Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    rally ΔΕΘ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. rally ΔΕΘ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 5 / 7
    Ελληνικοί Αγώνες
    48
    139
    858
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jtgang last edited by

      Δέν βλέπω χρόνο για Βωβό στην 3η ειδική..Ελπίζω να μην εγκατέλειψε πάλι

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sp0 last edited by

        Και ως συνήθως, το site της ΕΘΕΑ για τα αποτελέσματα, λειτουργεί άψογα.....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fotis-84 last edited by

          Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
          Και ως συνήθως, το site της ΕΘΕΑ για τα αποτελέσματα, λειτουργεί άψογα.....

          περιμενουμε εντυπωσεις και νεα απο οσους πηγαν επανω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            glf last edited by

            μεγάλες μάχες, πολλές εγκαταλείψεις, καλός καιρός, πολύς κόσμος στα καλά σημεία

            ήταν χορταστικός αγώνας και τον ευχαριστήθηκα πάρα πολύ. μεγάλο κέφι

            αυτό που δεν κατάλαβα είναι γιατί έμπαιναν και έβγαιναν ποινές στα αποτελέσματα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dino last edited by

              Που βρε Νίκο ?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                rallycards last edited by

                Όντως αρκετοί οι θεατές, ιδιαίτερα στις βραδυνές όπως και το 2004.
                Στο εκκλησάκι στι Χολομώντα είχε επίσης αρκετό κόσμο και το θέαμα όπως πάντα super!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  prez-akis last edited by

                  με τον κωσταντινου τι εγινε και αποκλειστηκε?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Παράνομο service μπροστά στα μάτια αγωνοδίκη και παρατηρητή...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      s3 last edited by

                      Να ρωτησω, κατι:
                      Ο Κυρκος φορεσε 18ρες?
                      Και τα αλλα τοπ Ν4 φορεσαν?
                      Επισης παρατηρησα οτι υπαρχει αυξητικη ταση των C2 στους ελληνικους αγωνες με αξιολογα αποτελεσματα!
                      Τα c2 ειναι ολα challenge ή και vts?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        malsot last edited by

                        Όλα τα τοπ Ν φορούσαν 18αρες πλιν του Κύρκου Jr. Τα C2 που έτρεχαν ήταν Α6 εκτός από του Χ. Οικονόμου που είναι R2. Το VTS είναι τύπος C2 παραγωγής ενώ το Challenge είναι επίπεδο εξέλιξης όπως λέμε Yaris cup και Yaris A5...πιστέυω να σε βοήθησα....

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          malsot last edited by

                          Όλα τα τοπ Ν φορούσαν 18αρες πλιν του Κύρκου Jr. Τα C2 που έτρεχαν ήταν Α6 εκτός από του Χ. Οικονόμου που είναι R2. Το VTS είναι τύπος C2 παραγωγής ενώ το Challenge είναι επίπεδο εξέλιξης όπως λέμε Yaris cup και Yaris A5...πιστέυω να σε βοήθησα....

                          Εγώ από την μεριά μου έχω να πω πως όλες οι ειδικές ήταν καταπληκτικές από μεριάς μορφολογίας , τεχνικής και κρατήματος όπως και οι απλές που επίσης έχουν γίνει ειδικές στο παρελθόν. Δυστηχώς όμως για μας ένα μηχανικό πρόβλημα στην μέση της 2ης ειδικής διαδρομής δεν μας επέτρεψε να τις χαρούμε αγωνιστικά και έτσι μείναμε με την μπουκιά στο στόμα.Πάλι καλά που είδαμε όμως τι σημαίνει νυχτερινός αγώνας και μάλιστα με υπερβολικά μεγάλο αριθμό θεατών που παρέπεμπε σε βραδινή ανάβαση.
                          Να ναι καλά η αδερφή μου που μου έφτιαξε την διάθεση σε τέτοιο σημείο που δεν πίστευα ότι οδηγούσε αυτή!Πολύ φοβάμαι-με την καλή έννοια- ότι δεν θα θέλει από δω και πέρα να ξανατρέξει σε κάνενα άλλο είδος αγώνα....και πολύ καλά θα κάνει! Μπράβο sister!
                          Τέλος ένα μεγάλο ευχαριστώ στον χορηγό μου και στον μηχανικό-ομαδάρχη μας ο οποίος το 3ήμερο πετούσε στην κυριολεξία για μας και στενοχωρήθηκε πολύ περισσότερο από εμένα και τον συνοδηγό μου που δεν τερματίσαμε!!!!!
                          Νίκο,τα καλύτερα έπονται!
                          Συνοδηγέ ευχαριστώ και υπομονή,τίποτα δεν τελείωσε.....

