-
Οι λακούβες είναι κάτι δεδομένο και το 'χουμε συνηθήσει και αποδεχτεί.
Αυτό που με τσατίζει είναι οι καινούργιοι δρόμοι και οι κακοτεχνίες που έχουν με το καλημέρα.
Δεν ξέρω πόσοι από σας έχουν παει στη χαλκιδική. Μεγάλο κομμάτι του δρόμου είναι σχετικά καινούργιο, με τρεις λουρίδες ανά κατεύθυνση και διάζωμα στη μέση. Παρόλα αυτά γίνονται πολλά ατυχήματα και μάλιστα σε ευθεία. Ολα φυσικά αποδίδονται στην υπερβολική ταχύτητα...
Κανείς δεν κάνει λόγο για την κυματοειδή κατασκευή του καινούργιου δρόμου. Ταξιδεύει και νομίζεις ότι είσαι σε καράβι με 6-7 μποφώρ. Τι χίλιες λίμνες και αηδίες...αν πήγαινε ο Μακρέι στη Χαλκιδική θα κανε ρεκόρ άλματος
Αλλά η αποθέωση είναι οι ανηφόρα-κατηφόρα στη Καρδία (λίγο έξω από Θεσσαλονίκη) και η είσοδος από Χαλκιδική στη θεσ/νίκη. Εκτός από τα κύματα ο δρόμο είναι γεμάτος 'ράγες' εγκάρσιες και οριζόντιες. Ετσι και μπείς εκεί το αμάξι μετατρέπεται σε τραίνο. Ο δρόμο σε πάει όπου θέλει (έχει προσωπικότητα, αν μη τι άλλο...). Φυσικά είναι ιδανικός για όσους θέλουν να δοκιμάζουν τα 4χ4 και όσους πουλάνε αμορτισέρ. Ειναι όμως κινδυνος-θάνατος για όσους περνάνε από κεί και ειδικά έχουν μόνο 2 τροχούς.
Μα καλά, τόσο μαλ@,...ες είναι και δεν μπορούν να κατασκευάσουν ένα δρόμο επίπεδο? Και αυτοί αυτοί που υποτίθεται ότι τους ελέγχουν? Δυο φορές μαλ@%*ς. Μονο που την πληρώνουμε εμεις και μάλιστα πολλές φορές με τη ζωή μας. -
Οι λακούβες είναι κάτι δεδομένο και το 'χουμε συνηθήσει και αποδεχτεί.
Αυτό που με τσατίζει είναι οι καινούργιοι δρόμοι και οι κακοτεχνίες που έχουν με το καλημέρα.
Δεν ξέρω πόσοι από σας έχουν παει στη χαλκιδική. Μεγάλο κομμάτι του δρόμου είναι σχετικά καινούργιο, με τρεις λουρίδες ανά κατεύθυνση και διάζωμα στη μέση. Παρόλα αυτά γίνονται πολλά ατυχήματα και μάλιστα σε ευθεία. Ολα φυσικά αποδίδονται στην υπερβολική ταχύτητα...
Κανείς δεν κάνει λόγο για την κυματοειδή κατασκευή του καινούργιου δρόμου. Ταξιδεύει και νομίζεις ότι είσαι σε καράβι με 6-7 μποφώρ. Τι χίλιες λίμνες και αηδίες...αν πήγαινε ο Μακρέι στη Χαλκιδική θα κανε ρεκόρ άλματος
Αλλά η αποθέωση είναι οι ανηφόρα-κατηφόρα στη Καρδία (λίγο έξω από Θεσσαλονίκη) και η είσοδος από Χαλκιδική στη θεσ/νίκη. Εκτός από τα κύματα ο δρόμο είναι γεμάτος 'ράγες' εγκάρσιες και οριζόντιες. Ετσι και μπείς εκεί το αμάξι μετατρέπεται σε τραίνο. Ο δρόμο σε πάει όπου θέλει (έχει προσωπικότητα, αν μη τι άλλο...). Φυσικά είναι ιδανικός για όσους θέλουν να δοκιμάζουν τα 4χ4 και όσους πουλάνε αμορτισέρ. Ειναι όμως κινδυνος-θάνατος για όσους περνάνε από κεί και ειδικά έχουν μόνο 2 τροχούς.
