-
Ποιο συνθετικο λαδακι να βαλω στο επερχομενο σερβις του Punto?
Αλλαζω καθε 5000-7500χλμ λαδια, αναλογα με το ζορι. Μεχρι τωρα εβαζα selenia, αλλα μετα απο 4000χλμ μου φαινονται πολυ ταλαιπωρημενα... -
Ο χρήστης palawiaris έγραψε:
Για BMW 316 του 1994, τι προτεινετε για βαλβολινες σασμαν και διαφορικου; Ειδικα για το σασμαν εχω μπερδευτει, διοτι καπου διαβασα πως μπορει να παιρνει και ATF. Το ιδιο μπερδεμα μπορει να συμβαινει και με τα υγρα του υδραυλικου τιμονιου! Ειτε ενα περιεργο λαδι, τυπου CHF7.1 (παρομοιο με αυτο που μπαινει στα Audi), ειτε ATF Dexron III. Και σε αυτο θα ηθελα τα φωτα σας
Για το σασμαν το Castrol TAF-X αν έχεις χειροκίνητο.
Για διαφορικό το Castrol SAF-XJ για μπλοκέ διαφορικό ή το Castrol SAF-XO χωρίς μπλοκέ,αναλόγως τί διαφορικό έχεις.Εγκεκριμένα από την μαμά μπέμπα.
Και για την μηχανή σου mobil1 0-40Το γερμανικο site της Castrol προτεινει ATF για το χειροκινητο κιβωτιο ταχυτητων καθως και για το υδραυλικο τιμονι. Το ιδιο συστηνει και η motul στο αντιστοιχο γερμανικο site. To ιδιο και η Aral. Σε σχετικο τεχνικο εγχειριδιο ομως αναφερεται πως ο τυπος λαδιου καθοριζεται απο ετικετα που βρισκεται διπλα στην ταπα πληρωσης του σασμαν. Δεν εχω προσβαση, οπτικη τουλαχιστον, προκειμενου να δω αν υπαρχει η σχετικη ετικετα, οποτε το πιο πιθανο ειναι να πρεπει να σηκωθει το αμαξι προκειμενου να διαπιστωθει ο,τι ειναι να διαπιστωθει...πολυ μπερδεμα φαινεται
-
Και εγώ από την γερμανική σελίδα τα είδα κάποτε και για εξακρίβωση πήγα και στο A.T.U (γερμανική αλυσίδα συνεργείων) και τα ίδια είχαν και αυτοί στον κατάλογό τους.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Ποιο συνθετικο λαδακι να βαλω στο επερχομενο σερβις του Punto?
Αλλαζω καθε 5000-7500χλμ λαδια, αναλογα με το ζορι. Μεχρι τωρα εβαζα selenia, αλλα μετα απο 4000χλμ μου φαινονται πολυ ταλαιπωρημενα...Το φτηνότερο porsche approved oil που θα βρείς
π.χ castrol TXT Softec
-
Kαι το ακριβοτερο ποιο ειναι?
-
Οι διαφορές μεταξύ λιπαντικών που έχουν πάρει την επίσημη προδιαγραφή της porsche είναι ελάχιστες (τάδε έφη doug hillary με 40 χρόνια εμπειρίας στο χώρο ) .
Τα ακριβότερα ; κάτι σε aral , mobil , τουλάχιστον από εκεί που αγοράζω εγώ. -
Για mobil1 σκεφτομουν.
Η αλλαγη σε μαρκα/τυπο λαδιου εχει καποιο αρνητικο? -
Tα redline 5-40 ειναι μεσα σε αυτη τη λιστα?
-
Ο χρήστης pilotos έγραψε:
Tα redline 5-40 ειναι μεσα σε αυτη τη λιστα?Όχι, αλλά μάλλον δεν το χρειάζονται.
Για mobil1 σκεφτομουν.
Η αλλαγη σε μαρκα/τυπο λαδιου εχει καποιο αρνητικο?Εγώ αλλάζω συνέχεια. Κάποια μικρή αρνητική επίπτωση έχει.
-
mousatos
Αρνητικη ως προς τι?
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Παιδια τι θα μου προτυνετε σε xsara 1.4 8v με 111.000 χιλιομετρα,
απο τα 70.000 χιλιομετρα και μεχρι σημερα χρησιμοποιω elf competicion 10/40 (ημισυνθετικα).Για γενική χρήση καλό είναι αυτό που χρησιμοποιείς αλλά αν θέλεις κάτι σαφώς καλύτερο (πάντα για γενική χρήση) την άλλη φορά δοκίμασε το 5W40 πάλι της ELF (για να μην αλλάξεις και προμηθευτή).
Ευχαριστω πολυ Miltellas.
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
mousatosΑρνητικη ως προς τι?
Υποθέτω πως το πρόβλημα είναι η ποσότητα του προηγούμενου λαδιού που παραμένει μέσα (που μπορεί να φτάσει και ως 0,7λίτρα) οπότε έχεις κάθε φορά ένα μείγμα από δύο λάδια. Έτσι υποβιβάζεις κάθε φορά την σύνθεση που βάζεις (εφόσον βάζεις κάτι διαφορετικό).
-
Σωστό. Γι' αυτό καλό είναι (όταν αλλάζουμε μάρκα) να αφήνουμε την τάπα όσο πιο πολύ ώρα ανοιχτή για να στραγγίξει!
Η να αλλάζουμε, μετά από 500 χιλιόμετρα, πάλι λάδια, βάζοντας τα ίδια!
-
Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
Εγώ ψηφίζω ακριβά λάδια και αλλαγή σε 6 μήνες.
Το ίδιο.
Έχω κάνει σε 6 μήνες λιγότερα από 3000 χλμ σε Peugeot 106 Rallye 16V με Mobil 1 0w40. Χρήση κανονική προς ήπια. Το προηγούμενα λάδια δεν ήταν Mobil 1 0w40 αλλά κάποια Liqui Moly 10w50(Ναι, τότε ήμουν αδιάβαστος). Είναι πολύ νωρίς να τα αλλάξω;
-
Μια χαρά είναι...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σωστό. Γι' αυτό καλό είναι (όταν αλλάζουμε μάρκα) να αφήνουμε την τάπα όσο πιο πολύ ώρα ανοιχτή για να στραγγίξει!Η να αλλάζουμε, μετά από 500 χιλιόμετρα, πάλι λάδια, βάζοντας τα ίδια!
Πολυ μανουρα... λες να κρατησω τα selenia?
-
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σωστό. Γι' αυτό καλό είναι (όταν αλλάζουμε μάρκα) να αφήνουμε την τάπα όσο πιο πολύ ώρα ανοιχτή για να στραγγίξει!
Η να αλλάζουμε, μετά από 500 χιλιόμετρα, πάλι λάδια, βάζοντας τα ίδια!
Πολυ μανουρα... λες να κρατησω τα selenia?
Οχι. Να αλλάξεις και να μην σε απασχολούν αυτά τα ακραία που λέμε μερικοί πυροβολημένοι!!
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Σωστό. Γι' αυτό καλό είναι (όταν αλλάζουμε μάρκα) να αφήνουμε την τάπα όσο πιο πολύ ώρα ανοιχτή για να στραγγίξει!
Η να αλλάζουμε, μετά από 500 χιλιόμετρα, πάλι λάδια, βάζοντας τα ίδια!
Πολυ μανουρα... λες να κρατησω τα selenia?
Οχι. Να αλλάξεις και να μην σε απασχολούν αυτά τα ακραία που λέμε μερικοί πυροβολημένοι!!
Kαι εγω πυροβολημενος ειμαι ρε γμτ και με τρωει...
Και αμα δεν αισθανεται καλα το puntακι μετα την μεταγγιση? -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Σωστό. Γι' αυτό καλό είναι (όταν αλλάζουμε μάρκα) να αφήνουμε την τάπα όσο πιο πολύ ώρα ανοιχτή για να στραγγίξει!
Η να αλλάζουμε, μετά από 500 χιλιόμετρα, πάλι λάδια, βάζοντας τα ίδια!
Πολυ μανουρα... λες να κρατησω τα selenia?
Οχι. Να αλλάξεις και να μην σε απασχολούν αυτά τα ακραία που λέμε μερικοί πυροβολημένοι!!
Kαι εγω πυροβολημενος ειμαι ρε γμτ και με τρωει...
Και αμα δεν αισθανεται καλα το puntακι μετα την μεταγγιση?Tα selenia μπορεί να μην είναι κορυφαία λάδια, αλλά είναι σίγουρα κατάλληλα για τα ματέρ μας.
Εγώ μέχρι τα 60Κ χλμ (που θα γίνει και το τελευταίο σερβις σε εξουσιοδοτημενο) θα βάζω τα 20Κ.
Το περίεργο είναι ότι στην τελευταία αλλαγή (σήμερα θα γίνει) έκαψε αρκετά λιγότερο απ' την προηγούμενη. 10.000χλμ μεταξύ κάθε αλλαγής, μη σας πω ότι η τωρίνη έφτασε τα 11.000 και μάλιστα εν μέσω καλοκαιριού, που το λογικό ( ? ) θα ήταν το λάδι να εξαφανιστεί γρηγορότερα.
-
Eχω παρατηρησει οτι η καταναλωση λαδιου στο Punto ειναι σχεδον μηδενικη (περιπου 100ml-200/5500χλμ), και εχω την εντυπωση οτι οφειλεται στα εξης:
Δεν ξεκιναω κατευθειαν μολις βαλω μπρος, παρα το αφηνω λιγο στο ρελαντι να 'δουλεψει' και να κυκλοφορησει το λαδι.
Δεν υπερβαινω τις 3000-3500σαλ πριν φτασουμε καλη θερμοκρασια.
Δεν σβυνω τον κινητηρα αμεσως. Αφηνω λιγο στο ρελαντι να 'πεσουν' τα λαδια. (Μολις σταματησει πχ το βεντιλατερ)
Δεν φορτωνω πανω απο 3 ατομα (τυχαινει, δεν το κανω επιτηδες) και γενικοτερα δεν το ζοριζω με το να χρησιμοποιω μεγαλυτερη σχεση απο αυτην που αρμοζει στις εκαστοτε συνθηκες. (πχ 3η με 1200σαλ)
Φυσικα εχω αλλαξει πριν 10000χλμ τσιμουχακια βαλβιδων...
Περι λιπαντικών γενικώς