-
Ο χρήστης bravehard έγραψε:
ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ Η ΕΣΤΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ,ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΙΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΡΑΛΛΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ν ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ R.FEGHALI.ΤΥΧΑΙΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ.ΛΟΙΠΟΝ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ MITSUBISHI ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 21.30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 08.00 ΤΟ ΠΡΩΙ...........
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ...ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ...ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ (ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ)ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ! ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ...
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο RIGO ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ JUNIOR AN KAI ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 20 ΣΤΑ 1600...
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο FEGHALI ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΤΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΕ ΣΟΒΑΡΟ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ...ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ...
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ BALDACCI ΚΑΙ GINLEY ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥ GROUP N ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΟΥ 01...
ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ERSIN ΚΑΙ SIPAHI ΠΟΥ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΟ Ν ΤΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΟ 2000...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ...
ΜΑΚΑΡΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΕΛΠΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΦΟΥΝ ΟΙ ΡΟΛΟΙ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΔΙΑΒΑΣΑ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ Η ΕΣΤΩ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ,ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕ ΞΕΝΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ.
ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ.ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΜΕΓΙΣΤΟ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΞΕΝΟΥΣ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΜΑΣ.ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΡΑΛΛΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ Ν ΤΗΝ ΚΕΡΔΙΣΕ Ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΑΓΝΩΣΤΟΣ R.FEGHALI.ΤΥΧΑΙΝΕΙ Η ΟΜΑΔΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕ ΤΕΧΝΙΚΑ ΣΤΟΝ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ ΝΑ ΑΝΗΚΕΙ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΜΟΥ ΦΙΛΟ.ΛΟΙΠΟΝ,ΟΤΑΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΑΝΑΝ ΜΠΑΝΙΟ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΛΙΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΝ ΝΑ ΔΟΚΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ MITSUBISHI ΤΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΙΣ 21.30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΑΠΟ ΤΙΣ 08.00 ΤΟ ΠΡΩΙ...........
ΔΙΑΦΩΝΩ ΚΑΘΕΤΑ...ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ...ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΔΗΓΟΙ (ΕΚΤΟΣ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ)ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ! ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΞΕΝΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΟΠΩΣ ΟΙ ΔΙΚΟΙ ΜΑΣ...
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο RIGO ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ JUNIOR AN KAI ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 20 ΣΤΑ 1600...
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο FEGHALI ΠΟΥ ΚΕΡΔΙΣΕ ΜΕ ΤΟ ΕΝΑ ΧΕΡΙ ΤΟ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΑΝ ΚΑΙ ΕΤΡΕΧΕ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΣΕ ΣΟΒΑΡΟ ΧΩΜΑΤΙΝΟ ΑΓΩΝΑ...ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ, ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΡΥΘΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΝΟ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΕ...
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΙ BALDACCI ΚΑΙ GINLEY ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΤΟΥ GROUP N ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ ΤΟΥ 01...
ΓΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΤΟΥΡΚΟΙ ERSIN ΚΑΙ SIPAHI ΠΟΥ ΧΤΥΠΟΥΣΑΝ ΣΤΑ ΙΣΑ ΤΟ Ν ΤΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ ΤΟ 2000...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ...
ΜΑΚΑΡΙ ΦΕΤΟΣ ΣΤΟ ΕΛΠΑ ΝΑ ΑΝΤΙΣΤΑΦΟΥΝ ΟΙ ΡΟΛΟΙ...Θεωρώ ότι ο κ. Κολιγιάννης το θέτει όπως είναι. Είναι πολύ καλοί για αυτό που είναι, για ερασιτέχνες όπως αναφέρει και στο ποστ του πιο πάνω. Το 'ερασιτέχνες' νομίζω ότι για τους Έλληνες και τους ξένους δεν είναι το ίδιο. Ίσως να δίνουν τα ίδια χρήματα, να οδηγούν όμοια αυτοκίνητα, αλλά αυτό από μόνο του δεν τους εξισώνει.
Οι Έλληνες αποσκοπούν στο εγχώριο πρωτάθλημα και τίποτα άλλο, φαίνεται κι από τις μηδενικές συμμετοχές τους στο εξωτερικό. Ελάχιστα τα παραδείγματα αυτών που 'ερασιτεχνικά' ασχολούνται και ταξιδεύουν για να συγκριθούν με τους ξένους. Στο καρτ βλέπουμε κάποιες κινήσεις, αυτό σίγουρα δείχνει κάτι για το μέλλον.
Μεγάλο ενδιαφέρον θα έχουν οι ειδικές της 1ης μέρας του ΕΛΠΑ που είναι άγνωστες κι όχι χιλιογραμμένες και χιλιοπερασμένες ... Πιστεύω ότι εκεί θα είναι πιο αντιπροσωπευτική η όποια διαφορά, είτε σε εθνικό είτε σε διεθνές επίπεδο. -
[quote='harriswrc']
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο RIGO ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ JUNIOR AN KAI ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 20 ΣΤΑ 1600...
quote]Χαρη,γιατι το λες για το Rigo,αλλο σοβαρο αντιπαλο στα 1600 δεν ειχε.
Γενικα,οταν κρινουμε τη θεση καποιου,πιστευω πως πρεπει να κοιταμε τον ανταγωνισμο που ειχε πισω του.
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο RIGO ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ JUNIOR AN KAI ΣΤΗΝ ΙΤΑΛΙΑ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΜΠΕΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΩΤΟΥΣ 20 ΣΤΑ 1600...
Χαρη,γιατι το λες για το Rigo,αλλο σοβαρο αντιπαλο στα 1600 δεν ειχε.
Γενικα,οταν κρινουμε τη θεση καποιου,πιστευω πως πρεπει να κοιταμε τον ανταγωνισμο που ειχε πισω του.
4 ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΙΤ CAR ΤΡΕΧΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ CORSAKI ΤΟΥ ΙΤΑΛΟΥ...
ΑΛΛΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΠΙΑΣΤΗΚΕΣ ΣΤΟ RIGO? ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΙ ΞΕΝΟΙ ΗΡΘΑΝ Ή ΜΑΣ ΚΕΡΔΙΣΑΝ Ή ΣΤΑΘΗΚΑΝ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΕΤΡΕΧΑΝ ΕΝΤΟΣ ΕΔΡΑΣ... -
Γενικά συμφωνώ με το Χάρη, οτι το επίπεδο των Ελλήνων είναι αρκετά χαμηλό...διαφωνώ όμως με το ότι 'θα έπρεπε' να είναι υψηλό.
Δεν τους υποχρεώνει κανείς βρε Χάρη από τη στιγμή που κάνουν το χόμπυ τους να πάνε γρήγορα ή έστω θεαματικά....πόσο μάλλον όταν σε αντίθεση με Ιταλούς κλπ δεν υπάρχει σχεδόν καμία περίπτωση να δούνε ανταμοιβή των προσπαθειών τους....
(σχετικά με το γρήγορα και θεαματικά...Ok υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις...) -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Δεν τους υποχρεώνει κανείς βρε Χάρη από τη στιγμή που κάνουν το χόμπυ τους να πάνε γρήγορα ή έστω θεαματικά....κανεις δεν τους υποχρεωνει...αλλα καλυτερα ειναι να κοιταμε καταματα την αληθεια απο το να ψαχνουμε το πως και το γιατι βρισκοντας δικαιολογειες.
-
Ψήφισα να μείνει ώς έχει το πρωτάθλημα.Πιστεύω η μικτή μορφή είναι και η πιο ενδεικνυώμενη μορφή τέλεσης πρωταθλήματος rally.Εγώ βεβαια 'γουστάρω' λίγο παραπάνω την άσφαλτο, αλλά αυτός ο τρόπος διεξαγωγής, με έχει ξαναφέρει στο χώμα τα τελευταία χρόνια.Επίσης πιστεύω ότι ο αποκλεισμός των WRC, έκανε καλό και έβαλε στο 'παιχνίδι' και άλλους συνδυασμούς, που αλλιώς θα ήταν εκτός.Το θέμα είναι κατά πόσο οι κακές οικονομικές συγκυρίες θα βοηθήσουν πολλούς να είναι πάλι μέσα στο παιχνίδι.
-
Καταρχην χαιρετώ τούς πάντες γιατί είναι μόλις η δεύτερη φορά που γράφω.
Μόλις ψήφισα για λίγο περισσότερο άσφαλτο,πάντα όμως μικτό το πρωτάθλημα.
Ασφαλτος γιατί πρώτα απ'όλα μ'αρέσει περισσότερο,την βρίσκω πιο προσεγγισημη από θέμα κόστους για τους οδηγούς που πληρώνουν τα περισσότερα μόνοι τους(όπως εγώ)και με βάση τα ελληνικά δεδομένα (αυτής της στιγμής)θεαματικότερη.
Οσο για το επίπεδο των ελλήνων οδηγών σημφωνώ με τον takinen,οι έλληνες οδηγοί προσέχουν για να έχουν,ευτηχώς απο αυτό εξαιρούνται κάποιοι και συνεχίζουν να ομορφαίνουν το χώρο.Εγώ ώς νέος οδηγός στο χώρο των αγώνων (απο το 1999),αυτούς τούς λίγους έχω σαν ιδάλματα και τώρα,αλλά και πριν σα θεατής............ thanks mr plati.................
AGIS -
Η ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΑΥΤΗ ΘΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΨΗΦΟΦΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΤΤΙΚΟΥ.ΘΥΜΑΣΤΕ?ΚΑΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΤΙΠΟΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΑ ΚΕΦΑΛΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΩΝ ΤΗΣ Ε.Θ.Ε.Α ΠΟΥ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ!!! ΑΠΛΑ ΕΓΩ ΘΑ ΡΙΞΩ ΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΜΕ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ Π.Χ. ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕ EVO ΚΑΙ
ΧΡΗΜΑΤΟΔΩΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟ 3ΕΤΙΑΣ,ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΓΡΑΠΤΑ ΜΕ Σ.Ο.Α.Α. ΚΑΙ Ε.Λ.Π.Α. ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ CLIO S 1600 ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ .ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗ ΜΕ IGNIS ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΚΑΙ FIESTA NEW KAI OTI ΑΛΛΟ ΘΕΛΕΤΕ!!!! ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ ΜΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ ΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΟΠΟΙΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ .ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ,ΘΑ ΕΡΘΟΥΝ ΣΠΟΝΣΟΡΕΣ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΑΝΕ,ΘΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ !!! ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΤΡΩΤΕ ΤΟ ΤΥΡΑΚΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΑΠΛΕΚΩΜΕΝΩΝ-ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΙ ΠΑΡΚΑΡΕΤΕ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΗΤΕ ΣΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑΡΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΓΩΝΕΣ .ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΠΕΡΑΣΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑ!!! ΔΕΕΝ ΒΑΡΕΘΗΚΑΤΕ!!! ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΣΑΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΠ ΤΙΣ ΨΥΧΑΡΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΥΛΑ ΣΑΣ!!! ΑΚΟΥ 10.000.000 ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΣΑΡΟΛΕΣ. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΚΥΡΙΟΙ Κ.Κ. ΚΑΙ S.X. ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ 4ΤΡΟΧΟΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΒΟΗΘΑΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΒΓΑΛΤΕ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΚΑΜΜΙΑ 100.000ΣΤΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ EUR.ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΣΤΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΕΤΑΡΤΟΥΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ 5 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 7 ΑΓΩΝΕΣ π.χ. ΞΕΡΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΠ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΒΓΗΚΑΤΕ Ε ΣΤΡΑΤΗ? ΤΙ ΛΕΣ? -
Ψήφισα όπως πέρσυ αν και είμαι ανοιχτός σε κάθε πρόταση που κάνει νόημα!
Αρκεί να εφαρμοσθεί με ένα χρονοδιάγραμμα 10ετίας.
Έχω βαρεθεί σε αυτόν τον τόπο να μην σεβόμαστε τον κόπο του καθενός που επενδύει με βάσει τα ισχύοντα και να τα αλλάζουμε εν μία νυκτί!
-
ΠΡΟΣ SAKINEN
AN H ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ Α ΚΑΙ Ν ΣΤΑ ΡΑΛΛΥ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ, ΤΟΤΕ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ
ΜΕ ΕΝΑ Ε ΕΙΝΑΙ ΔΡΑΜΑΤΙΚΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΗ. ΑΡΚΕΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΝΑΝΑΙ ΣΤΟ
ΚΕΦΑΛΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΛΟΓΙΚΕΣ (ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ ΧΟΜΠΥ). ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ
ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟ ΘΕΜΑ, ΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΑΝΟΙΞΤΕ ΑΛΛΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΤΟΠΙΚ
ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΕΚΕΙ. ΟΦΕΙΛΩ ΠΑΝΤΩΣ ΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΩ, ΟΤΙ ΑΝ ΕΙΧΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΕΤΡΕΧΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΙΟΥΛΑ, ΑΛΛΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ. ΑΛΛΟΙ ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΤΡΕΧΩ Μ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ
1.ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΙΕΣ ΤΗΣ Ε ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΕ ΑΓΧΩΝΟΥΝ .ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ
ΤΩΝ Α ΚΑΙ Ν ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΤΡΕΧΩ ΚΙΝΔΥΝΟ ΔΙΑΣΥΡΜΟΥ,ΘΑ ΧΡΕΙΑΖΟΤΑΝ ΠΟΛΛΗ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΕΞΟΔΑ.
2.ΤΟ ΟΤΙ Μ ΑΡΕΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΩ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ-ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΗΣ.
