Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    206 h ibiza??
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 206 h ibiza??
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 5 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    35
    86
    158
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      emmanoyhl last edited by

      Επί της ευκαιρίας, μιας και μιλάμε για Golf, μπορεί να μου εξηγήσει κανείς γιατί στο απερχόμενο μοντέλο ο δεξιός καθρέφτης είναι πολύ μικρότερος από τον αριστερό?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        skullone last edited by

        Γιατί τον είχανε μόνο για το παρκάρισμα. Το ίδιο ίσχυε και για τις Mercedes W124. Τελικά φαίνεται κατάλαβαν ότι βολεύει τον οδηγό να είναι μεγαλύτερος ο καθρέπτης του συνοδηγού, άσε που είναι και πιο φτηνό στην παραγωγή. Αντί να παράγουν δύο διαφορετικά σετ καθρεπτών, ένα για τα αριστεροτίμονα κι ένα για τα δεξιοτίμονα, βγάζουν τώρα πια ένα και απλώς αυτός του οδηγού (αριστερός ή δεξιός, ανάλογα τη χώρα) είναι πανοραμικός.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          athanatos last edited by

          Μεγάλο λάθος και αρκεί να επισκεφτείτε μιά έκθεση VW για να καταλάβετε.Το θέμα έχει να κάνει αποκλειστικά με σχεδιαστικά τερτίπια!ο δικός μου δεξιός καθρέπτης με εμπειρία ήδη από 5 αμάξια στο παρελθόν στη ζωή μου κοιτά καλύτερα από οποιοδήποτε αυτοκίνητο έχει δεξί μεγάλο!Και ο δικός μου είναι μισός!Τέλος πάντων.
          Καλό αυτό με τον προσωπικό αριθμό!Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?Έρε γέλια που κάναμε ένα μήνα πριν...κάπου αλλού στο διαδύκτιο!
          Πάντως ευτυχώς που ανακαλούνται κάποια αμάξια χάρη στη γερμανική τάση για τελειότητα που επικρατεί σε κάποιες μάρκες , γιατί αν ξεκινάγαμε με ανακλήσεις στα γαλλικά θα έπαιρναν όλο το αμάξι!Ξανασκεφτείτε το αγαπητοί εγγεγραμμένοι!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
            Πάντως ευτυχώς που ανακαλούνται κάποια αμάξια χάρη στη γερμανική τάση για τελειότητα που επικρατεί σε κάποιες μάρκες , γιατί αν ξεκινάγαμε με ανακλήσεις στα γαλλικά θα έπαιρναν όλο το αμάξι!Ξανασκεφτείτε το αγαπητοί εγγεγραμμένοι!

            Διεγράφη κείμενο με αιχμές εναντίον άλλου μέλους του φόρουμ (moderator)

            Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Ο χρήστης Αθάνατος έγραψε:
              Μεγάλο λάθος και αρκεί να επισκεφτείτε μιά έκθεση VW για να καταλάβετε.Το θέμα έχει να κάνει αποκλειστικά με σχεδιαστικά τερτίπια!ο δικός μου δεξιός καθρέπτης με εμπειριά η΄δη από 5 αμάξια στο παρελθο΄ν στη ζωη΄μου κοιτά καλύτερα από οποιοδη΄ποτε αυτοκίνητο έχει δεξί μεγάλο!Και ο δικός μου είναι μισός!Τέλος πάντων.
              Καλό αυτό με τον προσωπικό αριθμό!Το άλλο με τον Τοτό το ξέρετε?Έρε γέλια που κάναμε ένα μήνα πριν...κάπου αλλού στο διαδύκτιο!
              Πάντως ευτυχώς που ανακαλούνται κάποια αμάξια χάρη στη γερμανική τάση για τελειότητα που επικρατεί σε κάποιες μάρκες , γιατί αν ξεκινάγαμε με ανακλήσεις στα γαλλικά θα έπαιρναν όλο το αμάξι!Ξανασκεφτείτε το αγαπητοί εγγεγραμμένοι!

              Διεγράφη κείμενο με αιχμές εναντίον άλλου μέλους του φόρουμ (moderator)

              Kαλα ρε φιλε τι παθιαζεσαι ετσι με την VW????
              Μετοχες εχεις?
              Δεν μπορουν και **παρα πολλοι δεν θελουν **να αγορασουν VW!
              Αλλα και με το ζορι ντε και καλα να μας την βγαλεις ανωτερη απο τους υπολοιπους???
              Σαν την διαφημιση 'αυτοκινητο ή Golf'!!!!!
              Mην παθιαζεσαι με μια εταιρεια...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kouk last edited by

                Αφου καταλαβαίνετε...γιατι ψάχνεστε?
                Μετα θα κλειδωθεί το θέμα και θα ψάχνουμε την αιτία πάλι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nikapos last edited by

                  παρατήρηση 1η... οι ιδιοκτήτες VW έχουν την τάση να παθιάζονται λίγο
                  περισσότερο από τους άλλους. δεν συμβαίνει το ίδιο για άλλους VAG. έτσι είναι πολύ πιο πιθανό να βρεις ένα γκολφάκια να προσπαθεί να αποδείξει ότι το ίμπιζα είναι από τα καλύτερα μοντέλα της κατηγορίας. (δεύτερο μετά το πόλο να υποθέσω?) Ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θίγουμε...

                  Τι έγινε με τον ΣΧ και το απόλυτο συγκριτικό μεταξύ 206 ίμπιζα κλπ? Θα ήτα ένα από τα πιο ενδιαφέροντα και θα αποδείκνυε (κατά τη γνώμη μου) ότι όσα άλογα και να βγάλουν τα 'μικρά' δεν καλύπτουν τη διαφορά 200 κυβικών. Μπορεί να αποδειχτώ και λάθος, μιας και υπάρχει κλιμάκωση βάρος κλπ. Τι έγινε τελικά? Κι ας μη συμετάσχουμε οι αναγνώστες, ας το δούμε στο περιοδικό.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 4
                  • 5
                  • 5 / 5
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr