκειμένου να ματαιωθεί η εξέταση που είναι προγραμματισμένη για τις 14 Φεβρουαρίου και, για το συμφέρον του αθλήματος, να θεωρήσει αυτό το θέμα λήξαν».
Η Ferrari έχει συναινέσει στη λήξη του ζητήματος, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν είναι διατεθειμένη να βάλει φρένο στις νομικές διαδικασίες που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό σε Ιταλία και Αγγλία.'
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=652269
Που είναι ο migF1??? OEO???
-
H σατανικη Φερραρι φταει για ολα λεμε ρεεε
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
'McLaren: Παραδέχεται την ενοχή της και ζητάει συγνώμη!
14/12/2007 12:21:33 μμΜε ανακοίνωση που εξέδωσε η McLaren αναφορικά με την υπόθεση κατασκοπίας της Ferrari, παραδέχεται ότι «...οι πληροφορίες της Ferrari ήταν σε μεγαλύτερο βαθμό διεσπαρμένες στο εσωτερικό της McLaren» και ζητά «...δημόσια συγνώμη από τη FIA, τη Ferrari, την κοινότητα της F1 και τους φιλάθλους της F1 σε όλο τον κόσμο».
Παράλληλα, παραδέχεται ότι σε τρία συστήματα του νέου μονοθεσίου είναι πολύ πιθανό να έχουν ενσωματωθεί στοιχεία πνευματικής ιδιοκτησίας της Ferrari και τονίζει ότι είναι διατεθειμένη να σταματήσει την εξέλιξή τους. Πρόκειται για το σύστημα ταχείας αλλαγής ταχυτήτων, το σύστημα γρήγορης πλήρωσης και η χρήση διοξειδίου του άνθρακα για τα λάστιχα.
Με αυτόν τον τρόπο, τα υψηλόβαθμα στελέχη του team επιχειρούν να κλείσουν τις πιο μαύρες σελίδες στην ιστορία της ομάδας τους. Η επιστολή εστάλη στον Μαξ Μόσλεϊ και στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητων Σπορ στις 5 Δεκεμβρίου, δυο μέρες δηλαδή πριν την κρίσιμη συνεδρίαση όπου θα απαφασιζόταν το κατά πόσο νόμιμο ήταν το νέο μονοθέσιο της McLaren.
Τελικά η αγωνία της McLaren παρατάθηκε καθώς το Συμβούλιο αποφάσισε να γίνει νέα σύσκεψη στις 14 Φεβρουαρίου όπου εκεί θα ανακοίνωνε την τελική απόφαση, αφήνοντας ανοιχτό κάθε ενδεχόμενο, από τη στιγμή μάλιστα που ο πρόεδρος της FIA, Μαξ Μόσλεϊ δήλωνε με νόημα «...δεν θα κάναμε νέα ακρόαση, δεν θα περνούσαμε όλα αυτά ξανά και δεν θα φέρναμε ανθρώπους από όλο τον κόσμο αν δεν υπήρχε καλός λόγος γι' αυτό».
Στην ανακοίνωση της McLaren αναφέρονται μεταξύ άλλων: «Ως αποτέλεσμα των ερευνών που διεξήγαγε η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου έχει γίνει ξεκάθαρο ότι οι πληροφορίες της Ferrari ήταν σε μεγαλύτερο βαθμό διεσπαρμένες στο εσωτερικό της McLaren απ΄ ότι είχε ανακοινωθεί στο παρελθόν. Η McLaren λυπάται πολύ που οι δικές της έρευνες δεν αναγνώρισαν αυτό το υλικό και απέστειλε επιστολή στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού για να απολογηθεί γι΄ αυτό. Επίσης, η McLaren απέστειλε επιστολή στο Παγκόσμιο Συμβούλιο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, προκειμένου να ζητήσει συγγνώμη που χρειάστηκε μια έρευνα της FIA, για να βρεθούν αυτές οι πληροφορίες, και για να εκφράσει τη βαθιά λύπη της που η γνώση μας για τα γεγονότα βελτιώθηκε περισσότερο ως αποτέλεσμα της επιθεώρησης της FIA και όχι από τις δικές μας έρευνες. Η McLaren θέλει να ζητήσει δημόσια συγγνώμη από τη FIA, τη Ferrari, την κοινότητα της F1 και τους φιλάθλους της F1 σε όλο τον κόσμο και να εγγυηθεί ότι οι αλλαγές που γίνονται τώρα θα διασφαλίσουν ότι δεν θα ξαναγίνει ποτέ κάτι συγκρίσιμο με αυτό που συνέβη. Επίσης, η McLaren συμφώνησε να πληρώσει το κόστος που ανέλαβε η FIA για την έρευνά της. Πλέον η McLaren επιθυμεί να αφήσει πίσω της αυτά τα θέματα και να προχωρήσει με την προσοχή στραμμένη στη σεζόν του 2008».