Μα καλά, τόσο μαλ@,...ες είναι και δεν μπορούν να κατασκευάσουν ένα δρόμο επίπεδο? Και αυτοί αυτοί που υποτίθεται ότι τους ελέγχουν? Δυο φορές μαλ@%*ς. Μονο που την πληρώνουμε εμεις και μάλιστα πολλές φορές με τη ζωή μας. -
Οι λακούβες είναι κάτι δεδομένο και το 'χουμε συνηθήσει και αποδεχτεί.
Αυτό που με τσατίζει είναι οι καινούργιοι δρόμοι και οι κακοτεχνίες που έχουν με το καλημέρα.
Δεν ξέρω πόσοι από σας έχουν παει στη χαλκιδική. Μεγάλο κομμάτι του δρόμου είναι σχετικά καινούργιο, με τρεις λουρίδες ανά κατεύθυνση και διάζωμα στη μέση. Παρόλα αυτά γίνονται πολλά ατυχήματα και μάλιστα σε ευθεία. Ολα φυσικά αποδίδονται στην υπερβολική ταχύτητα...
Κανείς δεν κάνει λόγο για την κυματοειδή κατασκευή του καινούργιου δρόμου. Ταξιδεύει και νομίζεις ότι είσαι σε καράβι με 6-7 μποφώρ. Τι χίλιες λίμνες και αηδίες...αν πήγαινε ο Μακρέι στη Χαλκιδική θα κανε ρεκόρ άλματος
Αλλά η αποθέωση είναι οι ανηφόρα-κατηφόρα στη Καρδία (λίγο έξω από Θεσσαλονίκη) και η είσοδος από Χαλκιδική στη θεσ/νίκη. Εκτός από τα κύματα ο δρόμο είναι γεμάτος 'ράγες' εγκάρσιες και οριζόντιες. Ετσι και μπείς εκεί το αμάξι μετατρέπεται σε τραίνο. Ο δρόμο σε πάει όπου θέλει (έχει προσωπικότητα, αν μη τι άλλο...). Φυσικά είναι ιδανικός για όσους θέλουν να δοκιμάζουν τα 4χ4 και όσους πουλάνε αμορτισέρ. Ειναι όμως κινδυνος-θάνατος για όσους περνάνε από κεί και ειδικά έχουν μόνο 2 τροχούς.
Μα καλά, τόσο μαλ@,...ες είναι και δεν μπορούν να κατασκευάσουν ένα δρόμο επίπεδο? Και αυτοί αυτοί που υποτίθεται ότι τους ελέγχουν? Δυο φορές μαλ@%*ς. Μονο που την πληρώνουμε εμεις και μάλιστα πολλές φορές με τη ζωή μας. -
Μα φυσικά και φταίει η υπερβολική ταχύτητα! Θα κατηγορήσουμε τώρα την κυβέρνηση (που είναι ΘΕΣΜΟΣ) και τους εργολάβους για ΔΙΑΦΘΟΡΑ;;;;
-
Βαθειά πληγή οι δρόμοι!!! Και όμως είμαι σίγουρος ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των ατυχημάτων οφείλεται εκεί. Χώρια τις καταστροφές των αυτοκινήτων μας.
Όπου και να πας, μέσα σε πόλη, αυτοκινητόδρομο, επαρχία, παντού τα ίδια. Μπαλώματα και ανακατασκευές μιας νύχτας.