ΣΤΑ Α ΚΑΙ Ν ΒΑΖΕΙΣ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΑ ΧΕΡΙ.
3.ΤΟ ΟΤΙ ΜΕ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΔΕΝ ΠΕΦΤΩ ΣΤΟΝ ΛΑΚΚΟ
ΜΕ ΤΑ ΦΙΔΙΑ ΠΟΥ ΛΕΓΕΤΑΙ ΒΑΘΜΟΘΗΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ, ΚΙ ΕΤΣΙ
ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ Π ΑΓΑΠΑΩ. ΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΑΛΗ ΜΕ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΜΟΥ.
ΠΡΟΣ AGIS
ΚΑΛΩΣΤΟΝ. ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ? -
ΠΡΟΣ AGIS
ΚΑΛΩΣΤΟΝ. ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ.
ΜΟΥ ΕΞΗΓΕΙΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ?ΠΡΟΣ PLATIS
Aναφέρομαι σε οδηγούς που κάνουν αυτό ακριβώς που γράφεται,μάχη με το χρόνο πάντα.Στα χρόνια που παρακολουθώ αγώνες και στα λιγότερα χρόνια που τρέχω,λίγοι είναι αυτοί.
Γράφω λοιπόν ότι εσείς είστε ένας απο αυτούς τούς πραγματικά πολύ λίγους και ξεχωριστούς σε πολλά πράγματα έλληνες οδηγούς.
thanks mr plati -
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες Γιατρέ...
Αν μπορούσες να μου πεις και εναν αριθμό για το ποσο στοιχίζει η μετατροπή μιας απλής 318 (μπορεί να τρέξει η 318 στην Ε?) σε αγωνιστικό, θα σου είμαι υπόχρεος... Υπάρχει λόγος που ρωτάω τοσα για το συγκεκριμένο αμαξι. (στειλτο μου με pm αν νομίζεις ότι δεν υπάρχει λόγος να μιλάμε με ποσά στο forum)
Απο κει και περα, νομιζω ότι κανεις το καλύτερο. Δεν εχεις να αποδείξεις τιποτα μια που τοσα χρονια έχεις κερδίσει και συνεχίζεις να κερδίζεις κύπελλα και διακρίσεις σε κάθε είδος αγώνων και με καθε είδους αυτοκίνητα. Απολαυσέ το και μαζί σου να σ'απολαμβάνουμε και μεις.
Να σαι καλά κ.Πλατή
Ευχαριστώ -
ΠΡΟΣ SAKINEN
ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΑΝΟΙΞΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΓΙΑ
ΤΗΝ Ε ΚΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ. -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΜΙΚΤΟ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΙΚΤΟ...
ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ...Η ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΙΛΙΤΡΩΝ ΚΙΤCAR...ΕΙΝΑΙ ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΑ, ΔΕΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΣΤΑ 'ΚΑΛΑ' ΕΥΡΩΠΑΙΚΑ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ!!! ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΕ Ν ΚΑΙ S1600 ΣΕ ΕΝΑ ΙΣΑΞΙΟ ΜΙΚΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΟΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΥΝ!
ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΟΜΩΣ ΘΑ ΜΠΟΥΝΕ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ S1600 (KAI EINAI ΠΟΛΛΕΣ) ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ!
ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΥΠΟΤΙΜΗΘΕΙ ΛΟΓΩ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ...
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ S1600...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ...ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 4-5 ΚΑΛΑ 'ΙΔΙΩΤΙΚΑ' 1600ΑΡΙΑ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...
ΠΩΣ ΘΑ ΔΕΛΕΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ? ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΠΕΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΛΑ! ΤΑ 1600ΑΡΙΑ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΡΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ! ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 4 ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ 3 ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ...
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΒΑΣΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΙ ΑΥΤΟ Η ΥΠΑΡΞΗ ΙΣΟΥ ΠΕΡΙΠΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΤΩΝ Ν ΚΑΙ S1600... ΜΕ 15 ΚΑΛΑ Ν ΚΑΙ 2 S1600 ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΟΤΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΑ Ν ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ!
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2005 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ...ΥΓ.ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΞΑΝΑ ΧΩΜΑΤΙΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΣΤΗ ΒΟΡΕΙΑ ΕΛΛΑΔΑ!
ΥΓ2. ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ WRC ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ, ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΤΕΣ 5-6 ΑΠΟ ΤΟΥΣ 9 ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥ ΕΠΡ ΣΧΕΔΙΑΖΟΥΝ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ WRCARS...Η ΕΛΠΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΤΙ? -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ S1600...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ...ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 4-5 ΚΑΛΑ 'ΙΔΙΩΤΙΚΑ' 1600ΑΡΙΑ, ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΑΛΛΑ ΤΟΣΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...
Ποια είναι βρε Χαρη τα 4-5 καλά ιδιωτικα;;;
ΠΩΣ ΘΑ ΔΕΛΕΑΣΤΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ? ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΚΥΝΗΓΑΝΕ ΤΟ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΥΠΕΛΛΑ ΚΑΙ ΕΠΑΘΛΑ! ΤΑ 1600ΑΡΙΑ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΡΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΑΣΦΑΛΤΟΣ! ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ ΜΕ 4 ΑΣΦΑΛΤΙΝΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ 3 ΧΩΜΑΤΙΝΟΥΣ...
Δεν χρειάζεται!! Ας μείνει όπως είναι! Ειμαι σίγουρος πως τα 1600αρια με εντονο συναγωνισμό μεταξυ τους είναι ικανά να πλασαριστούν καλά στο χώμα και να κερδίζουν στην άσφαλτο
ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΟΙ ΑΛΛΑΓΕΣ ΝΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ 2005 ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ...ΩΣΤΕ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΧΡΟΝΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΝ ΤΑ ΔΙΛΙΤΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ...
Απαραίτητη προυπόθεση, όπως και η δέσμευση για την διατήρηση των κανονισμών για 3ετία!!
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ ΟΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΣΤΟ ΧΩΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ S1600...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΟ ΤΕΛΙΚΑ ΝΑ ΕΡΘΟΥΝ...ΗΔΗ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 4-5 ΚΑΛΑ 'ΙΔΙΩΤΙΚΑ' 1600ΑΡΙΑ
Ποια είναι βρε Χαρη τα 4-5 καλά ιδιωτικα;;;
ΚΑΛΑ 1600ΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PUNTO, TO 106 MAXI, TO CORSA, TO MG, TO PUMA (ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ 2ο PUMA)...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 2-3 ΑΚΟΜΑ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΧΕΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ... -
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΚΑΛΑ 1600ΑΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ PUNTO, TO 106 MAXI, TO CORSA, TO MG, TO PUMA (ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΤΟ 2ο PUMA)...
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΗΚΗ 2-3 ΑΚΟΜΑ ΚΟΡΥΦΑΙΩΝ ΣΤΑ ΚΑΤΑΛΛΗΛΑ ΧΕΡΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ...Το Maxi μάλλον μας αποχαιρετά, και τα Punto, Corsa και MG είναι αντιπροσωπειών. Οσο για το Puma, ένα ειναι S1600, και αν δεν βρεθεί η απαιτούμενη βοήθεια για του χρόνου θα πάει απο εκεί που ήρθε!!!!
-
Ισως αντι να προβούμε σε περαιτέρω αποκλεισμούς αυτοκινήτων να είναι προτιμοτερο να δηλώνουν οι οδηγοί που επιθυμούν να κυνηγήσουν τον τιτλο του Πρωταθλητη, την κατηγορία του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιήσουν. Πχ Ν4, Α7 και να τους δινεται το δικαίωμα να αλλάζουν αυτοκίνητο αρκει να είναι στην ιδια κατηγορία (πχ Ιμπρεζα-Εβο, 306-Αστρα κλπ). Σε περιοτωση δε που επιθυμούν να αλλάξουν κατηγορία να τους αφαιρούνται οι βαθμοι που έχουν συυλέξει μεχρι τότε και να αρχίζουν απο το 0.
-
Ο χρήστης nikos_a έγραψε:
Ισως αντι να προβούμε σε περαιτέρω αποκλεισμούς αυτοκινήτων να είναι προτιμοτερο να δηλώνουν οι οδηγοί που επιθυμούν να κυνηγήσουν τον τιτλο του Πρωταθλητη, την κατηγορία του αυτοκινήτου που θα χρησιμοποιήσουν. Πχ Ν4, Α7 και να τους δινεται το δικαίωμα να αλλάζουν αυτοκίνητο αρκει να είναι στην ιδια κατηγορία (πχ Ιμπρεζα-Εβο, 306-Αστρα κλπ). Σε περιοτωση δε που επιθυμούν να αλλάξουν κατηγορία να τους αφαιρούνται οι βαθμοι που έχουν συυλέξει μεχρι τότε και να αρχίζουν απο το 0.ΣΤΡΑΒΟΣΕΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΗΡΕ Ο ΤΣΟΛΑΚΙΔΗΣ Ε?
ΑΣ ΕΙΝΑΙ...
Πανελλήνιο Πρωταθλημα Ράλι 2004