-
Μάλλον ήταν τυχερός ο Massa που του έτυχε ο Villeneuve δίπλα, ο οποίος ξέρει τι σημαίνει να το χάνεις στην Eau Rouge. Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει μία στο εκατομμύριο να άφηνε γκάζι ο Alonso για χάρη του Hamilton; Λίγα δευτερόλεπτα πριν τον είχε πετάξει 5 μέτρα εκτός πίστας... Ελπίζω επίσης να δέχεσαι πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγούνε δύο μονοθέσια κινούμενα με τέρμα γκάζι, δίπλα-δίπλα στην Εau Rouge.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Μάλλον ήταν τυχερός ο Massa που του έτυχε ο Villeneuve δίπλα, ο οποίος ξέρει τι σημαίνει να το χάνεις στην Eau Rouge. Εσύ πιστεύεις πως υπάρχει μία στο εκατομμύριο να άφηνε γκάζι ο Alonso για χάρη του Hamilton; Λίγα δευτερόλεπτα πριν τον είχε πετάξει 5 μέτρα εκτός πίστας... Ελπίζω επίσης να δέχεσαι πως δεν υπάρχει περίπτωση να βγούνε δύο μονοθέσια κινούμενα με τέρμα γκάζι, δίπλα-δίπλα στην Εau Rouge.Όντως δεν μπορούν.
Δεν καταλαβαίνω πού είναι το πρόβλημα. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Στην Eau Rouge αν συνέχιζε ευθεία και στρίμωχνε τον Alonso στο δεξί κερμπ δε θα του έλεγε κανείς τίποτα. Too fair σε αυτό το σημείο κατ'εμέ και δε χρειαζόταν.
Αν έκανε αυτό που λες, ακόμα θα μαζεύανε ανθρακονήματα από κει.
Το έκανε ο Massa πριν λίγα χρόνια με την απλή δικαιολογία 'I was not in the mood' και δεν έγινε τίποτα, απλά ο άλλος (νομίζω ο Villeneuve ήταν) άφησε το γκάζι.
Νομιζω πως ειχε τον Montoya διπλα του..και οχι τον Villeneuve
αν λετε για αυτη την φαση...
-
Αγώνα με τον αγώνα αποδεικνύεται πως ο κοντός εχει τον ίδιο και χειρότερο χαρακτήρα με τον σαγόνια
-
Και που ειναι το προβλημα;
-
Ο σαγόνιας ήταν από τα καλύτερα παιδιά που γνώρισε ποτέ το σπορ. Οι κινήσεις στην πίστα δεν είναι απόλυτα αντιπροσωπευτικές του χαρακτήρα κάποιου.
Και όσο για τις ίδιες τις κινήσεις στην πίστα, ο αξιολογότερος αντίπαλός του στην πίστα (Mika Hakkinen) είχε πει χαρακτηριστικά πως ο Michael ήταν 'fair, too fair sometimes' στις μεταξύ τους μάχες.
Ο Alonso εκτός από τη χθεσινή του κίνηση (για μένα ήταν αχρείαστα επιθετική) δε μπορώ να πω ότι έχει προβληματίσει ιδιαίτερα με άλλες φάσεις. Είναι σκληρός και μαχητικός, no problem with that.
Το πρόβλημα είναι ότι σε κάθε στενή επαφή που δεν ευνοείται σηκώνει θεούς και δαίμονες λες και οι άλλοι είναι υποχρεωμένοι να του ανοίγουν το δρόμο.
Χθες ήταν πολύ τυχερός που ο Hamilton άνοιξε την τροχιά του προς αποφυγή επαφής. Αν έμενε εκεί ο μικρός θα είχαμε καραμπινάτη σύγκρουση και θα φαινόταν και καταδικαστικά, ειδικά στην οπτική γωνιά από μπροστά.Η φάση ήταν με τον Montoya, πολύ σωστά. Γι'αυτό είπα ότι δεν ήμουν σίγουρος.
-
Ο χρήστης migf1 έγραψε:
Αγώνα με τον αγώνα αποδεικνύεται πως ο κοντός εχει τον ίδιο και χειρότερο χαρακτήρα με τον σαγόνιαε εγιναν διαφορα με το Μασσα στην Ισπανία και στο Nurburgring και πονήρεψε λίγο.
εκεινη την ωρα ισως να τσατίστηκε γιατι κλειστηκε στην εκκίνηση και αφού ηταν και ο Χαμιλτον πιο πισω αποφασισε να κανει την κίνηση αυτή.
Κι ας μην ξεχναμε την κινηση του Χαμιλτον στην ευθεια της Μοντσα που αναγκασε τον Μασσα να πατήσει γρασίδι
να μην τα βλέπουμε ολα από τη μία πλευρά σαν καποιους δημοσογράφους που ειναι χειρότεροι από τον 8χρονο ξαδερφό μουστην F1 γινονται τετοια εδω και χρονια:
το βιντεο δε δειχνει όλο το συμβαν. Ο Προστ ειχε αναγκάσει τον Σεννα να βγει με τις 2 ροδες στα χορτα στην εκκινηση και ο Σεννα απάντησε ετσι
-
Καλά, στην εκκίνηση του Spa, πάντως, ο Hamilton δεν κάνει απολύτως τίποτα. Από τα πρώτα 5 μέτρα ο Alonso κάνει συνεχόμενες κινήσεις προς τον Hamilton και στην έξοδο της LaSource την τελειωτική. Ο Hamilton δεν του έχει δώσει ποτέ δικαίωμα να του έχει 'μαζεμένα' ο Alonso.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ο Hamilton δεν του έχει δώσει ποτέ δικαίωμα να του έχει 'μαζεμένα' ο Alonso.ισως οχι...monza...
Παραλιγο να την κανει την μλκ του ο Hamilton στο FP3..
-
Ε, ντάξει, σιγά το θέμα. Αν δείτε το βίντεο, ο Alonso πάει να περάσει και βλέπει ότι δεν τον παίρνει, δεν τον σπρώχνει ο Hamilton έξω. Άλλωστε, στην επόμενη ή μεθεπόμενη στροφή τον αφήνει ξεκάθαρα να περάσει.
Ο Alonso τέτοιες φάσεις έχει με τους περισσότεους οδηγούς του grid στα practice sessions.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Σημερα οπως και στους τελευταιους αγωνες φανηκε ποιος ειναι το πρωτο κοκορι στο κοτετσι των ασημι. Οταν ο μικρος βρει τα δεκατα που του λειπουν και μαθει να μην μπλοκαρει καθε δεκα γυρους τα λαστιχα του τοτε ενδεχομενως να κοιταξει στα ματια τον κορυφαιο. Μεχρι εκεινη τη στιγμη οι μονοι που θα τον βλεπουν για πραγματικα κορυφαιο ειναι τα πατριωτακια του.Μιλαμε για ενα παιδι που στην πρωτη χρονια στην F1 προηγειται στο πρωταθλημα οδηγων εναντια σε Raikkonen και στον 2 φορες παγκοσμιο πρωταθλητη που ειναι και με ιδιο μονοθεσιο...
Δεν θα τον ελεγα 'μικρο' σε τιποτα αλλο εκτος απο την ηλικια! -
Ο χρήστης teodor_v έγραψε:
Σημερα οπως και στους τελευταιους αγωνες φανηκε ποιος ειναι το πρωτο κοκορι στο κοτετσι των ασημι. Οταν ο μικρος βρει τα δεκατα που του λειπουν και μαθει να μην μπλοκαρει καθε δεκα γυρους τα λαστιχα του τοτε ενδεχομενως να κοιταξει στα ματια τον κορυφαιο. Μεχρι εκεινη τη στιγμη οι μονοι που θα τον βλεπουν για πραγματικα κορυφαιο ειναι τα πατριωτακια του.
Μιλαμε για ενα παιδι που στην πρωτη χρονια στην F1 προηγειται στο πρωταθλημα οδηγων εναντια σε Raikkonen και στον 2 φορες παγκοσμιο πρωταθλητη που ειναι και με ιδιο μονοθεσιο...
Δεν θα τον ελεγα 'μικρο' σε τιποτα αλλο εκτος απο την ηλικια!Καλη και αγια η στατιστικη αλλα αντε πες μου πως να την παρω σοβαρα με αυτα που βλεπω στους τελευταιους αγωνες. Η εικονα ειναι ξεκαθαρη.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καλη και αγια η στατιστικη αλλα αντε πες μου πως να την παρω σοβαρα με αυτα που βλεπω στους τελευταιους αγωνες. Η εικονα ειναι ξεκαθαρη.
Ε, αυτό λέμε... μην περιμένουμε να τον λιώσει κιόλας τον Δις. Αναμενόμενο ήταν σε κρίσιμες φάσεις να υπερτερεί ο Alonso, κυρίως σε επιλογές στρατηγικής-στησίματος κτλ.
Ακόμα κι όταν χάνει, ποτέ δεν είναι πολύ πίσω. -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καλη και αγια η στατιστικη αλλα αντε πες μου πως να την παρω σοβαρα με αυτα που βλεπω στους τελευταιους αγωνες. Η εικονα ειναι ξεκαθαρη.
Τι ακριβώς είναι ξεκάθαρο?
Μιλάμε για 2 πολύ καλούς οδηγούς. Ο ένας επιβεβαιωμενα (2 τιτλοι) και με την εμπειρία που δεν εξαγοραζεται! Κωλοπαίδι, όπως πάντα που προσπαθεί να στριμώξει τον άλλο στην πίστα (μεχρι καποιο όριο λογικο και σωστό, εδώ όμως μέχρι το σημείο που γινεται αθέμιτο ίσως..) και εκτός πίστας (που γινεται αθέμιτο πολύ νωρίτερα)
Ο άλλος είναι πολύ καλός (η ξεκάθαρη εικόνα σου ελπίζω να συμφωνεί σε αυτό) χωρίς εμπειρία σε f1 (και εκει τα πραγματα ας δεχτουμε πως δεν είναι τα ίδια με GP2 και kart) τόσο οδηγική όσο και 'επιβίωσης'. Επεσε στα δυσκολα αμέσως. Δυσκολα θεωρω τόσο το ότι όλοι περιμενουν από αυτόν τα θαύματα και να βγαινει πάντα πρώτος (πίεση #1) αλλά κυρίως σε έναν οδηγό στην ίδια ομάδα που του χει κάνει το νευρα καλτσοδέτα. Για την ηλικία του λοιπόν και την μία και μοναδική χρονιά στην F1 χωρίς περιοδο χάριτος, συγγνωμη περίμενες να είναι τόσο ψυχραιμος και αλάνθαστος? Η θεωρουμε δικαιη και ιση μια συγκριση μεταξυ των 2 τη δεδομένη στιγμή?
Τωρα αν αυτή η πίεση και απειρία βγαινει και σε οδηγικά λάθη, να υπενθυμίσω ότι με αυτα τα οδηγικά λάθη, το ίδιο μονοθέσιο και την ελάχιστη εμπειρία ρίχνει πόντους στον αγαπημενο σου, λιγους αγωνες πριν το τέλος (ένας οποιοσδηποτε νεαρός χωρίς ταλέντο και @@ δεν θα μπορουσε ούτε να κοιμηθει το βράδυ)! Ας είσαι λίιιιιιιιγο πιο ελαστικουλης λοιπόν με τους 'αδυναμους' που μπλοκάρουν οι τροχούληδες τους! Θα μάθει και όταν μάθει τον κρίνεις αυστηρά με τις ξεκαθαρες (απόλυτη βεβαιοτητα) εικόνες! Ο άλλος δεν μάθει ποτέ, εκτός κι αν κάποιος τον δείρει ασχημα καποια στιγμή (ν'αγιασει το χέρι του)
-
Τωρα φαινομαστε να διαφωνουμε, ενω πιστευω ολοι βλεπουμε την πραγματικη εικονα (δηλ. την υπερτατη αληθεια, που κατεχουμε μονο εγω και ο Λιακο
Σε ΑΠΟΛΥΤΕΣ τιμες, ο Αλονσο ειναι ΜΙΣΟ κλικ πανω απο τον Λουη. Αυτο πραγματικα φανηκε πιο ξεκαθαρα στα τελευταια GP.