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            sebastien-loeb last edited by

                            τι παιχτικε εδω..... ?

                            click me

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dino last edited by

                              Το γράφει ατην περιγραφή του αγώνα. Κόπηκε η ντίζα γκαζιού και ο άνθρωπος δείχνει την κλάση του.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                sebastien-loeb last edited by

                                Ο χρήστης dino έγραψε:
                                Το γράφει ατην περιγραφή του αγώνα. Κόπηκε η ντίζα γκαζιού και ο άνθρωπος δείχνει την κλάση του.

                                ΜΠΡΑΒΟ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  theo13 last edited by

                                  οντως τι στο καλο δειχνει??

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kane last edited by

                                    Ο χρήστης malsot έγραψε:
                                    Όλα τα τοπ Ν φορούσαν 18αρες πλιν του Κύρκου Jr. Τα C2 που έτρεχαν ήταν Α6 εκτός από του Χ. Οικονόμου που είναι R2. Το VTS είναι τύπος C2 παραγωγής ενώ το Challenge είναι επίπεδο εξέλιξης όπως λέμε Yaris cup και Yaris A5...πιστέυω να σε βοήθησα....

                                    το challenge ειναι αντίστοιχο με τα καπισιο της πεζο σπορτ στα 106,δηλ περίπου 150 άλογα,και το R2 περιπου στα 175αλογα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • A
                                      amg last edited by

                                      Ο χρήστης malsot έγραψε:
                                      Όλα τα τοπ Ν φορούσαν 18αρες πλιν του Κύρκου Jr.

                                      Ο Κύρκος Jr την Κυριακή φορούσε 18άρες.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dino last edited by

                                        Ο χρήστης sebastien loeb έγραψε:

                                        Το γράφει ατην περιγραφή του αγώνα. Κόπηκε η ντίζα γκαζιού και ο άνθρωπος δείχνει την κλάση του.

                                        ΜΠΡΑΒΟ

                                        Ναι συμφωνώ, αλλά.
                                        Άκουσα μια συζήτηση, για πλήρωμα που έφτασε σε αφετηρία (Λιβάδι νομίζω) και ο συνοδηγός ήταν λυμένος και δεν τους άφησαν να ξεκινήσουν μέχρι να δεθεί και χρεώθηκαν ποινή.
                                        -Στην περίπτωση που τερματίζουν και ο ένας είναι λυμένος, τι προβλέπεται ?
                                        -Αν γινόταν κάποιου είδους ατύχημα , ή έστω χρειαζόταν ενα δυνατό φρενάρισμα, ποιές οι πιθανότητες τραυματισμού ?
                                        Αξίζει το ρίσκο τελικά ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          malsot last edited by

                                          Δεν νομίζω ότι είσαι σε θέση ούτε συ ούτε εγώ να κρίνουμε τον Κώστα Στεφανή(με την καλή έννοια)!!!! Παρ'όλα αυτά επιδή μίλησα με τον φίλο μου Μάνο Στεφανή έκαναν 18 ολόκληρα λεπτά να βγουν από την ειδική και αν θυμάμαι καλά έφαγαν και 8 λεπτά καπέλο στην απλή. όπως καταλαβαίνεισ ούτε λόγος για ρίσκο τραυματισμού από την στιγμή μάλιστα που ο ίδιος ο συνοδηγός ήλεγχε το γκάζι.

                                          Από την άλλη μεριά και γενικά μιλώντας ,πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι όποιος βρίσκεται μέσα σε αγωνιστικό αυτοκίνητο χωρ'ις να έχει δέσει τις ζώνες ή χωρίς να τις έχει σφίξει ,έχει πολύ μα πολύ περισσότερες πι8ανότητες, για να μην πω ότι είναι σίγουρο,να χτυπήσει μιας και στα αγωνιστικά αυτοκίνητα η μάζα είναι εντελώς άκαμπτη και επίσης υπάρχει και το κειτζ εμπρος και παραπλέυρως του πληρώματος που στην συγκεκριμένη περίπτωση αποτελέι όπλο!!!!!!
                                          Αυτός δε που δεν σφίγγεται καλά από τις ζώνες - και στην εκκίνηση αλλά και κατά την διάρκεια της ειδικής σχεδόν αυτοκτονεί σε περίπτωση εξόδου ή κρούσης!!!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by



                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 5 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr