Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 179
    • 180
    • 9 / 180
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    37
    3584
    96308
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Εγώ ξαναλέω μήπως αυτό δεν είναι φυσιλογικό (εκτός αν οδηγάς με το πόδι στα φρένα)...

      Δεν κοιτάς κάποια άλλο τακακι/δισκο;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        aserf last edited by

        Ο χρήστης citastak έγραψε:
        Εγώ ξαναλέω μήπως αυτό δεν είναι φυσιλογικό (εκτός αν οδηγάς με το πόδι στα φρένα)...

        Δεν κοιτάς κάποια άλλο τακακι/δισκο;

        Όχι, δεν οδηγώ με το πόδι στο φρένο και προς θεού δε φρενάρω τελευταία στιγμή και απότομα όλη την ώρα.
        Απλά επειδή όταν έχω όρεξη ακόμα και σε σημεία με συνεχή φανάρια φεύγω σχετικά γρήγορα υποχρεώνω να φρενάρω όλη την ώρα από τα 70-90 χλμ ή και παραπάνω στα 0. Να 'ναι καλά η Λ. Μαραθώνος και τα απανωτά φανάρια της.

        Σε σχέση με τα εργοστασιακά τα φρένα έχουν πολύ καλύτερη απόδοση, οπότε και δε βάζω το κόστος πάνω από την ασφάλειά μου.
        Αλλαγή έκανα πριν από ~100 χλμ αναβαθμίζοντας τα τακάκια. Από κει και πέρα μάλλον δε θα έχω την ευκαιρία να δοκιμάσω κάτι άλλο μιας και σε λίγους μήνες το αυτοκίνητο μάλλον θα πουληθεί.

        1 Reply Last reply Reply Quote 5
        • A
          aserf last edited by

          Θ' αρχίσω ν' ανησυχώ αν στο επόμενό μου αυτοκίνητο, το οποίο θα πρέπει να έχει στάνταρ αεριζόμενους δίσκους μπροστά και δίσκους πίσω (όσο το δυνατόν μεγαλύτερους) παρουσιάζει μη φυσιολογική φθορά στα φρένα του. Τώρα απλά το αποδέχομαι

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • E
            eddie_147 last edited by

            citastak έγραψε:
            Kάθε 8.000κμ αλλάζεις τακάκια;;; Είναι νορμάλ αυτό;; Εγώ αλλάζω κάθε 50.000!!!!

            Στην 147 (1,6) άλλαξα στα 30.000 πρώτη φορά τακάκια μπρος πίσω και δεν ήθελα να τον αφήσω να τα αλλάξει ακόμα γιατί ακόμα και σε χοντρά φρεναρίσματα τα ένιωθα άψογα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • D
              drdino last edited by

              Μου φαίνονται απίστευτα λίγα τα 8k πάντως.

              Εγώ έχω 46,5 k, 2 πίστες, και πριν από 2 βδομάδες που έλεγξα είχα τακάκι για κάπου στα 10k ακόμα.

              Θα αλλαχτούν πάντως σύστημα γιατί έπεται αναβάθμιση στα φρένα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • T
                thanos last edited by

                Ο χρήστης drdino έγραψε:
                Μου φαίνονται απίστευτα λίγα τα 8k πάντως.

                Εγώ έχω 46,5 k, 2 πίστες, και πριν από 2 βδομάδες που έλεγξα είχα τακάκι για κάπου στα 10k ακόμα.

                Θα αλλαχτούν πάντως σύστημα γιατί έπεται αναβάθμιση στα φρένα.

                http://www.megamarket.gr/galfertpowerpe ... 47535.html

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • A
                  aserf last edited by

                  Τι να πω βρε παιδιά

                  Πριν βάλω τα Ferodo πάντως είναι πολύ πιθανό να μην είχαν αλλαχτεί ΠΟΤΕ τα τακάκια για ~50000 χλμ. Ίσως τρώγονται πιο εύκολα, ίσως επειδή φρενάρει πλέον το αυτοκίνητο καλύτερα ανέβασα τους ρυθμούς κίνησης και πλέον τα ταλαιπωρώ περισσότερο. Τι να πω...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • D
                    drdino last edited by

                    Mπα, δεν έχω κάτι τόσο δραστικό στο μυαλό μου προς το παρόν.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Αμα γραψω και εγω για το πουντο ο aserf θα κοψει φλεβες.95000χλμ και ακομα εχω τα εργοστασιακα φρενα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        leonp last edited by

                        Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                        Αμα γραψω και εγω για το πουντο ο aserf θα κοψει φλεβες.95000χλμ και ακομα εχω τα εργοστασιακα φρενα.

                        Τόσο κρατάνε τα φρένα με λογική χρήση - τα μπροστινά, γιατί τα πίσω δεν χρειάζονται ποτέ αλλαγή

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • K
                          kon5 last edited by

                          Άραγε τα ταμπούρα χρειάζονται ποτέ αλλαγή?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • H
                            hunter last edited by

                            Ο χρήστης konstantinosV έγραψε:
                            Άραγε τα ταμπούρα χρειάζονται ποτέ αλλαγή?

                            Εννοεις το ίδιο το ταμπούρο,κι'όχι τα θερμουί του ετσι δεν ειναι;

                            Εαν ναι,τοτε μαλλον μόνο σε καποια περίπτωση μεγαλης βλάβης που προήλθε απο καποιο λάθος,όπως το να κανεις καποιο μεγαλο ταξιδι με τα θερμουί σε επαφη με το ταμπούρο.