Αν λαβουμε υποψη την ηλικια και την εμπειρια, οσα εχει πετυχει ο Χαμι ειναι παραπανω απο αξιοθαυμαστα. Και δεν μιλω τοσο για την ταχυτητα (που πιθανως θα εδειχναν και αλλοι νεοι οδηγοι, αν οδηγουσαν την φετινη δεν-εχω-αντιγραψει-τιποτα-απο-τη-Φερραρι MP4-22), οσο για την ωριμοτητα και την ψυχραιμια στην πιστα. Αυτο κανει τον μικρο στα ματια μου εναν αξιο αντιπαλο.
Και παλι ομως πιστευω και θελω να το παρει ο Αρτεμηθ, αν φυσικα δεν καταφερει τελικα να τους σκισει ο ατελειωτος Κιμι, που ειναι κορυφη σε καθε τομεα.EDIT τα μπλε, γιατι εχουμε και οικογενεια με παιδια...
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Και παλι ομως πιστευω και θελω να το παρει ο Αρτεμηθ.
Απολύεσαι.
Εdit
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Σε ΑΠΟΛΥΤΕΣ τιμες, ο Αλονσο ειναι ΜΙΣΟ κλικ πανω απο τον Λουη. Αυτο πραγματικα φανηκε πιο ξεκαθαρα στα τελευταια GP.Έτσι είναι. Από τη στιγμή που βγήκε η ιστορία με τα emails, o Αlonso έχει πέσει σε δυσμένεια στην ομάδα και όμως καταφέρνει πάντα από εκείνη τη στιγμή να 'έχει' τον Lewis έστω και οριακά. Pole στη Monza με τα συγχαρητήρια της ομάδας από το radio να θυμίζουν μοιρολόι και μια μέρα αργότερα έκανε άνετη νίκη. Λίγες μέρες μετά βγαίνει η απόφαση του WMSC και πάει στο Spa που και πάλι κάνει το 2/2 απέναντι στον Lewis. Αλήτης, παρτάκιας, χοντρόπετσος κλπ... αλλά αν η φετινή χρονιά ήταν μια φορά δύσκολη για τον Lewis, οι δύο τελευταίοι αγώνες ήταν 10 φορές πιο δύσκολοι για τον Αlonso.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
... αλλά αν η φετινή χρονιά ήταν μια φορά δύσκολη για τον Lewis, οι δύο τελευταίοι αγώνες ήταν 10 φορές πιο δύσκολοι για τον Αlonso.+1
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Για την ηλικία του λοιπόν και την μία και μοναδική χρονιά στην F1 χωρίς περιοδο χάριτος, συγγνωμη περίμενες να είναι τόσο ψυχραιμος και αλάνθαστος?Θα περιμενα να δειξει σημαδια βελτιωσης στις αδυναμιες του και δεν τα δειχνει αν και οι περιστασεις οπως εξηγησε ο Μανος τον ευνοουν απειρα. Νομιζω οτι το κατωφλι των δυνατοτητων του ειναι χαμηλοτερα απο εκει που θα περιμεναμε και γιαυτο μαλλον 'φταιει' το ποσο αρτια προετοιμασμενος ξεκινησε φετος. Δεν ηταν ενας τοσο τυπικος ρουκι τελικα.
Η πλακα ειναι οτι ο Ντενις δειχνει να επιμενει στον μικρο για του χρονου και ετσι ο φιλας μας ο Bishop και οι ομοιοι του εχουν λιωσει στο lobbying για να φυγει ο μισητος Ισπανος που ξεβρακωνει το πουλεν τους. Ειλικρινα μεγαλυτερο καψωνι απο το να μεινει στην ομαδα δε θα μπορουσε να κανει ο Ισπανος σε ολη την παρεουλα.
Η ακομη μεγαλυτερη πλακα αρχιζει οταν ο Bishop αρχιζει να σκεφτεται ποιον ομοσταυλο θα πρεπει να εχει ο μικρος του χρονου. Ζητω συγνωμη που το κειμενο ειναι μεγαλο και επισης συγνωμη που παραβιαζεται το συνδρομητικο του autosport.com. Ομως ειλικρινα αξιζει πεντε λεπτα να διαβασετε και θαυμασετε:
The more pressing question, now, is: whom will McLaren run alongside Lewis Hamilton in 2008 - and beyond?
Dennis has long been of the opinion that the optimal policy for a team such as McLaren is to hire the two best drivers around, and let them do their stuff.
Time and again we've seen history prove him (and others) wrong. Bluntly, it doesn't work. It never has worked, other than for Juan Manuel Fangio, Stirling Moss and Mercedes-Benz in 1954-55.
It didn't even work with Alain Prost and Ayrton Senna in 1988 and 1989 (also at McLaren, under Ron). Granted, Senna won the drivers' championship in 1988 and Prost took the honours in 1989, and McLaren won the constructors' title in both years.
But such was the team's car advantage at that time that all that silverware would have headed Woking-wards had they fielded either Prost or Senna (take your pick), backed by an able number-two such as Gerhard Berger, the man with whom Dennis replaced Prost when he flounced off to Ferrari at the end of 1989.
For three seasons thereafter (1990, 1991 and 1992), Senna and Berger worked extremely well together at McLaren - and the reason was that Berger was good enough to score points and even win when something happened to Senna, but wasn't ever quick enough to make Ayrton unhappy. Moreover, he realised that it would be a politic idea to get Senna to like him, which he accordingly did.
As a result, Ayrton stayed on and on at Woking, winning and winning for McLaren, which was the object of Ron's exercise. Gerhard won only three times in those three seasons, and was replaced for '93 by Michael Andretti, who barely troubled the scorers that year (and therefore didn't trouble Senna at all).
In those four seasons (1990-93) Ayrton won 21 Grands Prix and two drivers' championships, and McLaren took two constructors' championships.
And it was only when Andretti was replaced for the 1993 Portuguese Grand Prix by a feisty young Finnish gun by the name of Mika Hakkinen - who out-qualified Senna on his McLaren debut, to add injury to insult - that Ayrton began to be unhappy again, and duly left McLaren to go to Williams at the end of the season.
Okay, enough history already. But it's useful history to re-live, because it illustrates that, if McLaren want to keep Hamilton happy (which they do, at all costs), and if they want to retain him for years and years (ditto), so that he can win and win for them (ditto again), then they must give very careful thought to the choice currently facing them: namely, with whom should they replace Alonso for 2008?
The obvious choice in many ways is Nico Rosberg. He's quick, clean-cut and 'German' (which would be nice for Mercedes-Benz). On the other hand, he's contracted to Williams for 2008.
In Turkey I asked Sir Frank whether he'd consider releasing Rosberg to McLaren for 2008, in return for a bundle of Woking wonga to sweeten the pill (and, dare I say it, help Williams pay the bills next year), and he said he wouldn't. 'No way.'
On the other hand, that's exactly what he said a couple of years ago when Jenson Button was so anxious to buy himself out of his Williams contract so as to remain at Honda.
And we all knew (and, yes, wrote) at the time that what Sir Frank really meant by that was that he wanted Honda to have to shovel serious money Grove-wards in order to keep their (then) golden boy. And - lo! - it came to pass.
The situation is identical today. Indeed, recently Sir Frank has even taken to using the media to up the Rosberg ante. Why else did he deem it politic to recently make the following remark in an interview with autosport.com:
'Nico could become the next big thing, which he would have been already if he'd been in a Ferrari or a McLaren last year or this year.' (Are you getting this, Ron?! Did you get the hint?!)
Moreover, Nico and Lewis are mates. They went on holiday together (along with Adrian Sutil) between this year's Australian and Malaysian Grands Prix. As teenagers, they karted together for Team Rosberg - and, importantly, Hamilton edged Rosberg, performance-wise, when they did so.
Lewis will remember that (and so will his father Anthony, which is almost equally important, so significant is Hamilton Snr's influence over his son). And so Lewis will think he could edge Nico again, performance-wise, in Formula One.
So, yes, Hamilton-Rosberg could work very well for McLaren, for Mercedes-Benz and for the team's many sponsors ('partners', in Woking-speak). **But there could be a problem, and the problem could be Nico's ever-improving pace, especially in qualifying.
In race conditions Alex Wurz has been pretty close to Rosberg at Williams this season, but in qualifying he hasn't got near the flying Finn (sorry, German). The last thing Dennis needs is another driver feud on his hands. **Combined with the need to pay Williams heftily for Rosberg's services, that nagging doubt may be enough to cause Ron to look elsewhere. But where?
Who else, pray, is available?
What about Hamilton's other big F1 mate, Sutil, alongside whom Lewis drove so chummily for the ASM team in the F3 Euroseries in 2005? No. Adrian is still too raw, too inconsistent, for a team like McLaren, despite his obvious talent.
Anthony Davidson? Probably not, principally because McLaren's sponsors (sorry, partners) would likely regard a second Brit as a bit too much of a good thing.
Besides, Dennis would see Davidson as too much of a comedown after Alonso, despite his having won Ron's own highly prestigious McLaren Autosport Young Driver Award in 2000.
But, other than those two problems, Ant would be ideal. He'd test brilliantly, he wouldn't rock Lewis's boat, everyone at McLaren would grow to love him and he'd drive for peanuts. It won't happen, though, sadly.
Takuma Sato? No, too wild - and, again, too much of a comedown after Alonso.
Vitantonio Liuzzi? No: do you honestly think Ron would ever hire a driver with piercings on his face?!
Scott Speed? No. No way would Dennis hire a driver who had been rejected by Berger.
Alex Wurz? Like Davidson, and for all the same reasons, Wurz would actually be a pretty good choice - but it couldn't happen, chiefly because Alex has been at and left McLaren and has publicly described having done so in positive terms. That, in Ron's eyes, is a cardinal sin.
Ralf Schumacher? No. Dennis needs his new signing to be a peacemaker, not a moody ex-superstar with a chip on each shoulder.
Pedro de la Rosa? He'd be as good as Davidson and Wurz, and for the same reasons. But Pedro will be 37 by the time the 2008 season kicks off in Melbourne next year, which means he's significantly older than either Alex (33) or, particularly, Ant (28).
Besides, all at McLaren-Mercedes would like Pedro (and the team's other test driver, Gary Paffett) to drive for their unofficial B-team, Prodrive F1, next year, and they may well do so.
Which leaves only... Giancarlo Fisichella.
Fisichella is experienced, likeable and clean-cut, and he wouldn't rock Hamilton's boat. He's quick, too, but these days not quick enough to upset Hamilton.
At 34, he's no longer the Latin hot-head he once was, and is now very amenable with sponsors and media. As such, he'd be a help to McLaren's partners' efforts to activate their F1 sponsorship(s) in Ferrari-dominated Italy, which has long been a (small) problem for a team whose profile is so irrepressibly Anglo-German.
And, of course, Giancarlo would jump at the chance of driving for McLaren in 2008, and would gladly sign a one-year deal, with options (on McLaren's side only) thereafter, for quite a bit less than he's currently being paid by Renault (around US$6-7 million, I gather).