Για του καινούργιους τώρα οι διαγωνισμοί και οι μίζες κάνουν καλά τη δουλειά τους. Η 'νέα' εθνική που κυκλοφορούσα στις διακοπές δυτικά των Χανιών, έχει ένα πολύ καλό τμήμα με 2 λωρίδες ανά κατευθυνση και τοιχείο διαχωρισμού από το αντίθετο ρεύμα για 4 χιλιόμετρα. Η συνέχεια του, 15 χιλ περίπου, δεν έγινε με τις ίδιες προδιαγραφές επειδή δεν έφταναν τα χρήματα για την απαλλωτρίωση 2 ακόμη μέτρων . Έτσι έγινε μία 'κλασική' εθνική με 1 ρευμα και βοηθητική, η οποία με την 'τεράστια' κίνηση του καλοκαιριού κρίνεται Επικίνδυνη.Για τους δρόμους πρέπει να γίνει μία συντονισμένη κίνηση. Πως είναι αυτές κατά του τσιγάρου, της αντισύλληψης, του αρκτούρου κλπ. κάτι τέτοιο. Είμαστε σε αυτό το θέμα το ανέκδοτο της Ευρώπης. Λέτε να φτιάξουν όλα μέχρι το καλοκαίρι για τους ολυμπιακούς?
-
Για να τελειώνουμε με το θέμα των ατυχημάτων και τις αιτίες τους. Υπάρχουν τρεις κύριες αιτίες για τα ατυχήματα: 1. Ο παράγων άνθρωπος, 2.Το περιβάλλον (κλίσεις, οδόστρωμα κτλ.) και 3. Όχημα.
Σύμφωνα με μελέτη του TRL (Τransport Research Laboratory) το ποσοστό που αναλογεί στον πρώτο παράγοντα είναι περίπου 75%, στον δεύτερο 20% και στον τρίτο 5%. Το συμπέρασμα είναι απλούστατο: Είναι τα θέματα της οδηγικής παιδείας και γενικότερα της συμπεριφοράς στον δρόμο που πρέπει αρχικά να βελτιωθούν και ύστερα όλα τα άλλα. -
Ο χρήστης aleng έγραψε:
Για να τελειώνουμε με το θέμα των ατυχημάτων και τις αιτίες τους. Υπάρχουν τρεις κύριες αιτίες για τα ατυχήματα: 1. Ο παράγων άνθρωπος, 2.Το περιβάλλον (κλίσεις, οδόστρωμα κτλ.) και 3. Όχημα.
Σύμφωνα με μελέτη του TRL (Τransport Research Laboratory) το ποσοστό που αναλογεί στον πρώτο παράγοντα είναι περίπου 75%, στον δεύτερο 20% και στον τρίτο 5%. Το συμπέρασμα είναι απλούστατο: Είναι τα θέματα της οδηγικής παιδείας και γενικότερα της συμπεριφοράς στον δρόμο που πρέπει αρχικά να βελτιωθούν και ύστερα όλα τα άλλα.Συμφωνούμε απόλυτα, τα 3 Ο(μικρον),(οδηγός, όχημα, οδόστρωμα) όμως, έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Με το τρίτο να είναι στα μαυρα του τα χάλια, ανεβαίνουν τα ποσοστά του πρώτου και του δεύτερου. Ειδικά του οδηγού.
Φυσικά από θέματα παιδείας οδηγικής είμαστε πολύ πίσω, αυτοκίνητα παλιά υπάρχουν και δρόμοι ελάχιστοι. Όλα αυτά πρέπει να βελτιώνονται παράλληλα αλλιώς το ένα τρώει το άλλο. Και επειδή το θέμα μας εδώ είναι οι δρόμοι, αυτούς σχολιάζουμε. Για τους οδηγούς τα έχουμε πει πολλές φορές σε άλλα θέματα. -
φήμες λενε οτι αυτες οι ραγες χρησιμευουν οταν χιονιζει για να μην κλεισει ο δρομος...
