Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    SEAT IBIZA 16V. .Προβλήματα αισθητήρων Λάμδα.
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. SEAT IBIZA 16V. .Προβλήματα αισθητήρων Λάμδα.
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    28
    654
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      athanatos last edited by

      Κοιτάξτε..αν εξαιρέσουμε την αναξιοπιστιά των ραλί αλλά και των άθλιων βαρκών Ξάνθια 1.8 16V , τότε τα υπόλοιπα γαλλικά δεν παρουσιάζουν κανένα σημαντικό πρόβλημα πλην εκείνο της χαμηλότατης αξίας μεταπώλησης.
      Αναφορικά με τη Σέατ,ίσως επειδή τα αμάξια της οδηγούνται γρηγορότερα ως η πιο σπορ μάρκα του ομίλου,χρειάζονται και ανάλογη περιποίηση.Όταν περνάς και τον πιο γρήγορο που υπάρχει,πάντα μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα αν δε συντηρείς το αμάξι σωστά!

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • T
        techadmin admin last edited by

        Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
        Κοιτάξτε..αν εξαιρέσουμε την αναξιοπιστιά των ραλί αλλά και των άθλιων βαρκών Ξάνθια 1.8 16V , τότε τα υπόλοιπα γαλλικά δεν παρουσιάζουν κανένα σημαντικό πρόβλημα πλην εκείνο της χαμηλότατης αξίας μεταπώλησης.
        Αναφορικά με τη Σέατ,ίσως επειδή τα αμάξια της οδηγούνται γρηγορότερα ως η πιο σπορ μάρκα του ομίλου,χρειάζονται και ανάλογη περιποίηση.Όταν περνάς και τον πιο γρήγορο που υπάρχει,πάντα μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα αν δε συντηρείς το αμάξι σωστά!

        Τα σέβη μου κε Χρονομέτρη. Οι απόψεις σας όπως πάντα επιστημονικά τεκμηριωμένες και κυρίως έγκυρες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • S
          spiros last edited by

          Ωχ λες να εχουμε παλι την εμφανιση του Χαιλαντερ????

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
            Κοιτάξτε..αν εξαιρέσουμε την αναξιοπιστιά των ραλί αλλά και των άθλιων βαρκών Ξάνθια 1.8 16V , τότε τα υπόλοιπα γαλλικά δεν παρουσιάζουν κανένα σημαντικό πρόβλημα πλην εκείνο της χαμηλότατης αξίας μεταπώλησης.
            Αναφορικά με τη Σέατ,ίσως επειδή τα αμάξια της οδηγούνται γρηγορότερα ως η πιο σπορ μάρκα του ομίλου,χρειάζονται και ανάλογη περιποίηση.Όταν περνάς και τον πιο γρήγορο που υπάρχει,πάντα μπορεί να εμφανιστούν προβλήματα αν δε συντηρείς το αμάξι σωστά!

            Πως περνας και τον πιο γρηγορο;Οταν εχει παρκαρει;
            Αλλα και τα ραλι δεν οδηγουνται γρηγορα;
            Ολα τα αυτοκινητα εχουν αναγκη σωστης συντηρησης ανεξαρτητα αν οδηγουνται γρηγορα , αργα ή αν ειναι παρκαρισμενα για μηνες.
            Απο προσωπικη εμπειρια εχω καταλαβει οτι το αυτοκινητο ειναι λαχειο, ο ενας στους τρεις κερδιζει .

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              Αλήθεια, γιατί τα διαστήματα μεταξύ των σέρβις της SEAT είναι μικρότερα από αυτά των άλλων εταιρειών του ομίλου VW;

              ναι Κωσταντινε αυτο οντως ειναι κουφο, ή μηπως ειναι λιγακι υποπτο???

              Δεν ισχύει αυτό παιδιά,το μικρότερο διάστημα το έχει η ίδια η VW,όπου στο POLO '01 της συμβίας μου έχει διάστημα μεταξύ σέρβις τα 7500χλμ!
              Η Σέατ στο αντίστοιχο Ίμπιζα είχε 15000χλμ,νομίζω...
              Αυτό είναι ύποπτο ,αλλά για τη VW

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • A
                athanatos last edited by

                Και να μη ξεχνάτε , γιατί υπάρχουν αρκετοί λαοπλάνοι στο φόρουμ, ότι κάθε 7500 χλμ δε γίνεται τίποτα περισσότερο από αλλαγή λαδιών, όπως κάθε σωστός κατασκευασστής θα έπρεπε να τονίζει ειδικά για τα αυτοκίνητα που οδηγούνται στις συνθήκες της χώρας μας!Αλλά...η ημιμάθεια είναι χειρότερη από την αμάθεια!Μη δίνεται η εντύπωση ότι στα 7500 αλλάζουμε το μισό αμάξι!Γιατί τελικά από τα συμφραζόμενα μάλλον αυτό καταλάβατε όλοι σας!Στα 15000χλμ αλλάζονται στο τακτικό σέρβις τα μπουζί,το φίλτρο βενζίνης και με κάτι ελέγχους αλλά και αναλώσιμα συμπεριλαμβανομένων τακακιών,γενικά υλικών τριβής και ό,τι ζητήσει η φυσιολογική φθορά του αμαξιού , επιβαρύνεται ο πελάτης!Φυσικά αν η συντήρηση γίνεται μόνο σε εξουσιοδοτημένα , τα πράγματα παίρνουν τη μορφή εκμετάλλευσης!Ειδικά για μία απλή αλλαγή λαδιών στα 7500, όπου μπορούν να σου βρούν ότι 'χάλασε'...ό,τι μπορείς να φανταστείς, αν θέλουν!

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης giotis3 έγραψε:

                  Έχει μήπως κανείς πείρα σχετικά με το φαινόμενο αυτά τα αυτοκίνητα να καίνε τους αισθητήρες Λάμδα?
                  Εχω ΙΒΙΖΑ 16ν mod99 και είναι ο τρίτος αισθητήρας αυτός που άλλαξα.
                  Χωρίς την αλλαγή είναι αδύνατο να περάσει ΚΤΕΟ το αυτοκίνητο ή να βγάλει κάρτα καυσαερίων..

                  Από φίλο ξέρω ότι είναι κατασκευαστικό πρόβλημα. Τους πρώτους τους είχαν αλλάξει δωρεάν.....

                  Kαι εγω εχω το ιδιο προβλημα και πολλα αλλα ibiza

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    freebsd last edited by

                    Το service των 15.000 χλμ (45.000,75.000 κλπ) για το Ibiza 16V δεν πέφτει ποτέ κάτω των 145 ευρώ στην αντιπροσωπεία, ενώ το ίδιο service στην αντιπροσωπεία της VW για το Polo 16V ποτέ δεν ξεπερνά τα 100 ευρώ.

                    Και το δούλεμα συνεχίζεται..............

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      athanatos last edited by

                      Γιαυτό ακριβώς και θα έπρεπε να αποφεύγουμε τα εξουσιοδοτημένα όσο πιο πολύ γίνεται!Εκει΄δεν πρόκειται ποτέ καν να διορθώσουν με επιτυχία τη ζημιά με τον αισθητήρα!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr