-
Πέτρο ευχαριστώ!!!
Γιατί κυκλοφορεί όμως η φήμη ότι θέλουν κάθε χρόνο αλλαγή τά DOT-5;
Επίσεις,γιά τήν αποφυγή τής σπογκώδους αίσθησης,τό προτείνετε;Μήπως μεταλλικά μαρκούτσια; -
Το να χρησιμοποιείς Dot 5 χωρίς σωληνάκια υψηλής ισοδυναμεί με το να τρέχεις 400 μέτρα -εμπόδιο με τις κάλτσες!Χωρίς να είμαι μηχανικός και να γνωρίζω από ορολογία, μπορεί τα υγρά να είναι ανθεκτικότερα στην υψηλή θερμοκρασία αλλά αν έχεις πλαστικά σωληνάκια δεν κάνεις τίποτα!Φίλος με Seat Ibiza cupra με...250 άλογα+ κράτησε τα πολύ καλά εργοστασιακά φρένα 280' με καλύτερο τακάκι και τα παραπάνω υγρά και διαμαρτυρόταν ότι τέλειωνε το φρένο το ίδιο γρήγορα με πριν και ότι μόνο στο φρενάρισμα σε χαμηλές σχετικά θερμοκρασίες ήταν καλύτερα τα πράγματα!Κι όμως με την αλλαγή σε μεταλλικά και ανάλογης ποιότητας τακάκι και υγρά τα πράγματα θα ήταν εξαιρετικά!Ποτέ δεν πειράζουμε τα φρένα μεμονωμένα!Υπάρχει ακόμα και κίνδυνος δυσλειτουργίας!Εγώ όταν έβαλα τακάκι,μεταλλικά σωληνάκια και καλύτερα υγρά στον μαμίσιο δίσκο και άρχισα τις ταρζανιές,διαλύθηκε ο δίσκος μετά από 3-4 καταβάσεις!Τελείως!
Ακόμα και ο δίσκος πρέπει να αλλάζεται, ειδικά σε αυτοκ΄νητα που δεν προορίζονται για τρελή οδήγηση!Η εργοστασιακή ποιότητα είναι πάντα σε όλα η μικρότερη δυνατή οικονομικά! -
Διαλύθηκε ο δίσκος;Γιά δώσε λεπτομέρειες,γιατί δέν τό έχω ξανακούσει αυτό!Τί τακάκια είχες βάλει;
-
Έβαλα τα ΟΜΡ του ενιαίου Ibiza σε δίσκο 256' αεριζόμενο μπροστινό VW-Group!Με μεταλλικά και υγρά ΟΜΡ DOT 5 και ο δίσκος έγινε μετά από 3 καταβάσεις σαν ζυμάρι από πίτσα με τα...φουσκώματά της!Το τακάκι έφταιγε αλλά και ο δίσκος που δεν έκανε για ταρζανιές αν και για εργοστασιακό επίπεδο ήταν πολύ καλός!Όταν έβαλα στην ίδια διάσταση BRembo τρυπητούς από χρωμιούχο νικέλιο και τακάκι DS 3000 Ferodo μετά από 10 καταβάσεις σχεδόν κανένα πρόβλημα με το δίσκο!Γιαυτό και μιλώ για ολική βελτίωση στο θέμα φρένα!
-
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Έβαλα τα ΟΜΡ του ενιαίου Ibiza σε δίσκο 256' αεριζόμενο μπροστινό VW-Group!Με μεταλλικά και υγρά ΟΜΡ DOT 5 και ο δίσκος έγινε μετά από 3 καταβάσεις σαν ζυμάρι από πίτσα με τα...φουσκώματά της!Το τακάκι έφταιγε αλλά και ο δίσκος που δεν έκανε για ταρζανιές αν και για εργοστασιακό επίπεδο ήταν πολύ καλός!Όταν έβαλα στην ίδια διάσταση BRembo τρυπητούς από χρωμιούχο νικέλιο και τακάκι DS 3000 Ferodo μετά από 10 καταβάσεις σχεδόν κανένα πρόβλημα με το δίσκο!Γιαυτό και μιλώ για ολική βελτίωση στο θέμα φρένα!Η τελική επιλογή σου μπορεί να είναι θαυμάσια για γρήγορες καταβάσεις αλλά δεν παρέχουν αποτελεσματικό φρενάρισμα σε μικρές ταχύτητες όπως όταν κινείσαι μέσα στην πόλη γιατί απλά δεν προλαβαίνουν να έρθουν σε θερμοκρασία λειτουργίας. Όταν προτείνουμε κάτι ή αποδεχόμαστε προτάσεις άλλων πρέπει να έχουμε πάντα υπόψη μας τις συνθήκες κίνησης μας καθώς και το στυλ οδήγησης μας.
-
Στην συσκευασία των FERODO DS 3000 αναγράφεται :
' NOT FOR HIGHWAY USE !'
Και μία ερώτηση , σε ποιό ακριβώς αυτοκίνητο τα χρησιμοποίησες ?
Αποστόλης.
-
Τί σε νοιάζει Αποστόλη?Ήμουν κατατοπιστικότατος!Μην προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα...άσχετα με το τόπικ.
Από εκεί και πέρα το τακάκι και μόνο αυτό κάνει το θέμα του φρεναρίσματος εξειδικευμένο ή μη.Μπορείς δηλαδή να τοποθετήσεις ηπιότερο τακάκι αλλά να διατηρήσεις τις υπόλοιπες περιφερειακές βελτιώσεις!Ο Εμμανουήλ έχει δίκιο ως προς το φρενάρισμα σε κανονικές συνθήκες αλλά όταν παίζεις με τους χρόνους καλό είναι να μη μείνεις ποτέ από φρένα και όταν απλά πηγαίνεις στην υπεραγορά για ψώνια να είσαι προσεκτικότερος με την ταχύτητά σου!Εκεί δε χρειάζεται να τρέχεις!Μοναδική ένσταση το τρίξιμο ενός ανάλογου τακακιού!
Α,και στις οδηγίες για το τακάκι αυτό γράφει πολλά περισσότερα.Ας μην κινδυνολογούμε!Απλά δε συνιστάται για χρήση σε δρόμο,για ψώνια και τέτοια!Όπως δε συνιστάται για παράδειγμα...ένα Civic TypeR για σχολικό αυτοκίνητο!Διαφωνεί όμως κανείς ότι με τέτοιο αμάξι το παιδί μας...θα πήγαινε γρηγορότερα και ασφαλέστερα στο μάθημά του?
Καλό , έ? -
Ο χρήστης apostolis έγραψε:
Στην συσκευασία των FERODO DS 3000 αναγράφεται :' NOT FOR HIGHWAY USE !'
Και μία ερώτηση , σε ποιό ακριβώς αυτοκίνητο τα χρησιμοποίησες ?
Αποστόλης.
Tι το ψάχνεις; αν γράψω επί του θέματος θα κλειδωθεί
-
[moderator-Ας προσέχουμε πως εκφραζώμαστε!]
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Στην συσκευασία των FERODO DS 3000 αναγράφεται :
' NOT FOR HIGHWAY USE !'
Και μία ερώτηση , σε ποιό ακριβώς αυτοκίνητο τα χρησιμοποίησες ?
Αποστόλης.
Tι το ψάχνεις; αν γράψω επί του θέματος θα κλειδωθεί
Γιατί??
-
Μπορεί να διαφωνούμε για κάποια κλειδώματα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι moderators είναι προκατειλημμένοι. Δεν είναι και ζυγοί ακριβείας οι άνθρωποι. Αν οι τοποθετήσεις μας δεν είναι υβριστικές γιατί να φοβόμαστε κλειδώματα?
-
Ποιός να είναι ποιός να είναι...
Πάλι χρόνους μετράς ρε παιδί μου; -
Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
Τί σε νοιάζει Αποστόλη?Ήμουν κατατοπιστικότατος!Μην προσπαθείς να βγάλεις συμπεράσματα...άσχετα με το τόπικ.
Από εκεί και πέρα το τακάκι και μόνο αυτό κάνει το θέμα του φρεναρίσματος εξειδικευμένο ή μη.Μπορείς δηλαδή να τοποθετήσεις ηπιότερο τακάκι αλλά να διατηρήσεις τις υπόλοιπες περιφερειακές βελτιώσεις!Ο Εμμανουήλ έχει δίκιο ως προς το φρενάρισμα σε κανονικές συνθήκες αλλά όταν παίζεις με τους χρόνους καλό είναι να μη μείνεις ποτέ από φρένα και όταν απλά πηγαίνεις στην υπεραγορά για ψώνια να είσαι προσεκτικότερος με την ταχύτητά σου!Εκεί δε χρειάζεται να τρέχεις!Μοναδική ένσταση το τρίξιμο ενός ανάλογου τακακιού!
Α,και στις οδηγίες για το τακάκι αυτό γράφει πολλά περισσότερα.Ας μην κινδυνολογούμε!Απλά δε συνιστάται για χρήση σε δρόμο,για ψώνια και τέτοια!Όπως δε συνιστάται για παράδειγμα...ένα Civic TypeR για σχολικό αυτοκίνητο!Διαφωνεί όμως κανείς ότι με τέτοιο αμάξι το παιδί μας...θα πήγαινε γρηγορότερα και ασφαλέστερα στο μάθημά του?
Καλό , έ?Μα οταν αλλαζεις τακακια βαζοντας αγωνιστηκα αυτα θα πρεπει να συνεργαζονται με τους δισκους.Δεν βαζουμε πολυ σκληρα τακακια γιατι αντι να φθειρονται τα τακακια φθειρονται οι δισκοι και εχουμε τα αποτελεσματα που ειχες και εσυ.Αλλο το αγωνιστηκο στησιμο και αλλο η καθημερινη κυκλοφορια του αυτοκινητου.Αληθεια τα τακακια οταν τα εβγαλες για να βαλεις τους νεους δισκους πως ηταν,ειχαν φθαρει καθολου;
Παντως ενα TypeR δεν θα με χαλαγε ουτε αν το εκανα σχολικο (ισως οι δυο πορτες να ειναι λιγες αλλα θα σηκωνοταν ο συνοδηγος ) -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Πέτρο ευχαριστώ!!!
Γιατί κυκλοφορεί όμως η φήμη ότι θέλουν κάθε χρόνο αλλαγή τά DOT-5;
Επίσεις,γιά τήν αποφυγή τής σπογκώδους αίσθησης,τό προτείνετε;Μήπως μεταλλικά μαρκούτσια;Αντρέα sorry, τώρα το είδα...
Ναι, τα μεταλλικά σωληνάκια βοηθούν γιατί δεν επηρρεάζονται από τη θερμοκρασία. Για την αλλαγή ανά χρόνο δεν ξέρω.Σύντομα θα επανέλθω με στοιχεία σχετικά με τα τακάκια, τους δίσκους και το πως 'κουράζονται', που θα μας ανοίξουν τα μάτια...
-
Τα τακάκια όντως ήταν σε σχετικά καλύτερη κατάσταση από τους ξεσκισμένους δίσκους!
-
Όταν φρενάρω ακούω ένα θόρυβο σαν τρίξιμο αλλά πάρα πολύ μπάσο...
Όχι το γνωστό τσίριγμα των φρένων αλλά όπως έκαναν πολλά παλιά τρόλλει!
Τα τακάκια είναι ολοκαίνουργια (το έκανε και με παλαιότερα) αλλά οι δισκόπλακες όχι τόσο...
Οπότε ίσως είναι από αυτό αλλά κάτι άλλο ίσως??
Νομίζω το κάνει όταν πατάω το φρένο λίγο και όχι πάρα πολύ!