για να πω την αληθεια ο δρομος μεχρι τα Μουδανια μου φαινεται σχετικα καλος σε σχεση με αυτα που περνουσαμε παλια και αν δε κανεις υπερβολες φτανεις σπιτι σου...βεβαια αυτους που κατεβαινουν την Καρδια με πανω απο 160 δε τους καταλαβαινω...πολυ σιγουροι αισθανονται... -
Νομίζω οτι υπερβάλλεις από λίγο εως πολύ σε αυτά που γράφεις. Σε ορισμένα σημεία υπάρχουν κυματοειδείς ανωμαλίες ( πχ λίγο πριν την Καρδία στη δεξιά λωρίδα στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη ) αλλά γενικά ο δρόμος είναι αρκετά καλός και με σωστή χάραξη. Τώρα για τα ατυχήματα που λές λυπάμαι αλλά αυτά οφείλονται σε υπερβολική ( όχι υπερ-βολική ) ταχύτητα σφήνες και άλλες εξυπνάδες που έχουν αρχίσει να εμφανίζονται και σε αυτό τον δρόμο τα τελευταία χρόνια. Συνήθως τα ατυχήματα είναι καραμπόλες 3-4 οχημάτων για τις οποίες ευθύνεται η 'εξυπνάδα' ορισμένων που δεν τηρούν αποστάσεις αλλά κολλάνε πίσω απο τον μπροστινό τους. Τώρα για τις ράγες της Καρδίας προσωπικά εγώ δεν είχα ποτέ πρόβλημα και σημείωση κατεβαίνω με 120-130 χιλιόμετρα αυτήν την κατηφόρα και πολύ συχνά. Οι μοτοσυκλέτες μπορεί και να έχουν πρόβλημα αυτό εξαρτάται από το βάθος της 'ράγας'.
-
μπορει να εξηγησει κανεις πως βρεθηκαν οι ραγες στην αριστερη λωριδα στη κατηφορα της Καρδιας?υπαρχουν μερικοι που κατεβαινουν τελειως κουβαρια τη κατηφορα και απορω....
-
Όπως γίνονται παντού 'ράγες'... Συχνή διέλευση βαρέων οχημάτων σε δρόμο κάτω από τον οποίο το έδαφος είναι σαθρό.
-
Συμφωνώ για τα τρία Όμικρον και τον αποφασιστικό ρόλο του παράγοντα 'Οδηγός', όμως η κατάσταση του ελληνικού δικτύου είναι τόσο άθλια (ακόμη και στα νέα κομμάτια) που επιβαρρύνει τραγικά το 'φόρτο εργασίας' του οδηγού. Στην Κακιά Σκάλα φερειπείν που η σήμανση, η χάραξη και ο φωτισμός είναι επιεικέστατα εγκληματικά, το ατύχημα -ακόμη και για άνω του μετρίου οδηγούς- είναι θέμα χρόνου. Επιπλέον το κράτος ΩΦΕΙΛΕΙ να σχεδιάζει κατά τέτοιο τρόπο το οδικό δίκτυο ώστε να προστατεύει τους οδηγούς από τον ίδιο τους τον εαυτό. Εννοείται βέβαια ότι όρια ταχύτητας της τάξης 60-80 και η υπερβολική χρήση του σήματος με την κυμματιστή γραμμή, δεν οριοθετούν τις υποχρεώσεις του κράτους (θυμάμαι κείμενο του Ν.Δ. προ δεκαετίας, όπου σε ένα ταξίδι στην Ελβετία είδε τη μοναδική ταμπέλα προειδοποίησης για γούβες στη χώρα αυτή και πήγε-ήρθε το δρόμο καμιά-δύο φορές για να ανακαλύψει που 'κρυβόταν' η γούβα. Τελικά δεν τη βρήκε ).
Υ.Γ. Όποτε κάνω τη διαδρομή Πάτρα-Αθήνα (και τούμπαλιν) χάνω μερικά χρονάκια από τη ζωή μου. Μακράν η πιο ψυχοφθόρα διαδρομή στην Ελλάδα...
-
Που να οδηγήσεις και την διαδρομή Θεσσαλονίκη - Καβάλα. Το CD κολλά σε ένα τραγούδι 'Ο χάρος βγήκε παγανιά'. Και δεν φταίει μόνο ο άθλιος δρόμος για αυτό...Ο νοών νοείτω
-
ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΚΥΜΑΤΑ, ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΡΑΓΕΣ...
ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΠΤΩΜΑΤΑ, ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΑΙΜΑ....
Αυτό μου ήρθε. Sorry.
-
Συμφωνώ παιδιά οι δρόμοι είναι χάλια, αλλά κυρίως φταίμε εμείς οι οδηγοί. Μην ψάχνουμε συνέχεια για άλλοθι.
-
Κάνω την διαδρομή Χαλκίδα-Κύμη αρκετά συχνά!
Πέραν του δρόμου που ουσιαστικά κατασκευαστηκε κάποτε,και απο τότε απλώς μπαλώνεται,σημαντικότατος παράγων -σε επαρχιακούς δρόμους- είναι και ο τρόπος της χάραξης του δρόμου.
Απο Χαλκίδα περνάς ΟΛΕΣ τις πόλεις και τα χωριά για να φτάσεις στην Κύμη,κάνοντας εναν μεγάλο κύκλο.
Γιατι?!...Μα γιατι όταν σχεδιαζόταν ο δρόμος,η λογική που ακολουθήθηκε ήταν να μπορέσει το κάθε χωριό να αποκτήσει πρόσβαση σε δρόμο,σε μεταφορές,σε λεωφορεία...να αναπτυχθεί.
Απο τότε πέρασαν πολλά χρόνια,τα χωριά έγιναν πόλεις,η κίνηση πολλαπλασιαστηκε!Κι όμως.Οι ίδιοι οι κάτοικοι προτιμούν να έχουν τα ΙΧ κάτω απο το μπαλκόνι τους ή μπροστά στις πόρτες τους παρά να χάσουν τον δρόμο.
Η μόνη πόλη που το τόλμησε είναι η Ν.Λάμψακος!Και τα αποτελέσματα ηταν θεαματικά.
Πολλαπλασιάστηκαν οι επισκέπτες στις ταβέρνες της περιοχής,αφου εκει μπορούν να απολαύσουν την παρέα και το ψάρι τους με ησυχία!Ας ελπίσουμε οτι κάποτε θα ασχοληθεί κάποιος σοβαρά με το θέμα ΔΡΟΜΟΙ στην χώρα μας!
-
Eλατε απο Μαραθωνος να δειτε γελια...
Και το αστειο ποιο ειναι οτι τρεχουν σαν παλαβοι σε ενα οδοστρωμα που ουτε με το Range Rover δεν περνω!
Και να πηγαινεις και σιγα για να μην σκοτωθεις πεφτουν και οι απαραιτητες κορνες-φασκελα!
Και μετα λεμε γιατι σκοτωνομαστε?Αφου δεν ξερουμε που να τρεξουμε! -
scullone ραγες σε εκεινο το σημειο απο φορτηγα πολυ δυσκολο το κοβω...δε ξερω αμα εχεις κανει τη διαδρομη...ειναι στην αριστερη λωριδα μετα απο ενα μεγαλο s με ταλαντωσεις κτλ κτλ.
-
Μιας και αναφερθηκατε σε δρομουσ που σε κανουν να χανεις χρονια
αυτος που με αγχωνει πιο πολυ ειναι ο δρομος θεσσαλονικης-καβαλας
εφιαλτης μου εχει καταντησει
-
Βρε παιδια εδω πανε να καλυψουν μια λακουβα και βαζουν τοση ασφαλτο που καταληγει η λακουβα να γινεται τοιχος.
Μα καλα τοσες σπουδες εχουν κανει ολοι αυτοι, δεν μπορουν να υπολογισουν ποση ασφαλτος χρειαζετε μια λακουβα για να ερθει ισια με τον υπολοιπο δρομο;
ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΚΥΜΑΤΑ, ΔΡΟΜΟΙ ΓΕΜΑΤΟΙ ΡΑΓΕΣ...