-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Ποτέ δεν φταίει ο εργολάβος ή το ταμείο εθνικής οδοποιίας;Ποτέ δεν φταίει ούτε το ένα ούτε το άλλο.
Αν έφταιγαν θα είχαν μπει στη φυλακή.
Και επειδή δεν έχουν μπει στη φυλακή, πάει να πει ότι όλα είναι ΟΚ.Άρα και συνεπώς φταίει ο οδηγός που τρέχει σαν τον μουρλό σε γνωστό Ελληνικό πιστοποιημένο και ελεγμένο οδόστρωμα (Ελληνικών προδιαγραφών) που έχει πάρει έγκριση χρήσης απο το ΥΠΕΧΩΔΕ, το οποίο έχει βάλει και ανώτατα όρια ταχύτητας για ασφάλεια χρήσης.
Είπε κανείς τίποτα ... ; ; ;
-
E ναι φταιει ο οδηγος!Αν πηγαινε με 220 σε αυτο το δρομο,με επιβατες ,οχι μονο φταιει αλλα ειναι και εγκληματιας γιατι σκοτωσε 7 ατομα!
Ολοι συμφωνουμε οτι εχουν ευθυνη και αυτοι που εφτιαξαν ετσι το δρομο και τις μπαριερες,αλλα το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχει ο οδηγος,ξαναλεω αν ετρεχε τοσο πολυ! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
E ναι φταιει ο οδηγος!Αν πηγαινε με 220 σε αυτο το δρομο,με επιβατες ,οχι μονο φταιει αλλα ειναι και εγκληματιας γιατι σκοτωσε 7 ατομα!
Ολοι συμφωνουμε οτι εχουν ευθυνη και αυτοι που εφτιαξαν ετσι το δρομο και τις μπαριερες,αλλα το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχει ο οδηγος,ξαναλεω αν ετρεχε τοσο πολυ!Δεν διαφωνώ. Είναι όπως όταν γίνεται μια αεροπειρατεία. Φταίει και ο τρομοκράτης αλλά και αυτοί που εφαρμώζουν μέτρα ελέγχου στο αεροδρόμιο.
Επειδή λοιπόν δεν μπορείς να ελέγχεις τα αυτοκίνητα με κάποιον κόφτη ώστε να μην πηγαίνουν πάνω από το όριο, φροντίζεις σε περίπτωση κινδύνου να παρέχεις υπηρεσίες όπως καλή άσφαλτο, σωστές μπαριέρες και τσιμεντένιες νηδίδες και πάει λέγοντας.
H oυσία είναι μία...Χρειάστηκε να περάσουν 50 χρόνια στην Ελλάδα για να καταλάβουμε ότι άμα το κράτος δεν μπορεί να παρέχει τα απαραίτητα και να είναι κράτος πρόνοιας, καλύτερα μεγάλα έργα να γίνονται με παραχώρηση, παρά να σκοτώνονται εκατοντάδες κάθε χρόνο.
-
Για τον οδηγό δεν θα πεις τίποτα;
-
Eίναι δεδομένο ότι δεν εκτίμησε διάφορους παράγοντες σωστά όπως κατάσταση οδοστρώματος, κίνηση, κατάσταση του αυτοκινήτου του αλλά τις δυνατότητες του εαυτού του και έτσι φτάσαμε εκεί.
Βέβαια δεν αποκλείεται αυτός να προσπέρναγε στην αριστερή με 150-200 και κάποιος εξυπνήδης αφηρημένος να έκανε τιμονιά από την μεσσαία και να τον έστειλε.
Η ουσία παραμένει ίδια. 7 νεκροί.
-
Σε κάποιο κανάλι τώρα ο δαιμόνιος ρεπόρτερ θα επιχειρήσει να δώσει εξήγηση του συμβαντος.
Ρε ΑΣΤΑΔΙΑΛΑ! Σκουλίκια!
-
Είναι γεγονός ότι η BMW πήγαινε γρήγορα, πάνω απο το όριο. Αλλά η εκτίμηση της ταχύτητας είναι κάτι πολύ δύσκολο. Το προφανές, σαν Ελλην-δημοσιογράφος, είναι να πετάξουμε κάτι εντυπωσιακό ('πήγαινε με 220!') παρά να ψάξουμε την αλήθεια.
Τα 220 σε μία 320i δεν έρχονται ούτε γρήγορα, ούτε εύκολα. Κυριακή απόγευμα δεν είχε καθόλου κίνηση για να τα 'μαζέψει' τόσα ΧΑΩ?
Anyway, τίποτα απο όλα αυτά δεν έχει τόσο σημασία όσο το γεγονός ότι ασυνείδητος οδηγός οδηγούσε επικίνδυνα σε δημόσιο δρόμο σε ώρα αιχμής και πήρε στο λαιμό του τόσους αθώους...
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
E ναι φταιει ο οδηγος!Αν πηγαινε με 220 σε αυτο το δρομο,με επιβατες ,οχι μονο φταιει αλλα ειναι και εγκληματιας γιατι σκοτωσε 7 ατομα!
Ολοι συμφωνουμε οτι εχουν ευθυνη και αυτοι που εφτιαξαν ετσι το δρομο και τις μπαριερες,αλλα το μεγαλυτερο μεριδιο ευθυνης το εχει ο οδηγος,ξαναλεω αν ετρεχε τοσο πολυ!Δεν διαφωνώ. Είναι όπως όταν γίνεται μια αεροπειρατεία. Φταίει και ο τρομοκράτης αλλά και αυτοί που εφαρμώζουν μέτρα ελέγχου στο αεροδρόμιο.
Επειδή λοιπόν δεν μπορείς να ελέγχεις τα αυτοκίνητα με κάποιον κόφτη ώστε να μην πηγαίνουν πάνω από το όριο, φροντίζεις σε περίπτωση κινδύνου να παρέχεις υπηρεσίες όπως καλή άσφαλτο, σωστές μπαριέρες και τσιμεντένιες νηδίδες και πάει λέγοντας.
H oυσία είναι μία...Χρειάστηκε να περάσουν 50 χρόνια στην Ελλάδα για να καταλάβουμε ότι άμα το κράτος δεν μπορεί να παρέχει τα απαραίτητα και να είναι κράτος πρόνοιας, καλύτερα μεγάλα έργα να γίνονται με παραχώρηση, παρά να σκοτώνονται εκατοντάδες κάθε χρόνο.
Ειναι αδυανοητο αυτο που εγινε στην ευθεια της εθνικης εξω απο την Θηβα.
Βεβαια και φταιει ο οδηγος. Ετρεχε με 220, μπορει το αυτοκινητο να μην κρατησε και περασε στο αντιθετο ρευμα αφου εσχισε σαν χαρτι τις μπαρες (νομιζω οτι αυτες οι μπαρες ειναι της πλακας) και σκοτωσε τους αλλους. Τωρα για το οδοστρωμα της εθνικης νομιζω οτι ειναι για τριτοκοσμικη χωρα......Μηπως επρεπε η τροχαια να ειχε ενα συνεργειο για ταχυτητα στην ευθεια αυτη? Εκει ολοι τρεχουν....... -
Σε κάποιο κανάλι μιλούσε ένα πραγματογνώμονας και έλεγε ότι είναι τόσο άθλια η κατασκευή της μπαριέρας σε εκείνο το σημείο -μονή- που ακόμη και με 40Kmh να πέσεις κανείς πάνω της δε θα καταφέρει να τον συγκρατήσει... Τότε τι αξία έχει να τις βάζουνε? Για τα μάτια του κόσμου? Για ψυχολογικούς μόνο λόγους? Κρίμα τους ανθρώπους.
-
Οπου γινεται ατυχημα στηνουμε εκλησσακια, δε στηνουμε ρανταρ. Εκτος και αν θελουμε να εισπραξουμε μερικα ευρω. Αυτο μας ελειπε τωρα οπου γινοτανσ τουκα να βαζαμε ρανταρ. Τοτε οπου γινεται διαρρηξη, φονος κτλ να βαζαμε ενα περιπολικο
-
Ρε παιδες και ναι εφταιγε η υπερβολικη ταχυτητα μαζι με την υπερβολικη ηλιοθιοτητα...Υπαρχει αγνοια τι γινετε σε ενα στουκι με 200 χλμ.Ολοι τα εχουν τα 200 για πρωινο.Παμε καλα?Να εισαι με το παιδι σου και την γυναικα σου και να πηγαινεις ταπα?220 ειναι παρα πολλα για ενα διλιτρο αμαξι με αναρτηση σουπα οπως γινεται εδω στην Ελλαδα
-
Ημιάσχετο αλλά αν έγινε στην τεράστια ευθεία έξω από τη θήβα τότε υπάρχει ένα ειδικός λόγος που έχω ακούσει για τον οποίο έχουν βάλει απλές μπαριέρες και όχι τσιμεντένιο New Jersey. Σε περίπτωση πολέμου ξηλώνεις την μπαριέρα και έχεις ένα ωραίοτατο αεροδρόμιο!!! Εξαιρετικά απίθανο βέβαια αλλά δεν μπορώ να δώσω άλλη εξήγηση...
Τώρα δεν το συζητάμε ο οδηγός αν πήγαινε με τόσα ήταν Μ@λ@κ@ς με Μ κεφαλάιο από τη στιγμη που νομίζω ότι εκεί έχει μόλις δύο λωρίδες. Και Βευρόν να οδηγείς ο θείος που θα περάσει τον άλλο θείο με 80 είναι πρακτικά ακίνητο εμπόδιο όταν αποφασίσει να το κάνει το μαγικό και το χειρότερο όλλων ούτε που θα σε έχει δει...
Α και ένα ημιάσχετο νο2, καιρός θα ήταν το Euroncap να ελέγχει και την αντοχή στις τούμπες. Στην Αμερική νομίζω το κάνουν και θα είναι εξαιρετικά χρήσιμο για να ξέρουμε τι παίρνουμε πόσο μάλλον για τα κάμπριο όπου έχω δει σε βίντεο και έχω ακούσει τα χειρότερα. Η μπεμβέ φαινόταν για Ε36 που ώς γνωστόν είχε τη φοβερη παθητική ασφάλεια του 1.5 αστεριού (γερμανική ασφάλεια μας πουλάγαν) όταν το κορσάκι είχε 3!
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Στην Ελλάδα ποτέ δεν φταίει το οδόστρωμα, η κλίση, η σήμανση, η χαλασμένη μπαριέρα κτλπ.Πάντα φταίει η υπερβολική ταχύτητα...Χωρίς να θέλω να πω ότι δεν έτρεχε ο οδηγός της Bmw πάνω από τα όρια κτλπ.
Αλλάααα μήπως η καραμέλα με την ''υπερ-ΒΟΛΙΚΗ'' ταχύτητα έχει παραγίνει στην χώρα αυτή; Ποτέ δεν φταίει ο εργολάβος ή το ταμείο εθνικής οδοποιίας;
Η υπερβολική ταχύτητα είναι ένα μέγεθος το οποίο σχετίζεται με όλα αυτά που αναφέρεις δηλαδή με την ποιότητα του οδοστρώματος, την κλίση του δρόμου, τις καιρικές συνθήκες, τις ικανότητες του εκάστοτε οδηγού, την κατάσταση και το είδος του οχήματος, τις κυκλοφοριακές συνθήκες ενώ σαν αριθμός δεν λέει απολύτως τίποτα.
Ακόμη και τα 60 χιλιόμετρα σε ορισμένες περιπτώσεις είναι υπερβολική ταχύτητα ενώ σε κάποιες άλλες τα 160 είναι απόλυτα λογική ταχύτητα.
Ο οδηγός είναι αυτός που θα κρίνει ποια ταχύτητα είναι υπερβολική κάθε στιγμή και έχει την απόλυτη ευθύνη των πράξεων του.
Από την άλλη ένας δρόμος που σε οποιαδήποτε άλλη χώρα θα χαρακτηριζόταν επαρχιακός, εδώ έχει ονομαστεί αυτοκινητόδρομος. Παράλληλα οι ιπποδυνάμεις των αυτοκινήτων έχουν ανέβει και ο μέσος Έλληνας οδηγός βρέθηκε να οδηγεί αυτοκίνητα με 180 από 75 ίππους ενώ οι δυνατότητες του δεν έχουν βελτιωθεί στο ελάχιστο και η ποιότητα των δρόμων παραμένει η ίδια. Δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι αύξηση τροχαίων παρατηρείται σε όλη την Ευρώπη. Τα αυτοκίνητα έγιναν πολύ πιο γρήγορα όμως όλα τα υπόλοιπα δυναμικά χαρακτηριστικά τους έχουν μείνει πολύ πίσω και τα διάφορα ESP και λοιπά ηλεκτρονικά φαίνεται ότι δεν είναι πάντα σε θέση να διορθώνουν τα λάθη του οδηγού όταν τελειώνει η ευθεία ή σε κάποιο αστάθμητο παράγοντα.
