-
το απαράδεκτο στην Ελλάδα είναι πως μέχρι να πάρουν τα λευτά σε πρήζουν και μετά.... άντε γειά!
παρήγγειλα μια 147 τον Δεκέμβρη πέρισυ, είχε παράδωση 2 μήνες. Έκανε 2 και τρεις εβδομάδες να το πάρω, το αμάξι ήταν διαθέσιμο νωρίτερα, αλλά γραφειοκρατία της αντιπροσωπείας...
δεν θέλει να τους δίνεις αέρα και καλό είναι τις διαπραγματεύσεις του χρηματικού να τις κάνει κάποιος μεγαλύτερος από εσένα, παίζει μεγάλο ρόλο [εγώ ήμουν 20]. Από τη στιγμή που θα δείξεις δισταγμό ή αναποφασιστηκότητα σε ότι ζητάς, σε πατάνε και πρέπει να τρέχεις από πίσω τους να κάνεις τη δουλειά σου, αφού όλοι οι πωλητές τρέχουν για το μπόνους πωλήσεων και δεν πολύενδιαφέρονται για την ποιότητα των περεχόμενων υπηρεσιών στους πελάτες τους. Εγώ αποχώρησα με ανάμικτα/αρνητικά συναισθήματα από την αντιπροσωπεία, ίσως το πάω για ένα σέρβις δοκιμαστικά, αλλά τους έχω εμπιστοσύνη... με κουβαλούσαν κάθε 3 και λίγο για χαρτιά και λάθη στην άδεια εν μέσω εξεταστικής
-
Σημερα το απογευμα (ενω κοιμομουν) πηρε ο πατερας μου τηλ.για να ρωτησει τι γινεται με το αμαξι και του ειπαν οτι το αμαξι ειναι ετοιμο,οτι ειναι ηδη στο χωρο της αντιπροσωπειας και οτι μολις θα μας επαιρναν τηλεφωνο για να μας ειδοποιησουν!!!!Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι το γεγονος οτι **παρολο που ο πωλητης ειπε οτι το αμαξι ειναι ετοιμο και οτι το εχει ακριβως μπροστα του,ειπε να περασουμε αυριο το απογευμα να το παρουμε!( και οχι π.χ. σημερα ή οποτε θελουμε)**Ετσι λοιπον περασα μια βολτα απο το μαγαζι(δυστυχως δεν το προλαβα ανοιχτο) και ειδα οτι το αμαξι ΔΕΝ ηταν εκει!Ειμαι 100% σιγουρος γιατι το εν λογω μαγαζι δεν εχει δικο του παρκινγκ αλλα τα νεα αμαξια μπαινουν προσωρινα στο χωρο της εκθεσης ωσπου να παραδοθουν και ετσι μπορεσα να δω ποια ηταν τα νεα αμαξια προς παραδοση.Θα περιμενω να δω τι θα μου πει αυριο!Γενικα εχω αποκτησει αρνητικες εντυπωσεις αλλα θα περιμενω ως την παραδοση να αποκτησω μια συνολικη εικονα και να σας πω το ονομα της αντιπροσωπειας.
-
Σε συμβουλεύω να κάνεις κάποιους ελέγχους πρίν το πάρεις.
Κυρίως να ελέγξεις για πιθανό χτύπημα.
Πρόσεξε τους αρμούς απο τις πόρτες,τα πλαστικά αν είναι στη θέση τους και τους καπλαμάδες των πορτών,όπως και τους μεντεσέδες των πορτών αν έχουν γρατζουνιές.Συνήθως όταν η μαστοράντζα τα ξεκουμπώνει για λαμαρινοδουλειές,χαλάει τα μισά απο αυτά λόγω βιασύνης,αδιαφορίας,μαγκιάς κλπ:
Σε ένα Astra G του 99 που έχουμε,είχαν αλλάξει την πόρτα του οδηγού λόγω τρακαρίσματος.Δεν το είχα καταλάβει εγώ αλλά το ίδιο το συνεργείο τους,από γρατζουνιές που είχαν οι μεντεσέδες τις πόρτας όταν επιχείρησαν φαίνεται να τη βγάλουν.Το κωμικοτραγικό της υπόθεσης είναι οτι η όλη ιστορία ξεκίνησε απο ένα 'ρεγουλάρισμα' που τους ζήτησα να κάνουν στην πόρτα γιατί ο αρμός της έδειχνε μεγάλος και μου λένε 'μα κύριε η πόρτα αυτή έχει αλλαχθεί και την έχετε τρακάρει...' .
Περιτό να σας πώ τι τους έσυρα εκείνη τη στιγμή,αλλά ήταν πιά αργά (2 χρόνια μετά την αγορά του αυτοκινήτου!).
Τώρα όσον αφορά την καθυστέρηση,δεν έχω να πώ τίποτε!Αφού σου είπαν ελάτε να το πάρετε,σίγουρα θα σου το δώσουν.Δές το όμως με λίγη προσοχή για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο μετά... και καλορίζικο! -
Η ακύρωση παραγγελίας μου φαίνεται πολύ τραβηγμένη.Στο κάτω-κάτω υποτίθεται ότι έχεις σκεφτεί πολύ σε πιο αυτοκίνητο να καταλήξεις και δεν αξίζει να κάνεις πίσω παίρνοντας κάποιο άλλο για 2-3 βδομάδες καθυστέρηση.Συτοκίνητο είναι,όχι πουκάμισο.Απλά η όλη ιστορία σου σπάει τα νεύρα.Έτσι έπαθα και γω με το punto που μου χάλασε τα σχέδια για καλοκαίρι με αυτοκίνητο φου αργησε 2 βδομάδες(νομίζω) παραπάνω απ' το όριο των 10 εργάσιμων.Βέβαια έπεσα και στα μπάνια του λαού..
-
Αν και όχι εντελώς σχετικό με το θέμα, θα ήθελα λίγο να επισημάνω την 'δημοσιο-υπαλληλίστικη' νοοτροπία των εργαζομένων στις αντιπροσωπείες. Επειδή ενδιαφέρομαι και εγώ για ένα Fiesta/1600, όταν επικοινώνησα με γνωστό 'όνομα' στην εμπορία της Ford (εν μέσω περιόδου διακοπών οφείλω να ομολογήσω) για να πάρω ορισμένες πληροφορίες, με παρέπεμπαν από τον Άννα στον Καϊάφα προκειμένου να βρεθεί κάποιος να δώσει λύση στο 'πρόβλημά μου' (έτσι μου είπαν!!!). Και διερωτώμαι: Έχω 'πρόβλημα' που θέλω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο;; Γιατί αν έχω ... να το ψάξω!
(Αλήθεια ... σε ποιον έμπορο απευθύνθηκες? ) -
εγώ πάντως να ομολογήσω πως είχα εντυπωσιαστεί πέρισυ, σχεδόν αυτή την ημερομηνία μάλιστα, όταν έπαιρνα την Toyota Ελλάς για πληροφορίες πάνω στο facelift του celica, που αναμένοταν εκείνες τις μέρες στις ΗΠΑ [...]. Το συγκεκριμένο άτομο είχε όλες λεπτομέρειες στα χέρια του και μου αφιέρωσε 10 λεπτά να συζητήσουμε, έστω και φιλολογικά το ζήτημα . Μετά θέλει να μου πουλήσει εξυπηρέτηση πελατών η Σάρα και η Μάρα...
