-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
ο ξάδερφος μου αγόρασε πρόσφατα ένα C4 1.6 VTS. Δεν είναι όμως ευχαριστημένος από το λάδι. Κροταλίζει κρύος ο κινητήρας και του την σπάει.
Τώρα έχει Total 10W40 νομίζω. Τι λάδι θα του έκανε καλό;
Άστο, έχουμε το ίδιο μοτέρ. Μάπα αυτό το λάδι για τον 1.6 16V της PSA. Έχω δοκιμάσει μεγάλη ποικιλία. Μόνο ένα 5W40 (σε GrIII ή ακόμη καλύτερα σε GrIV/V) θα δουλέψει σωστά στις θερμοκρασίες που αναπτύσσει ή...
- το AMSOIL AMO 10W40 για την απόλυτη ησυχία και προστασία αλλά με μικρή μείωση σε ευστροφία ψηλά (μετά τις 6000σαλ και δεν ενοχλεί γιατί όλα ακούγονται γλυκά και υπέροχα αλλά οι κοντράκηδες θα καταλάβουν την ανεπαίσθητη πτώση απόδοσης) γιατί παραείναι 'κτήνος' για 10W40,
- το HDD 5W30 για την απόλυτη ευστροφία (κάνει λιγο θόρυβο αλλά είναι κάβλα). Θεϊκό το HDD, στροφάρει τρελλά, από γκάζια δεν καταλαβαίνει μία, αντέχει στο χρόνο και στα χιλιόμετρα, στην πίστα, δεν το αλλάζω με τίποτα...
- **το AFL 5W40 για απ' όλα (φαντάσου ένα αθόρυβο HDD).
**
Το πάει στην αντιπροσωπεία και απαιτεί να βάλουν αυτό που θέλει. Οι προδιαγραφές της PSA καλύπτουν ευρύτατο φάσμα επιλογών.
Α, και βαλβολίνη να βάλει την MTG 75W90. Θα πιστέψει ότι άλλαξε σασμάν γιατί η εργοστασιακή είναι για τ'ανάθεμα...
@bold
τα έχει αυτά η αντιπροσωπεία; Ειδάλλως που μπορεί να βρει εδώ Αθήνα να τα αγοράσει. Θα τα δεχτούν να τα βάλουν εάν τους τα πάει;
-
Η αντιπροσωπεία δεν τα έχει αυτά. Μόνο τα Total 9000 5W-40 ( τα οποία νομίζω είναι αρκετά καλά ε Μίλτο ) θα βρεί και αυτό δεν είναι σίγουρο. Για το πού θα σου πεί ο Μίλτος καθώς δεν το κατέχω το θέμα Amsoil.
Για την βαλβολίνη ας την αλλάξει όταν έρθει ώρα να γίνει αυτή η εργασία σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης εκτός αν τον ενοχλεί η αίσθηση του κιβωτίου τόσο πολύ. -
Πραγματοποίησα σήμερα την πρώτη αλλαγή λαδιών στο sx4 1.6 έχοντας διανύσει 5.000 χλμ. Αφού πήγα κάπως διαβασμένος με όσα διάβασα εδώ και με τη βοήθειά σας πρώτα απ'όλα ρώτησα τί λάδια βάζει η suzuki. Μου είπαν shell helix 10-40w και motul x-cess 8100 5-40w. Τελικά έβαλα το motul μιας που το χειμώνα το αμάξι εκτίθεται τα ΣΚ σε θερμοκρασίες χιονοδρομικού. Είναι καλή επιλογή? Να βάλω μήπως κάτι άλλο?
-
Τελικά αυτό έβαλες, μια χαρά λάδι είναι. Μπορείς να το σκίζεις όσο θέλεις στην ανηφόρα και θα δουλεύει καλά τη Κυριακή το πρωί όταν βάζεις μπρος με -10. Για να μη το σκέφτεσαι: έχει μικρή διαφορά στο πολύ κρύο με το 0W40.
-
΄Αντε τώρα περιμένουμε τα χιόνια . Λεωνίδα και πάλι σε ευχαριστώ πολύ όπως και όλα τα παιδιά για τις πολύτιμες συμβουλές σας!
-
Mε τα συγκεκρμένα Motul φλερτάρω και εγώ
-
Ποια η γνώμη για Μotul 4100 10/40 για BMW E36 316?
-
Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
Πραγματοποίησα σήμερα την πρώτη αλλαγή λαδιών στο sx4 1.6 έχοντας διανύσει 5.000 χλμ. Αφού πήγα κάπως διαβασμένος με όσα διάβασα εδώ και με τη βοήθειά σας πρώτα απ'όλα ρώτησα τί λάδια βάζει η suzuki. Μου είπαν shell helix 10-40w και motul x-cess 8100 5-40w. Τελικά έβαλα το motul μιας που το χειμώνα το αμάξι εκτίθεται τα ΣΚ σε θερμοκρασίες χιονοδρομικού. Είναι καλή επιλογή? Να βάλω μήπως κάτι άλλο?Παρα πολυ καλο λαδι με την σφραγιδα της Porsche.All around.Απο σκισιμο(προσωπικες εμπειριες εδω και 15.000χλμ) μεχρι κρυες εκκινησεις λογω 5αριου
-
Ο χρήστης mario boni έγραψε:
Ποια η γνώμη για Μotul 4100 10/40 για BMW E36 316?Μotul 4100 10W40 , έχει πολύ καλό όνομα στην Αυστραλία. Σύμφωνα πάντως με τη motul το 6100 είναι λίγο καλύτερο αλλά οι προδιαγραφές τους είναι ίδιες.
-
Αγόρασα λαδάκι αρκετό (6,5 λίτρα θέλει ο εξακύλινδρος) από το γνωστό μέρος. Έμεινα πολύ ευχαριστημένος από την ταχύτητα και αποτελεσματικότητα του σέρβις και θα ξαναγοράσω από αυτούς. (δεν τους γνωρίζω, δεν τους διαφημίζω, είμαι απλά ένας ευχαριστημένος πελάτης). Είχα τα λάδια που παρήγγειλα, τα σωστά, σε λιγότερο από 24 ώρες στο σπίτι μου!
Μετά από μελέτη του θέματος και ερωτήσεις παλιότερα αγόρασα Amsoil AFL 5W-40 (τα οποία δεν τα είχαν στο site για λίγο καιρό). Μόνο που τώρα πρέπει να έρθει η ώρα να αλλάξω και τα λάδια για να αποκτήσω εντυπώσεις.... Ανυπομονώ αλλά ούτε 4000χλμ δεν έχει κάνει με τα προηγούμενα λάδια.... (κι έχει ακόμα 3 λαμπάκια πράσινα αναμένα). Μάλλον γύρω στα Χριστούγεννα βλέπω να τα βάζω οπότε σχετικές εντυπώσεις κάπου εκεί...
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η αντιπροσωπεία δεν τα έχει αυτά. Μόνο τα Total 9000 5W-40 ( τα οποία νομίζω είναι αρκετά καλά ε Μίλτο ) θα βρεί και αυτό δεν είναι σίγουρο. Για το πού θα σου πεί ο Μίλτος καθώς δεν το κατέχω το θέμα Amsoil.Καλά είναι τα TOTAL 9000 αλλά αν κάνει όπως είπα θα τα ξεχάσει όλα τα άλλα. Με απλά λόγια: Καμία σχέση και αν το πλακώνει θα το καταλάβει εύκολα αμέσως ή το πολύ σε 1000χλμ, και θα το εμπεδώσει απόλυτα σε 5000χλμ από την αλλαγή!
Θα βρει στην Αθήνα σε Αγγελόπουλο ( http://www.amsoil.gr ) ή σε Λαμπριανίδη ( http://www.trade-wind.gr ) που πλέον ο Αγγελ πουλάει στις ίδιες σχεδόν τιμές με Λαμπ. Πουθενά αλλού δεν έχω βρει AMSOIL επί του παρόντος.Για την βαλβολίνη ας την αλλάξει όταν έρθει ώρα να γίνει αυτή η εργασία σύμφωνα με το βιβλίο συντήρησης εκτός αν τον ενοχλεί η αίσθηση του κιβωτίου τόσο πολύ.
Αν το πλακώνει συχνά (και ειδικά εάν το κάνει παρατεταμένα) να την αλλάξει το συντομότερο με την ποιοτικότερη δυνατή. Τα σασμάν μας βγάζουν εύκολα πρόβλημα υπό πίεση και η μαμά βαλβολίνη ΔΕΝ κάνει για πλάκωμα (ενώ τα 1.1 και 1.4 8V της PSA δεν έχουν τόση δύναμη και ευστροφία ώστε να πολυζορίσουν λάδια-βαλβολίνες).
Όλα αυτά επειδή μιλήσαμε για τον TU5JP4 της PSA.
-
Πολυ σωστα τα λες φιλε Μιλτο.
Οι δυο πιο οργανωμενοι σε AMSOIL ειναι ο Αγγελοπουλος και ο Λαμπριανιδης.
Και καλο ειναι οι περισσοτεροι που χρησιμοποιουν amsoil να τα αγοραζουν απο τον Αγγελοπουλο μιας και αυτος μονο απο amsoil επιβιωνει ενω ο Λαμπριανιδης εχει καμια 100στη μαρκες λιπαντικων.
Το μονο που μου κανει εντυπωση ειναι πως γινεται ο Λαμπριανιδης να εχει μεγαλυτερη ποικιλια και καλυτερες τιμες amsoil απο τον αγγελοπουλο?
Παντως σε παλαιοτερη επισκεψη μου στο καταστημα της Καλλιροης διαπιστωσα πως ο Λαμπριανιδης εχει αμεση σχεση με Η.Π.Α, μεταξυ τους μιλουσαν 'αμερικλανικα' -
Μίλτο ποια είναι η γνώμη σου για τα AMSOIL HHD 5W-30 & TSO 0W-30 συγκριτικά με τα Motul 8100 X-Lite 0W-30.
Έχουν σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά ( Typical properties ) άρα φαντάζομαι και παραπλήσια απόδοση ?
Ρωτώ γιατί δοκίμασα τα Motul & δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος σε ανάβαση καλοκαίρι – ζεστάθηκαν υπερβολικά & έπεσε η πίεση τους- .
Τα AMSOIL πιστεύεις ότι αντέχουν περισσότερο από τα συγκεκριμένα Motul ? -
Για τις βαλβολίνες και την υπόλοιπη συντήρηση του αυτοκινήτου, θεωρώ μεγάλη βλακεία να ακολουθεί κάποιος εντατικό πρόγραμμα συντήρησης και να αλλάζει τα λάδια του κινητήρα 2-3 φορές πιο συχνά απ' ότι συνιστά ο κατασκευαστής (ή να ρυθμίζει πολύ συχνά βαλβίδες) και να μη τηρεί το ίδιο εντατικό πρόγραμμα συντήρησης στο υπόλοιπο αυτοκίνητο. Βαλβολίνες, αντιπηκτικό, σύστημα ανάφλεξης, πέδησης, τροφοδοσίας κλπ.
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
Μίλτο ποια είναι η γνώμη σου για τα AMSOIL HHD 5W-30 & TSO 0W-30 συγκριτικά με τα Motul 8100 X-Lite 0W-30.
Έχουν σχεδόν τα ίδια χαρακτηριστικά ( Typical properties ) άρα φαντάζομαι και παραπλήσια απόδοση ?
Ρωτώ γιατί δοκίμασα τα Motul & δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος σε ανάβαση καλοκαίρι – ζεστάθηκαν υπερβολικά & έπεσε η πίεση τους- .
Τα AMSOIL πιστεύεις ότι αντέχουν περισσότερο από τα συγκεκριμένα Motul ?Αν και ειμαι fan των Motul, δες αυτα εδω:
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=p ... rod_id=482
https://www.amsoil.com/storefront/tso.aspx
To HDD 5W30 μαλλον περισσοτερο dieselολαδο ειναι (Heavy Duty Diesel)
-
Ο χρήστης Nick_St έγραψε:
δεν μπορώ να πω ότι έμεινα ευχαριστημένος σε ανάβαση καλοκαίρι – ζεστάθηκαν υπερβολικά & έπεσε η πίεση τους- .Αν δεν έχεις ικανοποιητική πίεση λαδιού στο ρελαντί με τα λάδια ζεστά, χρησιμοποιείς πολύ λεπτά λάδια για το κινητήρα σου.
Για τη σύγκριση στα λάδια θα σου πει ο Μίλτος
-
Ο χρήστης RedLine έγραψε:
To HDD 5W30 μαλλον περισσοτερο dieselολαδο ειναι (Heavy Duty Diesel)Αν γράφει ότι μπορείς να τα χρησιμοποιείς σε βενζινοκινητήρες και θέλεις αυτά τα χαρακτηριστικά που έχει το λάδι, γιατί όχι;
Εγώ στην εξωλέμβια βάζω ντιζελόλαδο της amsoil γιατί έχει ψηλό ΤΒΝ.
-
Παιδιά ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας αλλά τo ASL 5W-30 το φοβάμαι λιγάκι γιατί δείχνει ότι όταν ζεσταθεί λεπταίνει αρκετά ( στους 100 είναι 10.7 ) & επίσης έχει πολύ χαμηλό HTHS ( 3.2 ).
-
Το 3,2 δεν είναι ΠΟΛΥ χαμηλό.
Όσο για το ότι λεπταίνει όταν ζεσταθεί, αν η αντλία λαδιού στο κινητήρα σου σηκώνει ικανοποιητική πίεση με το λάδι ζεστό, δεν υπάρχει πρόβλημα.
Φυσικά μπορείς να χρησιμοποιήσεις πιο χοντρό λάδι αν το χρειάζεσαι
Το σκίζεις πολύ; -
Συνήθως το κινώ μέσα στην πόλη σε κίνηση, σε μικρές διαδρομές & σχετικά χαμηλές στροφές γιατί δεν έχει & νόημα, αλλά όταν θα βγω από την πόλη του δίνω & καταλαβαίνει.
Περι λιπαντικών γενικώς