-
Παιδιά περνάω καθημερινά από τον δρόμο αυτό και σας διαβεβαιώ ότι είναι πολύ εύκολο να πιάσεις τέτοιες ταχύτητες. Χθες δεν πέρασα γιατί είχε συντρίμια ο δρόμος και πήγα από αλλού. Οπότε δεν γνωρίζω το ακριβές σημείο του ατυχήματος. Το πρόβλημα όμως όλου του κομματιού μεταξύ των δύο αερογεφυρών της Θήβας (περίπου 20 χλμ ευθείας) είναι η διαφορά στην ποιότητα του οδοστρώματος μεταξύ των δύο λωρίδων.
Δηλαδή έχει στρωθεί με άλλη άσφαλτο η δεξιά λωρίδα και με άλλη η αριστερή και υπάρχει μικρό 'σκαλοπάτι' μεταξύ τους. Όταν πατάς το σημείο ένωσής τους το όχημα φεύγει από την ευθεία χωρίς να το καταλάβεις. Είναι όπως όταν πέφτεις σε λίμνη και γίνεται υδρολίσθηση.
Μπορείτε να καταλάβετε τι γίνεται επίσης όταν πατήσεις φρένο και οι τροχοί πατάνε σε άσφαλτο διαφορετικού συντελεστή τριβής.
Προσθέστε και την έλλειψη συγκέντρωσης που προκαλεί η τεράστια ευθεία... -
το συγκεκριμενο περιστατικο θα πρεπει να μας θυμισει για αλλη μια φορα πως στην ελλαδα η ταχυτητα σκοτωνει πολυ ευκολα...συμφωνω με οσους ελεγαν παραπανω οτι τα αυτοκινητα εξελιχθηκαν αλλα οχι και οι δρομοι μας.αλλα και οι οδηγοι μας δε νομιζω οτι βελτιωθηκαν...ποσοι αλλωστε εχουν ελεγχο του αυτοκινητου τους με ταχυτητες ανω των 150??πολλοι λιγοι νομιζω...καθε φορα που βγαινω εθνικη (πατρων αθηνων κυριως) εχω ενα κομπο στο στομαχι γιατι βλεπω τα παντα σε επαναληψη..διπλες προσπερασεις...μη τηρηση αποστασεων,γερους να κανον αλλαγες πορειας και λοιπες μ@λ@κιες...
Η ουσια παραμενει οτι τζαμπα λογω ηλιθιοτητας σκοτωνεται ακομα κοσμος στις μετακινησεις του...κριμα..Υ.Γ. χτες τα ''μεγαλα'' καναλια ειχαν ρεπορταζ για τα μαγαζια που κλεινουν λογω της παρακαμψης στο μαλλιακο.για τα σπιτια που εχουν κλεισει εκει δεν ειπαν κουβεντα οι γ@μ...και εβγαζαν κατι εκπροσωπους εργαζομενων να κλαιγονται. α ρε αθανατη ελλαδαρα-μπανανια!! ολα για τα ευρω και την κομπινα...
-
Να πω κάτι που σκέφτηκα και έχει να κάνει με την όλη υποκρισία του Έλληνα δημοσιογράφου;;;
Κάποια περιοδικά κάνουν ή δεν κάνουν μετρήσεις των αυτοκινήτων στην ευθεία της Θήβας;
-
Α σε παρακαλω, αυτοι
α) το κανουν στον παραδρομο
β) ειναι επαγγελματιες και για αυτο 'ξερουν τι κανουν', 'κανουν την δουλεια τους', και 'δεν κανουν ποτε αλητιες στους δρομους' (εκτος βεβαια απο οταν 'το ζηταει η δουλεια', βλεπε εντυπωσιακες φωτογραφιες, κοντρες για συγκριση επιταχυνσης μεταξυ αυτοκινητων συγκρικου κλπ κλπ)...
-
Το κάνουν στον παράδρομο όπου δεν υπάρχει μια απλή έστω μπαριέρα για τα μάτια του κόσμου, αλλά πετάγονται και τρακτέρ ενίοτε...
-
...ο οποίος ελέφαντας!!!
-
Ο χρήστης InsaneDriver έγραψε:
Το κάνουν στον παράδρομο όπου δεν υπάρχει μια απλή έστω μπαριέρα για τα μάτια του κόσμου, αλλά πετάγονται και τρακτέρ ενίοτε...ρε συ,τα τρακτερ ειναι μεσα στο παιχνιδι ωστε να δοκιμαζουν και την επιβραδινση μετα την επιταχυνση...αλλα τι ξερετε εσεις...μονο να κατηγορητε..αντε
ΕΛΛΑΔΑ ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