Η επόμενη μέρα...
Απ' ότι φαίνεται, μετά τις τελευταίες εξελίξεις, το θέμα θα κλείσει εδώ για το καλό του αθλήματος το οποίο τόσο ταλαιπωρήθηκε και αμαυρώθηκε από ένα σκάνδαλο που σε τελική ανάλυση δεν ενδιαφέρει τον κόσμο. Τους τελευταίους μήνες, η δράση μέσα στις πίστες είχε περάσει σε δεύτερο πλάνο, αφού το μεγαλύτερο ενδιαφέρον συγκέντρωναν οι δικαστικές αίθουσες στις οποίες γίνονταν οι έρευνες και οι ακροαματικές διαδικασίες σχετικά με το σκάνδαλο βιομηχανικής κατασκοπίας.Την ανακοίνωση της McLaren ακολούθησε αυτή της FIA, στην οποία αναφέρονται, μεταξύ άλλων, τα εξής: «Υπό το φως της δημόσιας συγνώμης και των δεσμεύσεων της McLaren, ο πρόεδρος της FIA ζήτησε από τα μέλη του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού τη συγκατάθεσή τους, προκειμένου να ματαιωθεί η εξέταση που είναι προγραμματισμένη για τις 14 Φεβρουαρίου και, για το συμφέρον του αθλήματος, να θεωρήσει αυτό το θέμα λήξαν».
Η Ferrari έχει συναινέσει στη λήξη του ζητήματος, ωστόσο σε καμία περίπτωση δεν είναι διατεθειμένη να βάλει φρένο στις νομικές διαδικασίες που έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό σε Ιταλία και Αγγλία.'
http://new.e-go.gr/auto/article.asp?cat ... bid=652269
Που είναι ο migF1??? OEO???
Εδώ είναι ο migf1 και σε προκαλεί/προσκαλεί (και σένα και το e-go) να του δείξεις στο αγγλικό κείμενο του γράμματος που ακριβώς αναγράφονται αυτά που έχεις τονισει!!!!!!!!
Ας τονίσω κι εγώ κομμάτια του γραμματος! Πραγματικά κομμάτια, αυτούσια κι όχι 'μεταφρασμένα'/αλλοιωμένα κατά το δοκούν του κάθε τιφόζι!
We would respectfully suggest, however, that despite our embarrassment that pieces of Ferrari information may have penetrated our organisation beyond our previous belief, the inspection has not reached any conclusion that McLaren used Ferrari confidential information on the 2007 or 2008 car (subject to issues as to the deployment quickshift, fast fill or CO2 as a tyre gas for 2008, in respect of which see below).
We do, however, accept that the inspection provides some support for the conclusion that is set out in paragraph 8.11 of the WMSC's decision of 13 September 2007. In particular that 'a number of McLaren employees... were in unauthorised possession of ... Ferrari technical information' for which we have been most severely punished. However, it does not establish that the information in question was used on the 2007 or 2008 cars.
Toward that end we would like to express our willingness, despite not agreeing with the findings, to enter into discussion with the FIA Technical Department as to a moratorium of an appropriate length in respect of the use of quickshift, fast fill or CO2 as a tyre gas.
-
FIA: McLaren planned to use Ferrari data
By Jonathan Noble Thursday, December 13th 2007, 18:50 GMT
McLaren were poised to use systems on their 2008 car that had been inspired by secret Ferrari information given to them by Nigel Stepney, the FIA's technical report on the matter reveals.
Having conducted a detailed examination of the design of McLaren's 2008 car, to see if any Ferrari intellectual property had been used, the FIA report published on Thursday claims that there was evidence of such activity.
Although what the specific parts and systems are have not been revealed, to keep McLaren's own technical secrets confidential, the report is adamant that some elements of the MP4-23 design was scheduled to include technology inspired by confidential Ferrari information.
The report states: 'The [redacted - confidential] system appears to have been re-investigated and developed by McLaren as a result of the receipt of confidential Ferrari information.
'Despite senior McLaren management imposing a hiatus on development at the time the (Mike) Coughlan activities were revealed, McLaren now intend to use [redcated - confidential] on the 2008 car.'
It added: 'The [redacted - confidential] mechanism which McLaren has developed since the 3 May 2007 Coughlan meeting is intended to be used on the 2008 car and appears to have been initiated by the receipt of confidential Ferrari information.'
Detailed examination of the report shows that one area where McLaren had appeared to utilise the Ferrari information was in the creation of a new brake balance system.
The report states: 'It appears on the basis of these documents that the genesis of the idea to incorporate a [redacted - confidential] on the McLaren 2008 car emanated from the emails exchanged on 12 April 2007 concerning Ferrari's [redacted – confidential] system and the meeting called on 3 May 2007 by Coughlan. We have not been presented with a convincing explanation to displace the impression given by the documents.'
**The report also states that McLaren were ready to consider the use of CO2 gas in their tyres, as Ferrari do. It is believed 'more likely than not' that the idea came to the team from information given by Nigel Stepney.
The report states: 'We believe the general investigation by McLaren of the use of [redcated – confidential] established further dissemination of confident Ferrari information to engineers within McLaren which has influenced their work on the 2007 and 2008 cars.'
The FIA document also reveals that engineers within the team were aware of a Ferrari 'mole' passing information to them.
One email exchange between engineers on April 13, 2007 discussing steering angles mentioned an exact figure for the Ferrari wheelbase. A response from a senior McLaren engineer was: 'Is the Ferrari wheelbase an accurate figure? Did it come from photos or our mole?'
The response was: 'You will find it's to the nearest 'mm'.'**
The report states: 'On a natural reading of this exchange and taking into account the suggested explanations for it, we have concluded that both [Senior McLaren Engineer] and [Senior McLaren Engineer] were aware that confidential Ferrari information was being leaked through a mole and were prepared to use that information for McLaren's benefit in the design of the 2007 and 2008 cars.'
The report reveals that McLaren indeed decided to follow Ferrari's example and increase the wheelbase of their car for 2008, although it could not prove whether this was because of the secret Ferrari information or because of information that was readily available and in the public domain.
McLaren have apologised to the FIA for not being aware of just how far the Ferrari information obtained by the team had spread within their organisation, and the report reveals that even a 'Senior McLaren management figure' was aware of what was going on.
It states the unidentified senior McLaren management figure advised the team to abandon work on a secret technical development because of the spy case surrounding the team.
The report states that on August 8, a senior McLaren engineer communicated a decision reached by a senior McLaren management figure to junior staff members that they were to abandon their efforts on the development
'I would not change the [redacted – confidential] direction until we have to, i.e., when we eventually run the [redacted – confidential]. We will obviously ask for this again for Turkey but I'm not hopeful that we will run this until the outstanding FIA agro [sic] is resolved.'
McLaren have vowed to cease development work on the parts that could have been inspired by Ferrari knowledge, and the FIA stated on Thursday night that it was now willing to bring the matter to a close.
-
Α, η 'ανακοίνωση της ΜακΛάρεν' όπου 'παραδέχεται και μπλα μπλα' έγινε report της FIA τώρα;
-
Το οποίο report, όλως τυχαίως, δεν έχει ούτε μια αναγραφή της λέξης 'proof' ή οποιουδήποτε παραγώγου της. Αντίθετα, είναι και πάλι πήχτρα στα γνωστά μας 'likely', 'beleive', 'may', 'would', 'could', κλπ, κλπ
-
Ξεθάψιμο....
FIA bans against F1 spies lifted
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3239.shtml
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ξεθάψιμο....FIA bans against F1 spies lifted
http://en.f1-live.com/f1/en/headlines/n ... 3239.shtml
The FIA President told reporters this week: 'It does seem a little bit mad to make them serve out even longer when the two teams concerned are all making love to each other.”
-
'Είσαι υπέροχη νομίζω μου ταιριάζεις... αν και διαφέρουμε λιγάκι στα σημεία...'
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
:whistlink:
'Είσαι υπέροχη νομίζω μου ταιριάζεις... αν και διαφέρουμε λιγάκι στα σημεία...'Μιλάμε δηλώσεις με νόημα.... Ούτε η μπέλλα μπούλα....
[Διάσπαση] Επίσημο thread: Stepneygate