-
Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
Η ακύρωση παραγγελίας μου φαίνεται πολύ τραβηγμένη.Στο κάτω-κάτω υποτίθεται ότι έχεις σκεφτεί πολύ σε πιο αυτοκίνητο να καταλήξεις και δεν αξίζει να κάνεις πίσω παίρνοντας κάποιο άλλο για 2-3 βδομάδες καθυστέρηση.Συτοκίνητο είναι,όχι πουκάμισο.Το 'τραβηγμένη' δε νομίζω ότι ισχύει εδώ. Σου λένε 'το πολύ 10 μέρες' και κάνουν ένα μήνα? Μακάρι να τους είχαμε συνηθίσει ΟΛΟΙ μας σε ακυρώσεις, τουλάχιστον να μάθουν να μη μας κοροϊδεύουν. Αν εγώ έχω προγραμματίσει σε 12 μέρες να φύγω διακοπές για 3 εβδομάδες και με αφήνουν χωρίς αυτοκίνητο, τι θα κάνω - θα σεβαστώ την 'υπόσχεσή' μου να αγοράσω από δαύτους (με τους δικούς τους όρους παράδοσης) και θα περιμένω υπομονετικά αναβάλλοντας τις διακοπές για του χρόνου?...
Έχει κι αλλού πορτοκαλιές, δεν είναι και καμιά απόφαση ζωής το να πάρω το τάδε ή το δείνα από τον ένα ή από τον άλλο. Η μήπως είναι?! -
Ο χρήστης gmak έγραψε:
εγώ πάντως να ομολογήσω πως είχα εντυπωσιαστεί πέρισυ, σχεδόν αυτή την ημερομηνία μάλιστα, όταν έπαιρνα την Toyota Ελλάς για πληροφορίες πάνω στο facelift του celica, που αναμένοταν εκείνες τις μέρες στις ΗΠΑ [...]. Το συγκεκριμένο άτομο είχε όλες λεπτομέρειες στα χέρια του και μου αφιέρωσε 10 λεπτά να συζητήσουμε, έστω και φιλολογικά το ζήτημα . Μετά θέλει να μου πουλήσει εξυπηρέτηση πελατών η Σάρα και η Μάρα...Γενικά η Toyota ειναι αρκετά καλή σε θέματα Sales & Support (νομιζω το ξερουμε πλεον ολοι) αλλά μάλλον έπεσες και σε σωστό άτομο
-
πάντως ρε παιδιά , είναι και στο άνθρωπο ..... εγώ είχα κλείσει το αμάξι στα μέσα του Δεκέμβρη και είχαμε συμφωνήσει να μου το δώσουν στις αρχές Γενάρη για φαίνεται στην άδεια το νέο έτος . Είχαμε πεί ότι την δεύτερη εργάσιμη θα είναι έτοιμο.....εεεε...όσο πλησίαζαν οι μέρες έχω αρχίσει να έχω ρίγη ανυπομονησίας , δυσκολία στον ύπνο και να μην ξέρω τι να κάνω για να περάσουν οι μέρες μια ώρα αρχίτερα ..... και μια μέρα πριν με παίρνουν και μου λένε ότι θα καθυστερήσουν 2-3 μέρες..... Ε ΡΕ ΜΑΝΟΥΛΑ ..... μου ήρθε ο ντουβρουτζάς ο ίδιος και πέρασα ένα ελαφρύ εγκεφαλικό αλλά είπα ένα 'δε Γ@μιετ@ι ' και περίμενα ...... όταν πέρασαν οι 2-3 μέρες και μου επανέλαβαν το ίδιο παραμυθι ....τότε έγινε χαμός.....το τι στόλισμα τους πέρασα ούτε που λέγεται ..... Στην δε υπεύθυνη που με πήρε τηλέφωνο , με το που ακούω τι μου λέει τις απαντώ ....' ΕΡΧΟΜΑΙ'..... και πήγα και έγινε το ΣΩΣΕ........τελικά το πήρα όντως σε 2 μέρες και ησύχασα .... ίσως να είχε παραγυαλίσει το μάτι μου εκείνη τη μέρα
Kαθυστερηση παραδοσης αυτοκινητου