Last but not least, think of this: all at McLaren now know exactly how difficult - how impossible, in fact - it is to create for Alonso a situation in which he can perform without behaving like an idiot.
And yet the fact is that, for two years at Renault, Fisichella was Alonso's mate, and scored a lot of points, and won two grands prix, and yet he enabled Fernando to knuckle down and win championship after championship for himself and, yes, for Renault, too.
An hour before every grand prix, Fernando and Giancarlo could be found in a small room in the Renault motorhome, playing cards together. Sometimes Flavio joined in, too. They were having fun. It worked.
Fisichella could do the same thing for, and with, Hamilton and McLaren in 2008. In fact, he could do the same job for them as Berger did for and with Senna, also for and with McLaren, all those years ago.
ΥΓ Συμφωνα με το ιδιο αρθρο ο Ντενις οφειλει να μην ελευθερωσει τον Αλονσο ωστε να μειναι μια χρονια εκτος, ετσι για να ειμαστε εντελως σιγουροι
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Θα περιμενα να δειξει σημαδια βελτιωσης στις αδυναμιες του και δεν τα δειχνει αν και οι περιστασεις οπως εξηγησε ο Μανος τον ευνοουν απειρα.Η μονη εμφανης σε εμενα αδυναμια του ειναι η απειρια (οπως φανηκε απο επιλογες σε λαστιχα, setup, στρατηγικη). Και αυτη βελτιωνεται μονο με το χρονο.
Ταχυς ειναι, λαθη (πολλα) δεν κανει, στα προσπερασματα ειναι ΠΟΛΥ καλος και τολμηρος, τσαμπουκα εχει, υπακουος/εχεμυθος ειναι , αγγλος ειναι , τι αλλο χρειαζεται για να γινει πρωταθλητης;Νομιζω οτι το κατωφλι των δυνατοτητων του ειναι χαμηλοτερα απο εκει που θα περιμεναμε και γιαυτο μαλλον 'φταιει' το ποσο αρτια προετοιμασμενος ξεκινησε φετος. Δεν ηταν ενας τοσο τυπικος ρουκι τελικα.
Τυπικος ξε-τυπικος, ρουκι ειναι, που μαλιστα βρεθηκε απεναντι στον δις-που-κερδισε-στα-ισα-τον-επτακις.
Η πλακα ειναι οτι ο Ντενις δειχνει να επιμενει στον μικρο για του χρονου
Μαλακια, ε; Τους πηρε τοσα λεφτα για τοσο χαλια αποτελεσματα...
και ετσι ο φιλας μας ο Bishop και οι ομοιοι του εχουν λιωσει στο lobbying για να φυγει ο μισητος Ισπανος που ξεβρακωνει το πουλεν τους.
Ναι ρε συ, και ξεβρακωτος εκει στην κορυφη της βαθμολογιας επι 14 αγωνες μπορει να κρυωσει.
Η ακομη μεγαλυτερη πλακα αρχιζει οταν ο Bishop αρχιζει να σκεφτεται ποιον ομοσταυλο θα πρεπει να εχει ο μικρος του χρονου.
Κακως ασχολεισαι με σκουπιδια.
Η κριση σου παντως απεναντι στον Χαμιλτον δειχνει μεροληπτικη και θολωμενη. Το οτι τον ζμπρωχνει στο αγγλικο star system ειναι ενα γεγονος, και η αξια του ενα αλλο (εξισου γεγονος ).Να διευκρινισω οτι (οπως εχω γραψει πολλες φορες εδω και μηνες οταν ο Ισπανος ηταν πολυ πισω) προσωπικα προτιμω τον Ισπανο, γιατι τον θεωρω καλυτερο αυτη τη στιγμη. Αλλα μην απαξιωνουμε και τον αλλον...
(Τα σχολια με τα LOL δεν εχουν γραφτει ειρωνικα, αλλα (ελπιζω) χιουμοριστικα).
Επίσημο thread: GP Bελγίου 2007