θα το κοιτάξω βέβαια αλλά μία πρώτη ιδέα από εδώ.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Συγκεκριμενα πατας το πενταλ και κοβει αλλα οχι οσο θα επρεπε (αλλα πολυ λιγοτερο). Αν πατησεις περισσοτερο, το πενταλ υποχωρει περισσοτερο και δεν σταματαει.Από και μόνο ο νους μου πάει στα λαστιχάκια στεγανοποίησης της τρόμπας φρένων. Για κοίταξε το. Το σεβρό δεν πιστεύω να είναι γιατί δεν θα είχες υποβοήθηση και θα ήθελε πολύ δύναμη για να φρενάρεις. Εκτός και αν αυτό συμβαίνει και δεν μας το περιγράφεις σωστά.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Λοιπον, εχουμε στην οικογενεια ενα nissan primera 1.6 μοντ. '93 και απο τοτε που το εχουμε εχει ή μαλλον δεν εχει φρενα!!!Λοιπον, κανονικα εχει δισκους μπροστα και ταμπουρα πισω. Το εχουμε παει σε διαφορους μαστορες, απο γνωστους μας μηχανικους μεχρι φρεναδες και ο καθενας λεει τα δικα του. Μετα απο διαφορα μικροεξοδα αλλαξαμε τους δισκους με καινουργιους χαρακτους διατρητους μαζι με τακακια. Αποτελεσμα: 0!
Συγκεκριμενα πατας το πενταλ και κοβει αλλα οχι οσο θα επρεπε (αλλα πολυ λιγοτερο). Αν πατησεις περισσοτερο, το πενταλ υποχωρει περισσοτερο και δεν σταματαει. Οι διαφοροι μαστορες λενε, ο ενας
φταιει η τρομπα. Απαντηση της αντιπροσωπειας: 'Αποκλειεται, δεν την εχουμε αλλαξει ποτε'. Ο καθενας παντως λεει τα δικα του και αποτελεσμα δεν ειδαμε. Εχει καποιος καμμια παρομοια εμπειρια ή γνωση τι να κανουμε??? Επισης μηπως γνωριζετε καποιον πραγματικα καλο τεχνικο φρενων?υγ. Για να φανταστειτε την ισχυ των φρενων, μια φορα το πηρα για λιγο και παταω φρενo να στριψω σε ενα στενο με αποτελεσμα ...να προσπερασω το στενο χωρις να καταφερω να στριψω, λογω ταχυτητας!
Δηλαδή αν πατήσεις φρένο με πολύ μεγάλη δύναμη δεν μπλοκάρει τους τροχούς; Θεέ μου! Εγώ παντως θα φοβόμουν να το οδηγήσω!
-
Μια απλή ερώτηση να κάνω, η στάθμη του υγρού κατεβαίνει η όχι?
και κάτι ακόμα, το σέρβο ακούγετε να 'αναπνέει'?
-
και εγω εχω προβλημα με το φρενο μου (σε Peugeot 106) βασικα προκλιθηκε μετα απο μια ελαφρια συγρουση με πεζοδρομιο μια βροχερη βραδια! στραβωσε η ζαντα μου η μπροστινη στραβωσε το δισκοφρενο με αποτελεσμα οταν παταγε φρενω το πενταλ χωροπιδουσε! τα αλλαξα και τα δυο...αλλα το πενταλ μου ειναι ελαφρος πεσμενο! και δεν πιανουν τα φρενα οπως παλια! εχω κανει 2 φορες εξαερωση αλλα τιποτα! τι μπορει να φταει? μηπως οπωςς εσκασα στο πεζωδρομιο και πατουσα φρενο εσπασα τιποτα στο συστημα πισω απο το πενταλ??? και αναφορικα με το παραπανω post ναι οταν το παταω περικες φορες και υπαρχει και εισιχια γυρω τοτε κανει σαν να αναπνει!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! why???????????????????
Αναζητηση βοηθειας (περι φρενων)