                            Η αν εχεις κανει κανα δυο εκατομύρρια χιλιόμετρα.Λογικα καποτε θα καταστρεφονται και αυτα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 7
                            • K
                              kon5 last edited by

                              Κάτι σαν τους ντιζελοκινητήρες δηλαδή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • 2
                                21-quadra last edited by

                                Υγρά φρένων, ιδιότητες και συμβατότητες.
                                DOT3, DOT4, Είναι υγρά συμβατικά συνήθως πολυεθυλενικής γλυκόλης ή μεταλλικής βάσης ( polyethlene glycol - minerall base LHM )

                                Είναι υγροσκοπικά, απορροφούν υγρασία και αναμιγνύονται με το νερό.
                                Wet boiling point
                                DOT3 140ο
                                DOT4 155o
                                DOT5.1 185o
                                DOT5.1 Long Life formula 218o
                                DOT 3/4 175o

                                **Dry boiling point **
                                DOT 3/4 260o
                                DOT 5.1 307o

                                DOT 5.1 100% Συνθετικά υγρά μη σιλικονούχας βάσης
                                Μακράς διάρκειας 100% συνθετικά υγρά φρένων/συμπλέκτη που βασίζονται στις χημικές πολυγλυκόλες. Τα υγρά DOT 5.1 **είναι κατάλληλα **για την αναβάθμιση τους συστήματος των φρένων από τα DOT 3, DOT 4 και αναμιγνύονται με όλα τα συμβατικά υγρά φρένων, είναι σχεδιασμένα κατάλληλα για τα συστήματα ABS εέπιδή έχουν χαμηλό ιξώδες στις χαμηλές θερμοκρασίες 820 cp ( centipoises ) στους -40ο με αποτέλεσμα να κυκλοφορούν ευκολότερα στις μικροβαλβίδες του συστήματος ABS.

                                Το χρώμα τους είναι ουδέτερο και διάφανο crystal clear και έχουν την ιδιότητα να εισχωρούν και να καθαρίζουν τα κατάλοιπα από τις κόλλες, λάσπη και μούργα που δημιουργούν και επικάθονται στο σύστημα των φρένων τα συμβατικά υγρά DOT3 και DOT4.

                                Η τυπική τους διάρκεια στο σύστημα φρένων είναι 60 μήνες αλλά υπάρχουν και σε ειδική φόρμουλα extra long life με διάρκεια 10 χρόνια.

                                **DOT 3/4 100% συνθετικά υγρά **
                                έχουν χρώμα διάφανο ελαφρώς γαλάζιο για να ξεχωρίζουν από τα συμβατικά υγρά φρένων που έχουν χρώμα διάφανο ελαφρώς κιτρινωπό. Δεν χρειάζεται ειδική διαδικασία κατά την αντικατάσταση ή την εξαέρωση τους, είναι συμβατά και αναμιγνυόμενα με τα συμβατικά υγρά DOT 3 ΚΑΙ DOT 4.

                                DOT 5.0 100% συνθετικά βάσης σιλικόνης μη συμβατά με τα DOT 3, 4, 5.1 και 3/4 και απαγορεύεται η ανάμιξη του

                                Δεν είναι υγροσκοπικά, δεν απορροφούν υγρασία επειδή είναι ελαφρώτερα από το νερό το οποίο κατακάθεται στο δοχείο των υγρών προκαλεί όμως τοπικές οξειδώσεις.

                                Αφιερώνεται στον καλό φίλο HUNTER

                                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  Κρατας και πεισματακια ε;

                                  Αντε,δωσε μας τωρα και την πηγη.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 6
                                  • 2
                                    21-quadra last edited by

                                    Ηρέμησε καρντάση, από τον Πειραιά είμαι, έχουμε άλλη σχέση μαζί, αγαπησιάρικη.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Κάτι που μπορεί να έχει ενδιαφέρον, την καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ την έχουν τα DOT 3 (συμπιέζονται λιγότερο?)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                      • A
                                        aserf last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Αμα γραψω και εγω για το πουντο ο aserf θα κοψει φλεβες.95000χλμ και ακομα εχω τα εργοστασιακα φρενα.

                                        Τόσο κρατάνε τα φρένα με λογική χρήση - τα μπροστινά, γιατί τα πίσω δεν χρειάζονται ποτέ αλλαγή

                                        Πάντως ανέφερα και γω νωρίτερα ότι τα εργοστασιακά άντεξαν ~50000 χλμ. Τα aftermarket έχουν σύντομη διάρκεια ζωής, πιάνουν όμως και καλύτερα

                                        Λέτε να ήμουν ο πρώτος άνθρωπος που θα κατέρριπτε τη διάρκεια ζωής των κεραμικών φρένων που λένε ότι είναι 300000 χλμ+;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                        • 2
                                          21-quadra last edited by

                                          To ιξώδες ρευστότητα του DOT 3 είναι 1800 cp του DOT 4 είναι 1500 cp και του DOT 5.1 είναι 820 cp, οι ρευστότητες αφορούν θερμοκρασίες -40ο για να γίνεται αντιληπτό το πρόβλημα που υπάρχει σε ακραίες συνθήκες, όμως και μέχρι το ανώτατο σημείο βρασμού του κάθε υγρού υπάρχουν σημαντικές διαφορές ρευστότητας, άρα η εντύπωση που αναφέρεις είναι σωστή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • H
                                            hunter last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Κάτι που μπορεί να έχει ενδιαφέρον, την καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ την έχουν τα DOT 3 (συμπιέζονται λιγότερο?)

                                            Δεν υπάρχει κανενα γνωστο υγρο που να συμπιέζεται Λεωνιδα.Ολα τα υγρα ειναι ασυμπίεστα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 9 / 180
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr